Spring naar bijdragen

games op externe hard drive


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Beste,

Mijn vader heeft een iMac, ik maar een klein computertje.

Van hem mag ik niet gamen op zijn computer ( wegens geheugen & snelheidsverlies)

Is dit dan mogelijk om bv. World of Warcraft te installeren op je externe hard drive en dan af te spelen op de Mac?

Zou dit zijn PC vertragen?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast angel_creek

Ja dat kan. En het vertraagd zijn pc alleen als je het spel speelt. Wanneer je niet speelt vertraagd het ook niks.

Alleen kan je bij sommige spellen errors krijgen. Maar dat hoeft niet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

nja sommige stuf word opgeslagen in je documenten en regestratie op je pc dus opstarten word steeds sloomer hoe meer jij erop zet. maar daar merk je met een paar games helemaal niks van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 949
Gast angel_creek

Als je het op de computer van je pa zou plaatsen kan het opzicht niet verslomen als het nog genoeg ruimte heeft. Het spel start niet op als je de computer opstart. Dus je zou er helemaal niks van merken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Van hem mag ik niet gamen op zijn computer ( wegens geheugen & snelheidsverlies)

Zoals hierboven al gezegd wordt, is dat onzin. Het tweede kan sowieso niet, snelheidsverlies is niet mogelijk als een programma niet opgestart is en het eerste moet verder gespecificeerd worden: bedoel je het intern geheugen, waarvan minder te benutten zou zijn, of bedoel je minder ruimte op de harde schijf? Dat laatste is natuurlijk waar, maar heeft geen betekenis voor enige prestaties van de pc en het eerste is wederom niet waar als het programma niet opgestart is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Van hem mag ik niet gamen op zijn computer ( wegens geheugen & snelheidsverlies)

Zoals hierboven al gezegd wordt, is dat onzin. Het tweede kan sowieso niet, snelheidsverlies is niet mogelijk als een programma niet opgestart is en het eerste moet verder gespecificeerd worden: bedoel je het intern geheugen, waarvan minder te benutten zou zijn, of bedoel je minder ruimte op de harde schijf? Dat laatste is natuurlijk waar, maar heeft geen betekenis voor enige prestaties van de pc en het eerste is wederom niet waar als het programma niet opgestart is.

Hij bedoelt , snelheid verliezen (altijd) door de game te installeren.

Nog een vraagje :

Voor mac moet je .dmg gebruiken voor te installeren denk ik (ipv. .exe)

Maar kan je dan wel nog zeggen dat hij moet installeren op de hard disk drive? of ligt dit anders bij mac?

thanks voor vorige antwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hij bedoelt , snelheid verliezen (altijd) door de game te installeren.

Dat bedoel ik dus, zijn statement klopt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...