Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Marck Ecko en The Da Vinci Code crash
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Als ik deze 2 spellen wil beginnen (installatie ging goed) dan komt er dit bericht Abort ABORTING: Your display adapter doesn't have sufficient capabilities to run this game [no game crash info] afbreken negeren opnieuw Als je afbreken , negeren of opnieuw drukt stopt het spel ermee Hoe los ik dit op
Laatste reactie door Granaat90, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
:-\ ben sinds kort trotse eigenaar van een omgebouwde wii, maar nu ddoet bij verschillende gebrande spellen de tweede controler niets, heb reds geprobeerd de tweede eerst aan te melden in het wii menu, en dat gaat goed, maar zodra we het spel opstarten ziet hij de tweede controler niet meer, doe ik iest fout of ligt dat aan het gebrande spel,. wie weet raad
Laatste reactie door mainecoon, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Hey, Ik heb mijn 3DS weer eens uit de kast gehaald en ik zou graag wat hulp willen met betrekking tot een nieuwe R4 kaart om de nieuwere games te kunnen spelen. Waar kan ik het beste een nieuwe R4 kaart kopen? Welke sites raden jullie aan in 2020? Ik heb 3 oude R4 kaarten liggen maar die ondersteunen de nieuwere spellen niet die groter zijn dan 200MB. Tips en ideeën / suggesties zijn van harte welkom! met vriendelijke groet, Lemurian.
-
GTA 3 VRAAGT OM CD2
door Gast TomSmit- 0 reacties
- 2,2k weergaven
HELP.. Heb GTA3 gedownload via Azureus en probeer het te openen via Alcohol120%. Maar dan start ie op en vraagt gelijk om cd2.. hoe kan dat?? hij wil ook .MDF bestanden niet openen met Alcohol. Wie kan mij helpen?? please.. thanx alvast groeten
-
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
[table][th] XCOM Enemy Within-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]XCOM Enemy Within-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Releasedatum: 2013/09/11 Retail Datum: 2013/09/11 Bestandsnaam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Bron: DVD9 Maat: 16 GB Gewest: GRATIS Genre : Strategie Uitgever: 2K Games Developer: Firaxis Laat Omschrijving Enemy Within is geweldig, maar zijn grootheid komt met kwalificaties. Spelers die nog nooit hebben gespeeld XCOM: Enemy Unknown zullen hier hun beste inzending punt te v…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Enkele maanden geleden speelde ik COD Advanced Warfare en freezede opeens mijn spel en sindsdien kan ik geen games meer afspelen, ook geen die ik heb gekocht via de Play Store. Ik heb mijn FAT PS3 eens open gedaan om te zien of er misschien een draadje kapot was en ik zag niets. Ik heb dan eens naar mijn Blu Ray lens gekeken en schoongemaakt en nu neemt mijn PS3 de spellen niet meer aan. Ik denk dat ik het wel kan oplossen zodat hij ze terug aanneemt maar niet dat hij zelf geen spellen van de Play Store leest, kan iemand me helpen?
Laatste reactie door guilpje, -
swap van slidecard met flip/flop cover
door Gast vinnie- 1 reactie
- 2,2k weergaven
wie heeft er ervaring met een swap van slidecard met een flip/flop cover? mijn vraag is: slijt de laser van de ps2 door het lezen van de gecopieerde spellen? of is het risico dat de ps2 kapot gaat kleiner dan wanneer ik hem om laat bouwen?wie gebruikt er zo\'n swap?en hoe lang al?Ik kan er nl 1 voor mijn dochter kopen,maar ze is bang dat haar (zelf gekochte) ps2 kapot gaat...
-
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo. Ik ben een leek v.w.b. spelconsoles en heb vorige maand in een opwelling een Wii gekocht in Taiwan omdat ze daar erg goedkoop waren. Deze bleek al vooraf te zijn omgebouwd (dat doen ze daar in de winkel voor je) en was me niet bewust van NTSC en PAL etc. Nu lees ik dat er een gevaar onstaat dat de WII bricked als er een update vanuit de verkeerde regio wordt gedaan. 1. Hoe kan ik zien of mijn WII regiovrij is of welke regiocode hij heeft, ik neem aan ntsc omdat bij de te selecteren talen amerikaans, suriname, ned. antillen etc bij staan, maar ze verkopen daar alle types. 2. Als hij regiovrij is kan ik dan zowel NTSC als PAL updates doen? 3. Hoe kan ik nagaan…
Laatste reactie door peer2peer, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Dus yesss , spel geinstalleerd etc etc alleen geen serial number en thepiratebay is down dus kan daar niet op snuffelen dus iemand toevallig de serial ? Thanks
Laatste reactie door Zombymario, -
Kan je onberperkt virtuele drives maken of heb je de limiet van 4
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Call of Duty 4
door Geertt.- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload en geinstalleerd, en een key crack : /knip ingevoerd. MAar als ik de COD Multiplayer opstrart. En verbinding wil maken staat er : Error Key code in use. Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt Geert
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Ik kom er niet uit. Ik heb het Wii spel Carnival Games (rar)met uTorrent gedownload. Als ik het wil branden lukt dat niet, want het is geen iso of zo. Wie kan mij helpen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
age of empires 3
door waltere- 8 reacties
- 2,2k weergaven
ik heb allen aog3 gedouwnload maar ik kan hem niet openen het is een iso bestand maar ik kan de autorun niet vinden :'( en hoe kan ik heb dan laten instaleren de crack zat in het bestand en de reamme staat Auto run disk , and it should start the installer. If not, explore the disk and click install.bat serial numbers are on the disk. enjoy... jakesdad ;
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 10 reacties
- 2,2k weergaven
Weet iemand van jullie toevallig een goede torrent van Handball Simulator: European Tournament? Het liefste een .iso file. Op isohunt heb ik al gekeken, maar dan krijg ik .bin en .cue files. Mijn PC zegt dan: de bestanden kunnen niet worden gevonden. Wilt u de bestanden selecteren in een lijst of een oplossing zoeken op internet? weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 10 reacties
- 2,2k weergaven
yu ik heb iets gevonden dat je steam kan hacken dan zie je alle games die je kunt kopen maar dan kun je die gewoon dowloaden ik heb er team fortress 2 gedownload en kan het gwn online spelen op alle normale servers maar er zijn meer dan 50 games en goeie volg gewoon de stapen in het word doc. readme first http://b5f160c8.linkbucks.com het is geweldig en je download een heel spel maar op een halfuur
Laatste reactie door marcelvn, -
Hallo, wanneer ik een game(virtua fighter 2) wil instaleren, staat er als ik druk op 'install game' no ssp.ini found en dan stopt ie. Kan iemand me helpen? Max
Laatste reactie door Wesley, -
scope bug cod4
door bjornty- 1 reactie
- 2,2k weergaven
ik vraag mij af of iemand mij hier mee kan helpen... steeds als ik in een promod server kom zijn de snipers weg maar er zijn bugs voor om altijd aan een scope te komen... iemand een idee?
Laatste reactie door snor1991, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
We hebben 2 flashcards. De r4i 3ds en de r4i sdhc rts, beiden werkten. Totdat de dsi vroeg om een update. Daarna geeft de dsi en ook ds lite aan: geen kaart aanwezig. De microsd kaart formateren en nieuwe firmware erop gezet. Ligt niet aan sd kaart, maar aan flashkaart. Heeft iemand een oplossing??
Laatste reactie door Zombymario, -
ps3 ombouwen..
door dinges123- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hey ik dacht dat ik misschien me ps3 kon laten ombouwen en dan gewoon singleplayer van alle games spelen ik heb niet voor niets een 320gb.. Ik heb wel gehoord dat je ps3 gebanned kon worden van psn maar als ik gewoon de internet kabel eruithaal als ik een gedownloade game speel dan wordt ik toch niet gebanned? Zijn er ook nog andere risico's?
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal,Ik heb sinds kort een groot probleem.Elke keer als ik bo2 / black ops 2 wil spelen (multiplayer) krijg ik een melding: Connection interrupted.Wat kan ik hier aandoen aangezien mijn connectie gewoon 4 balkjes is.Groeten Ipodtouchmania
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
Hoi iedereen, Ik las laatst over een Gamevest die echte kogelinslagen zoals bij crysis en CoD4 simuleert. Heeft iemand van jullie al ervaring met deze 3RD SpaceGame vest, of er ergens recensies over gelezen? Plz let me know guys Greetz, Njitram
Laatste reactie door Fredpascal, -
fifa 09 multiplayer
door repoc- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hee, ik heb laatst fifa 09 voor de pc gedownload en hij doet het maar ik heb een vraag over multiplayer als je je kant gaat kiezen, kunnen anderen toch op de ps2 enzo ook een kant kiezen? op de pc kun je dus ook een kant kiezen en je ziet zon groot vak waar minstens 4 plaatsen inpassen, kun je dan ook multiplayer achter de pc doen?
Laatste reactie door Luc., -
pes 2012
door bent-feyenoord- 2 reacties
- 2,2k weergaven
hoi, ik zit met een probleem. ik heb pes 2012 gekocht. en geinstalleerd. dan start ik pes op en dan zegt ie: Waarschuwing: Je computer voldoet niet aan de minimale systeemvereisten om deze software uit te voeren. Er kunnen fouten optreden tijdens het gebruik. de videokaart voldoet niet aan de veriest specificaties. (GPU:VRAM128MB) help a.u.b ik wil pes spelen mvg
Laatste reactie door roykev3, -
Wii internet
door Freddytje- 0 reacties
- 2,2k weergaven
zie wii winkelkanaal en ga naartoe en ga naar kanalen toe en je ziet gratis internet om te installeren
Laatste reactie door jeromol, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
hello.. ik speel op het moment frontlines fuel of war,..maar in de 2e missie krijg ik alsmaar een desktop crash.. ik heb de patch nog nie geinstalleerd, maar elke x als ik die instaleer en de crack weer vervang, vraagt ie weer naar de patch, dus zo kan ik lang doorgaan weet iemand miss een oplossing? thnx
Laatste reactie door xxlbuk,