Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een hd van 2 TB gedeeld in 3 partities: partitie1: 350 GB FAT32. Partitie2: 650 GB is WBFS en Partitie 3: 1 TB is WBFS. Bij Partitie 3 van 1 TB heb ik bij het laden van een spel de keuze uit IOS222 en IOS223. Waarom heb ik bij de 3de partities alleen de keuzen tussen IOS 222 en IOS223 om een spel te laden? Terwijl ik bij partitie 2 elke IOS kan selecteren.
Laatste reactie door Robin01, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo. zoals sommige van jullie misschien nog zouden weten was ik aan twijfelen tussen 360 en ps3. Het is uiteindelijk ps3 geworden, gekocht op 27 februari(killzone release date). Nu start ik gister myn spel op, en het beeld begint vet te golven:S.. :-[ Ik heb nieuwe hdmi kabel, MAAR als ik demo's speel is het niet het geval. en als ik hem gewoon op scart speel golft hij wel weer als hij killzone lees. Myn vraag is wat moet ik nu doen?? Ik denk zelf dat Of killzone beschadigd iss, maar dat lykt me sterk, want killzone is misschien 2x verwisselt. of de laser:(. en snap ookniet hoe dat kan, als je je ps3 nog net geen maandje heb. DUs als ik een demo speel is eer niks …
Laatste reactie door unknown, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
ik begrijp er helemaal niks van. :-[ hoe kan je allemaal je wii ombouwen. 1.hardmod 2.softmod 3.sunmod (http://www.ombouw-wii.nl/ombouwenvanwii.html is dat zo? ik wil mijn wii sunmodden of hardmodden. ik ga niet softmodden. welke kan ik beter doen? alvast bedankt :
Laatste reactie door bilal4, -
Gears of War
door DutchFighter- 2 reacties
- 2k weergaven
eeuy ik heb dus de game gears of war gedownload maar hij is een of andere spaanse taal :buck: hoe kan ik hem in het engels krijgen :-[ :-[?? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Robin, -
Hulp nodig bij Cracks
door Gast dibyo- 4 reacties
- 2k weergaven
Kunnen jullie mij aub helpen met cracks, elke crack die k gebruik behalve fifa10 werkt neit. Eerst COD 4, k d8 dat ht aan mij lag, ddaarna dragon origins en nu gta san andreas. Ze missen allemaal een zogenaamde .dll bestand, die download ik google zoeken .dll eerste link, en dan mist ie weer iets in ie dll bestand. Kan iemand een crack geven van 1 van de bovenstaande links. K vind dit heel irritant, nu kan k alleen nog fifa10 spelen. Gr, D
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb een Wii cyberbike gekocht maar het wiel binnenin maakt behoorlijke herrie :s als je fietst en de zwaarte van t trappen valt een beetje tegen! Enig idee of t raadzaam is m een keer open te halen en er wat olie?? of iets op te doen en kun je m überhaupt nog strakker stelen?? Wie o wii heeft hier ervaring mee of weet waar ik terecht kan met deze vraag.
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo mensen. Een vriend van mij heeft een laptop (dell inspiron 1501 uit m'n hoofd), en kan volgens mij voor het goede cod4 eigenlijk net niet goed draaien. De muis reageert in het menu nog gewoon goed, maar als hij gaat spelen reageert hij heel traag en heel onprecies en hij hapert nog al. Zijn er manieren om cod echt op het laagste van het laagste te spelen? Ik weet dat je voor de hoogste settings bepaalde commands kan invoeren in de console in cod. Misschien is er ook zo iets voor de lage settings. Weet iemand dit? Jamie :peace:
Laatste reactie door snor1991, -
Wii Music
door petervanessa- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Wii Music Pal. Als ik hem in de (omgebouwde) wii doe dan vraagt hij om een update. ook staat erbij dat als het mis gaat je de console kan dumpen. Maar dan met andere woorden uiteraad. Weet iemand hier iets van? Groet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
hallo iedereen, ik heb net flight simulator X gedownload maar mijn uur trial account is voorbij. ik heb al veel ezocht naar een werkende key maar heb er nog geen gevonden. heeft er iemand een of mss wat hints?
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Ik heb enkele games gekocht op Steam, namelijk de reeks van Assassin's Creed. Ik zou deze willen spelen via een controller (PS4), maar wanneer ik de game wil opstarten krijg ik een waarschuwing dat dit niet gaat. Kun je enkel met een Steam controller spelen dan? En zo ja, is er een manier om Steam te laten denken dat ik toch een Steam controller gebruik terwijl ik één van PS4 gebruik? Ik speel deze games niet graag met keyboard. Iemand die me kan helpen?
- 16 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Een tijdje geleden heb ik NFSS gedownload, deze installeerde zich goed etc. Ik had eerst de test gedaan en dit kwam daar uit... dus normaal zou k hem heeeeeeeeeeeeeeel makkelijk moeten draaien. als ik het spel opstart is het niet mooi het beeld, en ik kan de eerste bocht nog niet nemen en ik heb al problemen. Heb de nieuwste drivers al geinstalleerd maar wil niet baten... Het beeld lijkt hier mooier omdat het kleiner is ... Zo zou het normaal moeten zijn... [img width=620 height=348]http://www.nfsunlimited.net/news/shift.jpg
- 0 reacties
- 2k weergaven
Twee topics is een beetje te veel van het goede, ik doe beide even op slot want het valt namelijk onder spam. We houden je op de hoogte
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
Ik heb total club Manager 2004 gedownload en er zijn twee winrar bestandjes: CD1 en CD2, op CD1 kan je hem installeren. Maar dan staat ie bij 52 procent en dan zegt ie: Please insert disk number 2. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen. Die exe bestandjes heb ik al proberen te open. En dat zou Rungame.exe moeten zijn geloof ik, maar als die is uitgepakt gebeurt er niets en kan ik steeds nog niet op " ok " klikken bij " Please insert disk number 2 ". Wie kan me hier bij helpen?
Laatste reactie door GamerXL, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb problemen om de nieuwe firmware te updaten op het flashkaartje van mijn dochters. We hebben een cyclo ds evolution en de nieuwste updates willen maar niet lukken. Er blijft firmware 1.56 opstaan terwijl ik de evo 1.59 al een aantal keer heb proberen te installeren. Maar als we de nintendo aanzetten, doet hij geen update. Iemand een idee hoe dit komt? Oh ja, ik heb zelfs het kaartje geformatteerd en opnieuw alles geïnstalleerd, maar hij blijft op de 1.56 editie staan....
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik krijg steeds een melding van een punkbuster fout(bij cod 4 online) Er staat: Server communication failure punkbuster.exe Ik ben in het bezit van de legale cod 4(dus gekocht) En ook heb ik punkbuster al geupdate, en verscheidene keren op google gekeken, maar ik vind nog geen oplossing. Ook kan ik het punkbuster.exe bestandje niet vinden om het in mn firewall te zetten
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb het spel colin mc rae gedownload, er word nu gevraagd om de cd. die heb ik dus niet, heb al op gamecopy gekeken maar snap er niks van. kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit spel spelen kan. alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hoooii,,' Ik heb een vraagje en hoop dat iemand het weet,, Hoe sla je Style Boutique op want ik moet de hele tijd opnieuw beginnen?? Alvast bedankt,, ^^, x :angel: [modbreak]Graag bij één topic houden, je andere topic gaat over hetzelfde spel dus kan je vraag daar ook in[/modbreak]
Laatste reactie door muchlove4you, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
[table][th] The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT – (Scene) Release naam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Legendary.Edition-WaLMaRT Releasedatum: Uitgebracht Retail Datum: Uitgebracht Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Legendary.Edition-WaLMaRT Bron: DVD Gr…
image starten
door Gast kwt- 0 reacties
- 2k weergaven
ik gebruik sindskort vista op mijn laptop maar ik krijg een probleem als ik een image ga openen. Ik gebruik daemon tools om te openen en alles werkt goed. maar ik klik dan op install en dan gebeurt er helemaal niks ik krijg wel een melding of ik dit wil toestaan en ik eb toestemming gegeven maar tevergeefs het spel is brothers in arms earned in blood kan iemand mij helpen?
-
probleem met freedom fighters
door Gast erik_gek- 0 reacties
- 2k weergaven
hey boys ik heb probleem met freedom fighters. als ik hem opstart doet ie het, maar na een tijdje spelen (2 min), of ik doe iets sluit ie af en gaat trug naar windows. systeem: 2,0 ghz 256 mb ram 64 mb video (geforce) maar met me systeem is niets mis tog? weet iemand oplossing, reageer dan aub
-
- 7 reacties
- 2k weergaven
heey, een vriend van me heeft een xbox 360 en toen vroeg ik me af of zo'n controller op de pc kon worden gebruikt voor cod bo?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, ik heb laatst Ice Age 3 voor de Wii gedowload en in mijn Wii gestopt. Er begon toen gelijk een update die ik niet uit kon zetten. Ice Age deed het wel maar sommige andere spellen niet meer. Ik kreeg de melding dat ik de dvd moest verwijderen en de handleiding moest controleren. WAT DOE IK FOUT????? :-X
Laatste reactie door Farid., -
Ik heb een bug bij Fallout 3, ik heb hem al opnieuw proberen te installeren, ik heb ook andere cracks geprobeerd. Maar dat werkte allemaal niet Op dit filmpje is te zien waar het vast loopt: http://www.xfire.com/video/6fe1f/ Ik heb alle knoppen geprobeerd en ik hoor ook geen geluid, behalve als ik op E duw hoor ik wat. Weet iemand hoe dit te verhelpen is of kan iemand mij zijn save game sturen als hij dit stukje voor bij is?
wolfenstein
door roeland- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb rtc wolfenstein maar als ik het wil instaleren krijg ik deze errror: in DemoShield Runtime Player is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. hoe kan ik rtcw instaleren moet ik mijn video kaart driver updaten?
Laatste reactie door marcov, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen. Ik heb een r4i-sdhc kaart in mijn ds. Met de laatste firmware. Maar als ik bijv cars 2 wil spelen krijg ik een err-4. Kan iemand mij vertelen hoe ik hem wel werkend kan krijgen?? Alvast bedankt. Joyce
Laatste reactie door Zombymario,