Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Digitorianen.

noeke
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

;DBen op zoek naar andere Digitorianen!

Groetjes van Maccie en Noeke!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  50
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

wat bedoel je precies?

mensen van digi-tors? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forum Discussie: Grand Prix van Italië Kijken met VPN MarkNL: Hey allemaal! Ik ben echt super excited voor de Grand Prix van Italië in Monza op 5-7 september! Maar ik vroeg me af, hoe kan ik deze race kijken als ik in het buitenland ben of geen toegang heb tot de officiële streams? Iemand tips? F1Fan88: Heey Mark! Geen zorgen, het is helemaal niet moeilijk om het te streamen! Wat je kunt doen, is een VPN gebruiken. Een VPN (Virtual Private Network) maakt je internetverbinding veiliger en kan je helpen toegang te krijgen tot streams die normaal niet beschikbaar zijn in jouw regio. Ik zelf gebruik PIA VPN (Private Internet Access). Wat ik er zo fijn aan vind, is dat het super stabiel en snel is. Het werkt heel goed met Nederlandse en buitenlandse streams, dus je kunt gemakkelijk F1TV of Viaplay gebruiken zonder dat je je druk hoeft te maken over vastlopers of buffering. Het is ook makkelijk te installeren op verschillende apparaten, dus dat is lekker handig! Als je het probeert, zorg er dan voor dat je je locatie instelt op Nederland, zodat je toegang hebt tot de streams. Als je hulp nodig hebt bij de installatie, laat het weten! Racer07: Ik gebruik PIA ook! Echt topspul, vooral bij Viaplay en F1TV. Het werkt altijd goed en ik heb nooit problemen met de kwaliteit. SpeedyLion: Klinkt goed! Werkt PIA ook op een smart TV? F1Fan88: Ja, dat kan! Je kunt PIA op je router installeren, waardoor elk apparaat dat verbinding maakt met die router de VPN gebruikt. Je kunt zelfs je smart TV zo instellen. Jasper_F1: Waarom niet gewoon een gratis VPN? Ze zijn toch goedkoop of zelfs gratis? F1Fan88: Gratis VPN’s zijn vaak traag en onbetrouwbaar. Ze kunnen uitvallen en soms zelfs je data verkopen. Ik blijf bij PIA omdat ik dat gewoon veel veiliger vind. Je betaalt misschien wat meer, maar het is het waard voor de gemoedsrust en snelheid! ChicaRacing: Ik heb PIA al jaren en ben er super tevreden over. Nooit klachten gehad en de klantenservice is top! F1Fan90: Enne, ik heb ook een vraag. Kan ik PIA ook op mijn telefoon gebruiken? F1Fan88: Ja, dat kan heel makkelijk! PIA heeft apps voor zowel Android als iOS, dus je kunt het op je telefoon zetten en waar je ook bent de race kijken. MarkNL: Thanks iedereen! Ik ga PIA proberen. Hopelijk kan ik de race live volgen nu! Gaan we knallen in Monza! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Kamer neemt moties aan – Wat betekent dit voor ons? Gertie_1985: Hey allemaal! Ik zag dat de Kamer een aantal moties heeft aangenomen over grensbewaking en het boerkaverbod. Wat houdt dit precies in? Hebben deze besluiten ook impact op ons dagelijks leven? Expert_Politiek: Hi Gertie! Goede vraag! Bij de recent aangenomen moties gaat het om een paar belangrijke punten. Eerst en vooral, de motie voor meer grensbewaking betekent dat er striktere controles komen aan onze grenzen. Dit kan bijvoorbeeld invloed hebben op hoe snel we als reizigers door de grens komen, of hoe makkelijk mensen die asiel willen aanvragen dat kunnen doen. Over het boerkaverbod: dat betekent dat mensen in Nederland geen gezichtsbedekkende kleding meer mogen dragen op openbare plekken. Dit wordt door sommigen gezien als een manier om veiligheid en communicatie te bevorderen, maar anderen vinden het een inbreuk op persoonlijke vrijheid. Wat betreft hoe dit ons dagelijks leven beïnvloedt: als je jezelf in de samenleving ziet, kunnen zulke wetten echt voelen als een verandering van de lucht om je heen. Het kan voor ongemak zorgen, vooral voor mensen die zich niet herkennen in deze maatregelen. Denk hierbij ook aan de jongerendagkaart die weer terugkomt. Dat is vooral goed nieuws voor jongeren die regelmatig met het openbaar vervoer reizen. Het kan hun kosten besparen en het aantrekkelijker maken om je zonder zorgen te verplaatsen. Kortom, het is belangrijk om deze veranderingen goed in de gaten te houden, want ze kunnen zeker invloed hebben op onze levensstijl. JohanMetDeGoudenStem: Maar hoe zit het dan met onze privacy als ze meer grensbewaking doen? Dat vind ik een beetje eng. MariekeVraagt: Ja, dat is een goede opmerking Johan! Wat als ik voor een weekendje naar België ga, moet ik dan ook langer wachten aan de grens? Expert_Politiek: Dat is inderdaad een punt waar veel mensen zich zorgen over maken, Johan. Meer controles kunnen risico’s met zich meebrengen voor