kebobski Geplaatst December 29, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/29/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 29, 2008 Hallo, Ik wil graag gaan downloaden via nieuwsgroepen. Ik doe dit al een tijd via Torrents. Nu ben ik de site de stappen gaan volgen voor het downloaden via nieuwsgroepen en heb ik SABnzbd gedownload, en de rest van de instructies gevolgd. Nu heb ik een Chelo verbinding en nu weet ik niet precies wat ik in moet stellen: moet ik bij Config een wachtwoord en gebruikersnaam invullen van Chello? Is de poort 119? En kan het uberhaupt wel met een chello verbinding? Als ik namelijk een bestandje download (uit een nieuwsgroep) Gaat het direct mis. Iemand die mijn vraag kan beantwoorden? Alvast bedankt in ieder geval. groeten Bob Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kebobski Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/29/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 30, 2008 Ok, sorry dat wist ik niet. Ik zie 'm inmiddels wel al downloaden alleen ik kreeg iedere keer aan het eind de status failed. Dit doet hij bij alles wat ik dan download. In het mapje Completed staat daar dan een mapje met Failed (leeg) Ik krijg onderstaande melding: Stage Download [Time-Taken]: 7 seconds [Failed]: Download failed - Out of your server's retention? [Avg-Speed]: 4kB/s IS er nog iets wat ingesteld moet worden? Grtz Bob Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
slachthuis Geplaatst Januari 26, 2009 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/22/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 26, 2009 chello als je hun news server gebruikt ja dan kan het kloppen die meldingen hun ondersteunen het iligaal downloaden van films. en over je poort 119 verander die naar 563 enn gebruik ssl indien je news server dit ondersteunt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie