Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 3,8k weergaven
Hallo allemaal, Ik hoop dat er hier iemand is die me helpen kan. Ik heb verschillende afl van mijn favo serie die ik graag op dvd wil branden. Ik heb ze met dvdflick geconverteerd van avi naar video-ts (drie aflv als 1 video-ts) en toen proberen te branden met nti media-maker 8. Alles leek goed te gaan, maar zowel mijn dvdspeler, als mijn laptop kunnen de dvd niet lezen.... Wat heb ik fout gedaan? Groetjes Natasja
-
- 1 reactie
- 3,8k weergaven
Eeey, Weet iemand hoe je een .ini template kunt maken ? Voor Convertxtodvd ? Thx, Xx
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 3,8k weergaven
Hoi ik heb films gedonwload en kan ze niet afspelen. Er zijn twee vormen de een zegt telkens weer deze film kan je alleen afspelen met een andere player ik heb al verschillende geprobeerd maar het lukt niet. De andere is een rar en vraagt steeds om een wachtwoordt wie kan mij helpen? Mvg. de Vos
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 3,7k weergaven
Ik heb voor het eerst een film gedownload nl King-Kong Ik heb 27 bestanden binnen gekregen waaronder VOB, BUP en IFO bestanden Nu weet ik niet meer hoe verder wie kan mij verder helpen. De film die ik binnen heb gehaalt was met ondertiteling.
Laatste reactie door Martijn, -
ondertiteling toevoegen voor het eerst
door Gast kwt- 9 reacties
- 3,7k weergaven
Ik heb weer een film gedownload en wil nu ondertiteling aan toevoegen Ik ben nu bij de gedeelte subsyn maar ik krijg geen beeld alleen geluid, dus ik kan de ondertiteling ook niet bekijken Hoe kan ik dit verhelpen?
Laatste reactie door yvon, -
Nero 10
door mamahelga29- 2 reacties
- 3,7k weergaven
ik heb nero 10 maar kan geen avi branden hoe kan dit
-
- 2 reacties
- 3,7k weergaven
hallo allemaal, ik ben pas begonnen met branden van dvd enz. ik gebruik nero, maar ik snap een paar dingen niet 1) kan nero converteren, want het programma converteert automatisch als je aan het branden bent( dat zegt het programman zelf) 2) wat is coderen? 3)hoe lang duurt het voor een film klaar is met branden ik kan nog wat tips gebruiken alvast badankt
Laatste reactie door basbulletje, -
- 2 reacties
- 3,7k weergaven
Hey, Ik heb een goed programma gevonden voor het omzetten van films voor mijn xperia p. Het programma heet freemake video converter. Er is een mogelijkheid om subtitles toe te voegen die dan ingebrand worden, maar er je kan niet de subtitle grootte instellen wat dus onhandig is omdat de subtitles te klein worden. Weet iemand een ander programma of een manier om de grootte van subtitles van te voren te veranderen en hoe groot ze ongeveer moeten worden om goed zichtbaar te zijn op een scherm van: 960x540? Alvast bedankt. Edit: misschien heb ik al iets gevonden, dus het heeft geen haast.
