Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
pes 2012
door bent-feyenoord- 2 reacties
- 2k weergaven
hoi, ik zit met een probleem. ik heb pes 2012 gekocht. en geinstalleerd. dan start ik pes op en dan zegt ie: Waarschuwing: Je computer voldoet niet aan de minimale systeemvereisten om deze software uit te voeren. Er kunnen fouten optreden tijdens het gebruik. de videokaart voldoet niet aan de veriest specificaties. (GPU:VRAM128MB) help a.u.b ik wil pes spelen mvg
Laatste reactie door roykev3, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo mensen... ik heb dus Empire total war van Razor 1911 gedownload. gisteren kon ik hem dus nog gewoon spelen, maar toen ik hem vandaag opstartte en mijn campaign wou verder spelen kreeg ik een melding: ''empire total war werkt niet meer'' maar als ik gewoon een custom battle ga spelen doet ie het wel :/
Laatste reactie door roykev3, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo mensen, het is me inmiddels geluk om hem te installeeren. alleen als ik hem op wil starten komt er; Plaats de cd die heb ik dus niet. want hy is gedownload. moet ik nou nog iets apart downloaden ofzo? xx
Laatste reactie door IRUAL, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen met het jailbreaken van mijn 3ds? Hij ligt nu maar een beetje in de kast en wil hem wel weer is gebruiken. Is er een jailbreak voor versie 11.4.0-37E? Of is er een mogelijkheid om hem makkelijk te downgraden? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Meh Meh, -
Maplestory
door Pctje- 0 reacties
- 2k weergaven
Hee mensen, Ik heb weer info over een MMORPG (massive multiplayer online role playing game) Deze heet maplestory, ik speel deze zelf niet(wel gespeeld) Inhoud van het spel: Het is een spel waarbij je online tegen monsters vecht, het kan met een groep mensen tegelijk (party) En je kan het alleen doen. Het doel bij dit spel is zo hoog mogelijk in de ranking te komen. Het is 2D. er zijn 3 eilanden waar je met een boot heen kan. Types: Magican: Met toverspreuken kan hij een monster vermoorden Thief: die gooit werpsterren en is zeer snel Piraat: schiet kogels af met een pistooltje Warrior: heeft hoge strenght en vecht met zwaard het meest makkelijke char…
Laatste reactie door Pctje, -
Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-FLT – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 2k weergaven
[table][th] Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Out_of_the_Shadows-FLT Releasedatum: 28/08/13 Retail Datum: 28/08/13 Bestandsnaam: Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Out_of_the_Shadows-FLT Bron: DVD Grootte: 2,38 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Developer: Red Fly Studio Omschrijving Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows neemt…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal,Ik heb sinds kort een groot probleem.Elke keer als ik bo2 / black ops 2 wil spelen (multiplayer) krijg ik een melding: Connection interrupted.Wat kan ik hier aandoen aangezien mijn connectie gewoon 4 balkjes is.Groeten Ipodtouchmania
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Nu mijn Acekard 2i kapot is gegaan zoek ik dus een nieuwe flashcard. Ik weet niet of we er hier over mogen praten. Maar goed, welke flashcard kan ik het beste kopen, en waar (met redelijke levertijd, dus geen DealExtreme levertijden...)?? Ik hoop dat iemand me kan en mag helpen, Alvast bedankt en een fijne tweede kerstdag, Groeten!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Bij het spelen van FIFA 07 gebruik ik een gamepad, 4 knoppen, 2 analoge sticks, en een R1, R2, L1, L2 en een D-pad. Als ik het boekje van het spel lees, moet je met de rechtse analoge stick trucs kunnen doen. Als k deze stick beweeg lukt dit bij mij niet om trucs te doen uitvoeren, er gebeurt gewoon niets. Als ik overschakel naar de toetsenbord besturing lukt dit wel met de shift toets zoals aangegeven in het boekje. Wanneer ik in het spel bij instellingen de trilfunctie aanleg van de besturing voor gamepad, werkt deze ook niet; nochthans beschik ik ook over een trilfunctie op de gamepad. Wanneer ik de trilfunctie aanleg en de insrtellingen opsla, zie ik dat de trilfuncti…
Laatste reactie door C.K7, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
[glow=green,2,300]Tutorial Voor beginners[/glow] Inleiding Beste mensen, Dit is mijn eerste Tutorial op DukeN dus garandeer ik geen 100% correctheid en ik kan ook fouten maken net als een ander mens. Dit is een tutorial voor vel beginners die een pc game willen downloaden. Daar er veel vraag was naar uitleg hierover schrijf ik deze tutorial. Net zoals alle andere tutorials: DukeN en ik zijn niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen! Het begin... Om te beginnen moet je weten welk game je precies zoekt om straks te gaan spelen, Daarna ga je best even naar http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ om te kijken of je game zal werken op jouw pc. Kies je game …
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hey, heeft iemand mischien een idee hoe ik gratis aan een online key voor modern warfare call of duty 4 pc kan komen? zonder hem in de winkel te kopen en te lezen en terug te brengen mvg proZac
Laatste reactie door kipneck, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
hallo ik zoek een warrock account omdat ik niet echt ver kom en ik wel eens andere wapens wil.
Laatste reactie door yenthel333, -
FIFA 08 in nl
door Thijs- 9 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb fifa 08 gedownload alleen nu is ie engels en ik wil hem graag int Nederlands. Ik heb daarvoor al ooit een patch gehad maar weet niet meer waar die stond weet iemand nog waar je die vandaan kan halen?
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Ik heb deze torrent (Pro Evolution Soccer 2008) gedownload en nu wil ik deze installeren. Maar dat lukt mij niet. Het bestand is een WinRar bestand. Dat heb ik uitgepakt. Daaruit kwam het volgende: In de map img zitten de volgende bestanden: [img width=600 height=89]http://img377.imageshack.us/img377/749/vb2pn4.jpg Wat moet ik hier precies mee doen. Heb verschillende dingen geprobeerd. Zo heb ik de img bestand(en) geopend met Deamon-Tools, maar dat werkt ook niet. Overigens staat er in het bijgevoegde Read Me bestand het volgende. A 3 step process. Follow carefully. #1 extract PES08.7z with latest winrar Open game folder- #2 Righ…
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
goeiedag allemaal ik heb xbox en speel xbox live, maar heb vandaag (pas) mw3 gekocht en hij kan geen 'match' vinden. heb hier wel een x wat over gehoord maar ik weet niet hoe ik dit op moet lossen alvast bedankt groeten!
Laatste reactie door MrJoost, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb net Cod WaW gedownload maar ik kan geen zombies spelen. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Farid., -
simcity 4
door appiemarco- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb simcity 4 geinstalleerd op mijn computer maar telkens als ik op start druk om te spelen gaat ie weer terug naar mij bureublad weet iemand wat ik er tegen kan doen
Laatste reactie door appiemarco, -
foutmelding
door Remco- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey ik heb een spel gedownload en toen ik wou spelen starte het spel op en toen kwam er deze foutmelding: couldn't create direct 3d device wat bedoelen ze er mee ik heb direct x 9.0c en een ati radeon sapphire 9250 videokaart met 256 mb
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik vroeg me af of ik ook op mijn kaart gebruik kan maken van ysmenu? zoja waar kan ik dat dan vandaan halen en wat moet ik op mijn kaar laten staan en wat moet ik overschrijven? ik heb zelf nu de orginele firmware van www.r4i-gold.eu maar daar doen de spellen het nog niet mee dus vandaar toch op zoek naar een ander oplossing. hopelijk iemand die me kan helpen. groetjes diana
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
hallo ik heb het spel soldier of fortune op een cd gebrand en geiinstaleerd. heb ook de code erbij gedaan maar er wordt om de cd gevraagd. ben aan het zoeken geweest voor een crack maar kan hem niet vinden. en er wordt toch nog om een cd gevraagd. wat moet ik doen? gr bavaria
Laatste reactie door predator, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hey Ik wil zo'n red dead redemption dlc installeren maar ik ben banned from xbox live. Hij is wel gewoon omgebouwd enzo maar is er een manier om een dlc voor mijn red dead redemption te installeren?
Laatste reactie door Zombymario, -
Mod Gta Sa
door Niels.- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey ik heb een probleem met mods .. Ik heb zo'n programma die voor mij de mods installeerd alleen ik weer de naam niet zo 1 2 3 , Maar hoe dan oowk , als ik hem geïnstalleerd heb, en ik start het spel op , en dan gebeurd er iets tijden het laden , hij blijft dan halverwege stil staan :S , ik dacht dan moet je gewoon even wachten.. Nou dat deed ik dus , ik keek 1 uur later weer en toen stond hij nog steeds op de loadingbalk :S en oowk nog op de helft, nog steeds :| , wie kan mij helpe?! Groetjes , Niels
Laatste reactie door Niels., -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Heey iedereen. Als ik de Fifa dvd erin doe reageert de hele PC niet .. weet iemand het probleem. ik hoop dat er snel op wordt gereageerd.. Want op de PC van mijn vader reageert ie wel :-\ ik vind het heel erg raar :S
Laatste reactie door yvon, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hoi, Mijn dochter heeft heel leuk een PSP gekocht en wil voor haar verjaardag graag dat er gedownloade spellen op gespeeld kunnen worden. Ik ben al 2 weken aan het lezen over pandora batterijen, een soldeerbout, gewoon iets downloaden...kortom HOE ZIT HET NOU!!! Ik ben maar een gewone moeder die, al zeg ik het zelf, wel handig is met de computer, maar dit gaat mij zelfs te ver. Heb ik vorig jaar nog een DSTT kaartje voor haar DS in orde gemaakt, dat kostte mij 2 maanden. Misschien zielig, maar waar. Wat is nou verstandig....zo`n batterij kopen, of is dat te link. Ik wil natuurlijk niet haar zuurverdiende PSP stukmaken. En dan dat taalgebruik....je zou er een woordnboe…
Laatste reactie door ActionWaction, -
Iemand die redelijk wat hcs/supers heeft op habbo die ze verkoopt via paypal of wallie? Meld het hier. Ps: Ik weet niet of dit het goede Board is en of dit hier mag, zo nee meld het me O0
Laatste reactie door sadpker,