Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
Hey, Bestaat er een programma die VTS bestanden afspeeld? Ik vind het jammer om de filmen te branden, als ik ze via mn laptop op de TV kan kijken. GeGroet,
Laatste reactie door DonorNL, -
beeld bevriest
door Gast ocramd- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo , Probleem is opgelost , Bij mij was het na lang zoeken een kwestie van de nieuwste videodrivers downloaden en installeren . Toch Bedankt . Hans
-
vob afspele op de pc
door Gast 20603- 1 reactie
- 2,8k weergaven
ik heb gister een film gedownload en dit zijn een aantal .vob bestandjes en ng een paar andere.. ik heb deze met dvd shrink \'uitgepakt\' en daarna een backup gemaakt.. maar als ik hem dan daar wil afspelen lukt dit niet.. alleen met dvd shrink maar dn zit er geen ondertiteling bij weet jij een oplossing?
-
hoe brand ik dvd-r film op een dvd+r schijfje
door Gast jaysiea- 3 reacties
- 2,8k weergaven
hallo ik had een vraagje ik heb een paar dvd-r films op me pc staan waaronder een paar vakantiefilms allemaal op dvd-r en heb ze allemaal kunnen rippen naar me harde schijf maar als ik ze wil branden op dvd+r doet die het niet.. hoe kan dit ik heb een duallayer dvd brander moet zowel + als - kunnen branden en in het bezit van nero 7 kan iemand mij uitleggen hoe ik de dvd-r film kan branden op dvd+r schijfje of hoe ik ze om kan zetten.. groetjes johan ps mailen mag ook hoor met adviezen j.zondag1[at]chello[dot]nl ps ik heb de film kunnen toevoegen in nero burning rom 7.0 en hij doet het en het brand proces start ook maar voordat die werkelijk begint met b…
Laatste reactie door Eagles, -
subsync speelt bij mij de video niet af, je ziet wel de ondertiteling tijd enz.... maar niet de film, zo kan ik niet weten of de ondertitel gelijk loopt aan de film, weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door berendpb, -
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Rippen van DVD bestanden naar harddisk ... Er zijn verschillende manieren om een DVD te kopieren - het zogenaamde "Rippen". Rippen van DVD's gaat niet altijd even eenvoudig, zeker niet met recentere DVD's ... DeCSS en DODSpeedRipper kunnen deze niet correct decoderen. Hieronder de oplossing zoals die werkt met SmartRipper. Merk op: Het betreft hier het kopieren van de DVD zoals die op DVD staat - dus in MPEG2 VOB bestanden. Een dergelijke kopie is vaak zo'n 5 Gb groot! Waarom de oude programma's niet goed werken ... Het kan voorkomen dat het beeld van een geripte DVD verneukt is. Dat komt door de enhanced CSS die door de filmbazen is geintroduceerd. Als je on…
Laatste reactie door martijn1, -
dvd kopieren
door Gast koert- 1 reactie
- 2,8k weergaven
wou een dvd van de bib kopieren met clonedvd en anydvd die anydvd zou ik nodig hebben voor de beveiliging te omzeilen maar door die programma\'s blockeert mijn dvd lezer? als ik die programma\'s der terug afzwier werkt hij teurg perfect wat moet ik doen?
-
- 4 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, Ik heb utorrent geinstalleerd en een film gedownload. Deze wordt afgespeeld met Media Player. Wel beeld maar geen geluid. Wie kan helpen? mvg
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
hej ik heb nu de film 50 first dates gedownt.. ik wou de ondertiteling gelijk laten lopen... dat doe ik altijd met subsync.. maar als ik de ondertiteling stretch... loopt alleen het begin en de allerlaatste zin goed :s weet iemand waaraan dit ligt? alvast bedankt
Laatste reactie door smartass, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Hey, Ik heb een kleine probleempje. Ik heb een paar films en het zijn video_TS bestanden.(dus t'is eigenlijk gewoon een DVD die je koopt in de winkel (met menu,extra's etc)) Alleen ik weet niet (meer) hoe ik het op DVD +R moet zetten, dus dat het gewoon met menu enz is. Kan iemand me helpen? :-[ PS:
Laatste reactie door vanlok, -
Ondertitels
door Gast JNielee- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Ik heb dit forum al volledig bekeken, maar vind niet echt terug waarom het bij mij mis gaat. Film en ondertitels downloaden geen probleem, maar deze samen krijgen lukt me maar niet. Ik gebruik dvd santa en voeg zoals gevraagd de film en de ondertitels toe. In het begin verloopt alles zoals het moet, maar na een tijd wordt het afgebroken en sluit het programma zich. Eerder in dit forum werd vermeld dat dit waarschijnlijk een \'instelling\' is, maar ik vind niks van instellingen terug. Wie kan mij helpen, ik word er horendol van.. Groetjes Bir
Laatste reactie door tololimi, -
nero
door Gast edsel- 1 reactie
- 2,8k weergaven
heb bij mijn ook nero op de pc gezet ik rij weer naar huis en toen belde hij me met het probleem dat nero de volgende fout gaf (Nero API unspectivize error) weet iemand wat dat inhoud ik hoor het wel....
Laatste reactie door Eagles, -
Welke brander?
door afratjuh- 6 reacties
- 2,8k weergaven
Heej, Welke dvd brander (programmatje) brand het snelst? Zou je hier even bij willen welke dvd brander (programmatje) je gebruikt en hoelang het ongeveer duurt om een normale film (anderhalf uur ongeveer) te branden naar een cd? : Ik heb namelijk geen zin om alle programmatjes uit te proberen :redface:. -X- en alvast super bedankt :peace: P.s. Mijn filmbestand hoeft niet eerst omgezet te worden (het is GEEN avi)! P.s.s. Post astublieft geen reactie's van een dvd brander (programmatje) dat er geen ondertiteling bij/in kan branden! P.s.s.s. Of weet iemand misschien een programmatje waarmee je een ondertiteling bij/in de film kan zetten en dan (gelijk) kan …
Laatste reactie door afratjuh, -
sony
door Gast jojojoris- 4 reacties
- 2,8k weergaven
ben nu bezig met een gehuurde film, Exorcism of emely rose, van de videotheek maar ik krijg hem (of haar) niet gecopieerd. ik zelf heb de programma\'s dvd schink 2 of zo en van studio 321 (die werkt altijd) dvd x copy platinum, maar deze keer niet. Wie heeft er nog zo\'n magisch programmatje die ons uit de nood helpt????
-
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een DVD met daarop 4 afleveringen van een bepaalde serie. Iemand heeft deze dvd zelf gemaakt. Nu zou ik graag deze afleveringen in 4 aparte .avi-bestanden willen krijgen. Ik heb de DVD al geript en staat op mijn pc. Deze bestanden staan nu op mijn pc (zie bijlage) Wat is een goed (en gebruiksvriendelijk) programma om dit te converteren en te splitten? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Michiel, -
Ondertiteling
door hyper- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo. ik heb ff een vraag. ik heb een wat oudere film gedownload (mrs doubtfire) maar die is dus in 2 delen, nu wil ik er ondertiteling bij hebben heb het geprobeert via the link die jullie hebben gegeven. maar nu heb ik hem gebrand en het is A een verkeerde ondertilteling en B wil ik weten hoe je wel de juiste ondertiteling erop krijgt met 2 losse delen van een film. gebruik je het op cd 1 eenmalig of of beide cd,s ? graag wat meer uitleg hier over.
Laatste reactie door hyper, -
:-[hallo duke team hoe kan ik daa bestanden om zetten naar avi mpeg dvd enz: ik heb happy feet gedownload maar het is een daa bestand of weten jullie waar ik hem mee kan afspelen: O0AFZ ALFY O0
Laatste reactie door yvon, -
- 4 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, Ben net nieuw op deze site, en heb meteen een vraag. Hoe kan ik een tv opname ( upc mediabox ) op dvd branden, heb een aantal speciale voetbalwedstrijden erop staan. Alvast bedankt
Laatste reactie door Marcie216, -
- 5 reacties
- 2,8k weergaven
Graag een programma om het downloaden van films of series met behoud van de Nederlandse ondertiteling Bedoeling is om dit dan via tv te bekijken (avi of mp4 ? ) Ben volledig leek op dit gebit
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo Na veel lezen is het gelukt om een film te dowloaden. Maar waar ik nu op vast loop is het branden er van. Ik heb al meerderen dvd verpest. Als ik hem brand dan geeft de dvd aan no disk. Wie kan mij stap voor stap uitleggen hoe ik hem moet branden of hoe ik dingen moeten omzetten. Ik heb nero start smart. Alvast bedankt Goetjes jasper.
Laatste reactie door jasperwis, -
- 7 reacties
- 2,8k weergaven
hallo ik heb een vraagje ik heb een bakje gekocht in januari 2019 en abonnement is geldig tot januari 2020 en dat was bij easy2usemedia maar wij horen daar niets meer van en nu is mijn vraag bij wie kan ik mij wenden voor het opnieuw installeren van kodi en de nederlandse zenders ik dank u tot wederhoren
-
avi2dvd
door Gast steefje- 1 reactie
- 2,8k weergaven
ik heb een probleem met avi2dvd en dat is ;Job not done find at log file the o byte generated file to fucus where exactly the problem appers. Wie weet er raad mee.
-
Film ondersteboven
door Johny- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo allemaal ik heb met shareaza een film afgehaald en als ik hem laat afdraaien in windows player staat die gewoon ondersteboven de film is in avi formaat, wie weet een oplossing... Groetjes Johny
Laatste reactie door yvon, -
kan je ook films op cd-r branden nee tog??????
Laatste reactie door Tom, -
- 7 reacties
- 2,8k weergaven
Goeie middag , ik heb 3 films gedownload en gebrand maar de DVD speler ziet geen dvd. Het schijnt dat je iets met je DVD speler moet doen , maar ik weet niet hoe en wat. Groetjes Telenot
Laatste reactie door Michiel,