Laatste reactie door Valcorb, -
- 4 reacties
- 3,7k weergaven
Ik probeer al een hele tijd met Nero een film te branden vanaf mn harde schijf (eerst met Dvd-fab erop gezet) en heb al 4 verschillende schijfjes geprobeerd, maar krijg telkens de melding: dat er niet genoeg plaats is om dit te branden, data om te schrijven: 7,386 Mb data die vrij is op mn schijfje: 4,482 Mb Met een vorige beveiligde film lukte het wel op deze manier met Dvd fab en Nero en nu telkens deze melding. Heb de schijfjes al vaak terug gewist, maar geeft geen verschil
Laatste reactie door ullie, -
- 6 reacties
- 3,7k weergaven
Vraagje.. Ik speel altijd films via mijn externe harde schijf op de DVD speler af.. dit werkt normaal perfect O0 alleen nu heb ik lost seizoen 1 t/m 5 alles is .avi maar bij seizoen 2 zegt ie dat hij hem niet af kan spelen? terwijl het allemaal het zelfde is en op mijn comp doet ie het gewoon.. Waar kan dit aan liggen, en hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb een vraagje, ik heb al veel gelezen maar ben hier nog niet helemaal over uit. Wanneer je Video TS bestanden hebt, heb ik begrepen dat je die kan kijken op je pc via Power DVD?, je ze goed kan branden met Nero, maar hoe speel ik het af op mijn externe mediasplayer van Freecom? Moet ik het dan eerst omzetten? Ik zou graag op mijn televisie deze film willen kijken, zonder steeds te hoeven branden. Alvast bedankt. Groetjes Danielle
Laatste reactie door Jeroen, -
na branden film geen geluid meer
door Gast PsycoErno- 0 reacties
- 3,7k weergaven
Via torrent Sahara gedownload. Paar dagen bezig maar dan heb je ook wat. Via PowerDVD fantastisch beeld en goed geluid. Dan ga ik het via Nero Express branden op een DVD om op mijn tv af te spelen, doet het geluid het niet . Mooi @$#%^. Iemand enig idee hoe dat kan en hoe ik het geluid wel gebrand krijg?
-
1 film kopieren van dvd waar 2 films opstaan
door Gast abdel_e- 5 reacties
- 3,7k weergaven
hallo een vriend van mij heeft een legale dvd waar 2 films opstaan maar als ik deze wil kopieren zegt nero dat ik een grotere schijf moet insteken (op de orriginele dvd zijn de bestande in totaal 7.55 GB ) en als ik het met dvd-shrink probeer valt men pc steeds ui (heb dit al meer dan 5x geprobeert) is er geen programma waarmee je maar 1 film v/d 2 kopieerd en zodat ik bij andere films de xtras kan verwijderen? alvast bedankt :pinch:
-
- 8 reacties
- 3,7k weergaven
Hoi, Als ik een gedownloade of orginele dvd wil afspelen op mijn laptop doet hij het niet heel vaak komt het voor dat hij alleen het geluid afspeelt en dus geen beeld en de anderen keren is het dat hij beeld geeft en geen geluid afspeelt. Weet iemand wat hier tegen te doen is?
Laatste reactie door Huismus, -
- 12 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo, Wanneer ik in VDub de film heb ingeladen en alle handelingen met de tab "video" heb gedaan en vervolgens de film wil opslaan dan krijg ik de melding dat er geen audio decompressie is gevonden. Via Gspot ben ik erachter gekomen dat de film met een AC3 audio codec werkt. Deze heb ik vervolgens gdownload en geinstalleerd. maar negatief!!!! wederom dezelfde melding. Het gaat om 2 AVi bestanden (CD1 en CD2) die ik tot 1 film wil maken incl subs. En nu...............???? :-[
Laatste reactie door Michiel, -
- 6 reacties
- 3,7k weergaven
Onderstaande gebeurt er kan iemand mij helpen 1C82-0000-19E5-MAAX-4004-4686-**** Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, created 2-11-2004 13:54:32 NT-SPTI used Nero API version: 7.5.9.0 Using interface version: 6.3.1.4 Installed in: C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\ Application: ahead\Nero - Burning Rom Internal Version: 7, 5, 9, 0 Recorder: <Slimtype DVDRW SOSW-833S>Version: V9S1 - HA 1 TA 0 - 7.5.9.0 Adapter driver: <IDE> HA 1 Drive buffer : 2048kB Bus Type : default (0) -> ATAPI, detected:…
-
- 6 reacties
- 3,7k weergaven
wie kan mij helpen aan de licentie code van convertxtodvd versie 3.0.0.9?
