Spring naar bijdragen

game pc (700 €) graag hulp bij samenstellen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Met de HD5770 mag je best een M520 nemen hoor. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Rand apparatuur hoeft er idd niet bij.. mag wel tips geven op dat gebied! en ook wel winkelwagentje voor maken maar hoeft niet wat je zelf maar wilt ik stel dit al zeer op prijs!

Ziet er goed uit!! Het winkelwagentje!!!


Post samenvoeging: oktober 26, 2009, 18:40:42 pm

Is dit niet een geschiktere video kaart?

Sapphire HD4870 1G QP ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De HD 4870 is op zich wel een goede kaart, alleen de nieuwe HD 5770 is een vernieuwde kaart met dus nieuwe en betere mogelijkheden zoals het beter ondersteunen van DirectX 11. Daardoor is die geschikter voor in de toekomst als nieuwe spellen DirectX 11 gaan ondersteunen. Ik weet niet zeker of dat al bij Modern Warfare 2 is, maar ik weet het wel zeker bij Dirt 2. De HD 4870 ondersteund ook wel DirectX 11 maar heeft niet de nieuwe features.

Over je randapparatuur:

Natuurlijk wil ik je daarbij helpen, hierbij de samenstelling inclusief randapparatuur (maakt het wel duur door het 2e scherm, waarvoor is de precieze reden dat je een scherm erbij neemt)

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B217933%5D=2&product%5B70197%5D=1&product%5B57768%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B206692%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B239712%5D=1&product%5B232977%5D=1&product%5B234927%5D=1&product%5B226358%5D=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nou ik heb het nu ook en het is gewenning geworden.. maar okee het is niet een must.

Kan er vast ook wel zonder..

En is het aan te raden een HD scherm te nemen of zeg jij het heeft nog geen zin?

Heb nu zelf een acer 19" widescreen bevalt me op zich prima (bedenk me nu dat ik deze ook nog heb).

Edit:

Een directX 11 kaart is wel een aanrader dus vanaf nu is dat een must!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Voor gamen is het natuurlijk wel zwaarder voor je videokaart (resolutie is hoger) en als je zelf echt verschil vindt tussen een mindere resolutie en Full HD resolutie dan is het aan te raden om een Full HD scherm te nemen. Maar dat is echt vooral je eigen voorkeur. Ik heb nu de beste Full HD schermen genomen die er op de markt zijn om even een voorbeeld te geven hoe de prijs wordt.

Maar met 2 schermen gamen heeft ook weer nadelen, zoals dat er een streep in het midden zit, je resolutie 2x zo hoog wordt dus dat wordt nog zwaarder voor je videokaart.

Wat je kan doen is gewoon 1 Full HD 22" scherm nemen en dan als je toch echt liever een 2e scherm erbij wilt dan spaar je daarvoor. Dan heb je in ieder geval al 1 scherm.

Maar dat zijn allemaal keuzes die jij moet maken, wij adviseren alleen maar ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Full HD is wel leuk ja, maar als het puur om een monitor gaat is een 1900x1080 monitor zonder de HD technologie ook prima. Ik zou het zelf bij één scherm houden, persoonlijk vind ik een rand in het midden niet zo prettig werken en ik neem aan dat je liever 200 euro bespaart als het verschil tussen één of twee monitoren je toch niet veel uitmaakt. Je kunt ook een 26 tot 32" scherm nemen, misschien is dat prettiger voor je. Je moet dan alleen niet zo heel dicht op je beeldscherm kruipen, een 32" monitor is voor afstanden vanaf ongeveer 2 meter.

Afijn, ik mis nog wel een paar dingen in de samenstelling: een netwerkkaart omdat er toch gebruik gemaakt wordt van draadloos internet, al is het maar drie meter en de assemblage, als je die nodig hebt. Verder zou ik, als het kan, een Gigabyte P55-UD4 bord nemen i.p.v. de Asus die er nu in staat. Als het budget het toelaat, zou het voor mij zelfs de MSI P55-GD80 worden. Er werd om een geluidskaart gevraagd, maar heb je die echt nodig? Op het moederbord, en dan vooral de Gigabyte versies, zitten prima chips/kaartjes voor de standaard boxen. Als je echt luxe boxen (G51, Z-5500) of zelfs professionele audio hebt staan, kan ik de Asus Xonar D2X aanraden, al kost die wel een smak geld.

De Logitech G15 zou ik, als het toch op Azerty aankomt qua randapparatuur, ergens anders halen. 80 euro is gewoonweg teveel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik speel niet op 2 schermen maar op 1 scherm en op het andere scherm staan al mijn andere progamma's tis niet dat ik op 2 schermen tegelijk speel..

maar ik heb ook al gekeken naar een LG Full HD.

Weet zo niet welk type maar laat ik jullie morgen weten..

Jullie zijn top O0

Moest ik nog ergens op antwoorden?

Nog 1 ding?

Vista of 7? :-X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Jawel. :P Of je echt een geluidskaart nodig hebt (zie mijn vorige verhaal, 2e alinea onderste helft) en of je de pc zelf in elkaar gaat sleutelen of de leverancier dat voor je moet doen. Inclusief korting voor DukeN leden kost dat bij Azerty 49 euro.

Als je toch voor een LG met Full-HD kwaliteiten gaat, neem dan de monitor die JFK aanraadt. Dat is de best geteste in aardig wat vergelijkingen en het design schijnt ook geweldig te zijn, al kan ik daar persoonlijk niets over zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Geluidskaart kan altijd nog.