privacy. Het is belangrijk dat er een goede balans is tussen veiligheid en onze persoonlijke vrijheden. Marieke, wat betreft het wachten aan de grens: dat is inderdaad een mogelijkheid. Strengere controles kunnen in principe betekenen dat de doorstroom langzamer gaat. KeesDeKritische: En die motie over Antifa? Is dat niet wat overdreven? Er zijn al veel groepen die tegengas geven aan fascisme, en zo’n label kan heel schadelijk zijn. SusanBetogen: Kees, ik snap je punt volledig. Het is belangrijk om het gesprek open te houden. Labelen kan polariserend werken, en dat willen we eigenlijk niet. Expert_Politiek: Ja, Kees, dat is een serieuze discussie. Labelen van groepen kan ervoor zorgen dat er extra spanning ontstaat. Het is belangrijk dat we blijven praten over hoe we als samenleving met elkaar omgaan, zonder te veel te polariseren. Gertie_1985: Bedankt voor de uitleg iedereen! Het is soms best verwarrend al die politieke dingen, maar ik begin het beter te begrijpen. JohanMetDeGoudenStem: Ik blijf het raar vinden dat we onze vrijheid inleveren voor "veiligheid". MariekeVraagt: Laten we hopen dat ze ook goed kijken naar de impact voor jongeren met die dagkaart! KeesDeKritische: Precies! Als we niet blijven opkomen voor onze vrijheden, wat blijft er dan nog over? SusanBetogen: Ja, dat klopt. Open gesprek en begrip voor elkaars standpunten is de sleutel. Deze discussie laat zien dat er veel verschillende meningen zijn over politieke besluiten en dat het belangrijk is dat we blijven praten over deze onderwerpen. Wat denk jij? Hebben deze veranderingen ook invloed op jou? Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Waarom hapert mijn beeld tijdens het kijken naar filmpjes? Gebruiker: FilmFan123 Onderwerp: Waarom hapert mijn beeld tijdens het kijken naar filmpjes? Hey allemaal, Ik heb een probleem waar ik maar niet uitkom. Als ik filmpjes kijk op mijn TV, dan hapert het beeld regelmatig. Soms is het zo erg dat ik bijna niet meer kan kijken. Het maakt niet uit of het een film is van een streamingdienst of gewoon vanaf mijn laptop. Weet iemand wat daar aan de hand kan zijn? Alvast bedankt! Expert: TechGuru88 Antwoord: Hey FilmFan123, Wat vervelend dat je dat probleem hebt! Er zijn verschillende dingen die dit kunnen veroorzaken, dus ik geef je een paar mogelijke oplossingen. Internetverbinding: Als je bijvoorbeeld een film streamt, kan een trage of onbetrouwbare internetverbinding de oorzaak zijn. Probeer eens een speedtest te doen. Als je internet traag is, kan een bedrade verbinding met je router een betere optie zijn dan WiFi. Resolutie: Kijk je de video in een hoge resolutie? Soms kan de TV moeite hebben met 4K of zelfs HD als de verbinding niet optimaal is. Probeer het eens in een lagere resolutie en kijk of dat helpt. App of Software: Het kan ook aan de app liggen die je gebruikt. Probeer de app bij te werken of zelfs je TV helemaal opnieuw op te starten. Soms helpt dat al. Aansluitingen: Controleer ook je HDMI-kabels. Een beschadigde kabel kan de oorzaak zijn van slechte beeldkwaliteit. Als je er een andere hebt, probeer die dan eens! Hardware: Tot slot, als je een oudere TV hebt, kan de hardware niet snel genoeg zijn om de filmpjes soepel weer te geven. Dan is het misschien tijd voor een upgrade. Hopelijk helpen deze tips! Laat je weten of het werkt of als je meer hulp nodig hebt. Reacties: TechLover99: Thanks voor de tips, TechGuru88! Ik ga eerst maar eens mijn kabels checken. Verdeeld: Ik heb ook al eens zulke problemen gehad, maar in mijn geval was het gewoon de internetverbinding. Na het resetten van de router was alles weer in orde. FilmFan123: Thanks, allemaal! Ik ga even testen wat jullie zeggen en laat het weten. Kijker2010: Ik heb een schone TV van een paar jaar oud, maar ik heb steeds haperingen. Vreemd dat het niet aan de TV zelf ligt? TechGuru88: @Kijker2010, dat kan echt kloppen. Het kan ook aan de software liggen of dat je een update mist. Blijft ook goed om dat in de gaten te houden! DaniW: Ik had hetzelfde met een streamingdienst, het helpen resetten van de app! Toen ging ie weer soepel. Geluksknikker: Ik vind het raar dat je niet altijd haperingen hebt, soms kan het gewoon random zijn! Gewoon van de een op de andere dag. FilmFan123: @Geluksknikker, ja dat heb ik ook! Soms loopt alles perfect en dan ineens gaat het mis. Vreemd! TechLover99: Dat kan aan de drukte op het netwerk liggen, werd me eens verteld. Veel mensen tegelijkertijd op internet kan ook verstoringen geven! Verdeeld: Zeker, dat kan ook heel veel verschil maken. Probeer anders eens op een ander tijdstip of met minder apparaten aan te sluiten. Succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Hort53 heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...