Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Goedemiddag, ik heb sinds gister een tweedehandse nintendo 3ds en heb een paar van die r4 kaartjes nog liggen hier thuis, ik wil graag voor de skivakantie spelletjes op de kaart zetten zodat ik die onderweg kan spelen, maar op een kaartje zitten al wel heel wat spelletjes wat mijn oom best lang geleden erop had gezet maar als ik dat kaartje nu in mijn nintendo stop dan geeft die het volgende aan : An error has occured. Press and hold the power button to turn the system off. please refer to the operations manual for details. ik heb echt geen idee wat ik moet doen om dit op te lossen, en hoe ik dan uiteindelijk wel gewoon spelletjes erop kan krijgen. kan iemand mij hierbi…
Laatste reactie door black, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Nintendo heeft bevestigd dat de volgende console ‘backwards compatible’ zal zijn met bestaande Switch-games. Dit betekent dat spelers hun geliefde titels van de huidige Switch zonder problemen kunnen blijven spelen op de nieuwe console. Bovendien blijft het Nintendo Switch Online-platform beschikbaar, waardoor je eenvoudig je huidige account kunt overzetten. Dit biedt gamers de kans om hun digitale bibliotheek en online functies zonder gedoe voort te zetten. Tijdens de presentatie van de kwartaalcijfers, waarin de verkoopresultaten niet bepaald rooskleurig waren, werd deze spannende aankondiging gedaan. De verkoop van de huidige Switch, vooral de OLED-versie, h…
Laatste reactie door Eater, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
De Nintendo Switch 2, de verwachte opvolger van de populaire hybride console, lijkt zich voor te bereiden om gamers te verrassen met een innovatieve AI-upscaling technologie. Recentelijk hebben oplettende spelers een patent ontdekt dat Nintendo heeft geregistreerd voor een systeem dat vergelijkbaar is met de DLSS-technologie van Nvidia en de PSSR van Sony's PS5 Pro. Dit patent, dat in juli 2023 werd ingediend, is pas vorige week openbaar gemaakt, wat de nieuwsgierigheid rondom de nieuwe console alleen maar heeft aangewakkerd. Het patent beschrijft een geavanceerd machine learning-systeem dat in staat is om beelden met een lagere resolutie om te zetten naar een hogere…
Laatste reactie door Eater, -
- 7 reacties
- 2.5k weergaven
Goedemorgen, Wie kan mij helpen? Ik heb vorige week mijn omgebouwde Nintendo switch in een onoplettende bui geüpdatet en nu wil hij niet meer aan heb het via verschillende payload injecties geprobeerd maar dan wordt er de volgende foutmelding weergegeven (error fatale error : failed tot stat stage 2(atmosphere/fusee-secondary.bin) betekend dit dat ik mijn SD kaart moet formatteren of zijn er andere mogelijkheden? Groetjes toentjuh
-
- 1 reactie
- 5.1k weergaven
Haay iedereen, Het downloaden van spelletjes lukt niet helaas niet voor de Nintendo Switch die ik heb laten ombouwen. Zijn er mensen die hun SD kaart willen delen tegen een kleine bijdrage, zodat ik de spelletjes kan overzetten op mijn sd kaart? of iemand die het voor mij kan doen tegen een kleine betaling??? Holla at your girlllll xxxx
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2.9k weergaven
Ik heb een Nintendo switch lite met animal crossing en wil hem misschien ombouwen. Is er ergens een test zodat ik weet of je na het ombouwen nog op het internet kan spelen met vrienden? En hoe kan ik het makkelijkste ombouwen zonder het opmaken van de switch.
Laatste reactie door Jacky, -
- 0 reacties
- 6.4k weergaven
Altijd handig om een overzicht te hebben van Nintendo switch download formats welke gebruikt kunnen worden. Deze bestanden zijn nodig om een switch met Homebrew software games te spelen na het downloaden van de spellen. XCI bestand: staat voor een dump van een spelcassette. Bevat pictogrammen, metadata en een schakelspel. Bevat soms ook updates voor het spel. Gebruikt voor: Dumps of Gamecards waarvan u de eigenaar bent. NSP bestand: bevat alle bestanden en gegevens die nodig zijn om pictogrammen, een titel en een game weer te geven. Gebruikt voor: Dumps van SD- en NAND-spellen, Updates NCA bestand: een onbewerkt formaat dat een groot aantal dingen kan …
- 2 reacties
- 7.5k weergaven
Hallo allemaal, het is mogelijk om de Switch, ook al is deze gepatched te hacken m.b.v de SX Core. https://sx.xecuter.com/#prod-sxcore helaas moet de Switch dan wel open gemaakt worden en er een chip in gesoldeerd worden. iemand enig idee of er mensen zijn in NL die dit doen?
Laatste reactie door Dongilles, -
- 11 reacties
- 7.4k weergaven
Hallo, Mijn vraag is of er een manier is om spellen op een wii te krijgen, zonder dat je de wii ombouwt. Een bekende van mij download namelijk spellen voor de wii, maar volgens hem is hij niet omgebouwd. Nu wil ik dit ook wel, maar weet niet of dit kan, en hoe dit moet.
Laatste reactie door Zombymario, -
Ik heb een Wii gekocht met harde schijf met een paar honderd spellen. Ik dacht de spel gegevens te wissen door het Wii-geheugen te wissen. Maar nu is het Home scherm van de Wii gereset en zie ik de cfg Usb loader niet meer staan. Iemand enig idee hoe ik dit terug krijg? Als ik op reset druk krijg ik een scherm dat Priiloader heet. ios v60, systemmenu v54450, priiloader v0.7 alvast bedankt!!
Laatste reactie door SirNixon, -
- 1 reactie
- 4.6k weergaven
Wij hebben sinds vorige week de Wij in huis. Moeten wij deze ombouwen om spellen die gedownload zijn (PAL)te draaien of kan het zonder ombouwen?
NL Ondertiteling
door Gast jjvanenk- 6 reacties
- 3.3k weergaven
Weet iemand hoe je NL ondertiteling kan toevoegen? Ik gebruik Azureus en brand op Nero. :S
Laatste reactie door Eagles, -
no cd crack
door jeroen1980- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Ik heb het spel Battlefield 1942 gedownload nou heb ik hem geïnstalleerd, nu wil ik een no cd crack bij plaatsen maar dat lukt niet kan ik iemand mij uitleggen hoe ik dit doe in welk mapje ik dit moet plaatsen. Ik heb wel al de no cd crack ( BF2.exe ) zo heet het bestandje. ik heb al gelezen op het forum hoe het meot maar daar kom ik nog geen wijs uit hoe precies moet. Of ik doe iets verkeerd het kan ook zijn dat ik niet de goeie crack heb gedownload. help me alsjeblieft gr jeroen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 4.4k weergaven
hallo, ik zoek een no cd crack van championship manager 5 ik heb al op www.gamecopyworld.com gekeken en ook op www.megagames.com maar daar kon ik niets vinden. Zou iemand mij kunnen helpen Groetjes Inkies7
-
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
hoi ik heb overal gezocht, gamecopyworld, megagames, gameburnworld. maar heb geen goede en werkende no cd crack voor monopoly new edition gevonden. weet iemand waar het wel is?? bvd
Laatste reactie door evissu, -
No Cd crack RCT 3: Wild
door Gast toeze- 1 reactie
- 3.5k weergaven
Wie kan mij helpen aan een crack voor: roller coaster tycoon 3: wild er staat er geen op megagames.com aangezien een backup cd nie werkt
-
- 2 reacties
- 3.8k weergaven
hallo lezer/helper, Al meerdere keren heb ik een poging gewaagd om een no cd crack te plaatsen voor de sims 2 (double deluxe). Dit lukt echter niet. Ik vraag me af of vista hier iets mee te maken heeft, Heeft iemand een tip voor me? groetjes babet! (:
Laatste reactie door Babet., -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Bestaat er een no cd-crack voor skylanders spyro's adventures
- 10 reacties
- 3.6k weergaven
Er staat dat ik de verkeerde cd erin heb zitten. Hoe kan ik dit oplossen
Laatste reactie door Eagles, -
No cd-crack
door inkies7- 6 reacties
- 3.1k weergaven
Wie weet waar een no-cd crack voor familie pret. Die het ook doet een preciese link
Laatste reactie door Wesley, -
NO cdcrack, prince of persia the two thrones
door Gast slikie- 13 reacties
- 11.6k weergaven
ik heb een vraagje, ik zit nu bij www.gamecopyworld.com ik heb die crack gevonden, maar ik snap nog niet helemaal wat ik er mee moet doen. ik heb de game al geinstalleerd. maar hoe ik de crack nu moet gebruike snap k niet Ik download de crack en wat moetik dan doen? :ermm: en ik kan ook geen serial vinden :S gaat lekker hoOr kan iemand aub helpe :pinch: :cheer: alvast bedankt!
-
- 2 reacties
- 3.9k weergaven
Hallo met software installeren komt een fout melding No HID device attached to the USB port (code: 4183 wat kan ik hiermee doen ATEN Phantom s UC3410
Laatste reactie door k2711, -
No-cd crack Fm 2006
door Gast piki- 2 reacties
- 3.7k weergaven
wie kan mij a.u.b helpen met het vinden van de no-cd crack?? heb ook al geprobeert met dat anti blaxx geouwehoer maar ik kom er niet uit!!! HEEELLLPPPP!!!!
-
No-cd crack King Kong the game
door Gast the fish- 4 reacties
- 3.9k weergaven
Ik heb dus King Kong the game gedownload , succesvol geïnstaleert maar nu vind ik geen cd-crack of image om het te kunnen spelen , op gamecopyworld heb ik een bestand gedownload maar daar zeggen ze: \"Create a CD-Image of CD#1 using Alcohol 120%.\" maar het is een gedownloaded versie ik heb helemaal geen cd1 ervan. Zou iemand me hiermee kunnen helpen? Bij voorbaat dank, Pieterjan
-
No$gba cheats
door ben1203- 9 reacties
- 2.7k weergaven
Hello iedereen! Ik zit met een probleem... Ben al een hele tijd Pokémon Emerald aan het spelen met No$gba (GBA). Nu ben ik het zowat beu geworden en dacht om het wat pittiger te maken een cheat in te voeren. Bleek dat even een obstakel te vormen! 'k Heb al uren en uren Google afgeschuimd, maar blijkbaar zoek ik niet goed genoeg, want ik vind geen antwoord! Ik zoek dus gewoon een oplossing om cheats toe te voegen aan Pokémon Emerald voor Game Boy Advance, maar wel gespeeld met No$gba. Iemand misschien een idee om dit probleem te kunnen aanpakken? Greetz Ben :peace:
Laatste reactie door ben1203,