Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Recentelijk heb ik de film The Kingdom gedownload maar hij heeft als extension .fcr, dit type zip? bestanden kunnen niet worden geopend met oa win rar of dvd shrink iemand een suggestie??
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, mijn eerste keer hier. Heb een film gdwld met azureus, twee avi files van 700mb. Mediaplayer, bs player, vlc player krijgen deze film niet afgespeeld. In progje G-spot krijg ik de melding \"not a valid .avi file\". Moet deze file nog gedecodeerd worden of is dit simpelweg een dwld voor niets geweest en heb ik te maken met een corupte file. Voor diegene die hier een antwoord op weten alvast bedankt. Mvg Ron
-
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
hey aub heb hulp nodig ik kopieer altijd al gekopieerde dvds met nero nu wil ik dus mijn orginele kopiere gebruik hier eerst dvd shrink voor en plaats hem op de harde schijf d dan gebruik ik nero om de film op een lege cd te zette alles gaat oke tot ik de dvd in dvd speler of computer doe en afspeel het geluid is precies een echo heel erg stil dus het is alsof je de mense op de achtergrond hoort prate aub kan iemand me helpe met dit probleem als ik hem op mijn harde schijf gewoon probeer heb ik dit probleem niet als hij op een dvd staat dus wel en bij previews van andere films wat op deze dvd staan hoor ik alles goed please help
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Hoi, ik heb een probleemje... Wanneer ik in de VLC player een gedownload bestand wil openen, geeft hij aan dat in de map waar ik ze heb opgeslagen 'geen zoekresultaten' zijn. Terwijl ik toch echt avi- bestanden heb gedownload. Ook de windows media player en de media player classic vinden de bestanden niet... Raar, want ik heb de meest populaire torrents van piratebay geplukt. Ik denk dat ik iets over het hoofd zie, maar ik zou niet weten wat. Ik heb precies de gebruiksaanwijzingen op deze site gevolgd... Heeft iemand een idee wat er fout gaat? Thanx!!!
Laatste reactie door Sannyr, -
filmpie afspelen lukt niet helemaal
door Gast kwt- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Ik ben nu een complete serie anime aan het downloaden.Ik probeer alvast deel 1 af te spelen. Maar het beeld en geluid is niet erg goed. Er komt een hoop gepiep en gekraak tussen. En het beeld is de ene keer goed en de andere keer zie ik alleen blokjes. Ik speel het af met vlc player Hoe kan ik dit verhelpen? Of ligt dit aan het bestand?
-
Winavi pakt ondertitels niet mee
door Gast jaapy22- 3 reacties
- 2,6k weergaven
hey ik heb winavi de versie met crack. en doet goed alleen krijg de ondertitels er niet bij. kan please iemand mij helpen>? zeg maar wat ik moet doen.
-
Ik heb geen beeld!
door Gast bolkin- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo wie kan mij helpen met het volgende probleem? Ik heb een film gedownload en wil deze op dvd zetten. Hiervoor heb ik het programma filmmachine gebruikt met de cinema craft encoder. Ook heb ik het K-lite codec pack geinstalleerd op mijn computer, al zou ik niet weten hoe dit werkt.. De film is klaar maar speelt alleen geluid af zonder beeld.. Wie kan mij helpen?
-
The Office
door bart- 5 reacties
- 2,6k weergaven
Hi Deze serie zou ik graag op DVD plaatsen maar er zijn er zoveel dat ik niet weet hoe. Kan er iemand helpen of doorverwijzen naar de gepaste tut? er staan ook ondertitels bij en het totaal is 4.65 gigab. bedankt
Laatste reactie door bart, -
Hoe kan ik de Grand Prix van Groot-Brittannië op 4–6 juli gratis en met een VPN kijken?
