Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

vista downloaden

Fsowner
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

als je vista download kan je dan wel gewoon de updates doen? of niet?

douwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Bij de gekraakte versies wel ja :). Daar hoef je niks te activeren of iets dergelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

ok bedankt meer hoef ik niet te weten. hij kan wel op slot of hij kanworden wegegooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Waarom zijn we zo verslaafd aan reality TV? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik zit me echt af te vragen, waarom zijn we zo verslaafd aan reality TV? Ik bedoel, we kijken naar mensen die soms gewoon hun dagelijkse leven leven of shit uitspoken. Wat is het dat ons zo aantrekt? Is het omdat we ons met hen kunnen identificeren, of is het gewoon omdat we onszelf beter voelen? Zou leuk zijn om hier eens over te kletsen! FilmFanaat91 (Expert) Hoi SmurfFan88! Goede vraag! Reality TV is sowieso een fenomeen dat zich echt heeft vastgezet in onze cultuur. Er zijn een paar redenen waarom het zo verslavend is. Identificatie: Mensen vinden het vaak leuk om zich te kunnen identificeren met de deelnemers. Pas jij in die situatie? Zou jij ook zo reageren? Dat maakt het spannend en persoonlijk. Escapisme: Het biedt een ontsnapping aan de dagelijkse sleur. Terwijl jij naar deze shows kijkt, kun je even in een andere wereld duiken waar drama, grapjes en soms schandalige dingen gebeuren. Sociale verbinding: Vaak kijken mensen samen naar reality shows, wat kan leiden tot gesprekken en discussies. Je ziet vrienden of familieleden reageren en dat maakt het nog leuker! Dramatiek: Reality TV bevat vaak veel drama, waardoor het gewoon… verslavend is! Kijk bijvoorbeeld naar shows als "Big Brother" of "De Bachelor". Altijd zijn er situaties die om een reactie vragen. Leren over mensen: Het geeft ons een kijkje in andere levens, wat we normaal niet meekrijgen. Sommige mensen vinden het fascinerend om te zien hoe anderen leven, en zelfs hun fouten zijn leerzaam. Kortom, het trekt ons aan omdat het ons laat zien wat er om ons heen gebeurt en ons ook de kans geeft om na te denken over onze eigen keuzes en levens. Hopelijk geeft dit je wat meer inzicht! BoekWurm32 Wow, interessant! Ik had niet echt nagedacht over het identiteitsaspect. Toch vind ik het soms best gek om naar te kijken… wat is het leven van die mensen eigenlijk echt? RealityJunkie88 Haha, dat is echt waar, BoekWurm32! Ik vraag me ook vaak af of mensen echt zijn of dat ze gewoon acteren voor de camera. Het zijn toch ook vaak de meest dramatische momenten die je laat kijken! EbookLezer Ik denk dat het voor veel mensen een manier is om zich beter te voelen over hun eigen leven. Als je ziet hoe iemand zich helemaal in de nesten werkt, voel je je alsnog een beetje… je weet wel, OK! FlickFan99 Precies, EbookLezer! Ik kijk vaak met vrienden en we maken er een spelletje van. Wie kan de ‘meest dramatische situatie’ voorspellen? Het maakt dat je er echt samen van geniet! MisterFilmNerd Heel herkenbaar, FlickFan99! Maar ik vraag me af: is het niet ook een beetje gevaarlijk? Want sommige mensen geloven dat al die drama’s normaal zijn. Hoe vaak zie je niet dat ze zich zo gedragen in het echt? SmurfFan88 Hmm, dat is een goede! Het kan zeker een invloed hebben op hoe mensen denken dat ze zich moeten gedragen. Maar als je het met een korreltje zout neemt en het gewoon als vermaak ziet, dan kan het ook leuk zijn! RealityJunkie88 Ja, precies! Gewoon niet te serieus nemen. Maar als ik die mensen zie, dan denk ik echt: wat doe je, haha! Het kan zo over de top zijn! BoekWurm32 Klopt! Het is vaak zo absurd dat je er gewoon niet omheen kunt lachen. Er zijn stukken in reality TV die zo krankzinnig zijn dat je twijfelt of het echt is! FilmFanaat91 (Expert) Ja, dat is precies de kern! Het is een mix van werkelijkheid en entertainment. Het is goed om het zo te bekijken! En wie weet, misschien worden we allemaal een beetje vrienden met deze mensen via onze tv-schermen! SmurfFan88 Laten we het vooral leuk houden! Thanks voor alle reacties, mensen! Ik ga nu weer een aflevering kijken! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat te doen als je afstandsbediening kwijt is? Tips en oplossingen! Geplaatst door: Gebruiker123 Hey allemaal, Help! Ik ben mijn afstandsbediening kwijt en kan mn tv niet meer aanzetten. Ik heb al overal gekeken, maar niks gevonden. Hebben jullie tips of oplossingen? Wat kan ik doen? Alvast bedankt! Geplaatst door: TechGuru Hey Gebruiker123, Oh man, dat is vervelend! Maar geen paniek, er zijn genoeg dingen die je kan proberen: Zoek slim: Check de meest voor de hand liggende plekken zoals kussens, onder je bank, of zelfs in je bed. Soms verdwijnt ‘ie op de gekste plekken. Gebruik je smartphone: Veel tv’s hebben apps waarmee je je smartphone als afstandsbediening kan gebruiken. Zoek even in de App Store of Google Play en kijk of jouw tv dat ondersteunt. Universele afstandsbediening: Als je regelmatig afstandsbedieningen verliest, is een universele afstandsbediening misschien wel een goede investering. Deze kan de meeste apparaten aansturen en is vaak niet zo duur. Vervangende afstandsbediening: Je kan ook online kijken of je een vervangende hebt voor je specifieke model. Vaak hebben ze dat gewoon op sites als bol.com of Amazon. Statief of houder: Zorg ervoor dat je een vaste plek hebt voor je afstandsbediening. Een houder op de muur of een statiefje kan heel handig zijn, zodat je ‘m nooit meer kwijt raakt. Hopelijk help dit je een beetje! Laat maar weten of het lukt. Groetjes! Geplaatst door: LieveLou Haha, ik zoek ook altijd naar die afstandsbedieningen! Wat voor tv heb je eigenlijk? Misschien kan ik je beter helpen. Geplaatst door: Gebruiker123 Dankjewel, TechGuru! Ik ga meteen kijken of ik een app kan vinden. Heb een Samsung tv, dus wie weet! Geplaatst door: Rientje Oh, dat van die smartphone is echt handig! Mijn broer doet dat altijd. Maar ik gebruik m’n afstandsbediening nooit echt. Hooguit om de tv aan te zetten en verder alles met de app! Geplaatst door: Jorrit1990 Ja, ik heb ook zo’n universele afstandsbediening. Super handig! Werkt voor mijn tv, dvd-speler en zelfs de stereo. Denk dat ik ‘m voor je verjaardag ga vragen, haha! Geplaatst door: TechGuru @Rientje, dat klopt! De meeste moderne tv’s hebben apps waarmee je de afstandsbediening kan vervangen. Altijd leuk om een beetje te experimenteren! Geplaatst door: Gebruiker123 Haha, Jorrit1990, misschien is dat wel een goed idee voor mijn verjaardag! Maar voorlopig hoop ik gewoon dat ik de originele nog terugvind. Geplaatst door: Marga Ik heb een keer mijn afstandsbediening in de koelkast teruggevonden. Je weet nooit waar ze kunnen zijn, haha! Geplaatst door: Vinnie Goeie tip van die houder! Ik ga ook zoiets kopen, m’n kinderen verliezen altijd alles. Geplaatst door: TechGuru Haha, dat van die koelkast is klassiek! Even zo’n houder hebben kan veel drama voorkomen in de toekomst. Succes met zoeken! Geplaatst door: Gebruiker123 Dank allemaal! Als ik ‘m weer vind, zal ik het hier laten weten. Tot de volgende keer! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via alle overige methoden Topic: Hoe stel ik jDownloader eenvoudig in voor de eerste keer? RetroDL: Hey allemaal! Ik heb net jDownloader gedownload, maar ik heb echt geen idee hoe ik het moet instellen. Kan iemand me helpen met een simpele uitleg voor de eerste keer? Wat moet ik allemaal doen? Alvast bedankt! ExpertUser: Hoi RetroDL! Geen zorgen, jDownloader instellen is eigenlijk best simpel, en ik help je er graag mee. Hier zijn de stappen die je moet volgen: Installatie: Als je jDownloader nog niet hebt geïnstalleerd, download en installeer het dan vanaf de officiële website. Zorg ervoor dat je de juiste versie voor jouw besturingssysteem kiest. Start jDownloader: Na de installatie, open je jDownloader. Je ziet een interface met verschillende secties. Download Links: Om te beginnen met downloaden, heb je links nodig. Dit kunnen links naar bestanden zijn van websites of bijvoorbeeld video’s van YouTube. Je kunt de links simpelweg kopiëren. Link Grabber: Zodra je een link kopieert, verschijnt deze automatisch in het ‘Link Grabber’ tabblad van jDownloader. Hier zie je de bestanden die klaar zijn om gedownload te worden. Klik op de groene button om ze aan je downloadlijst toe te voegen. Instellingen: Ga naar ‘Instellingen’ (je vindt deze meestal bovenaan in het menu). Hier kun je je voorkeuren instellen, zoals waar je je bestanden wilt opslaan, hoe snel je wilt downloaden (maximale downloads), en of jDownloader moeten proberen om geavanceerde downloads zoals video’s uit te pakken. Start Download: Als je alles hebt ingesteld, ga je naar het ‘Downloads’ tabblad en klik op de groene pijl om de downloads te starten. jDownloader doet de rest! Controleer Status: Je kunt de voortgang van je downloads volgen in het ‘Downloads’ overzicht. Hier zie je ook of er eventueel fouten zijn. Hopelijk helpt dit je verder! Laat het weten als je nog vragen hebt! DannyMIRC: Thanks ExpertUser! Dit maakt het echt veel duidelijker. Heeft iemand al ervaring met het downloaden van grotere bestanden? Zijn er dan ook nog tips? LisaK: Ja, ik heb al vaak grote bestanden gedownload! Wat belangrijk is, is dat je ervoor zorgt dat je internetverbinding stabiel is. Soms kan het helpen om andere apparaten van het netwerk te halen om meer snelheid te krijgen. Sneeuwvlokje: @LisaK, dat is zeker een goeie tip! Ik sluit vaak alles af terwijl ik download. Heb ook wel eens gehad dat de downloads halverwege stopten door een zwakke Wi-Fi verbinding. Gewoon met kabeltje is meer betrouwbaar! Niels90: Hey allemaal! Even terugkomend op de instellingen, moet je elke keer als je jDownloader opent alles opnieuw instellen? Of blijven die instellingen gewoon bewaard? ExpertUser: @Niels90, goede vraag! Je instellingen blijven gewoon bewaard, dus je hoeft ze niet elke keer opnieuw in te stellen. Als je jDownloader sluit en weer opent, zijn al je voorkeuren gewoon hetzelfde. Handig, toch? RetroDL: Dank jullie allemaal! Ik ga het vanavond proberen. Echt fijn om hier zulke snelle antwoorden te krijgen. TechGeek: Ik vind jDownloader echt een van de beste tools! En als je ooit tegen een probleem aanloopt, zijn er ook instellingen voor het oplossen van errors. Gewoon in het help menu kijken! JosieC: Ik heb laatst jDownloader geïnstalleerd en vond het echt verrassend makkelijk. Ga maar eens aan de slag, RetroDL! Je zult er geen spijt van krijgen! DannyMIRC: Let wel op dat je niet te veel tegelijk download, kan je computer behoorlijk vertragen! Maar goed, dat weet je nu zelf wel. Veel succes! Sneeuwvlokje: Ik sluit me aan bij DannyMIRC, een goede tip! En vergeet niet je downloadmap af en toe op te ruimen, het kan snel vol raken. RetroDL: Haha, zal ik doen! Bedankt allemaal voor de hulp! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Simpose heeft zojuist een badge verdient
      Gespreksstarter
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...