Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
DVD op Ipod
door DonorNL- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hey, Ik heb laatst een Ipod nano gekocht waarmee ik ook films kan kijken. Aangezien ik wel van caberet hou, wil ik graag een voorstelling van Bert Visscher op mn ipod zetten. Ik heb een speciaal programma om het filmbestand te converten, dus dat is geen probleem. Ik heb de voorstelling gekocht op DVD, en als ik hem in mn computer stop, en ik open hem met Windows Media Player, zie ik rechts de hoofdstukken, extra enz. staan. Als ik via Deze computer open, zie ik de Video_TS en Audo_TS mappen staan. Ik wil graag alleen dus de voorstelling, zonder al die extra's en hoofdstukken. Ik heb gezocht op dit forum, en kwam een ander topic tegen met ook dit onderwerp, maar daar…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
hallo ik heb een apperaatje+ programmatjes van de aldi gekocht. ik kan daarmee mijn videorecorder aansluiten en de video op de pc zetten. nu wil ik die op dvd zetten maar gaat niet. er zit een converter bij maar die ziet het bestand niet eens staan en werkt dus niet. dvd shrink pakt hem ook niet windows movie maker ook niet. het is een showbiz file bestand weet er iemand een converter waardoor het wel werkt? ik heb namelijk nog een paar video tapes die ik wil om zetten naar dvd. alvast bedankt Post Merge: juni 13, 2009, 05:58:25 pm is er niemand die me kan helpen :'(
Laatste reactie door koekie, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi, weet iemand misschien hoe ik VIDEO_TS bestanden kan bewerken zonder ze op een dvd te branden? Ik heb nu een map met VOB bestanden, maar als ik ze afspeel zie ik aan het einde een stukje van de volgende aflevering. Ik wil het namelijk encoden en anders zie je een aflevering dat afloopt waarna je opeens een stukje van de volgende aflevering krijgt. Met dvd decrypter heb ik dat niet kunnen doen. Dat lukt alleen als ik een dvd erin stop. Weet iemand raad?
Laatste reactie door Musta, -
fun_avcodec.dll
door zhellie- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hallo, Ik download al een tijdje mijn films met bittorrent en mijn films gaan na het downloaden in een map in ''mijn documenten''. Alleen elke keer als ik die map aanklik krijg ik een foutmeldingen: explorer.exe en als ik op meer informatie klik zie ik dat de modename: fun_avcodec.dll is? Wat kan ik doen om geen foutmelding meer te krijgen? ps: ik las ergens dat het ook iets met samsung pc studio te maken kan hebben en die staat inderdaad ook op mijn computer maar ik kan het niet verwijderen want ik gebruik het best vaak.. Alvast bedankt!
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal Ik wil graag meerdere films op 1 dvd zetten. Maar wel met de nederlandse en engelse audio en de nederlandse subs. Ik heb geen avi bestanden maar gewoon videoTS etc bestanden. Ik heb hiervoor b.v. convertxtodvd gebruikt. Bij het invoegen van de bestanden geeft het proggramma zelf al aan dat er 2 audiokanalen zijn en 1 sub kanaal. Prima dus. Alleen na het converteren heb ik nog maar 1 audio mogelijkheid en geen subs meer. Ook met Nero vision heb ik dit probleem ondervonden. Weet iemand een oplossing of wil ik gewoon teveel :-\ Vriendelijke groet Rienk
Laatste reactie door rienk, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik heb een dvd gebrand en ik deed hem in de dvd spelen, hij deed het gewoon, maar na 1 minuut en 51 seconden liep hij vast. ik probeerde de dvd er uit te halen aar hij reageerd nergens meer op. kan iemand me helpen? ik gebruik het programma ConvertXtoDVD4 en de film is ice age 1
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Forumdiscussie: Grand Prix van Monaco kijken met VPN MarkNL: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik wil de Grand Prix van Monaco kijken van 23-25 mei, maar ik ben op reis en heb geen toegang tot de officiële streams. Weet iemand hoe ik dit gratis en met een VPN kan doen? Alle tips zijn welkom! F1Fan88: Hé Mark! Geen zorgen, je kan het makkelijk regelen met een VPN! Een VPN (Virtual Private Network) laat je toe om je internetverbinding te versleutelen en je IP-adres te maskeren, zodat het lijkt alsof je in een ander land bent. Dit is super handig als je bijvoorbeeld toegang wilt tot streams die in jouw regio niet beschikbaar zijn. Ik gebruik zelf PIA VPN (Priva…
Laatste reactie door Mandyyy, -
convertxtodvd
door martijn1- 1 reactie
- 1,8k weergaven
ik heb een vraag over een audio systeem bij convertxtodvd hoe kun je muziek en of filmpje langer laten lopen dan 30 sec zeg me het dan effe het liefste dus geen link bvd
Laatste reactie door Tom, -
Ondertiteling branden via .iso
door Gast Play_Gangsta- 2 reacties
- 1,8k weergaven
als je een film brand op cd moet de ondertiteling dan ook in de iso?
-
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hoi Allemaal, ben een newbe op dit forum en ook niet held met het branden van films op een dvd, dus hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb een film via bittorent gedownload en wil deze nu op een dvd branden. Het is film die bestaat uit 30 aparte files. Ik weet dat als je er 1 uitpakt en op vlc-player afspeelt de hele film wordt afgespeeld. Daarnaast wil ik er graag ondertiteling bij aangezien het een Franse film is en mijn Frans erg stoffig is :. Wie kan me uitleggen hoe ik deze film inclusief ondertiteling op een schijfje krijg, zodat ik deze in m'n normale dvd-speler kan afspelen? Volgende vraag die ik heb is, dat de schijf waar ik em op wil branden 4,7 gb is. (H…
Laatste reactie door ThomasvB, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb een film gedownload, maar nu heb ik een probleem. Ik gebruik het programma ConvertX2DVD en alles gaat goed tot hij moet branden. Ik kreeg het overziht voor het branden ik voer lege dvd in en verander volume naam in de naam van mijn film en hij begint te branden. De eerste keer na 22 procent en de 2de keer na 15 procent dat ik het brande stopt hij met branden. Alleen de tijd van het branden word steeds langer en uiteindelijk staat er dat hij pas na een uur klaar is, maar na een uur staat het er nog steeds. De procenten blijven gewoon 22 en 15. Kan iemand mij helpen met hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door mummy, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo Ik heb een vraagje hoe komt het dat ik geen youtube filmpjes kan bekijken? Heb je daar een speciaal programma voor nodig? Alvast bedankt *sootje*
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik heb een plextor media player externe schijf staan waar ik al massa's video_ts en avi bestanden op heb afgespeeld zonder problemen. Nu heb ik een serie die in AVI bestanden staan en waarvan ik de nederlandse .srt files van heb, maar als ik die dezelfde naam geef en ik wil die afspelen via de TV, lopen de eerste 5 tal minuten goed zonder problemen, maar dan ineens loopt het beeld volledig vast en na 5 secs daarna het geluid ook. Ik heb dit getest door het eens te doen zonder de subtitles erbij en dan blokeert de avi niet. Ik heb ook al via Ultra Video Converter mijn srt files in de avi's gebrand maar het probleem is dan, dat het beeld en het geluid niet meer klopt…
Laatste reactie door jochends, -
Hallo, Ik heb weer een probleem. Ik heb een externe dvd recorder van samsung gekocht die lightscribe ondersteund. Bij dit apparaat zat een installatie disc met nero 8 Echter als ik nero wil installeren krijg ik deze melding. "om uit te kunnen voeren hebt u MICROSOFT VISUAL C++ 2005 SP1 REDISTRIBUTABLE PACKAGE ( X 86) nodig.Download dit van Microsoft.com Ik heb zelf gekeken maar kon dit vinden. Als iemand deze kan vinden graag. A.U.B ik ben niet zo thuis op dit gebied. Simpel uitleg is welkom Alvast bedankt >
Laatste reactie door herbert, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb nu een film gebrand op dvd. Mijn dvd speler geeft nu een map aan met 1 film erin. die film staat ook in een map. Maar nu kan ik evengoed niet die film bekijken. staat wel in mp3 scherm ofzo :-\ groetjes sjees
Laatste reactie door sjees74, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb een probleempje met het opstarten van de frameserver van VirtualSub. Ik volg de handleiding van het programma helemaal en eigenlijk gaat alles goed. Totdat ik bij het opstarten van de frameserver kom. Als ik op start frameserver druk gebeurt er helemaal niets. Er wordt gezegt dat de frameserver automatisch opstart, maar bij mij gebeurt er helemaal niets. Kent iemand dit probleem en kan iemand mij misschien met dit probleempje helpen..? gr
Laatste reactie door tommeh4, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
de extra dvd van komt een vrouw bij de dokter, (achter de schermen enz.) speelt zowel op de pc als op de dvd niet af, dvdspeler is wel vaag, maar op de pc doet hij het ook niet. Hij zegt: Windows mediaplayer: Kan deze dvd niet afspelen omdat er geen compatibele dvd-decoder op de computer is geïnstalleerd. hoe kan ik dit oplossen? alvast bedankt!
-
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
hallo ik heb een vraagje weet iemand waar de laaste versie van k-lite codec pack voor windows media player ik het overal gezocht maar kon geen nieuwe versie vinden kan iemand mij vertellen waar ik die kan downloaden en hoe ik het instaleer zodat ik al me films met windows kan afspelen? mvg
Laatste reactie door Zombymario, -
dvd branden
door donhelado- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik heb het progamma convertxdvd en werkt goed, behalve het watermerk krijg ik niet weg. Maar nu wil ik graag met dit progamma branden maar geen dvd .Direct op mijn harde schijf externa.Kan iemand zeggen hoe of met welk progamma ik dat moet doen. Dank u
Laatste reactie door donhelado, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik hoop dat iemand wil helpen dan ben ik je zeer dankbaar. Ik heb een Acer laptop en heb een film gedownload, die kan je wel op je laptop zien. Ik heb kabels gekocht die je daarvoor nodig hebt, 1 voor geluid en andere voor beeld zeiden ze bij media markt. Maar ik weet niet waar het nu aan ligt, want ik heb geen beeld. ik heb wel video driver proberen te downloaden, maar ik weet niet welke ik moet hebben. kan iemand mij a.u.b. helpen. patricia
Laatste reactie door idhem, -
video naar mp4
door plato007- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hallo weet iemand een programma waarmee ik video of film bestanden (avi,...) kan omzetten naar mp4 of 3gp
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22004.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik ben er niet echt handig in het branden van films denk ik :-[, daarom vraag ik het hier maar: ik heb een aantal films gedownload met b.v de naam : Shrek.The.Third.2007.DVDRip.XviD-FLAiTE.((USABiT.COM)) dit kan ik dus niet branden omdat het geen VIDEO_TS.BUP etc. is. Hoe kan ik dit nu wel gaan branden? op mijn computer brand ik met nero start smart of met nero burning rom. WIE HELPT MIJ UIT DE BRAND? graag een beetje in nl-taal alvast bedankt. wermo
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb geleerd om films met ondertiteling op dvd te zetten, nou vroeg ik me af, is het ook mogelijk om daar een mooi menutje in te krijgen. Met scene selectie etc. Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25530.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje,