Laatste reactie door Fredpascal, -
hallo help...heb een probleempje met het back-uppen met dvdshrink: het lukt mij niet om een iso image te maken. Ligt het aan het nero-programma, dat is Nero Express6 oem. De backup lukt wel maar het zijn verschillende mds bestanden inplaats van 1 iso bestand! wie kan mij een beetje helpen :peace:
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 3,7k weergaven
Kodi 17.6 beschikbaar gekomen, naar alle waarschijnlijkheid de laatste uitgave uit de 17.x Krypton-serie Kodi v17.6 final: The very lastWe are happy and sad at same time to announce that this will be the last v17.6 release. When we say very last this of course only means for the v17 "Krypton" series as we are steadily heading towards the new v18 series called "Leia". For about a year already our developers have been working on the upcoming v18 release and have been backporting all fixes we deemed safe enough to v17 series. However with all good things there has to come a time to say enough is enough and that moment has come. From our point of view "Krypton" has been …
Laatste reactie door William1, -
stukjes film afspelen in powerpoint
door Gast cactusjack- 2 reacties
- 3,7k weergaven
Ik moet binnenkort een presentatie , presenteren voor school , nu heb ik een goed filmpje waar ik stukjes uit zou willen halen , en deze dan afspelen tijdens de presentatie , maar er zijn 2 problemen , 1 , is dat eigenlijk wel mogelijk ?? zo ja , hoe dan ? en 2 , dat filmpje staat op een site , dan neem ik de locatie over , en plak deze in mn internet browser zodat een windows mediaplayer scherm zich opent en het bestand afspeelt , dan klik ik op bestand , maar de functie opslaan als kan ik niet kiezen , dus het zal wel auteursrechtelijk beschermd zijn , dus mijn 2de vraag is , of iemand weet hoe ik toestemming kan vragen om dit flimpje te gebruiken ,
Laatste reactie door Duken, -
File (video scene) voorzien van beeldje voor snelle herkenning onderwerp op mediaplayer
door Ernie99- 6 reacties
- 3,7k weergaven
Ik heb 800 video files. Deze hebben een apart nr van bijv tape 1 clip 1 tm bijv tape 27 clip 32 Ik heb geen andere specifieke benaming gegeven. Merk nu dat het onhandig is. Zo'n file zou met een pictogram welke één van de eerste beeldjes van de file weergeeft een veel snellere herkenning geven om op zoek te gaan naar een bepaalde scene. Dit zou dan ook nog herkenbaar moeten zijn voor media player. In dit geval een Dune Smart D1. Wie heeft hier de gouden tip om dit eenvoudig voor elkaar te krijgen. Alternatief is een directory te maken met uitgebreidere beschrijving welke scene en evt per scene korte omschrijving geven. Dan ben ik wel even zoet. Alvast dank Ernie
Laatste reactie door Schaapje, -
Pal of NTSC
door autopapieren- 2 reacties
- 3,7k weergaven
Ik ben hier net nieuw dus misschien staat dit wel verkeerd, mijn exuses hiervoor. Nu mijn vraag: Ik wil ondertiteling bij een dvd zetten en ik heb het origineel, hoe kun je dan zien of het een Pal on NTSC dvd is? Deze optie moet ik nl. aanvinken bij DVD lab pro
Laatste reactie door kaasbroodje, -
film comprimeren
door Gast koert- 2 reacties
- 3,7k weergaven
ik heb een digitale camera de film tapes bewerk ik met de pc maar dan zijn die bijvoorbeeld 12 giga groot ik zou die nu willen comprimeren zodat dat tenminste op nen dvd kan. Dat zou naar avi moeten ofzo zodat dvd spelers hem tenminste nog kunne afspele he ik gebruik pinnacle daarmee kunde ook schrijven naar nen dvd en dan pakt die da wel meteen in maar der zit een fout in dus...
-
- 2 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo allemaal, ik heb een video gedownload. Het zijn VOB bestanden. Maar er staat geenVIDEO en AUDIO map. hoe kan ik het best branden?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 3,7k weergaven
Ik heb een film gedownload van Kazaa, een avi bestand. Dit bestand heb ik dmv het programma tmpegenc omgezet in een een mpg bestand. Dit bestand heb ik mbv recordnow gebrand op een dvd. Als ik de dvd in de dvdspeler stop geeft hij aan dat hij hem niet kan lezen. Wat doe ik verkeerd?
Laatste reactie door missPigeon,
