los-cuentos Geplaatst Augustus 27, 2013 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Augustus 27, 2013 (bewerkt) HalloIk heb een opdracht gekregen om een pakket samen te stellen voor een student.Deze opdracht is als proef voor een plaats waar ik ben gaan solliciterenHet pakket moet een laptop bevatten en accessoires.De laptop is voornamelijk bestemd voor school, internet en fotobewerking.Tevens moet alles van 1 webwinkel komen en moet ik de financiële balans tussen de laptop en accessoires kunnen aantonen.In bijlage heb ik mijn offerte. Graag had ik geweten of dit goed is of dat er eventuele wijzigingen moeten gebeuren. (ik kom uit op een bedrag van 1007€Alles moet van de winkel mycom.be komen (niet nl dus)Alvast bedanktArchief.zip Augustus 27, 2013 bewerkt door los-cuentos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Farid. Geplaatst Augustus 27, 2013 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Augustus 27, 2013 (bewerkt) los-cuentos Bijlage mist... Augustus 27, 2013 bewerkt door Farid. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
los-cuentos Geplaatst Augustus 27, 2013 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Augustus 27, 2013 (bewerkt) Nu wel Augustus 27, 2013 bewerkt door los-cuentos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Tom Geplaatst Augustus 27, 2013 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Augustus 27, 2013 Ik heb (nog) niet gekeken, maar even voor je "verantwoording": een pc voor fotobewerking heeft géén sterke videokaart nodig. Dat je het alvast weet. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
los-cuentos Geplaatst Augustus 27, 2013 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Augustus 27, 2013 Nee maar deze laptop bevat een i7 en 6GB ram wat wel belangrijk is voor fotobewerking. De duurdere model hebben maar een i5 en 4GB ram maar zijn dan wel weer full hd.Deze niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Dit is een populair bericht. Tom Geplaatst Augustus 27, 2013 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 34 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Augustus 27, 2013 (bewerkt) Belangrijk voor fotobewerking in volgorde van belangrijkheid: scherm (liefst IPS 16:10), processor, SD-kaartslot en evt CF, opslag, geheugen, videokaart. Een SSD misstaat niet bij het hogere budget. 4GB geheugen zou allang genoeg moeten zijn, al kan ik een keuze voor iets meer niet afkeuren. Maar serieus, kijk goed naar het scherm. Termen als "full HD" zeggen geen zak, behalve over de resolutie. Iedere fotobewerker heeft het liefst een NEC IPS 30" 2560x1600, maar die ga je sowieso niet vinden in een notebook. Met TN kun je echt niet aan komen, vind ik. In je budget past wss wel een IPS-scherm, maar niet met ingebouwde tables. Daarom zou je een apparaatje moeten nemen wat de kleuren kalibreert, maar die kosten 100 euro en gaan dan niet in het budget. Qua software vind ik Photoshop trouwens vaak overgewaarderd. LightRoom doet bijna evenveel, is makkelijker te bedienen en is veel goedkoper. Al aan een Wacommetje gedacht? Afhankelijk van de fotograaf is dat zeer gewenst. Ik zelf zou er geen geld voor over hebben, maar in een advies hoort het zeker thuis. Het kaartslot wat ik trouwens noemde, moet wel goed zijn. Vaak komen ze niet boven de 15MB/s overdrachtssnelheid, wat echt benedenmaats is als je snelle kaartjes gebruikt. Voor een goede flow heb je een snellere nodig. Of zit ik nu jouw opdracht uit te werken? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Augustus 27, 2013 bewerkt door Tom 5 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden