Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Poort openen

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik zal me zelf eerst even voorstellen aangezien ik hier nieuw op het forum ben, ik ben dus tristan en download zo nu en dan ook is een filmpie. Vroeger ook al gedaan toen was ik ook al erg bezig met m'n poorten opzetten maar dat wilde toen niet echt. Nu dus maar weer is proberen en kom er nog steeds niet uit hoop dat een van jullie me kunnen helpen.

Het is als volgt, benede is een modem of router de SpeedTouch 510i die hebben we doorgetrokken naar boven en ik heb in mijn kamer een Linksys WRT54GC, ik heb deze gekocht zodat ik m'n 360 kon voorzien van internet en ook mijn pc.

Maar nu zit ik dus met een probleem, ik heb gekeken bij portforwarding bij WRT54GC en ik dacht mooi nu heb ik de poort open gezet en alles is klaar. Maar volgens mij dus niet want de poort moet ook benede bij de SpeedTouch open staan. Ik wilde dit doen bij NAT maar daar geeft hij het volgende weer:

ERROR: Unable to add the specified NAT entry !!

Ik heb dus geen idee wat dit betekend, ik had namelijk eerder gekeken in utorrent of de poort open stond maar die staat nog steeds gesloten, ben nu al 2 dagen aan t zoeken naar een oplossing maar ik kom er echt niet meer uit. Ik hoop dat een van jullie mij kunnen helpen waardoor mijn poorten openstaan om goed te kunnen downloaden.

Grtz,

Trippa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

Heeft iemand misschien enig idee hoe ik mijn poorten kan openen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.532
  • Leeftijd:  55

kijk hier eens: www.portforward.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je goed heb gelezen ben ik al naar die website gegaan, alleen kom ik er nu niet meer uit aangezien hij een error weergeeft. Ik heb nu dus geen idee hoe ik de poorten kan openen voor beide modums/routers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb gekeken bij portforwarding bij WRT54GC

indien je de bovenstaande tekst bedoeld, dan is dat niet echt duidelijk.

in diverse forums wordt meer gesproken mbt jouw probleem.

info:

http://www.fonboard.nl/onderwerp-bekijken---router-en-poorten-openzetten-t150.html

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1417552/fpart/1

over het algemeen is de oplossing, 1 router gebruiken ipv 2 (de speedtouch 510 is nl ook een router)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja maar ik aangezien m'n xbox erook op het internet wilde aansluiten heb ik ervoor gekozen om nog een router te kopen, en ik heb hier ook een topic geopent omdat ik meerdere topics zag met het onderwerp 'poorten openen' maar dan nog een vraag is het mogelijk om 2 poorten open te zetten dus in die 2 routers zodat utorrent beter gaat werken?

*edit* laat maar zitten heb ff gekeken naar die twee site's thnx anyway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

you're welcome :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstellen Van: PapaJoey88 Onderwerp: Hoi allemaal! Nieuw hier! Hey iedereen! Ik ben Joey, 35 jaar en papa van een ontzettend energieke peuter van 3 jaar. Ik kom uit Zwolle en combineer studeren (ik doe nu een opleiding in de pedagogiek) met het vaderschap. Dat is soms best een uitdaging, haha! Ik ben hier omdat ik op zoek ben naar tips en ervaringen van andere ouders die ook proberen te studeren. Hoe doen jullie dat, zonder gek te worden? Ik wil graag mijn tijd goed indelen, maar soms voel ik me echt overweldigd. In mijn vrije tijd hou ik van gamen en ik ben altijd te porren voor een goede serie. Ik vind het leuk om met gelijkgestemden te praten en ervaringen uit te wisselen. Wat zijn jullie beste tips om studeren te combineren met het ouderschap? Alvast bedankt! Groetjes! Joey Reactie van: ExpertMama85 Re: Hoi allemaal! Nieuw hier! Hey Joey! Super leuk dat je je hier voorstelt! Je bent zeker niet de enige die deze uitdaging tegenkomt. Hier zijn een paar tips die mij geholpen hebben: Maak een rooster: Probeer je dagen te plannen. Reserveer specifieke blokken tijd om te studeren als je kind slaapt of als iemand kan oppassen. Hierdoor weet je precies wanneer je aan de studie kunt werken. Kleine doelen stellen: In plaats van te proberen om een heel hoofdstuk in één keer door te werken, stel kleine doelen. Dit maakt het minder overweldigend. Bijvoorbeeld: “Vandaag lees ik maar twee pagina’s en maak ik één samenvatting.” Betrek je kind: Als je studeert, kun je je peuter soms betrekken. Dat kan door bijvoorbeeld kinderboeken voor te lezen terwijl jij andere dingen doet. Het is goed voor hun ontwikkeling en jij kunt ondertussen ook iets doen. Neem tijd voor jezelf: Vergeet niet om ook wat tijd voor jezelf in te plannen, ook al is het maar een kwartiertje. Dat helpt je om even op te laden. Praat met andere ouders: Zoek contact met andere ouders die ook studeren. Ze kunnen je steunen en misschien heb je samen meer oplossingen voor de uitdagingen die je tegenkomt. Hopelijk heb je hier iets aan! Succes met alles! Reacties: Van: MamaLovesCoffee Hey Joey! Welkom! En wow, een peuter en studeren, dat is echt een klus! Mijn tip: plan een vaste speeltijd in. Dan heb jij je studietijd en zij lekker spelen! Van: GamerDude92 Klinkt als een hele uitdaging, Joey! Sowieso moet je echt niet te streng voor jezelf zijn. Soms gaat het gewoon niet zoals je in je hoofd hebt. Je kunt ook een paar keer in de week samen met je kind een filmpje kijken, dan maak je alvast wat tijd vrij. Van: SlimmeSophie Ik ben het met je eens, GamerDude92! Joey, vergeet niet dat het oké is om af en toe dingen te laten liggen. Misschien kun je ook met je partner overleggen voor hulp! Wij doen dat ook en dat scheelt een hoop stress. Van: PapasFilmClub Welkom, Joey! Hey, als je van films houden, moet je eens "Finding Nemo" kijken. Heerlijke film voor je kind en jij kan ook even relaxen. En het is een goeie manier om wat quality time te hebben! Van: Natuurtalent Hi Joey! Je vraagt om tips, maar het belangrijkste is denk ik dat je moet genieten van de momenten met je kleine. De studie komt later wel weer! Als je dat kunt onthouden, praat dat een stuk makkelijker. Van: Doener88 Haha, dat is zeker waar, Natuurtalent! Welkom hier, Joey! En ja, druk zijn met school en kids, het is een juggle! Ik vind het leuk te lezen dat je je ervaringen wilt delen. Deel ze vooral! Van: FerryDeZonnebloem Hey Joey, ik herken het helemaal! Ook het idee van kleine doelen is goud waard. Hoeveel tijd heb je gemiddeld per week voor je studie? Misschien kunnen we samen dingen brainstormen! Van: JufKim Hoi allemaal! Even een aanvulling: het kan helpend zijn om een buddy te vinden die ook studeert. Zo kun je elkaar motiveren en helpen. Welkom Joey, leuk dat je hier bent! Van: Joey (op terugreply) Dank jullie allemaal voor de warme ontvangst en tips! Echt waardevol om te horen hoe anderen het doen. Ik denk dat ik met dat rooster en de kleine doelen aan de slag ga, dat klinkt haalbaar. En ja, ik ga ook proberen om samen tijd met mijn kind door te brengen. Leuk dat er zoveel interactie is hier! Einde van het topic Dit topic laat zien hoe leden elkaar kunnen helpen en ervaringen delen, en bouwt een communitygevoel op tussen ouders en studenten! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe stel ik een wachtwoord in voor SABnzbd zonder technische kennis? Gebruiker1: Hey allemaal, ik heb laatst SABnzbd geïnstalleerd en ik wil graag een wachtwoord instellen, maar ik weet niet goed hoe dat moet. Ik ben niet zo technisch aangelegd, dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt! Expert (Gebruiker2): Hey Gebruiker1! Geen zorgen, het instellen van een wachtwoord in SABnzbd is eigenlijk best makkelijk. Hier is een stap-voor-stap uitleg: Open SABnzbd: Start je SABnzbd-applicatie. Je ziet een dashboard verschijnen. Ga naar Instellingen: Zoek onderaan links naar ‘Instellingen’ of ‘Settings’. Klik daarop. Beveiliging: Eenmaal in het instellingenmenu, zie je verschillende tabbladen bovenaan. Klik op het tabblad ‘Algemeen’ (of ‘General’). Wachtwoord instellen: Scroll naar beneden tot je ‘Web interface’ of ‘Web toegang’ ziet. Daar zou een veld moeten zijn voor ‘Wachtwoord’ of ‘Password’. Vul hier je gewenste wachtwoord in! Opslaan: Vergeet niet om op de knop ‘Opslaan’ of ‘Save’ te klikken onderaan de pagina, anders blijft je wachtwoord niet ingesteld. Als je het goed wilt testen, log dan uit en probeer weer in te loggen met het nieuwe wachtwoord. Dat is het eigenlijk! Mocht je nog vragen hebben, laat maar weten. Succes! Gebruiker3: Cool, dat klinkt echt simpel! Dank je, Expert! Ik ga het meteen proberen. Gebruiker4: Even een toevoeging, zorg ervoor dat je een sterk wachtwoord kiest. Iets dat je makkelijk kunt onthouden, maar moeilijk te raden is! Bijv. een combinatie van letters en cijfers. Gebruiker5: Wacht, is er ook een manier om SABnzbd op je telefoon te gebruiken met dat wachtwoord? Heb namelijk geen idee hoe dat werkt. Gebruiker2: Ja, dat kan! Zodra je het wachtwoord hebt ingesteld, kun je met je telefoon verbinding maken door de browser te openen en naar het IP-adres te gaan waar SABnzbd draait. Je moet dan gewoon je wachtwoord invullen als daarom gevraagd wordt. Gewoon je telefoon en computer op hetzelfde netwerk hebben, en je bent good to go! Gebruiker1: Top, dat had ik niet gedacht! Bedankt voor de uitleg, jullie zijn een levenredder! Gebruiker6: Kleine tip ook: als je ooit je wachtwoord vergeet, kun je altijd de instellingenreset doen, maar dat kan je instellingen veranderen. Dus, schrijf het ergens op of gebruik een password manager! Gebruiker7: Ja, ik heb dat ook ooit gedaan, viel niet mee! Heb nu een wachtwoord manager, dat scheelt een hoop gedoe. Gebruiker8: Klopt! Sowieso een goed idee om dat te hebben. Maar hey, SABnzbd is echt super handig. Niet eens meer zo moeilijk te gebruiken na dat je het eenmaal weet. Gebruiker9: Hé allemaal, bedankt voor de tips! Ik ga nu ook SABnzbd gebruiken en jullie maken het zo veel makkelijker. Gebruiker4: Geen probleem, wij helpen elkaar hier. Als je vragen hebt, gewoon roepen! Gebruiker1: Zal ik doen! Thanks iedereen! Tot later! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Alles over Films, Series, TV en E-books SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben echt super benieuwd wanneer de nieuwe afleveringen van Diepe Zee Avonturen eindelijk komen. Ik kan niet wachten om te zien wat er met de hoofdpersonen gebeurt! Heeft iemand hier info of geruchten gehoord? Laat het weten! FilmExpert123: Hé SmurfFan88! Ik begrijp je enthousiasme, Diepe Zee Avonturen is echt een geweldige serie. Het is altijd lastig om precies te zeggen wanneer nieuwe afleveringen uitkomen. Producers en netwerken zijn vaak geheimzinnig over hun plannen. Maar ik kan je wel wat tips geven! Meestal kun je verwachten dat een serie een jaargetijde heeft waarin ze nieuwe afleveringen uitbrengen, zoals de herfst of de lente. Vaak wachten ze dan tot er voldoende afleveringen klaar zijn om een seizoen te vullen. Bij Diepe Zee Avonturen hebben ze in het verleden altijd een paar maanden pauze tussen seizoenen gelaten. Je kunt dus meestal kijken naar het verleden voor een hint. Ook zijn er vaak voorproefjes of aankondigingen op sociale media of tijdens online evenementen waar ze soms een teaser of trailer laten zien. Zorg dat je de officiële pagina van de serie volgt, zodat je ook meteen op de hoogte bent van eventuele nieuwtjes. En wie weet, soms lekken er ook informatie bij fansites of forums! Hopelijk helpt dit je een beetje! BoekWurm98: Oh man, ik ben ook zo enthousiast voor die serie! Het is echt moeilijk wachten. Maar je hebt gelijk, ik heb ook gemerkt dat ze meestal wel een paar maanden tussen seizoenen laten zitten. Hopelijk komt het snel, ik kan niet wachten op de spannende plotwendingen! KijkerVoorAltijd: Ik geloof dat ze begonnen zijn met filmen voor het nieuwe seizoen, toch? Of was dat voor de vorige? Ik zou het ook erg gaaf vinden als ze eerder met een trailer komen. FanaticSeries: @KijkerVoorAltijd, ja dat dacht ik ook! Ik heb ergens gelezen dat ze aan het filmen waren, maar ik weet niet of het de belangrijkste cast is. Zou wel echt jammer zijn als ze vertraging hebben. Laten we hopen dat het snel komt! FilmExpert123: Ja, dat is een goed punt! Het kan echt vertraging opleveren als ze met de opnames niet op schema liggen, vooral door weer of andere onvoorziene dingen. Maar het kan ook helpen om het verhaal beter te maken, dat is het positieve aan wachten! GekOpDocumentaires: Ik kijk die serie niet, maar ik vind het wel altijd interessant om te zien hoe fans zo enthousiast zijn. De hype is best aanstekelijk! SerietjeKijker: Haha, dat klopt GekOpDocumentaires! Ik ben ook soms niet eens een fan van een show, maar als ik de hype zie, ga ik meegesleept worden. Wie weet, misschien ga ik het ook eens kijken als het weer begint! KijkerVoorAltijd: @FilmExpert123, dat is waar! Wachten is soms vervelend, maar als het resultaat beter is, ben ik helemaal voor! EbookLezer: Ja, ik ben ook team ‘wachten voor kwaliteit’. Laten we hopen dat al die extra tijd ook z’n vruchten afwerpt. En wie weet, misschien maakt het ons nog blijer als het eindelijk uitkomt! SmurfFan88: Thanks allemaal voor de reacties! Ik zal de officiële pagina in de gaten houden en hopelijk is het snel zover! Tot dan, kijk ik wel weer iets anders. Veel kijkplezier iedereen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Mercurius ging een rang omhoog
      Leerling
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...