Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb een fifa 2007 gedownload maar als k hem wil instaleren doet ij dat niet ka niemand mij helpen. [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door chezter, -
pes 2012
door bent-feyenoord- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hoi, ik zit met een probleem. ik heb pes 2012 gekocht. en geinstalleerd. dan start ik pes op en dan zegt ie: Waarschuwing: Je computer voldoet niet aan de minimale systeemvereisten om deze software uit te voeren. Er kunnen fouten optreden tijdens het gebruik. de videokaart voldoet niet aan de veriest specificaties. (GPU:VRAM128MB) help a.u.b ik wil pes spelen mvg
Laatste reactie door roykev3, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
ik begrijp er helemaal niks van. :-[ hoe kan je allemaal je wii ombouwen. 1.hardmod 2.softmod 3.sunmod (http://www.ombouw-wii.nl/ombouwenvanwii.html is dat zo? ik wil mijn wii sunmodden of hardmodden. ik ga niet softmodden. welke kan ik beter doen? alvast bedankt :
Laatste reactie door bilal4, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
HalloIk heb al een tijdje een wii en wou er wel eens mee online gaan, ik ben in het bezit van een draadloze router, ik volg dus alle stappen zoals het moet, de wii zoekt mijn router, die vind hij ook. Alleen dan gaat de wii een verbindingstest doen, en die mislukt! Wat is er mis? Moet ik ergens iets instellen, registreren? MvG Thijs P.S iedereen fijne kersdagen
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hey allemaal een vriend van mij heeft een gpu een 8600gt en hij heeft een probleem waar ik en hij niet kunnen oplossen bij bf2 krijgt hij allemaal zwarte strepen te zien op zijn scherm samsung syncmaster 226bw 22inc als je het zelf ziet zou je denken dadt het bij het spel hoord maar wij weten dadt dadt niet zo is als een van jully ons even uit de nood kunnen helpen zijn wij u erg dankbaar procesor amd 3.5 soc 939 ram 2gb crosshair xms mb asus A8V-XE GPU 8600gt 256mb ddr3 hdd 150gb 10.000 xraptor enz... groetjes davarisch en diablo666 als je mij wil contacteren vicecop@hotmail.com
Laatste reactie door martijn0, -
Call of Duty 4
door Geertt.- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload en geinstalleerd, en een key crack : /knip ingevoerd. MAar als ik de COD Multiplayer opstrart. En verbinding wil maken staat er : Error Key code in use. Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt Geert
Laatste reactie door Robin, -
wat is WiiPlaza?
door guilpje- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb mijn WII gesoftmod en ik start mijn spellen via WiiFlow, en als ik op een spel druk en dan op het tandwielletje staat er cheats (ik speel MW3) . En als ik dan op selecteer duw staat er bijna bij elke cheat, Seth@WiiPlaza, hoe kan ik die cheats gebruiken? Moet ik eerst WiiPlaza installeren erop of hoe kan ik checken of ik dit al op mijn WII heb staan?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
ik snap niet wat hdmi kabel is is dat nou de kabel om je joystick op te laden want die worden niet bijgeleverd als je een joystick haalt of is dat nou een verbinding van je ps 3 naar je tv ofzo want als ik naar hdmi kabel kijk is dat een usb verbinding ofzo? en mij tv heeft dat niet? Dus mij vraag wat is het nou :redface:
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hallo dukens ik heb een probleem ik probleer nu de hele avond al om call of duty 6 modern warfare online te kunnen spelen maar dat verloop niet volgens plan zou iemand mij er mee kunnen helpen of tips kunnen geven hoe ik het moet doen greetzz bloodysaw !!
Laatste reactie door svenholtman, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb al jaren een externe HDD met spellen aan m'n Wii zitten. Dit heeft al die tijd perfect gewerkt. Nu ziet de Wii ineens de HDD niet meer. Ik zie het lampje van de HDD ook niet meer branden HDD doet het verder wel perfect. Er staan xbox360 spellen op, die doen het perfect en lampje van HDD brand dan. Ook staan er films op en zodra ik hem aan de tv doet, doen die het ook perfect. - Er is het afgelopen jaar NIETS veranderd aan de Wii of HDD . Dus geen games of films toegevoegd of verwijderd. - kabel van Wii naar HDD is vervangen. - op de Wii staat USB lader - stekkers zijn eruit Enigste optie is dat 1 van de kinderen per ongeluk…
Laatste reactie door Damay77, -
Finalising disc.
door martijn1- 9 reacties
- 2,1k weergaven
De vorige keer bij het branden van een x360 game , was bij het branden het finalising fout gegaan. Ik had toen wel geen scan gedaan in abgx360, zou dit de fout kunnen zijn? groet. Martijn1
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Heeft iemand utherverse 3D code om vip te worden?? mag zelf namelijk niet bellen of wat dan ook :'(
Laatste reactie door 'Robin, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Beste duken leden, Het lukt maar niet om Luigi Bowsers inside story voor de ds te spelen ik weet dat er een beveiliging op dit spel zit. Ik had wat onderzoek gedaan op google.nl en daar stond dat het wel werkt met andere firmware voor de R4 flashkaart maar het lukt nog steeds niet iemand sugesties wat ik nu nog kan doen? Mvg, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Iemand al een goede link gevonden?, ik download nu deze: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] Hopen dat hij goed werkt..
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hey Ik en me broertje wouden graag via LAN cod 2 tegen mekaar gaan spelen Bij mij ging de installatie wel goed enzo. Maar zodra me broertje hem wou installeren , kon de pc niet de cod 2 cd vinden :-[ HIj heeft Windows Vista Home Premium Maar wat nou het rare is , is dat als hij de cd erin doet, de pc echt heel veel lawaai gaat maken . Wij hebben dus al in Deze Computer gekeken , alleen dat zie je niks, want dat zoekt de pc kennelijk nog de cd ofzo :-[ We zien dus helemaal geen pictorgram ofzo . Alleen wel een groene laadbalk boven in het beeld. ( van Deze Computer ) Hij laad deze, maar dan blijft hij daar gewoon op staan en doet hij verder helemaal niks. Wie …
Laatste reactie door Niels., -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over welke kabels ik nodig heb voor mijn ps3 om hem aan te sluiten op mijn monitor (Het is een Acer AL1916). Ik heb deze al gevonden voor het beeld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13189 . Maar nu kan ik niets vinden voor het geluid. Ik wil eigenlijk direct van Rgb naar mijn boxen. Op mijn boxen zit zo'n jack (Geen idee of het een normale 3,5 mm jack is?) die in mijn computer zit. Dus eigenlijk wil ik alleen een hubje. Weet iemand of dat bestaat? En heb je ook een linkje? Alvast Bedankt! Mvg, Niels
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
hallo ik heb een spel gedwonload maar ik krijg een iso BESTANT TE zien hoe moet ik da openen of wat moet ik er mee doen ??
Laatste reactie door TamSz, -
psp go games
door timothy250- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Kan je op een psp go gedownloade games zetten?
-
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal,Ik heb sinds kort een groot probleem.Elke keer als ik bo2 / black ops 2 wil spelen (multiplayer) krijg ik een melding: Connection interrupted.Wat kan ik hier aandoen aangezien mijn connectie gewoon 4 balkjes is.Groeten Ipodtouchmania
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo mede-gamers! Ik ben Daniel Veldman, ik ben student en ben bezig met een onderzoek voor de pre-release van een game, wil jij laten weten wat je hier belangrijk bij vindt? Vul dan deze enquête in. Jullie zouden mij een groot plezier doen als jullie deze enquête willen invullen door op de link te klikken, duurt zeker niet langer dan vijf minuten. http://goo.gl/forms/ofweryRscA Alvast bedankt!
Laatste reactie door Alchemist, -
- 7 reacties
- 2,1k weergaven
Je eerste stap bepaalt je pad. Trek de legerkisten aan van Boyd Travers, soldaat 1e klas bij de 82e luchtdivisie, en vecht je een weg door Europa. Begin elke missie achter de vijandelijke linies met een weloverwogen en volledig interactieve dropping, vanaf het moeizame begin in Sicilië tot de beslissende zeges in Duitsland. Bekijk de situatie vanuit de lucht en stuur dan je parachute naar een zelfgekozen landingsplaats. Zorg dat je scherp blijft na de landing en verken het terrein. Je kunt kiezen uit een groot arsenaal authentieke wapens met specifieke eigenschappen en instellingen die je kunt aanpassen. In deze fps-omgeving bepaal jij je eigen weg. torren…
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Nu mijn Acekard 2i kapot is gegaan zoek ik dus een nieuwe flashcard. Ik weet niet of we er hier over mogen praten. Maar goed, welke flashcard kan ik het beste kopen, en waar (met redelijke levertijd, dus geen DealExtreme levertijden...)?? Ik hoop dat iemand me kan en mag helpen, Alvast bedankt en een fijne tweede kerstdag, Groeten!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
wanneer ik nfsmw aant het spelen sluit mijn pc af
door Gast valke- 2 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb gisteren need for speed most wanted gedownload, geinstalleerd , cd image met deamontools erop gezet, maar wanneer ik het spel effe speel sluit de pc zich af. Er komt dan zo\'n blauw scherm opstaan met witte tekst, maar de helft is onzichtbaar. Dan moet ik de pc terug opnieuw opstarten en de volgende keer is het weer van dat. Wie kan mij helpen?
-
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15556.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 9 reacties
- 2,1k weergaven
zijn er ook rw disc's van verbatim die 8,5 gb zijn zodat k spelle die k dan gbrand heb daarop kan overschrijven met een andere game;)
Laatste reactie door meowndz,