Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik ben inmiddels met fifa 2007 zover dat de gehele installatie is gelukt. Ik heb daarna in winrar in de map crack het fifa07.exe gekopieerd naar de uiteindelijke map fifa07. Daar werd gevraagd deze te overschrijven en dit lukt eerst niet omdat bestand in gebruik was. Na Alcohol(tijdelijk) te hebben verwijdert heb ik naar mijn idee het crack bestand fifa07.exe over het originele fifa07.exe geschreven. Het probleem is nu dat hij als ik dubbelklik op dit icoontje(fifa07.exe) dat er opnieuw wordt gevraagd :Please insert the Fifa 07 play disc in to the drive and select Retry: :'( :'( Wat doe ik fout !!! of wat kan ik nog doen ? Ik hoop dat iemand me kan helpen zod…
Laatste reactie door Pietje8501, -
Ik heb een bug bij Fallout 3, ik heb hem al opnieuw proberen te installeren, ik heb ook andere cracks geprobeerd. Maar dat werkte allemaal niet Op dit filmpje is te zien waar het vast loopt: http://www.xfire.com/video/6fe1f/ Ik heb alle knoppen geprobeerd en ik hoor ook geen geluid, behalve als ik op E duw hoor ik wat. Weet iemand hoe dit te verhelpen is of kan iemand mij zijn save game sturen als hij dit stukje voor bij is?
Laatste reactie door snor1991, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hooii ! Nou ik heb al 2 jaar een DSTT kaart Maar nu ik hem er in doe zegt hij dat de kaart niet is geformatteerd en dat ik dat dus nu moet gaan doen. Maar al mijn spellen staan er op Weet iemand misschien een manier hoe ik ze er nog af kan krijgen? ;D Loleans (PS: Als ik me ds erin doe dan loopt hij nu ook na 5 seconden vast in het menu scherm, ook sinds dat hij begon te vragen om te formateren.)
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb op 1 pc veel spellen geinstallerd en nu heb ik al die spellen overgezet op station c van pc 2. Waarom werken die games opeens niet meer? ik krijg melding o. a dat er opnieuw moet worden geinstalleerd.
Laatste reactie door Phairdy, -
Iemand die redelijk wat hcs/supers heeft op habbo die ze verkoopt via paypal of wallie? Meld het hier. Ps: Ik weet niet of dit het goede Board is en of dit hier mag, zo nee meld het me O0
Laatste reactie door sadpker, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb stronghold legends gedownload en geïnstalleerd, maar als ik hem wil openen geeft hij een fout melding aan het ligt aan het bestand dragonfly.dll weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
weet iemand een winkel of site waar je voor een leuke prijs aan een balance board (geen 2de hands) kan komen. heb al rond gekeken maar overal waar ik zoek kosten het ongeveer 75/90€ dat vind ik te duur
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Call of Duty 4
door Geertt.- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload en geinstalleerd, en een key crack : /knip ingevoerd. MAar als ik de COD Multiplayer opstrart. En verbinding wil maken staat er : Error Key code in use. Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt Geert
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hey, ik heb dark messiah of might an magic gedownload, maar hij is 7 gigabyte. Weet iemand hoe ik hem in tweeen kan splitsen om hem op 2 dvdtjes te kunnen branden?
Laatste reactie door keutie, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb een vraag: wij hebben dus draadloos internet en iemand op school zei dat je dan gratis op internet kon op de xbox 360 elite(gloednieuw) -hoe kan ik dit doen? -graag met screenshots/of handleiding? -kan dit wel? bvd
Laatste reactie door martijn1, -
MX Simulator :)
door yourick- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo , Khad de vraag vind iemand een Registration key voor Mx simulator wand Kheb ale uren lign Google en vind niets Op Serial.ws hebbe ze hem ook niet , Dus weet meschien iemand nog een site waar da ik hem wel kan vinde ? : Post samenvoeging: januari 28, 2010, 19:02:06 ???
