Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
Kan je na ombouw XBOX 360 nog online blijven spelen ??
door Gast dibyo- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Zie hier: http://computers.tweedehands.net/xbox-360/ombouw-xbox360-veilig-weer-online-spelen-utrecht.html Er staat op dat ik online kan blijven spelen, maar ik heb zo mijn twijfels. Ik wil weten wat jullie denken. Als je het weet dan ook graag. Zouden jullie er alstublieft achter kunnen zetten of je het denkt of weet? Kan je de PS3 ook laten ombouwen en online blijven spelen? Bedankt in ieder geval PS: Weet iemand een ombouw service die dit doet in Almere of in de buurt van?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Beste alle, Ik ben op zoek naar de firmware voor het volgende R4 kaartje: Op het kaartje zelf staat: R4 Ugrade Revolution for DS (NDSL/NDS) Op het doosje staat: R4 SDHC R4-III Upgrade Revolution for DS (NDSL/NDS) Wie kan mij helpen ik kom er namelijk echt niet meer uit! Groetjes, Christine
Laatste reactie door Wesley, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
hey, ik heb een probleem met het spelen van lord of the rings return of the King. Ik heb dit spel gedownload met bittorrent en geïnstalleerd met daemon tools. Als ik het spel opstart staat er: '' kan de cd niet vinden plaats de correcte cd en selecteer OK om de applicatie opnieuw te starten''. Ik denk dat ik een crack moet downloaden ofzoiets maar als ik google naar no cd crack lotr rotk dan kom ik op zoveel verschillende sites dat ik niet weet wat virussen zijn en wat niet. wat moet ik doen ??
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
heeft iemand misschien een autodropper voor me ?????
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Dus yesss , spel geinstalleerd etc etc alleen geen serial number en thepiratebay is down dus kan daar niet op snuffelen dus iemand toevallig de serial ? Thanks
Laatste reactie door Zombymario, -
- 8 reacties
- 2,1k weergaven
hallo ik zoek een warrock account omdat ik niet echt ver kom en ik wel eens andere wapens wil.
Laatste reactie door yenthel333, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
ik vroeg me af of ik ook op mijn kaart gebruik kan maken van ysmenu? zoja waar kan ik dat dan vandaan halen en wat moet ik op mijn kaar laten staan en wat moet ik overschrijven? ik heb zelf nu de orginele firmware van www.r4i-gold.eu maar daar doen de spellen het nog niet mee dus vandaar toch op zoek naar een ander oplossing. hopelijk iemand die me kan helpen. groetjes diana
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
hoi allemaal ik heb een NDSI. ik heb laats de nieuwe update (1.4.1E) erop gezet en nu kan ik niet meer mijn R4i gold kaartje, maar die kan ik nu niet meer gebruiken. ik heb geprobeerd met een ander software en een update en allebei werkt niet. ik heb het al aan verschillende mensen gevraagd wat ik nu kan doen en telkens krijg ik te horen "je komt een nieuw kaatje aan het kopen". weet iemand wat ik nog kan doen of welk R4 kaartje ik nu moet kopen??? groetjes Lady85
Laatste reactie door Lady85, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
hey, heeft iemand mischien een idee hoe ik gratis aan een online key voor modern warfare call of duty 4 pc kan komen? zonder hem in de winkel te kopen en te lezen en terug te brengen mvg proZac
Laatste reactie door kipneck, -
- 12 reacties
- 2,1k weergaven
★ World of Warcraft handleidingen ★ Releases ★ Je kent die websites wel, je betaald 50 euro en je krijgt hiervoor een PDF met daarin alle ins en outs van World of Warcraft, waaronder gold farming ( heel snel goud verdienen etc ). Heb vandaag een paar van deze e-books kunnen bemachtigen, ze zijn nergens anders te downloaden. Dus exclusief voor leden van het DuKen forum. Wat word er in de e-books dan uitgelegd: - Snel gold verdienen - Snel levelen - Professions levelen - PvP handleiding - Reputatie handleiding Deze e-books zijn in het Engels maar erg makkelijk te volgen, een echte must voor een WoW speler. Kom je er niet uit, stel gerust de vragen in dit topic. …
Laatste reactie door Fredpascal, -
Finalising disc.
door martijn1- 9 reacties
- 2,1k weergaven
De vorige keer bij het branden van een x360 game , was bij het branden het finalising fout gegaan. Ik had toen wel geen scan gedaan in abgx360, zou dit de fout kunnen zijn? groet. Martijn1
Laatste reactie door Cédric., -
CALL OF DUTY 2
door Gast sharrie- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hallo, ik ben hier juist nieuw op het forum en ik zou graag Call Of Duty 2 hebben... Hoe moet ik hier aan beginnen om het te downloaden? Alvast Bedankt.
-
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
goeiedag allemaal ik heb xbox en speel xbox live, maar heb vandaag (pas) mw3 gekocht en hij kan geen 'match' vinden. heb hier wel een x wat over gehoord maar ik weet niet hoe ik dit op moet lossen alvast bedankt groeten!
Laatste reactie door MrJoost, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
[table][th] Football Manager 2014-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Football Manager 2014-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Football.Manager.2014-RELOADED Releasedatum: 31.10.13 Retail Datum: 05.11.3 Bestandsnaam: sr-Football.Manager ,2014-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,9 GB Genre: Sport Critici: 8.0 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Sports Interactive (SI Interactive) Omschrijving FM 2014 is voorzien van een vernieuwde overdracht module waar tegengestelde clubs en managers een meer…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Hallo mensen, Ik heb een vraag, na dat ik Blur heb geinstalleerd moest ik een code in voeren. weet iemand hier de code van of kan hem opzoeken??? Alvast Bedankt, IOwnd
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Heeej, ik heb vanmiddag Mass Effect 2 aangeschaft. De game is volledig geïnstalleerd en nu wil ik de savegame van Mass Effect 1 importeren, maar dat lukt niet helemaal. Ik zal wel weer een ontzettende noob zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar. Mass Effect 1 is uiteraard uitgespeeld, dus daar kan het niet aan liggen. Weet iemand hoe dit moet? Thanx
Laatste reactie door Jeroen, -
gedownloade Half Life 2 Online spelen?
door Gast erik_gek- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hey mensuh ik heb een probleem met Half Life 2, ik heb dit spel gedownload en kan hem gewoon singleplayer spelen. Maar ik wil hem online spelen, Hoe kan ik dit doen. Moet ik een gecrackte versie van Steam downloaden en als dit zo is waar dan? Bij voorbaat dank
-
- 9 reacties
- 2,1k weergaven
zijn er ook rw disc's van verbatim die 8,5 gb zijn zodat k spelle die k dan gbrand heb daarop kan overschrijven met een andere game;)
Laatste reactie door meowndz, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
mijn tante heeft een DSi en zij heeft per ongeluk een update gedaan via internet. nu doet het kaartje het niet meer waardoor ze geen spellen meer kan spelen.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb enkele games gekocht op Steam, namelijk de reeks van Assassin's Creed. Ik zou deze willen spelen via een controller (PS4), maar wanneer ik de game wil opstarten krijg ik een waarschuwing dat dit niet gaat. Kun je enkel met een Steam controller spelen dan? En zo ja, is er een manier om Steam te laten denken dat ik toch een Steam controller gebruik terwijl ik één van PS4 gebruik? Ik speel deze games niet graag met keyboard. Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Wij hebben een Wii overgenomen. Hierbij zit een externe harde schijf met heeeeel veel spellen. Als ik deze aanzet dan zien wij alleen de titels ipv de spellen met afbeelding. Deze zagen we eerst wel. Titels is nog niet handig voor onze dochter. Iemand een idee? Ps ik heb echt geen verstand hiervan ;)
Laatste reactie door Mijkie, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
ik snap niet wat hdmi kabel is is dat nou de kabel om je joystick op te laden want die worden niet bijgeleverd als je een joystick haalt of is dat nou een verbinding van je ps 3 naar je tv ofzo want als ik naar hdmi kabel kijk is dat een usb verbinding ofzo? en mij tv heeft dat niet? Dus mij vraag wat is het nou :redface:
Laatste reactie door Duken, -
Mod Gta Sa
door Niels.- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hey ik heb een probleem met mods .. Ik heb zo'n programma die voor mij de mods installeerd alleen ik weer de naam niet zo 1 2 3 , Maar hoe dan oowk , als ik hem geïnstalleerd heb, en ik start het spel op , en dan gebeurd er iets tijden het laden , hij blijft dan halverwege stil staan :S , ik dacht dan moet je gewoon even wachten.. Nou dat deed ik dus , ik keek 1 uur later weer en toen stond hij nog steeds op de loadingbalk :S en oowk nog op de helft, nog steeds :| , wie kan mij helpe?! Groetjes , Niels
Laatste reactie door Niels., -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb deze torrent (Pro Evolution Soccer 2008) gedownload en nu wil ik deze installeren. Maar dat lukt mij niet. Het bestand is een WinRar bestand. Dat heb ik uitgepakt. Daaruit kwam het volgende: In de map img zitten de volgende bestanden: [img width=600 height=89]http://img377.imageshack.us/img377/749/vb2pn4.jpg Wat moet ik hier precies mee doen. Heb verschillende dingen geprobeerd. Zo heb ik de img bestand(en) geopend met Deamon-Tools, maar dat werkt ook niet. Overigens staat er in het bijgevoegde Read Me bestand het volgende. A 3 step process. Follow carefully. #1 extract PES08.7z with latest winrar Open game folder- #2 Righ…
Laatste reactie door Pctje, -
(Xbox)(Kpn) (Thomson Tg789Vn) Ik Kan Geen Spel Of Toepassing Toewijzen Aan Me Lokalenetwerk????
door MrJoost- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hallo allemaal, Ik heb een xbox en speel graag online (XBOX LIVE) maar heb een probleempje: ik kan geen geen spel of toepassing aan een lokaal netwerk toepassen.. 1 op het plaatje hieronder (moet je ff die link aanklikken) zie je bij 1 dat ik nog niks heb toegewezen http://i42.tinypic.com/spgo79.png 2 dus klik ik op spel of toepassing aan lokaalnetwerk toewijzen 3. vervolgens klik ik op me zelfgemaakte spel/toepassing (met de poorten die ik open moet hebben voor CoD Modern Warfare 3) en klik ik me lokale netwerk 'XBOX 360' aan.. vervolgens druk ik op toevoegen en krijg ik dit: (klik weer ff op die link ;-) ) http://i41.tinypic.com/s5lowk.png ik heb geen flauw id…
Laatste reactie door MrJoost,