Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Nu mijn Acekard 2i kapot is gegaan zoek ik dus een nieuwe flashcard. Ik weet niet of we er hier over mogen praten. Maar goed, welke flashcard kan ik het beste kopen, en waar (met redelijke levertijd, dus geen DealExtreme levertijden...)?? Ik hoop dat iemand me kan en mag helpen, Alvast bedankt en een fijne tweede kerstdag, Groeten!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hoi allemaal ik heb een NDSI. ik heb laats de nieuwe update (1.4.1E) erop gezet en nu kan ik niet meer mijn R4i gold kaartje, maar die kan ik nu niet meer gebruiken. ik heb geprobeerd met een ander software en een update en allebei werkt niet. ik heb het al aan verschillende mensen gevraagd wat ik nu kan doen en telkens krijg ik te horen "je komt een nieuw kaatje aan het kopen". weet iemand wat ik nog kan doen of welk R4 kaartje ik nu moet kopen??? groetjes Lady85
Laatste reactie door Lady85, -
simcity 4
door appiemarco- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb simcity 4 geinstalleerd op mijn computer maar telkens als ik op start druk om te spelen gaat ie weer terug naar mij bureublad weet iemand wat ik er tegen kan doen
Laatste reactie door appiemarco, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
hallo ik zoek een warrock account omdat ik niet echt ver kom en ik wel eens andere wapens wil.
Laatste reactie door yenthel333, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
[glow=green,2,300]Tutorial Voor beginners[/glow] Inleiding Beste mensen, Dit is mijn eerste Tutorial op DukeN dus garandeer ik geen 100% correctheid en ik kan ook fouten maken net als een ander mens. Dit is een tutorial voor vel beginners die een pc game willen downloaden. Daar er veel vraag was naar uitleg hierover schrijf ik deze tutorial. Net zoals alle andere tutorials: DukeN en ik zijn niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen! Het begin... Om te beginnen moet je weten welk game je precies zoekt om straks te gaan spelen, Daarna ga je best even naar http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ om te kijken of je game zal werken op jouw pc. Kies je game …
Laatste reactie door Duken, -
Call of Duty 4
door Geertt.- 5 reacties
- 2k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload en geinstalleerd, en een key crack : /knip ingevoerd. MAar als ik de COD Multiplayer opstrart. En verbinding wil maken staat er : Error Key code in use. Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt Geert
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hey, heeft iemand mischien een idee hoe ik gratis aan een online key voor modern warfare call of duty 4 pc kan komen? zonder hem in de winkel te kopen en te lezen en terug te brengen mvg proZac
Laatste reactie door kipneck, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo mensen, het is me inmiddels geluk om hem te installeeren. alleen als ik hem op wil starten komt er; Plaats de cd die heb ik dus niet. want hy is gedownload. moet ik nou nog iets apart downloaden ofzo? xx
Laatste reactie door IRUAL, -
Mod Gta Sa
door Niels.- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey ik heb een probleem met mods .. Ik heb zo'n programma die voor mij de mods installeerd alleen ik weer de naam niet zo 1 2 3 , Maar hoe dan oowk , als ik hem geïnstalleerd heb, en ik start het spel op , en dan gebeurd er iets tijden het laden , hij blijft dan halverwege stil staan :S , ik dacht dan moet je gewoon even wachten.. Nou dat deed ik dus , ik keek 1 uur later weer en toen stond hij nog steeds op de loadingbalk :S en oowk nog op de helft, nog steeds :| , wie kan mij helpe?! Groetjes , Niels
Laatste reactie door Niels., -
Sims 2
door greendaffodil- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo Ik heb een probleem met de installatie van Sims 2. Op onze computer staat Windows Vista. Ik heb veel rondgezocht op google en er staat dat je de compabiliteit moet veranderen (naar Windows XP Service Pack 2). Dat heb ik dus gedaan, maar als ik Sims 2 geinstalleerd heb staat hij niet in die mode in de map waar ik hem heb gezet. Als ik Sims 2 dan opstart staat er dat er een compabiliteitsprobleem is en als ik dan op uitvoeren druk staat er: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. (Dit gebeurt ook als ik de mode naar Windows XP Service Pack 2 zet…
Laatste reactie door greendaffodil, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hey Ik dacht, laat ik Jagged Alliance weer eens gaan spelen, dus ik installeren... wil ik em spelen, A: als ik cd erin doe (play CD), dan start ie wel een menu, dan doe ik play jagged Alliance 2, doet sluit ie het menu, maar voor de rest nix, Download ik patch 1.7, dan start ie wel... ik dacht.. yes!, maar nu sluit hij na een klein tijdje af, dan ben ik nog niet eens aan spelen toe geweest, geeft geen foutmelding, (ik speel trouwens op een windows xp), maar op mijn oudere PC (met "nep xp") doet hij precies hetzelfde :-[ kan iemand me aub helpen? Mvg, XfanX
Laatste reactie door XfanX, -
VERPLAATST: wie kan me aub helpen met torrents
door Gast Dusszz- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15594.0[/iurl]
-
- 4 reacties
- 2k weergaven
heb deze maand fifa 21 besteld via bol.com ben benieuwd hoe het spel gaat en hoop op geen flater van fifa 9 oktober komt het spel uit voor ps4
Laatste reactie door hfofjfopf484848, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hey, ik heb een probleem met het spelen van lord of the rings return of the King. Ik heb dit spel gedownload met bittorrent en geïnstalleerd met daemon tools. Als ik het spel opstart staat er: '' kan de cd niet vinden plaats de correcte cd en selecteer OK om de applicatie opnieuw te starten''. Ik denk dat ik een crack moet downloaden ofzoiets maar als ik google naar no cd crack lotr rotk dan kom ik op zoveel verschillende sites dat ik niet weet wat virussen zijn en wat niet. wat moet ik doen ??
