Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 3,5k weergaven
Ja zelfs ik heb problemen . Ik heb de nieuwste National Treasure gedownload en de kwaliteit is toppie O0. Het geluid ook. Maar zodra ik een ondertiteling toevoeg dan valt spoor 2 weg. Dus ik hoor de achtergrond geluiden. Maar het praten hoor ik dus niet. Of ik hoor het heel lichtjes. Ik speel het bestand + ondertiteling af met VLC. Ik heb het ook nog geprobeert met Windows Media Player, AVS Dvd player, Nero Dvd player, Zune. En ze hebben allemaal hetzelfde probleem. Ik heb de nieuwste codecs etc. Toen had ik maar dezelfde film gedownload maar dan met de ondertiteling erin gebakken. Maar ik krijg weer het zelfde probleem. Mijn vraag is... hoe los ik dit op?
Laatste reactie door Wesley, -
- 8 reacties
- 3,5k weergaven
hey, waarschijnlijk domme vraag, maar als ik image of bestanden op een rewritable brand (met nero7) kan ik ze niet meer wissen. als ik daarna iets anders wil branden , vraagt nero wel of hij cd-rw mag wissen en als ik ok klik doet hij wel wat hij moet doen , maar na afloop staat alles nog op de cd-rw. Ik heb hier nu zo al vier rewritables liggen die ik niet meer leeg krijg. Wat doe ik verkeerd ? tx
Laatste reactie door sirah, -
windows-film omzetten
door Gast paul1947- 5 reacties
- 3,5k weergaven
Hallo ik heb verschillende disney films op mijn pc staan (hardeschijf) maar in windows-film formaat maar nu wil ik die overzetten op een dvd-schijfje.Maar dan komt het probleem nero kent de extensie niet dus ik kan niets branden,hoe kan ik de filmsconferteren naar (mpeg) een bestand dat ik ze wel kan branden.Graag wel in begrijpende programma\'s en free. al vast mijn dank vrgr dubois
-
- 2 reacties
- 3,5k weergaven
wie kan mijn helpen er mee ik wil graag weetten hoe je in het nederlansetaal ik heb glee maar die muziek is in het engels maar die wil ik in het nederlanse taal hebben wie weet dat heel graag ik hoop dat er iemand weet hoe je dat doe mijn dank antonb12
Laatste reactie door TamSz, -
bin + que bestand op dvd
door Gast petra421- 1 reactie
- 3,4k weergaven
hallo Ik heb een film gedownload en daarna uitgepakt met winrar. ik kreeg toen 5 bestanden waarvan er 1 de cover van de dvd was. de andere 4 waren 2 bin bestanden en 2 que bestanden. Nu was mijn vraag hoe ik deze gebrand krijg. Ik kom er echt niet uit. alvast bedankt Gr Harm
-
- 2 reacties
- 3,4k weergaven
Ik heb een film gedownload en daarna de ondertiteling. Vervolgens alles om mijn pc bekeken. Het zag er prima uit. Dmv Gpot/Avi2DVD film/ondertiteling samengevoegd om vervolgens op DVD te branden. Op het moment dat ik de film op m'n DVD-speler ging bekijken liepen beeld (incl tekst) niet meer synchroon met het geluid. Heeft iemand een idee hoe dit komt en op welke manier ik dit kan verhelpen??? BvD.
Laatste reactie door frits1324117121, -
- 2 reacties
- 3,4k weergaven
ik heb een film gedownload en die staat in 2 bestanden, ik heb ook de ondertitel in 2 delen gedownload, alleen zijn film en ondertitel blijkbaar op een andere plaats gescheiden. Hoe kan ik dat oplossen ? Kan ik die ondertitels eerst samenvoegen in 1 file en dan weer splitsen op de juiste plaats ? Of moet ik de film samenvoegen tot 1 bestand, ook de ondertitels samenvoegen tot 1 bestand en zo afspelen en branden ? Alvast bedankt voor de moeite !
Laatste reactie door basbulletje, -
Ondertiteling bij VLC player plaatsen
door Gast Dorothea- 2 reacties
- 3,4k weergaven
Ik heb een film gedownload. in een bin bestand. De Nederlandse ondertiteling heb ik apart gedownload en is een SRT bestand in 2 delen. Ik zou deze graag met VLC player bekijken maar krijg de ondertiteling er niet bij. Wat doe ik verkeerd? Groeten,
-
- 4 reacties
- 3,4k weergaven
Hoi allemaal, Ik ben aan het kijken voor een mediaspeler met 1TB en full HD Ik heb zelf wat gelezen over de AC Ryan PlayOn!HD 1TB Netwerk Media Speler wat is jullie mening over deze speler? info over anderen merken is ook goed moet wel full HD en 1TB hebben met Netwerk (wiffi als optie) gr vismannetje
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 3,4k weergaven
hoi, 2 weken geleden heb ik nero 6 vervangen met nero 7 premium reloaded(had ik niet moeten doen!). Eerst geeft die geeft probleem waneer ik film brand met dvd shrink, maar gisteren gaf hij na het lezen van een film met dvd shrink de volgende fout melding: "cannot reallocate etc". wat is er eigenlijk aan de hand?
Laatste reactie door bambi1515, -
geen geluid ondanks VLC
door Gast kop00152- 0 reacties
- 3,4k weergaven
Hallo, heb jullie advies opgevolgd, en VLC media player gedownload. Heb de film Charlie and The Chocalate Factory, speelt perfekt af, maar totaal geen geluid. Ondanks de VLC media player?? Iemand misschien een suggestie?? grt
-
Ondertitels
door mummy- 10 reacties
- 3,4k weergaven
Ik speel mijn gedownloade films af met VLC media player, maar als ik een film heb gedownload, dan wil ik er ondertiteling aan toe voegen, maar somige ondertitels die ik van nlondertitels.nl af haal zijn verdeeld in 2 bestanden, terwijl de gedownloade dvd 1 bestand is. Hoe kan ik die 2 ondertitels achter elkaar laten afspelen?
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 3,4k weergaven
Hoi, Ik heb de film Artificial Intelligence als DivX bestand op cd, inclusief de ondertiteling (dat is een srt bestand).Nu heb ik van alles geprobeerd, maar ik krijg geen ondertiteling te zien. BSPlayer loopt tijdens het laden van de film steeds vast, evenals VLC media. Met Divx Player draait de film wel, het geluid is ook prima, maar ik krijg de ondertiteling er niet onder. Hoe los ik dit op? ps: het srt bestand heeft de zelfde naam als de film, nl. A.I.Artificial Intelligence[DivX][CD1].srt De film is een .avi bestand.
Laatste reactie door eastbird, -
muziekclips uit dvd rippen
door Gast kaat69- 1 reactie
- 3,4k weergaven
Dag Wie kent een goed programma om bepaalde muziekclips uit een muziekdvd te rippen? vb. een programma waar je de clips kan aanduiden om te rippen. Met dvd shrink gaat dat niet....
-
Vdub
door vietspiritz- 0 reacties
- 3,4k weergaven
Hallo, Ik heb de handleiding gebruikt om een gedownloade film met ondertiteling op dvd te zetten. Maar ik kom niet verder dan VDUB, krijg mijn film niet geladen. Het is een avi bestand. Wat doe ik verkeerd? Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door vietspiritz, -
- 7 reacties
- 3,4k weergaven
Hallo ik ben Sanne, ik heb net een film gedownload. Maar toen ik hem in VCL wou afspelen gebeurde er niks. Wat doe ik fout? Ik heb hem nog 3 keer bij een andere site gedownload, maar dat deed hij ook niet. Ik drukte gewoon op bestand en openen uit bestand, en drukte op de film. Toen heb ik op OK gedrukt maar er gebeurde niks. Ligt het aan de film of aan mij? Ik hoop dat je mij kan helpen. :-\
Laatste reactie door ma.blok, -
- 6 reacties
- 3,4k weergaven
Als ik een gedownloade film kijk met geluid via de boxen van de radio dan doet de rechter box het wel maar de linker niet. Als ik er dan een gebrande muziek cd in stop dan doet de linker box het wel gewoon ??? We hebben geen 5.1 zet maar gewoon 2 boxen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
samenvoegen
door thijssy- 7 reacties
- 3,4k weergaven
yo. Ik heb een filmpje gedownload en die bestaat uit 6 bestandjes die samen die hele film vormen, hoe moet ik die bestandjes samenvoegen? alvst bedankt!
Laatste reactie door yvon, -
ondertiteling toevoegen
door Gast AfgStyle- 5 reacties
- 3,4k weergaven
he wie kan mij helpe ik heb fun with dick and jane gedownload was een .avi bestand ik ben bij stap 4 van brand ondertiteling inje film vast gekomen. want als ik mijn film in virtual dub laad zegt hij error; couldnt loacate decompressor for format dx50 (unkknown) wie kan mij helpe plsss edit: ik heb ff bij eigenschappen van de film gekeke en het bleek geen .avi te zijn maar bij bestandstype stond er windows film.
Laatste reactie door Eagles, -
- 14 reacties
- 3,4k weergaven
Hoi, Bij 5 van de 10 films die ik download lijkt de boven en onderkant van de film afgesneden, hoe kan ik dit verhelpen? Ik download ze van limewire en het zijn vaak ook axxo's. Ik zie dus alleen een smalle streep film en bij close-ups is duidelijk te zien dat de boven en onderkant van een gezicht mist. Alvast heel erg bedankt.
Laatste reactie door missy2008, -
film verkleinen voor op internet
door Gast anne67- 3 reacties
- 3,4k weergaven
Ik heb een aantal video films welke ik op DVD heb gezet. Nu wil ik deze op internet zetten, maar dan moet ik het verkleinen zodat de file kleiner wordt. Hoe kan ik dit doen??
-
- 1 reactie
- 3,4k weergaven
Hallo Allen Ik heb op dit moment pazera gedownload, om in mp4 te kunnen branden. Het is me redelijk duidelijk, alleen vind ik nergens wat zegt "branden" Wie weet hoe / of dit programma werkt op die manier? Gr. Paulels1
Laatste reactie door Duken, -
kan geen films meer kijken
door Gast karper- 4 reacties
- 3,4k weergaven
als ik een filpje wil kijken krijg ik steeds een berciht en dar staat : windows media player plugin dynamic link libary de plugin heeft een ilegale bewerking uitgevoerd. u wordt ten sterkste aangeraden firefox opnieuwe op te starten
-
hoe dvix brande op dvd
door Gast j.vallen- 0 reacties
- 3,4k weergaven
heb een vraagie: heb een dvix bestand en wil hem graag op dvd zetten, maar met nero lukt dat dus niet. De bestandsnaam pakt ie niet, iemand een suggestie wat ik doen moet, om dit wel voor elkaar te krijgen. Bedankt al vast Groetjes Flo
-
scenes van DVD rippen en zelf editen
door Gast hartedief37- 0 reacties
- 3,4k weergaven
hoe kan je scenes van DVD rippen en zelf editen? kan iemand me wat info geven over hoe dit te doen?
