mientje72 Geplaatst Mei 5, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 5, 2009 Hallo ik heb bittorrent geinslalleerd maar kan geen wijs uit de Preferencies waar een ...vinkje wegmoet of aanvinken omdat het Engels is is daar ook een voorbeeld van !!! :'( en heb je ook wat aan een payserver?? mientje72. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
svenholtman Geplaatst Mei 5, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Mei 5, 2009 vaak staat het al gewoon goed als je het geinstalleerd hebt. ik gebruik zelf ook bittorrent sinds paar dagen maar heb alles gewoon gelaten zoals het was. geen problemen verder (nu download ik niet zo heel veel maar toch) payserver kan wel maar dit is vaak met nieuwsgroepen (je bent hierbij niet afhankelijk van anderen met downloaden). het ligt er ook maar net aan wat voor downloadsnelheid je kunt halen met je internetverbinding. Ik kan niet zo heel hoog en heb dus maar vrij weinig seeds en leechers nodig om op max downloadsnelheid te zitten. dan heeft een payserver dus weinig zin hopelijk iets duidelijker zo, groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
mientje72 Geplaatst Mei 5, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 5, 2009 ok hoor bedankt voorde reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie