BartvanDijk Geplaatst November 6, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 6, 2009 Ik ben op zoek naar Nintendo Ds Browser voor de NDS. Ik heb er wel een maar die doet het niet. Als iemand hem gevonden (en dan wel een die het wel doet) zou die dan de link willen geven (en als het nodig een beschrijving hoe ik hem moet downloaden, installeren etc.) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
PatrickV94 Geplaatst November 6, 2009 Bijdragen: 603 Waardering: 14 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: September 1, 2022 Delen Geplaatst November 6, 2009 Waarom doet die andere het dan niet, heb je wel zo'n extra geheugenblok erin zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 14 603
Stan. Geplaatst November 11, 2009 Bijdragen: 720 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/09 Status: Offline Actief: Januari 18, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 11, 2009 ik denk dat je de Opera browser hebt geprobeert, die doet het inderdaad niet. Wat je zou kunnen proberen is DSorganizer(ofzo) downloaden en kijken of die wel werkt, bij mij werkte hij zolang de pagina niet teveel plaatjes en dergelijke had. als je vragen hebt hoor ik het wel O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 720
Glenneke1996 Geplaatst November 12, 2009 Bijdragen: 608 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2018 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst November 12, 2009 ik denk dat je de Opera browser hebt geprobeert, die doet het inderdaad niet. Wat je zou kunnen proberen is DSorganizer(ofzo) downloaden en kijken of die wel werkt, bij mij werkte hij zolang de pagina niet teveel plaatjes en dergelijke had. als je vragen hebt hoor ik het wel O0 Hoe krijg je hem werkend? Bij mij blijft DSHobro altijd maar laden, wil je aub een pm sturen met uitleg? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 608
BartvanDijk Geplaatst November 27, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 27, 2009 ik denk dat je de Opera browser hebt geprobeert, die doet het inderdaad niet. Wat je zou kunnen proberen is DSorganizer(ofzo) downloaden en kijken of die wel werkt, bij mij werkte hij zolang de pagina niet teveel plaatjes en dergelijke had. als je vragen hebt hoor ik het wel O0 Wat is de link waar jij (Stan) hem van hebt gedownload? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie