Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
gedownloade Half Life 2 Online spelen?
door Gast erik_gek- 2 reacties
- 2k weergaven
hey mensuh ik heb een probleem met Half Life 2, ik heb dit spel gedownload en kan hem gewoon singleplayer spelen. Maar ik wil hem online spelen, Hoe kan ik dit doen. Moet ik een gecrackte versie van Steam downloaden en als dit zo is waar dan? Bij voorbaat dank
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
Ixtreme LT lite touche heeft veder niets met stealth te maken maar Als je de firmware Ixtreme LT lite touche op je xbox 360 hebt en Met abgx spellen stealth maakt,word dan niet de gedrag van de stealth herkent door MS ? of word het juist herkent als de games niet stealth zijn?
Laatste reactie door sjony, -
PGA TOUR 2007 Serial
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 2k weergaven
Wie weet de serial voor Tiger Woods PGA Tour 2007...
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik krijg test drive unlimited niet aan de praat Ik heb er een gedownload via nzb, en geïnstalleerd, crack erop gezet. MAAR, ik heb een bagger geluid, en kan niet rijden Kan iemand mij helpen? Of heeft er iemand wel een goede NZB die het wel doet? Please help Post Merge: augustus 13, 2009, 11:39:47 am Ben nu een andere versie aan het downloaden.. maar mocht iemand nog wat weten ik hoor het graag ;D EN ALS JIJ EEN VERSIE HEBT DIE WERKT, en is het een nzb... Alsjeblieft geef mij dan even die link zodat ik het ook kan spelen. PC versie
Laatste reactie door Freddytje, -
WII ombouwen
door kevimmen- 7 reacties
- 2k weergaven
Hallo Ik heb mijn wii omgebouwd voor 3 kwart, probleem is dat ik niet verder kom bij het instaleren van de usb loader GX. Volgens de handleiding http://dewiiombouwen.nl/de-wii-ombouwen-met-firmware-42e.html moet ik het via Wad manager doen. Daar kies ik 249 en de wii sd slot. Ik druk op A en dan staat er please wait. Mijn wii controler valt dan uit. En na een uur staat er nog steeds het zelfde. Heb ook een andere geprobeerd: 250. Ik las ergens anders dat iemand het zelfde probleem had. En net als ik Begint mijn serial nummer Met LEH enz. Weet iemand wat ik moet doen. Alvast bedankt
Laatste reactie door kevimmen, -
- 13 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem ik heb Test Drive Unlimited geïnstalleerd en de crack ik start het spel maar dan vraagt hij serial en GameSpy account wat moet ik doen Ik had al ervoor een serial ingegeven en een GameSpy account ingegeven. Maar dan zegt hij na altijd iets van 90 seconden, dan springt hij ineens naar een venster en daarop staat voor het te updaten dat doe ik en installeer de crack opnieuw en da zegt hij weeral hetzelfde. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door 4tunewarez, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
hee allemaal een vriend van mij gaat een spel voor me downloaden maar dat is een bestand van 7 gig en dan kan ik hem niet op een dvd doen en hoe moet ik dat dan doen? later
Laatste reactie door Pietje8501, -
Sims 2
door greendaffodil- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo Ik heb een probleem met de installatie van Sims 2. Op onze computer staat Windows Vista. Ik heb veel rondgezocht op google en er staat dat je de compabiliteit moet veranderen (naar Windows XP Service Pack 2). Dat heb ik dus gedaan, maar als ik Sims 2 geinstalleerd heb staat hij niet in die mode in de map waar ik hem heb gezet. Als ik Sims 2 dan opstart staat er dat er een compabiliteitsprobleem is en als ik dan op uitvoeren druk staat er: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. (Dit gebeurt ook als ik de mode naar Windows XP Service Pack 2 zet…
Laatste reactie door greendaffodil, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hoi, ik heb vandaag mijn swap magic 3.8 coder + binnen gekregen. Ik het gelijk uitproberen, werkt niet... Na wat gezoek op internet kwam ik er achter dat het belangrijk is om dvd's te gebruiken van hoge kwaliteit dus ik heb opnieuw een paar spellen gebrand op dvd's van hoge kwaliteit. Gek genoeg hielp dat niets. Ook een origineel spel werkt niet. Dit is wat er gebeurt: -Swap magic start op -Ik swap de dvd met de slide card -Ik kies en video mode -druk op X -Hij zegt dat hij de disc boot -na 2 seconden gaat hij naar de browser van de playstation (waar je de memory cards kan zien etc.) Hij zegt dat hij de disc probeert te lezen, maar faalt dan omdat het een gebran…
Laatste reactie door McBacon0, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
heeft iemand misschien een autodropper voor me ?????
Laatste reactie door Marciej123, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Iemand al een goede link gevonden?, ik download nu deze: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] Hopen dat hij goed werkt..
Laatste reactie door ActionWaction, -
Race07 online
door nick9319- 2 reacties
- 2k weergaven
Weet iemand of er een illigale versie van race07 is waarmee je online kunt racen? (nu demonoid eruit ligt vind ik er geen) BVD
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Heeft iemand de Fifa's tot 2000. Alvast bedankt ABCkingsideABC
Laatste reactie door ABCkingsideABC, -
Finalising disc.
door martijn1- 9 reacties
- 2k weergaven
De vorige keer bij het branden van een x360 game , was bij het branden het finalising fout gegaan. Ik had toen wel geen scan gedaan in abgx360, zou dit de fout kunnen zijn? groet. Martijn1
Laatste reactie door Cédric., -
Waar kan ik farcry 5 downloaden voor de pc?
door Gast Timmer- 3 reacties
- 2k weergaven
Ik wil graag farcry 5 spelen. Ik wil hem graag downloaden voordat ik en koop voor online spelen. Er is nergens een demo te spelen. Maar er zijn zoveel downloads van farcry 5. Weten jullie welke torrent of usenet download van farcry 5 werkt en te vertrouwen is?
Laatste reactie door Meh Meh, -
Hallo! Weet iemand misschien of er een bestandje is zodat je anno 1503 ook in het nederlands kunt spelen? Mijn engels in namelijk niet zo geweldig.. :redface: Ik heb het hele internet al afgezocht maar kan niets vinden.. Groetjes
Laatste reactie door totalyduzz, -
Collin McRae Rally 2005
door Gast Zlatan- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb sinds kort Collin McRae Rally 2005 gedownload maar het installeren lukt niet, ik heb telkens als ik op CMR.EXE klik krijg een ik foutmelding van Window. Weet iemand raad ? GreetZlatan
Laatste reactie door Robin, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
hallo, als ik een spel opstart dan sluit ie na plus min 2 minuten weer af.. ik heb dit echter maar met 1 spel kan iemand mij helpen? ik weet zeker dat het geen fout van het spel is mvg, jelkotje
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo, kan iemand mij alsjeblieft helpen! Ik wil football manager installeren, ik heb het via torrent gedownload en toen gemount met daemon tools, maar toen ging ik naar deze computer maar toen stond er helemaal geen "neppe" drive.. hoe kan dit en kan iemand uitleggen hoe ik het wel kan installeren? alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
:-\ ben sinds kort trotse eigenaar van een omgebouwde wii, maar nu ddoet bij verschillende gebrande spellen de tweede controler niets, heb reds geprobeerd de tweede eerst aan te melden in het wii menu, en dat gaat goed, maar zodra we het spel opstarten ziet hij de tweede controler niet meer, doe ik iest fout of ligt dat aan het gebrande spel,. wie weet raad
Laatste reactie door mainecoon, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb nu het spel the godfather heb ik al een enige tijd is een legale versie van de game ik heb hem al een keer op me oude pc geinstaleert toen heb ik een nieuwe pc gekregen en ben ik het boekje kwijt waar de instalatie code instaat kan iemand me helpen bijvoorbeeld de code geven ofzo? ik weet dat dit werkt want me vriend heeft het ook geprobeerd maar heeft het spel inmiddels niet meer ik wil graag jullie hulp mvg xXBRXx
Laatste reactie door kipneck, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
mijn tante heeft een DSi en zij heeft per ongeluk een update gedaan via internet. nu doet het kaartje het niet meer waardoor ze geen spellen meer kan spelen.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hey, ik heb een probleem met het spelen van lord of the rings return of the King. Ik heb dit spel gedownload met bittorrent en geïnstalleerd met daemon tools. Als ik het spel opstart staat er: '' kan de cd niet vinden plaats de correcte cd en selecteer OK om de applicatie opnieuw te starten''. Ik denk dat ik een crack moet downloaden ofzoiets maar als ik google naar no cd crack lotr rotk dan kom ik op zoveel verschillende sites dat ik niet weet wat virussen zijn en wat niet. wat moet ik doen ??
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hoi allemaal ik heb een NDSI. ik heb laats de nieuwe update (1.4.1E) erop gezet en nu kan ik niet meer mijn R4i gold kaartje, maar die kan ik nu niet meer gebruiken. ik heb geprobeerd met een ander software en een update en allebei werkt niet. ik heb het al aan verschillende mensen gevraagd wat ik nu kan doen en telkens krijg ik te horen "je komt een nieuw kaatje aan het kopen". weet iemand wat ik nog kan doen of welk R4 kaartje ik nu moet kopen??? groetjes Lady85
Laatste reactie door Lady85, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo , ik heb men Wii gesoftmod , nu start ik neogamma op steek ik men gebrande wii game er in , die ik gebrand heb met Imgburn , en nu zegt neogamma DVD ERROR (1053) , Weet iemand het probleem ?
Laatste reactie door Zombymario,