Laatste reactie door Tom, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
Je eerste stap bepaalt je pad. Trek de legerkisten aan van Boyd Travers, soldaat 1e klas bij de 82e luchtdivisie, en vecht je een weg door Europa. Begin elke missie achter de vijandelijke linies met een weloverwogen en volledig interactieve dropping, vanaf het moeizame begin in Sicilië tot de beslissende zeges in Duitsland. Bekijk de situatie vanuit de lucht en stuur dan je parachute naar een zelfgekozen landingsplaats. Zorg dat je scherp blijft na de landing en verken het terrein. Je kunt kiezen uit een groot arsenaal authentieke wapens met specifieke eigenschappen en instellingen die je kunt aanpassen. In deze fps-omgeving bepaal jij je eigen weg. torren…
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Ik heb deze torrent (Pro Evolution Soccer 2008) gedownload en nu wil ik deze installeren. Maar dat lukt mij niet. Het bestand is een WinRar bestand. Dat heb ik uitgepakt. Daaruit kwam het volgende: In de map img zitten de volgende bestanden: [img width=600 height=89]http://img377.imageshack.us/img377/749/vb2pn4.jpg Wat moet ik hier precies mee doen. Heb verschillende dingen geprobeerd. Zo heb ik de img bestand(en) geopend met Deamon-Tools, maar dat werkt ook niet. Overigens staat er in het bijgevoegde Read Me bestand het volgende. A 3 step process. Follow carefully. #1 extract PES08.7z with latest winrar Open game folder- #2 Righ…
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
[table][th] XCOM Enemy Within-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]XCOM Enemy Within-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Releasedatum: 2013/09/11 Retail Datum: 2013/09/11 Bestandsnaam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Bron: DVD9 Maat: 16 GB Gewest: GRATIS Genre : Strategie Uitgever: 2K Games Developer: Firaxis Laat Omschrijving Enemy Within is geweldig, maar zijn grootheid komt met kwalificaties. Spelers die nog nooit hebben gespeeld XCOM: Enemy Unknown zullen hier hun beste inzending punt te v…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
heeft iemand misschien een autodropper voor me ?????
Laatste reactie door Marciej123, -
gedownloade Half Life 2 Online spelen?
door Gast erik_gek- 2 reacties
- 2k weergaven
hey mensuh ik heb een probleem met Half Life 2, ik heb dit spel gedownload en kan hem gewoon singleplayer spelen. Maar ik wil hem online spelen, Hoe kan ik dit doen. Moet ik een gecrackte versie van Steam downloaden en als dit zo is waar dan? Bij voorbaat dank
-
Finalising disc.
door martijn1- 9 reacties
- 2k weergaven
De vorige keer bij het branden van een x360 game , was bij het branden het finalising fout gegaan. Ik had toen wel geen scan gedaan in abgx360, zou dit de fout kunnen zijn? groet. Martijn1
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb net Cod WaW gedownload maar ik kan geen zombies spelen. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hey Ik wil zo'n red dead redemption dlc installeren maar ik ben banned from xbox live. Hij is wel gewoon omgebouwd enzo maar is er een manier om een dlc voor mijn red dead redemption te installeren?
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo, wanneer ik een game(virtua fighter 2) wil instaleren, staat er als ik druk op 'install game' no ssp.ini found en dan stopt ie. Kan iemand me helpen? Max
Laatste reactie door Wesley, -
- 9 reacties
- 2k weergaven
zijn er ook rw disc's van verbatim die 8,5 gb zijn zodat k spelle die k dan gbrand heb daarop kan overschrijven met een andere game;)
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Goedemorgen allemaal, er is laatst een jailbreak verschenen voor de ps3 ofw 4.82 is er iemand die mij in Jip en Janneke taal kan uitleggen hoe dit moet? Ik vraag het even omdat ik ook had gelezen dat er veel neppe jailbreaks zijn. groetjes
Laatste reactie door NISSANGTR,