door Mandyyy- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Forumdiscussie: Grand Prix van Groot-Brittannië Kijken MarkNL: Hey allemaal! Ik ben een grote F1-fan en ik wil de Grand Prix van Groot-Brittannië op 4–6 juli kijken. Maar ik zit nu in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Weet iemand hoe ik dit gratis kan bekijken, misschien met een VPN ofzo? Thanks! F1Fan88: Hey MarkNL! Superleuk dat je de race wilt volgen! Je kunt zeker gebruik maken van een VPN om toegang te krijgen tot de streams. Een VPN (Virtual Private Network) helpt je om je internetverbinding te beveiligen en je locatie te verbergen. Dus als je bijvoorbeeld verbinding maakt met een Nederlandse server, lijkt het alsof je gewoon in…
Laatste reactie door Mandyyy, -
- 5 reacties
- 2,6k weergaven
Ej jongens ik heb net een film klaarstaan DVD-kwaliteit 4.93 GB en het is een IMG bestand ik kan hem wel openen met windows media player enzo maar dan komt er zeg maar die menuscherm en dan kan ik bijv. niet op play klikken:( kunnen jullie mij helpen:D alvast bedankt.!
Laatste reactie door sunaj, -
dvd rippen
door Musta- 11 reacties
- 2,6k weergaven
hoe kan ik een film rippen met bijbehorende subs? heb het nooit eerder gedaan mr omdat me harde schijf beetje ernstig vol begint te raken wil ik er een avi file van maken en een srt bestand van de ondertitel. Kan iemand me hiermee helpen of een handleiding geven? btw: gaat om LOTR trilogie Turkishmouss
Laatste reactie door Musta, -
Heey, Ik heb nu een paar x over films gedownload in een isobestand, maar elke x als ik hem uitpak gaat het fout want dan brand die hem niet. Hoe kan ik hem correct uitpakken dan? Ik kies meestal voor extract here en dan krijg je een aparte audio en video ts map. Maar branden gaat dan fout. Hoe kan ik dat goed doen? Groeten.
Laatste reactie door yihaa, -
When.a.Stranger.Calls.DVDRip.XviD-DoNE Dit is de naam van het bestand van een film die ik downloadde. met welke programmas kan ik dat op dvd of cd zetten ? want dit is geen avi toch?
-
naar mpeg 4 , kwaliteit ??
door Gast cactusjack- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Ik ben van plan een mp3 speler te kopen die video af kan spelen , en er zit een converter bij om avi\'s of dergelijke te converten naar mp4 , maar hoe zit het dan met de kwaliteit , als ie is geconvert ?? blijft de kwaliteit hetzelfde als ie mp4 is ??
-
film te breed
door Gast molen701- 3 reacties
- 2,6k weergaven
waarom zijn mijn films die ik heb gedl. te breed voor mijn gewone (geen breedbeeld) televisie, stomweg simpele instelling of weldegelijke het formaat die je download, is er iemand die mij kan helpen.... vr, gr,
Laatste reactie door Duken, -
MP4 zonder geluid op ps3
door Gast erik_gek- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Ik heb een MKV-bestand gedownload en om deze af te spelen op de PS3 moet je deze converteren naar bijvoorbeeld een MP4 bestand. Ik heb dit gedaan met behulp van GOTsent. Het beeld verschijnt wel maar er is geen geluid als ik hem afspeel via de PS3 en het geluid laat gaan via mijn versterker. Als ik het geluid afspeel via de TV (dus via de HDMI kabel naar de TV) krijg ik wel geluid. Nu, ik kan instellen welke audio-formaten de PS3 via de versterker af kan spelen, AAC zit hier ook bij en volgens mij werd het MKV-bestand geconverteerd met AAC-audio. Weet iemand waarom mijn versterker het geluid van dit MP4 bestand niet afspeelt en mijn tv gewoon wel?
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 6 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb gisteren mijn c partitie geformateerd en windows er opnieuw opgezet ,maar als ik nu een film wil draaien via media player krijg ik aleen geluid! mis ik nog iets ?
