Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
MarkNL: Hey allemaal! Ik wil graag de Grand Prix van Nederland in Zandvoort kijken, maar ik ben op vakantie in het buitenland. Heeft iemand een idee hoe ik dit gratis kan doen? Vooral als je geen toegang hebt tot de officiële streams? Alvast bedankt! F1Fan88: Hoi Mark! Ik snap je struggle! Het is eigenlijk vrij simpel om de race te kijken met een VPN. Een VPN (Virtual Private Network) laat je je internetverbinding via een andere locatie lopen, zodat het lijkt alsof je daar bent. Dit helpt je toegang te krijgen tot streams die anders niet beschikbaar zijn in jouw regio. Mijn favoriete keuze is PIA VPN (Private Internet Access) omdat het super stabiel en s…
Laatste reactie door Mandyyy, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Ik gebruik al een lange tijd convertXtodvd om films om te zetten en te branden. Tot nu toe is dit altijd goed gegaan. Maar net kreeg ik een foutmelding bij het laatste onderdeel van de omzetting, namelijk het menu. Bij 99.9% stond er: Not enough timers available. Wat betekend dit eigenlijk? En hoe kan ik dit verhelpen? BVD!
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33472.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
Problemen gedownloade Trilogy van FTD
door Gast angel_creek- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb een film gedownload (3 op 1 dvd). Alleen bij de menu selectie (Niet origineel lijkt mij) kies ik bijvoorbeeld deel 1 oke mooi hij laad hem en speelt hem af (Op dvd speler). Nu druk ik bijvoorbeeld op Deel 2 en bam hij loopt vast en na 5-10 min speelt hij toch deel 1 af... Zelfde als ik op deel 3 druk. Weet iemand wat er mis is? Groetjes, LatinBabe
-
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
vraag 1: ik heb net een film gedownload en ik wil daar en programma die speciaal(alleen)voor ondertiteling gemaakt is kan iemand mij de link doorsturen? vraag 2 ik ben te snel geweest met download van bestanden maar hoe krijg ik nou die bestanden eraf gehaald zodat de cd geen bestand meer heeft(een lege cd alvast bedankt
-
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
hoi ik heb toenet een dvd gebrand en heb alles gedaan wat er op jullie site stond ,,maar stop hem in de dvd speler en 1;24 minuut begint hij te lopen..en alles staat wel op de dvd maar alles staat door elkaar en het einde van de film staat midden op de dvd ,,wat is hier het probleem van,wat doe ik fout??? alvast bedankt...................( heb de topic DVD's kopieëren met DVDfab en DVDshrink ( Voor beveiligde DVD's ) gebruikt en het menu van de film word ook afgespeeld maar ik kan geen keuze maken in het menu..... en als ik de dvd in me computer stop doet hij het wel goed waarom doet hij zo raa…
Laatste reactie door patjuheve, -
DVD kopieren
door jacky63- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik zou graag een DVD kopieren en heb shrink gedownload nu was ik de handleiding aan het lezen en daar staat dat het programma meteen gaat branden ? Nu komt het ik heb 1 branden/lezer ineen werkt dat dan ook bij mij? Tja ik ben hier om wat te leren ik weet er niks vanaf :redface:
Laatste reactie door ma.blok, -
ondertiteling
door gojohnnygo- 1 reactie
- 1,8k weergaven
weet er iemand waar je de best nederlandse ondertiteling vind voor de nieuwste films? dank bij voorbaat ps. ik zal gewoon 1 topic plaatsen voortaan..
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Al een tijdlang kan de cd/dvd speler van m pc geen muziek -of data - cd's afspelen. Ik kan wel nog perfect dvd's bekijken.... Kan iemand me helpen??
Laatste reactie door thovan1996, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
bestaat er een programma waar mee je een film kan kijken zonder dat je het rar bestand uitpakt ??? zo dat je kan kijken hoe goede de kwaliteit is
Laatste reactie door kaasbroodje, -
happerende beeld
door truudsel- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo Kan iemand mij misschien vertellen hoe het komt dat als ik een film heb gedownload en die film speel ik dan af op tv dat het beeld happert t zijn net roboten alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb een programma opgenomen met mijn dvd recorder(Sony RDR-HX750/HX950). En dit wil ik graag over branden op een dvd zodat ik het ook ergens anders kan bekijken. Is dit mogelijk en hoe moet dit? Alvast bedankt! O0
Laatste reactie door movado, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb een mkv bestand met een operette die heet: La Traviata - Verdi (Glyndebourne, 1988) -- Ópera Completa (1 Vídeo) Legendada (Português_Italiano) De ondertitels, Portugees en Italiaans staan beide op het scherm en zijn ingebrand. Ik spreek die talen niet maar ik weet ook niet hoe ik de subs moet rippen om ze zelf met een vertaal machine te vertalen. Ook kan ik in ondertitel sites nergens de N.L. subs vinden van deze operette, wel van andere jaren maar niet van 1988. Weet iemand raad???? Getekend: John
Laatste reactie door sweet11, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hi, Ik zou een video stukje willen converteren naar iPhone (.mp4) Maar de lengte/breedte mag niet veranderd worden weet er iemand zo'n programma ? Thx Xx
Laatste reactie door E7691, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
heeft een toshiba L20 een brander? Alvast bedankt! Gerwin
Laatste reactie door Michiel, -
DVD X Player
door Wizard- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb een vraagje over DVD X Player. Ik zou graag willen weten hoe hij omgaat met de markeringen die ik gemaakt heb. Hoe/waar slaat hij deze op? Ik zou namelijk graag willen weten of het mogelijk is dat ik op deze pc de bookmarks maak, het bestand waarin de bookmarks opgeslagen zijn overzet op een andere computer waar DVD X Player geïnstalleerd is. De bookmarks moeten op de andere computer uiteraard ook nog werken. Is dit mogelijk en zo ja, hoe doe ik dat?
Laatste reactie door Wizard, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
DVD speler is een Philips speler/recorder (voor TV), speelt geen koop video's af maar wel zelf gebrande schijfjes. Het is een oudje zeker 15 jaar wat zou het kunnen zijn?
-
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb eenv raagje ik wil graag medal of honor : airborne branden. maar het spel is 6.4 gb ofso ! hoe wil ik dat brandne? heb alleen dvd's van 4.5 gb ofso en ga niet van meer kopen. kan het gesplitst worden? bij voorbaat, bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hallo alleaal ik heb een probleem met nero 8 hij maakt van mijn dvd+rw na 1 keer branden een dvd rom hoe kan dit ?ik heb nero opnieuw geinstalleerd enz.zou dit iets met de instellingen te maken hebben en hoe zou ik nero anders in moeten stellen HELP PLEASE :peace:
-
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb bovenstaande film gedownload. Hier kwamen 2 .avi bestanden uit, waar ik nu 1 .avi bestand van heb gemaakt. Als je in WMP het afspeelt werkt het prima en loopt het goed over. Beel en geluid zijn top, maar nu de ondertiteling nog. Die zat er namelijk al bij, maar in het Duits (volgens mij). Ik ben met convertxtodvd aan de gang geweest. Hier een NL Subtitel bijgevoegd, en zo het geheel gebrand op dvd. Nu doe ik hem in de dvd speler (aan de televisie) en kloppen er 2 dingen niet: 1 - Ik zie (na dat ik het ingesteld had in het menu) de Nederlandse-ondertiteling wel, maar DAAR ONDER zie ik de orginele Duitse. Hoe krijg ik dit weg? 2 - Ook klopt de timing niet,…
Laatste reactie door Niels., -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo lezer, Film downloaden, converteren met convert xtodvd alles lukt, maar dan komt dat ene moment dat je hoort: Please insert Media. Nou nu komt het: Als ik een leeg dvdtje in mn pc gooi gooit m er weer uit dan denk ik zo van wtf. ik heb al meerdere dvd's geprobeerd ook +r -r +rw. Als iemand me kan helpen? Graag. Ik zal diegene heel dankbaar zijn p.s dit gebeurd ook als ik een cd wil branden.
Laatste reactie door MasterXDG, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb een film gebrand naar een CD met Convertxtodvd3 en dan als ik hem afspeel komt er de hele tijd zon balkje in beeld dat ik de hele versie moet hebben. Met Nero kan het ook niet. is er een programma dat gratis is en zonder gedoe kan branden of kost alles geld? Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
3D DVD's Downloaden - werkt dat?
door Gast dibyo- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik zie op FTD online verschillende 3D Dvd's, maar werken die ook in 3d, want via torrent heb ik ze gedownload en daar waren ze gewoon 2D. Werken deze wel of bestaan er alleen 3D Blu Ray's ? Bedankt!
-
babbel
door ladyclowntje- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hoe kan ik een Vts bestand om zetten in avi
Laatste reactie door martijn1, -
Kodi 17.4 RC1
door Duken- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Versie 17.4 van Kodi is in de maak en daarvan is nu een release candate verschenen. Deze crossplatform-mediacentersoftware wordt ontwikkeld voor Windows, macOS, Linux, Android en iOS. In versie 17.0 is de mogelijkheid voor het afspelen van 10bit- en hevc-materiaal toegevoegd, in combinatie met gpu's van Intel of Nvidia die daar ondersteuning voor bieden. Ook de standaardskin is gewijzigd naar Estuary en voor apparaten met een aanraakscherm is dat Estouchy geworden. In deze uitgave zijn de volgende verbeteringen aangebracht: Downloaden 17.4: https://kodi.tv/download It has been a while since we released 17.3 release where we fixed several issues. Now th…
Laatste reactie door Duken,