Assembleren doet wel iemand voor mij.

En ik denk idd dat het die LG wordt en dat ik mijn ouders nog even lief aan kijk voor wat extra budget.

Want 1 TB is ook altijd handig.. en misschien nog een snelle boot HDD!

Als er meer budget vrij komt hoor je het wel:P (ik weet jullie nu te vinden  :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Een bootdisk kun je alleen nemen als je er ook echt het geld voor hebt. Ik zou eerder investeren in een ander moederbord en/of de HD5850 of HD5870.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoeveel zou er bij moeten komen denk je? €€€,€€?  ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als je het direct goed wilt doen, bedoel je?

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B939%5D=1&product%5B69241%5D=1&product%5B14680%5D=1&product%5B35578%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B236294%5D=1&product%5B42465%5D=1&product%5B232811%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B57768%5D=1&product%5B217933%5D=1

DeathAdder (rechtshandig!) i.p.v. de MX518, één monitor weg, MSI P55-GD80 i.p.v. Asus P55, Xonar D2X toegevoegd, a/b/g netwerkkaartje toegevoegd, HD5850 i.p.v. HD5770, Cooler Master CM690 i.p.v. Elite 330, Samsung F3 1TB i.p.v. 500GB en de CM M620 i.p.v. M520.

Dan zit je dus op 200 euro meer, maar een monitor minder, dan met de samenstelling van JFK. Deze samenstelling is dan wel helemaal af met zo'n beetje het beste spul wat er te krijgen valt. Alleen een besturingssysteem moet dan nog geregeld worden. Ik raad zeker Windows 7 aan, Vista is nu én oud en qua stabiliteit overtroefd. Nou ja, zo dramatisch is het niet, maar je snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Okee ik heb besloten om eerst een goede computer te doen en dan straks nog een beeldscherm.

(vandaag te horen gekregen dat ik 4 maanden 40 uur in week kan werken)

Ik heb nog even verder gekeken naar complete systemen en zou graag willen weten wat hier goed of slecht aan is:

Acer aspire Predator Ranger?

Die kan ik overnemen voor 670 euro..


Post samenvoeging: oktober 27, 2009, 17:13:12 pm

of:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B84030%5D=1&product%5B229908%5D=1&product%5B35626%5D=1&product%5B213606%5D=3&product%5B225024%5D=1&product%5B234730%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B68676%5D=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Mafketel

    Geplaatst

    Voor mail natuurlijk Proton.  Het fijne van Proton is dat ze nog een paar andere Gratis diensten hebben waaronder ProtonVPN.. Handig voor bijna alles maar niet echt geschikt voor p2p.  Zoekmachine is Google maar dan in de browser "Soul"  deze is beschikbaar op Android en is volledig aanpasbaar naar je eigen wensen dus waarschijnlijk ook qua zoekmachine.  Er zit ook een ad blocker in en een vpn.  De VPN heb ik nog niet geprobeerd omdat ik zelf TrustZone gebruik.  Een echte aanrader voor elke Android gebruiker die graag zelf bepaald wat je browser wel of niet doet, kan en mag van de gebruiker.  Intresse? Te downloaden via de Play Store.    Over de app Soul Browser    Snelle en schone browser   🏆 Krachtige advertentieblokkering 🏆 Krachtige videodownload 🏆 Krachtige aanpassing   Alles is aanwezig. Alles is krachtig. Alles is eenvoudig.   Stijlvolle browser met alle functies Een geavanceerdere browser     Belangrijkste kenmerken: ⭐ Automatische vertaling ⭐ Ga terug zonder te vernieuwen ⭐Gegevens opslaan ⭐Schone modus ⭐Snelle download ⭐ Lay-out bewerken ⭐ Menu bewerken ⭐ Zoekbalk bewerken ⭐ Tabbalk bewerken ⭐ Gebaar bewerken ⭐ Modus met één hand ⭐ Donker thema ⭐ Schermfilter ⭐ Lezermodus ⭐ Tekst vergroten ⭐ Lettertype wijzigen ⭐ Tekst naar spraak ⭐ TV-cast ⭐ Toetsenbordbeveiliging ⭐ Vergrendelscherm ⭐ Incognitomodus ⭐ Scrollende schermafbeelding ⭐ Alleen afbeeldingen bekijken ⭐ Bewaar alle afbeeldingen ⭐ Video downloaden ⭐ QR-code ⭐ PDF-viewer ⭐ Foto-editor ⭐ DNS-wijzigingsfunctie (met Android "VpnService")   En nog veel meer functies   Vereiste machtigingen ⭐ Geen   Optionele machtigingen ⭐ ACCESS_FINE_LOCATION: op verzoek van de gebruiker van de site bezoekt ⭐ RECORD_AUDIO: op verzoek van de gebruiker van de site bezoekt ⭐ CAMERA: fotobijlage of barcodescanning ⭐ READ_EXTERNAL_STORAGE: Bestandsbeheer ⭐ REQUEST_INSTALL_PACKAGES: gebruikers kunnen apps downloaden van sites die ze bezoeke n. Wanneer een gebruiker een gedownloade app installeert

    The_Achouffe

    Geplaatst

    hoi Marcel, misschien is die site waar je de nzb's zoekt niet meer goed, dat had ik destijds ook met nzbserver.com  via https://www.clubnzb.com/ lukte het toen wel, misschien is dat voor jou ook de oplossing.
  • Recente prestatie

    • NOFate heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...