Spring naar bijdragen

Probleem bij Der Untergang


Kajotan

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik heb bovenstaande film gedownload. Hier kwamen 2 .avi bestanden uit, waar ik nu 1 .avi bestand van heb gemaakt. Als je in WMP het afspeelt werkt het prima en loopt het goed over. Beel en geluid zijn top, maar nu de ondertiteling nog. Die zat er namelijk al bij, maar in het Duits (volgens mij).

Ik ben met convertxtodvd aan de gang geweest. Hier een NL Subtitel bijgevoegd, en zo het geheel gebrand op dvd. Nu doe ik hem in de dvd speler (aan de televisie) en kloppen er 2 dingen niet:

1 - Ik zie (na dat ik het ingesteld had in het menu) de Nederlandse-ondertiteling wel, maar DAAR ONDER zie ik de orginele Duitse. Hoe krijg ik dit weg?

2 - Ook klopt de timing niet, ik ben via deze site er achter dat hier een programma voor is. Maar dat is vrij irritant te regelen, omdat je steeds die Duitse ondertiteling erdoor heen hebt.

Wie kan en wil me helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12
  • 2 weken later...
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  950
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

1. Die Duitse ondertiteling zit denk ik in de film zelf gebrand.

2. Je moet voordat je de ondertiteling converteert met de film kijken of de tekst gelijk loopt als met de film. Doe je zo , ga na je bestand van de ondertiteling , Rectermuisknop , eigenschappen , open met kladblok! :)

Dan kijken na de tijd , staat bijv. 1:32 , Kijk je in de film of daar ook op 1:32 iets word gezegt! ;)

Khoop dat ik je geholpen heb ! :)

:zwaai:

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 950

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...