Laatste reactie door yourick, -
Problemen met Fable 2 xbox360
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb Fable 2 voor de xbox360 gedownload, gebrand en gespeeld, het spel deed het tot op een moment dat ie ermee stopte, toen heb ik de xbox opnieuw opgestart en dan doet ie het weer tot aan het hoofdmenu, als je dan op continue drukt gaat ie door, maar na een paar secondes wordt het beeld zwart :'(, ( ik heb 2 versies gedownload, maar bij beide doet ie dit) dit heb ik niet als ik een nieuw spel begin, maar daar heb ik geen zin in, BVD
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hey Ik dacht, laat ik Jagged Alliance weer eens gaan spelen, dus ik installeren... wil ik em spelen, A: als ik cd erin doe (play CD), dan start ie wel een menu, dan doe ik play jagged Alliance 2, doet sluit ie het menu, maar voor de rest nix, Download ik patch 1.7, dan start ie wel... ik dacht.. yes!, maar nu sluit hij na een klein tijdje af, dan ben ik nog niet eens aan spelen toe geweest, geeft geen foutmelding, (ik speel trouwens op een windows xp), maar op mijn oudere PC (met "nep xp") doet hij precies hetzelfde :-[ kan iemand me aub helpen? Mvg, XfanX
Laatste reactie door XfanX, -
age of empires 3
door waltere- 8 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb allen aog3 gedouwnload maar ik kan hem niet openen het is een iso bestand maar ik kan de autorun niet vinden :'( en hoe kan ik heb dan laten instaleren de crack zat in het bestand en de reamme staat Auto run disk , and it should start the installer. If not, explore the disk and click install.bat serial numbers are on the disk. enjoy... jakesdad ;
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
ik had een tijd geleden bij mijn neef gezien dat hij gameboy games op zijn PC kon spelen. weet iemand hoe dat moet?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb met fifa 10 een eigen team gemaakt. hoe kan ik deze van Rest of Europe naar de Eredivisie of welke dan ook krijgen? groeten
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
nu ik (al een tijdje) weet dat je de psp 3000 niet kunt ombouwen, betekent dat dan ook dat je er geen homebrews op kan zette of afspele??/ want ik had laatst ultimate psptube op mn psp gezet, toen ikem wou starte stond er dat ie beschadigt ofzo was en het niet kon afspele hetzelfde geld voor de homebrew torche. is er iets wat ik kan doen, of is het weer afwachten?????? doei 102
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14522.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
hello mijn oplader van mijn psp slim and lite is 50 cm veel te kort dus . ik heb een oplader gevonden van mijn camera maar 1 probleempje op mijn oplader van mijn psp staat 5 v en 1500mA en op de oplader van mijn camera staat 5v 200mA ik studeer wel elektricien maar dit weet ik niet of dit een probleem zal zijn voor mijn psp. plz replay. player_psp
Laatste reactie door player_psp, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo mensen. Een vriend van mij heeft een laptop (dell inspiron 1501 uit m'n hoofd), en kan volgens mij voor het goede cod4 eigenlijk net niet goed draaien. De muis reageert in het menu nog gewoon goed, maar als hij gaat spelen reageert hij heel traag en heel onprecies en hij hapert nog al. Zijn er manieren om cod echt op het laagste van het laagste te spelen? Ik weet dat je voor de hoogste settings bepaalde commands kan invoeren in de console in cod. Misschien is er ook zo iets voor de lage settings. Weet iemand dit? Jamie :peace:
Laatste reactie door snor1991, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo, Is er hier iemand die mij meer informatie kan geven over gratis DS browser(s)? Het liefst iemand die het zelf ook heeft gebruikt. Ik heb een DSTT kaartje groetjes, Downloadfreak
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
als ik moh wil spelen krijg ik een melding dat ik nog wat moet installeren (physx) maar als ik dat wil instaleren krijg ik steeds deze melding http://s122.photobucket.com/albums/o271/arieos/?action=view¤t=untitled-4.jpg
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Staat er ergens op Deze site een torrent ofzo van een pro c ycling manager behalve 2008.. die wil ik graag Of als iemand een torrent weet
fifa 06 probleem
door Gast B.I.G- 1 reactie
- 1,9k weergaven
he ik heb fifa 06 gedownload maar nu heb ik een probleem ik heb hem goed geinstalleerd en ik kon hem ook opstarte. maar als ik een team moest selecteren.... ging hij vanzelf doorbladere tusse al die teams en zo kon ik niet kiezen of doorgaan met het spel. weet iemand hoe dit komt?? thx alvast
-
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik heb een vraag het moet tog kunnen dat je je xbox aansluit op een laptop/pc met draadloos internet en dat je zo online kan? kan iemand mij vertellen hoe en wat ik daarvoor allemaal moet doen want als k dat probeer pakt hij hem niet.
Laatste reactie door Robin,