-
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb de film Four Brothers, maar de ondertiteling werkt niet helemaal mee. Ik heb een ondertiteling gedownload, en dan krijg ik 2 files namelijk: dmt-4bros-cd1.srt en dmt-4bros-cd2.srt Nou weet ik dat de ondertitelings bestanden dezelfde naam moeten hebben als de film. De film heet Four Brothers (2005).avi. Dus dan verander ik dmt-4bros-cd1.srt in Four Brothers (2005).srt maar, dan heb ik alleen voor het eerste helft ondertiteling. want ik kan dmt-4bros-cd2.srt niet Brothers (2005).srt noemen, want dan zegt die dat die file al bestaat. Als iemand mij kan helpen, heel erg bedankt
Laatste reactie door yvon, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb laatst een film met ConvertX2DVD omgezet en gebrand. Top! De film begint meteen als je hem in de dvd speler doet. Als ik met Nero brand kan ik niet anders dan een menu instellen. Als ik dan de dvd in de dvd speler doe, dan krijg je eerst dat menu. Vraag: Kan je bij Nero ook dat menu weghalen, zodat de film meteen gaat lopen als je hem in de dvd speler doet?
Laatste reactie door Michiel, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, Wil 2 avi's koppelen met Vdub, met inladen 1e avi krijg ik de volgende melding van Vdub; Kan vervolgens de 2e avi niet inladen. [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Michiel, -
- 5 reacties
- 2,6k weergaven
Het beeld van de film op de computer is perfect en het audio loopt synchroon tegen over het beeld. Maar als ik de film dan op een DVD wil branden met ConvertXtoDVD en ik speel de DVD af, dan Streched de audio tegenover het beeld. En het beeld is dan van mindere kwaliteit. Welke stappen moet ik overlopen om een dvd te schrijven in ConvertXtoDVD die goed van kwaliteit is en waar ook het beeld met de audio synchroon lopen. Groeten, David
Laatste reactie door sunaj, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Kodi 17.5 is beschikbaar. Deze crossplatform-mediacentersoftware wordt ontwikkeld voor Windows, macOS, Linux, Android en iOS. Kodi v17.5 final: Another bunch of fixes IMPORTANT: If you are having issues with Android v17.5 update please redownload the "v17.5.1" version. It has been a while since we released 17.4 release which fixed several issues. Now the time has come to do another named 17.5 where we tackled several more issues that were identified. Although we already moved on with development towards v18 we do take the time to fix issues for the current release when we can. We recommend every one to upgrade to this version once it's available for their…
Laatste reactie door Monkie, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Beste mensen, Ik ben al een tijdje aan het proberen om met Nero 6 enkele films op 1 DVD te branden. Dit gaat goed tot het moment dat er werkelijk gebrand moet worden, want vervolgens krijg ik een foutmelding dat mijn 'disc te weinig geheugen' heeft. ik heb +/- 4500 MB nodig op de disc (en het is een DVD+RW van 4.7GB moet dit normaal lukken) Volgens de foutmelding heb ik echter maar 565MB geheugen over. (terwijl ik een lege DVD gebruik). Toevallig is deze 565MB ook mijn overgebleven vrije schijfruimte om de C-schijf, hoe de computer opeens dat erbij haalt is een raadsel voor mij. Kan iemand mij een antwoord geven over hoe het komt dat de computer met een geheugen aan…
-
Snagit doet raar
door jelmer1- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik heb al een paar keer filmjes op genomen met snagit. Nou wou ik dat weer doen maar als ik dan een filmje maak die, ik schat langer is dan 15 seconden is, en hem in snagit bekijk, krijg ik een heel slecht bewegend beeld. Ook als ik hem opsla als AVI en hem open krijg ik de melding Er is en Windows Media Player een fout opgetreden. Iemand een idee??? Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer1, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb een probleem als ik een film heb gedownload met FTD,Grabit,Quickpar en hem af speel met powerdvd is hij prima.En brand ik hem op dvd (diversen programma's al geprobeert) dan heb ik zwart wit beeld op DVD+R en op -R weet iemand hoe dit kan??? ???
