laurence Geplaatst November 26, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 26, 2009 Goedendag, door omstandigheden, moest Utorrent tijden het loaden van films tijdelijk van de comp. af. nu staat hij er weer op. Mijn vraag: hoe kan ik de afgebroken films weer terugzetten in UTorrent? Vast bedankt, Laurence Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
svenholtman Geplaatst November 26, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 26, 2009 je moet de bestanden die je aan het downloaden was op exact dezelfde plaats terug zetten als waar utorrent ze neerzet. bij het opnieuw instaleren moet je dus even kijken of utorrent ze nog opslaat naar de goede plek. het enige wat je dan nog moet doen is het torrent bestand opnieuw openen in utorrent. Het gaat dan automatisch verder. eerst checkt het wat je al gedownload hebt v/h bestand (dit kan een paar min duren) daarna download hij gewoon weer suc 6 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
laurence Geplaatst November 26, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 26, 2009 Als ik druk op 'Add Torrent' en dan op een onderbroken bestand, doet utorrent helemaal niks... Hoe kan ik dan precies torrentz (films etc) terug zetten in de lijst? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst November 26, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 26, 2009 ga naar de site waar je de torrent vandaan heb download daar het zelfde torrent bestand als utorrent dan vraagt waar je het wil opslaan selecteer je de film, game enz die je aan het downloaden was. Heb je dat goed gedaan dan gaat utorrent het bestand controleren en daarna wordt het downloaden hervat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
laurence Geplaatst November 26, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 26, 2009 Ik zie het nu.... Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie