raaz18 Geplaatst December 3, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 3, 2008 Hoooi 8)iedereen Ik heb lastig probleem als ik namelijk film/serie download met bittorrent en opsla in (bijv mijn video) en als ik het bestand dan wil openen word gelijk hele programma afgesloten. Ik open bestanden automatisch met bs player die word ook gelijk afgesloten maar windows media en divx enzo spelen ook niet af dat heb ik ook geprobeerd. En het is sindskort maand geleden deed alles het nog goed. Ik heb pc ook met systeemherstel terug gezet naar 2 maanden geleden maar dat heeft ook niet geholpen. Wie weet wat het kan zijn en hoe ik het kan oplossen? Ik download altijd eigenlijk met bittorent via piratebay enz. en kijk normaal ook altijd met bsplayer. Alvast bedankt!! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Farid. Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst December 4, 2008 Probeer VLC Media Player http://www.duken.nl/content/view/29/24/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
raaz18 Geplaatst December 5, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 5, 2008 hii Het is met meerdere bestanden heb ook gewoon een film gedownload om te kijken of ik het daar ook krijg maar precies zelfde melding maar ik kijk altijd ugly betty via pirate bay want in ned lopen ze onwijs achter en nu doet die het ook niet. en van die enkelvoudige bestanden daar weet ik eerlijk gezegd niets van af, en vlc ga ik proberen maar ik meerdere players op mijn pv maar die spelen bestand ook niet af en bij bs player kan je ondertiteling bijvoegen dat is wel makkelijk dus vandaar dat ik die gebruik. anyway bedankt en hoop dat iemand meer weet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie