Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
hoi, ik heb fable gekocht en geinstalleerd, dat is allemaal gelukt, maar als ik het spel opstart staat er Programma reageert niet en dan kun je op verzenden of niet verzenden klikken, ik klik altijd op niet verzenen, maar dat gebeurt elke keer als ik het spel wil gaan spelen, ik heb wel een illegale versie van windows, ik weet niet of dat iets uitmaakt maar andere spellen doen het wel. iemand enig idee hoe dit zou kunnen??? Fable is van lionhead studios, ik heb ook black and white 2 daarvan en die werkt wel. ( is ff info kweet nie of je daar iets aan hebt maar ik zet het er maar bij )
Laatste reactie door appelsap, -
wii updaten
door TOMHOFMAN- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
-
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Ik heb deze torrent (Pro Evolution Soccer 2008) gedownload en nu wil ik deze installeren. Maar dat lukt mij niet. Het bestand is een WinRar bestand. Dat heb ik uitgepakt. Daaruit kwam het volgende: In de map img zitten de volgende bestanden: [img width=600 height=89]http://img377.imageshack.us/img377/749/vb2pn4.jpg Wat moet ik hier precies mee doen. Heb verschillende dingen geprobeerd. Zo heb ik de img bestand(en) geopend met Deamon-Tools, maar dat werkt ook niet. Overigens staat er in het bijgevoegde Read Me bestand het volgende. A 3 step process. Follow carefully. #1 extract PES08.7z with latest winrar Open game folder- #2 Righ…
Laatste reactie door Pctje, -
Game zoals WoW.
door Karel!- 15 reacties
- 2.1k weergaven
Dag iedereen! Mijn groep en ik zouden binnen enkele jaren graag beginnen aan een MMORPG Game. We hadden besloten het in de stijl van WoW te gaan doen.(zeker niet faken!) Welk programma zouden we het best gebruiken/kopen om de stijl te halen van WoW? Verder heb ik gelezen dat (niet zeker) Blizzard hun eigen software hebben gemaakt om WoW te maken... Mssh weten jullie meer. En als we dan later zover komen wat soort pc('s) hebben we nodig+hoeveelheid+merk+uitleg. Dit is een hele boel maar je zou ons er veel kunnen helpen. Mvdg, Karel
Laatste reactie door Karel!, -
(Xbox)(Kpn) (Thomson Tg789Vn) Ik Kan Geen Spel Of Toepassing Toewijzen Aan Me Lokalenetwerk????
door MrJoost- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hallo allemaal, Ik heb een xbox en speel graag online (XBOX LIVE) maar heb een probleempje: ik kan geen geen spel of toepassing aan een lokaal netwerk toepassen.. 1 op het plaatje hieronder (moet je ff die link aanklikken) zie je bij 1 dat ik nog niks heb toegewezen http://i42.tinypic.com/spgo79.png 2 dus klik ik op spel of toepassing aan lokaalnetwerk toewijzen 3. vervolgens klik ik op me zelfgemaakte spel/toepassing (met de poorten die ik open moet hebben voor CoD Modern Warfare 3) en klik ik me lokale netwerk 'XBOX 360' aan.. vervolgens druk ik op toevoegen en krijg ik dit: (klik weer ff op die link ;-) ) http://i41.tinypic.com/s5lowk.png ik heb geen flauw id…
Laatste reactie door MrJoost, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
hoi, :zwaai: Ik heb een probleempje : Ik heb pas geleden de wood 1.26 voor de r4 op mijn r4 gezet. Daarmee heb ik de oude systeem verwijdert alleen ben ik nu mijn cheats kwijt! Weet iemand een site link waar ik de cheats weer terug kan halen? Met vriendelijke groeten, Mielthegreat ;D
Laatste reactie door mielthegreat, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
goeiedag allemaal ik heb xbox en speel xbox live, maar heb vandaag (pas) mw3 gekocht en hij kan geen 'match' vinden. heb hier wel een x wat over gehoord maar ik weet niet hoe ik dit op moet lossen alvast bedankt groeten!
Laatste reactie door MrJoost, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb een vraag kan iemand me helpen hoe ik met homebrew wii save games kan kopieren naar je wii of makkelijker?
Laatste reactie door geraldo13, -
pes 2012
door bent-feyenoord- 2 reacties
- 2.1k weergaven
hoi, ik zit met een probleem. ik heb pes 2012 gekocht. en geinstalleerd. dan start ik pes op en dan zegt ie: Waarschuwing: Je computer voldoet niet aan de minimale systeemvereisten om deze software uit te voeren. Er kunnen fouten optreden tijdens het gebruik. de videokaart voldoet niet aan de veriest specificaties. (GPU:VRAM128MB) help a.u.b ik wil pes spelen mvg
Laatste reactie door roykev3, -
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik onlangs America's army gedownload. Je moet een training doen om online te kunnen spelen, maar het lukt nooit.. Weet iemand soms een oplossing om dat overteslaan ? Alvast bedankt ! O0
Laatste reactie door Pctje, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Ik heb need for speed shift gekocht in de winkel en geinstaleerd! instalatie ging allemaal prima tot dat ik het spel opstart! dan word het beeld zwart en komt er de xp error met verzenden en niet verzenden! dus kan ik het spel niet spelen weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?? stefan
Laatste reactie door Nigel, -
wanneer komt de cities xl crack. Ik heb echt zon zin om te spelen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hallo ikheb fifa 09 gedownload van bitlord en insteleerd ging allemaal goed maar als ik ga stelen dan zie je in het gezicht van die manetjes allemaal zwarte dingetjes hoe kan dit kan je dit ook oplosen ofzo jaccodagasnta
Laatste reactie door Tom, -
wanneer ik nfsmw aant het spelen sluit mijn pc af
door Gast valke- 2 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb gisteren need for speed most wanted gedownload, geinstalleerd , cd image met deamontools erop gezet, maar wanneer ik het spel effe speel sluit de pc zich af. Er komt dan zo\'n blauw scherm opstaan met witte tekst, maar de helft is onzichtbaar. Dan moet ik de pc terug opnieuw opstarten en de volgende keer is het weer van dat. Wie kan mij helpen?
-
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Wie kan me helpen. Hoe kan in op een DSTT kaart de volgorde bepalen van de games op een DSTT kaart. Ik heb al geprobeerd om alles alfabetisch te zetten maar dit werkt niet. Ik hoor het graag
-
Kan je na ombouw XBOX 360 nog online blijven spelen ??
door Gast dibyo- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Zie hier: http://computers.tweedehands.net/xbox-360/ombouw-xbox360-veilig-weer-online-spelen-utrecht.html Er staat op dat ik online kan blijven spelen, maar ik heb zo mijn twijfels. Ik wil weten wat jullie denken. Als je het weet dan ook graag. Zouden jullie er alstublieft achter kunnen zetten of je het denkt of weet? Kan je de PS3 ook laten ombouwen en online blijven spelen? Bedankt in ieder geval PS: Weet iemand een ombouw service die dit doet in Almere of in de buurt van?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Een nieuw jaar, een nieuwe kans om je gamecollectie uit te breiden! Sony trapt januari af met een spannende selectie PlayStation Plus titels die je zeker niet wilt missen. Maar wat zijn deze games precies en zijn ze de moeite waard? Dat is aan jou om te ontdekken! Laten we snel een blik werpen op wat er op je wacht deze maand. Dit zijn de titels die je in januari kunt spelen: - Suicide Squad: Kill the Justice League – PS5: Kill the Justice League lijkt een knallende start aan het nieuwe jaar te bieden. Rocksteady Studios, bekend van de iconische Batman-games, brengt ons een avontuur waarin je de rol aanneemt van enkele van de meest beruchte antihelden. Dit spe…
Laatste reactie door Eater, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo allemaal,Ik heb sinds kort een groot probleem.Elke keer als ik bo2 / black ops 2 wil spelen (multiplayer) krijg ik een melding: Connection interrupted.Wat kan ik hier aandoen aangezien mijn connectie gewoon 4 balkjes is.Groeten Ipodtouchmania
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
- 13 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem ik heb Test Drive Unlimited geïnstalleerd en de crack ik start het spel maar dan vraagt hij serial en GameSpy account wat moet ik doen Ik had al ervoor een serial ingegeven en een GameSpy account ingegeven. Maar dan zegt hij na altijd iets van 90 seconden, dan springt hij ineens naar een venster en daarop staat voor het te updaten dat doe ik en installeer de crack opnieuw en da zegt hij weeral hetzelfde. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door 4tunewarez, -
CALL OF DUTY 2
door Gast sharrie- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hallo, ik ben hier juist nieuw op het forum en ik zou graag Call Of Duty 2 hebben... Hoe moet ik hier aan beginnen om het te downloaden? Alvast Bedankt.
-
- 1 volger
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Beschaving VII: Een Uitgebreide Review - Is de Hype Echt Waarheid? Met de lancering van Beschaving VII lonkt de toekomst voor de geliefde Beschaving-franchise. Deze nieuwste aflevering heeft zowel spanning als bezorgdheid opgeroepen onder fans, dankzij de talrijke ingrijpende veranderingen die zijn doorgevoerd. Laten we, terwijl we de structuur en de gameplay onder de loep nemen, ontdekken of deze innovaties de legendarische erfenis van de serie verder versterken of juist ondermijnen. De Grootste Veranderingen in Beschaving VII Een Nieuw Tijdperk Systeem: Innovatie of Een Gameplay Killer? Beschaving VII introduceert een opmerkelijke verandering met de a…
Laatste reactie door Girev, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
hey Ik wil zo'n red dead redemption dlc installeren maar ik ben banned from xbox live. Hij is wel gewoon omgebouwd enzo maar is er een manier om een dlc voor mijn red dead redemption te installeren?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo mensen, het is me inmiddels geluk om hem te installeeren. alleen als ik hem op wil starten komt er; Plaats de cd die heb ik dus niet. want hy is gedownload. moet ik nou nog iets apart downloaden ofzo? xx
Laatste reactie door IRUAL, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
wie kan mij aub helpen ? Ik heb een r4i kaartje gekocht van het merk ds happy box versie brand newV2.0 Ik heb vanalles geprobeerd maar hij doet het echt echt niet!!!! Ik heb via www.r4isdhc.com en www.nds9.com alles gedaan zoals het moet maar ik krij alleen een zwart beeld op mijn dsi xl De verpakking is rood en het kaartje is ook rood ik zelf heb geen verstand van computers dus wie kan mij helpen aub Alvast bedankt voor de moeite gr angelique
Laatste reactie door tamari, -
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met mijn battlefield 3 op pc. Na een paar minuten freezed hij en doet hij niks meer. Ik heb mijn punkbuster geupdated, mijn videokaart geupdated maar hij freezed nog steeds na een paar minuten. Op helpforums van Battlefield hebben veel mensen dit probleem, maar ik kom er niet uit. Ik ben van XP naar Windows 7 Ultimate (32bit) geswitched omdat bf3 xp niet support. specs: Intel® Core™ i3 CPU 550 @ 3.20GHz Ram: 3.5 gb GeForce GT 240 NVIDIA High Definition Audio Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen. Joris.
Laatste reactie door IfElse,