Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Ik wil een DVD met DVD Shrink dupliceren. analyzing gaat goed, encrypting ook, tot in de laatste minuten- dan komt er in het scherm te staan dat er een error is opgetreden omdat er te weinig schrijfruimte is. Echter de DVD back-up zit op een externe harde schijf van 500 GB. Wat is hier aan de hand en hoe los ik dit probleempje op? Groetjes van Michiel
Laatste reactie door yihaa, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
>: Ik word er niet goed van. Ik ben bezig met de instructie over ondertiteling bij de film branden. Alle programma's die zijn gevraagd staan klaar. De film is een .avi de ondertiteling heb ik tot het opnieuw opslaan klaar :-[. Als ik nu virtual dub (1.6.15) oudere versie vond ik niet open kan hij de film niet openen. Dus ik kom niet verder. Ook heb ik problemen met Nero. Ik weet nooit goed wat ik moet kiezen :'( soms dvd vastleggen dan weer dvd hercoderen. Ik weet echt niet hoe ik hier verder mee moet. Help me aub met simpele taal. Groetjes Nicole
Laatste reactie door Eagles, -
Vobsub
door Gast tyneke- 1 reactie
- 2,5k weergaven
eej als ik vobsub geinstalleerd heb dan kan ik het bestand TextSub 2.23 niet vinden ook als ik hem op Full installeer dan staat TextSub 2.23 er niet bij. kan iemand mij helpen? owjah ik heb wel mijn gedownloaden film omgezegt naat mpg want virtuelDub kon Divx niet lezen kan iemand mij helpen? alvast bedankt? :silly:
-
Fout in de film
door Gast bles- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Haai, ik heb net een film via AresLite gedowload om te kijken of het werkte, en hij staat nu op mijn comp, maar niks kan het bestand afspelen omdat er blijkbaar een fout in zit. Heb ik er nu totaal niks meer aan?? Of kan ik die fout nog omzeilen?? nee zeker....
-
film slaat over......
door Gast yaron- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Ik heb een dvd-speler met divx (Blokker jaja ) Als ik een film heb gedownload kan ik hem wel goed branden met Nero 6. Maar als ik em daarna in mn dvd-speler wil afspelen slaat de film elke (ongeveer) 30 seconden een paar seconden over. Verder is de kwaliteit prima. De films zijn in verschillende bestanden, maar het afspelen op zich is dus geen probleem, ondertitels en geluid ook niet.... Maar het overslaan is wel erg vervelend... Wie heeft voor mij een briljante tip? Alvast onwijs bedankt !!!!! Groeten GJ
Laatste reactie door Duken, -
films omzetten
door lexsurax- 1 reactie
- 2,5k weergaven
ik wil een dvd-film omzetten naar een mpeg file, maar hij mag niet groter zijn dan 1 gig, liever rond de 700mb hoe doe ik dit, met behoud van kwaliteit ? alvast bedankt
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
hey allemaal ik heb een vraagje weet iemand van jully hoe je een rode dvd BEVEILIGDE DVDS IK HEB BIJNA ALLES GEPROBEERD MAAR HET WIL NIET LUKKEN ZOALS DE FILM TOKIODRIFT ik weet dadt je ze kan halen van het internet maar het zou leuk zijn dadt ik ze gewoon kan kopieren mvg davarisch ;) ;) ;)
Laatste reactie door ma.blok, -
- 7 reacties
- 2,5k weergaven
goeiedag allemaal, ik zit met het volgende: ik wil 2 filmdelen aan mekaar voegen zodat dit 1 film wordt. mijn probleem: heb lust.caution gedownload maar het is in 2 delen, nu kan ik met convertXtodvd het wel op 1schijf zetten maar moet in het midden van de film de volgende "titel" kiezen om het 2de deel van de film te zien.Nu zou ik graag de film in 1 stuk willen zien.Kan iemand mij helpen?Huh?Huh? dank bij voorbaat!!!!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
branden dvd's
door robertplant- 3 reacties
- 2,5k weergaven
hoe kan ik een schijf dvd met meerdere bestanden branden met nero 8
Laatste reactie door kaasbroodje, -
dvd shrink
door flash- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, ik ben nieuw. Ik las op internet dat apocalypto een nieuwe kopieerbeveiliging heeft. Heeft iemand al met dvd shrink de film gekopieerd? En bedoel ik alleen met dvd shrink. groetjes
Laatste reactie door ma.blok, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Ik heb 2 dvd'tjes (alle 2 een Verbatim DVD-R) waar 2 wii games (.ISO) op staan. Die 2 .ISO wil ik graag op me pc hebben. Maar nou heb ik 2 vragen: 1- Als je met ImgBurn het eraf wilt halen, haalt die het er dan voor de 100% af of kopieert het eraf? Ik zou graag willen dat die het er vanaf kopieert. 2- Wat is de beste snelheid om het er mee af te halen? Zonder dat het te lang duurt. Maar dat het bestand er wel goed vanaf komt. MVG
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo! ik volg deze site regelmatig en ik ben jullie zéér dankbaar voor alle tips. Maar ik bots al maanden tegen het volgend probleem aan, dat mijn avi2dvd het bestand maar niet wilt omzetten. Elke keer komt er een foutmelding ??? Vandaag besloot ik om nog eens alles opnieuw te installeren *zowel Gspot als Avi2dvd* om nog een poging te wagen. Het leek aardig te lukke tot ik het volgende kreeg: En de fout lijkt me te zitten in het omzetten naar video, o.i.d. Nu heb ik nog eens goed naar Gspot gekeken en toen zag ik dat er rechtsboven in stond [ CODEC not installed ] en dan staat er na 4CC: DX50/XVID En na Name: DivX 5.0 Ik dénk, dat het daarmee …
Laatste reactie door Michiel, -
Alles in 1
door Gast gerwinkoekje- 0 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb verschillende films, en ik wil die allemaal in 1 brengen, zodat ik alles in 1 stuk kan zien, en niet in 500 stuks :woohoo: Welk programma is het beste hiervoor te gebruiken ??
-
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Het rippen en branden van dvd's lukt allemaal, ook de nieuwste versies van de lastige, maar simpel te kraken sonybeveiliging. Maar ik heb nog een klein vraagje: Ik wil niet al mn geripte dvd's branden, maar sommigen gewoon op mn pc bekijken. Maar na het shrinken met dvdshrink krijg je op je harde schijf een map met allemaal aparte ifo, vob , ... bestanden. Hoe kan ik die bestanden in zijn geheel laten afspelen, zodat ik eigenlijk juist hetzelfde krijg als wanneer ik hem via dvdschijf afspeel met menu en keuze ondertiteling e.d.??? IK heb al eens al die bestanden geselecteerd met windows mediaplayer en laten afspelen, ik kon ondertiteling kiezen en trailers afsp…
Laatste reactie door shrinky, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
hallo ik heb een film met nederlandese ondertiteling er bij gebrand met convertxtodvd de film is een .avi bestand ik probeer em op mijn eigen dvd-speler maar die doet het altijd heel slecht maar hij deed het met ondertiteling ik heb em op een dvd-rw gebrand maar als ik em op me goeie dvd-speler doe doet ie het niet dan zegt hij dat het een lege dvd is ik denk dat hij geen .avi kan lezen is het mogelijk om dat om te zetten naar iets wat ie wel kan lezen moet wel ondertiteling erbij kunnen branden mag met een ander programma als dat moet.
Laatste reactie door jep123, -
avi omzetten
door Gast nummer1dj- 1 reactie
- 2,5k weergaven
kan je avi ook omzetten om film op dvd te kunnen branden,met nero7. ik zag in het menu/foto en video en dan hin het sub menu;converteer dvd-video films in nero digital. weet iemand of dat een beetje op het zelfde neerkomt of is dat een compleet andere optie????? :-[
Laatste reactie door Michiel, -
kvcd met ondertiteling
door Gast kim1212- 2 reacties
- 2,5k weergaven
He Duken,de informatie die op je site staat is erg goed :woohoo: . Maar ik kan 1 ding niet vinden!!!! Als ik een KVCD film download (BIN en QUE File) , kan ik hem gelijk branden op cd en op me dvd - speler afspelen, maar ik wil er ondertiteling bij zetten maar hoe???? Kan jij me helpen . Alvast bedankt gr Hugo
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
er komt veel op me af ik download via newsleecher met een pay server ik zoek een film via ftd op dvd als ik die download dan kan ik die ene wel op m,n dvd recorder afspelen en de als ik een ander film download dan weer niet . wat doe ik verkeerd > :-X
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb voor het eerst een DVD willen kopieren en ben via deze site op de methode via clone DVD gekomen. Alles gedaan zoals zeer duidelijk wordt aangegeven, alleen .... nadat het bestand op de schijf is gekopieerd wordt er niet gevraagd om een lege schijf te plaatsen en dus wordt er niets gebrand.... Wat doe ik fout???? :-[ Groet, Janosh Post samenvoeging: december 16, 2010, 19:29:48 Heb mijn fout inmiddels gevonden !!! Kan een slotje op!! Groet, Janosh
Laatste reactie door Janosh, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Hallo Allemaal, Ben ik weer even. Ik heb een vraag m.b.t. Blu-Ray films. Als ik in de winkel een Blu-Ray koop, is hij dan alleen geschikt voor 1080p beeldschermen? Of kan ik die kwaliteit ook op mijn monitor van 1360x768, 19" krijgen?? Kunnen jullie me wat wijzer maken op Blu-Ray gebied? Alvast Bedankt O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Mijn vader heeft net een Ipod Video gekocht, en wilt er natuurlijk ook films op zetten.. ^-^! Maar daar moet het bestands typte MPG4 voor zijn. Mijn vraag aan jullie is: Weten jullie een goed programma, als er een DVD (Origineel) in de DVD-Drive zit, hoe ik die kan rippen naar een MPG4 bestand? ;D Laatst had ik "Imtoo Dvd to Ipod converter" alleen die haalde alle chapters los uit de dvd, dus had je 25 losse chapters.. :-[ Ik hoor 't graag
Laatste reactie door sep, -
Welke merk en soort Blu Ray disc ondersteunt de PS3?
door Gast dibyo- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Welke merk en soort Bluray Discs ondersteunt de PS3 (nieuwste versie, 160 gb) ? Ik wil namelijk een BluRay Disc RW kopen, maar ik moet wel weten of de PS3 dat ondersteunt. Ik wil namelijk een 3D film branden op een Bluray Disc. Ik zie op Wikipedia nu dat PS3 Bluray-Roms afspeelt. Staat die - nou voor BD-R of gewoon als Rom er achter ?
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
Hoi, Dit zal wel een stomme vraag zijn: maar kan men de taal veranderen van een gedownloade film. Heb er eentje maar ik versta geen spaans.
Laatste reactie door Duken, -
ondertiteling
door Gast kim1212- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Ik wil een ondertiteling in me film branden maar als ik virtualdub start en ga naar video>>filter>>add>> kom ik in de lijst geen subtitels tegen of iets wat er op lijkt!! kan iemand me helpen GR Hug0b0ss
-
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
hallo, heb een film gedownload (nativity story) en ook de ondertiteling ik zet de ondertiteling gelijk met film via subsync en als ik dan kijk of ze gelijk loopt loopt ze ook gelijk en als ik ze dan met virtualdub onder de film zet als dat dan gedaan is en ik dus een avi bestand heb van de film met ondertiteling loopt ze niet meer gelijk met de film hoe komt dat ik had probleem anders niet
Laatste reactie door Robin,
