Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Collin McRae Rally 2005
door Gast Zlatan- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Ik heb sinds kort Collin McRae Rally 2005 gedownload maar het installeren lukt niet, ik heb telkens als ik op CMR.EXE klik krijg een ik foutmelding van Window. Weet iemand raad ? GreetZlatan
Laatste reactie door Robin, -
simcity 4
door appiemarco- 0 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb simcity 4 geinstalleerd op mijn computer maar telkens als ik op start druk om te spelen gaat ie weer terug naar mij bureublad weet iemand wat ik er tegen kan doen
Laatste reactie door appiemarco, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik probeer een WII versie 4.3 via please.hackmii.com/ om te bouwen. Als ik het bestand probeer uit te pakken krijg ik de melding:Letterbomb.zip:CRC failed in boot.elf. The file is corrupt. ik heb het bestand uitgepakt met 7-zip, ondanks de melding dat het bestand boot.elf is beschadigd. boot.elf en map private heb ik gekopieerd naar de sd kaart en de wii opgestart. ik klik op het rood bericht komt in een zwart scherm terecht maar ik zie geen Hackmii plaatje. de Wii loopt dan vast. Iemand een idee hoe je dit kan oplossen
Laatste reactie door Robin01, -
VERPLAATST: wie kan me aub helpen met torrents
door Gast Dusszz- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15594.0[/iurl]
-
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hallo , ik heb men Wii gesoftmod , nu start ik neogamma op steek ik men gebrande wii game er in , die ik gebrand heb met Imgburn , en nu zegt neogamma DVD ERROR (1053) , Weet iemand het probleem ?
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo, Ik heb om m'n NDS lite een ipod gezet. Hij werkt, maar er staan al 4 liedjes op: Shutdown.MP3 2X En ik dacht... stratup.MP3 2X Bij Shutdown.MP3 loopt hij vast als ik hem afspeel. Dus hoe krijg ik die liedjes die er al op stonden er af? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer1, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Heey mensen, Heb effe een vraagje over die nieuwe game van Avatar. Hoe kan ik die "Chamber of Elements" uit eigenlijk? Ik snap er echt niks van ben al 2 dagen aan het proberen. groetjes, Yolanneke
Laatste reactie door denno127, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hey. Zoals jullie misschien wel weten komt die ds3 over een tijdje uit en wordt er meer informatie op 29 september vrijgegeven. Wat verwachten jullie van de 3ds?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
hello mijn oplader van mijn psp slim and lite is 50 cm veel te kort dus . ik heb een oplader gevonden van mijn camera maar 1 probleempje op mijn oplader van mijn psp staat 5 v en 1500mA en op de oplader van mijn camera staat 5v 200mA ik studeer wel elektricien maar dit weet ik niet of dit een probleem zal zijn voor mijn psp. plz replay. player_psp
Laatste reactie door player_psp, -
foutmelding
door Remco- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hey ik heb een spel gedownload en toen ik wou spelen starte het spel op en toen kwam er deze foutmelding: couldn't create direct 3d device wat bedoelen ze er mee ik heb direct x 9.0c en een ati radeon sapphire 9250 videokaart met 256 mb
-
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hallo, kan iemand mij alsjeblieft helpen! Ik wil football manager installeren, ik heb het via torrent gedownload en toen gemount met daemon tools, maar toen ging ik naar deze computer maar toen stond er helemaal geen "neppe" drive.. hoe kan dit en kan iemand uitleggen hoe ik het wel kan installeren? alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik heb problemen om de nieuwe firmware te updaten op het flashkaartje van mijn dochters. We hebben een cyclo ds evolution en de nieuwste updates willen maar niet lukken. Er blijft firmware 1.56 opstaan terwijl ik de evo 1.59 al een aantal keer heb proberen te installeren. Maar als we de nintendo aanzetten, doet hij geen update. Iemand een idee hoe dit komt? Oh ja, ik heb zelfs het kaartje geformatteerd en opnieuw alles geïnstalleerd, maar hij blijft op de 1.56 editie staan....
Laatste reactie door Zombymario, -
- 8 reacties
- 2,1k weergaven
bv sonic colours ik heb een dstt met firmware 1.18 het downloaden gaat prima maar dan met het starten krijg ik een error zijn er programmaatjes die ik kan downloaden zodat ze wel werken? Ik heb nu wel een programmaatje advanced gevonden zou dat helpen? bedankt voor de hulp! groetjes Peetje
Laatste reactie door petravdbrink, -
PSP en WII probleem
door Gast dibyo- 8 reacties
- 2,1k weergaven
Beste mensen, Zou 1 van jullie mij kunnen helpen met mijn 2 problemen? 1: Mijn wii zegt dat er geen wii-remote aanwezig is ofzo, hij kan het signaal van de wii remote niet oppikken, en nee mijn wii-remote is niet kapot, want toen een vriend van mij bij me kwam met zijn wii-remote, kon mijn wii zijn wii-remote ook niet oppikken. 2: Ik heb mijn PSP omgebouwd en nu kan ie opeens geen gedownloade spellen meer spelen. Ennuh dit is niet egt een probleem, maar kan weet iemand misschien een leuk spel voor op de pc? Een spel zoals runescape, maar ook gewone die je in de winkel kan kopen. Bedankt allemaal. Post samenvoeging: november 21, 2009, 18:08:21 pm Oh ja ze zijn alle…
Laatste reactie door ivo80000, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo Ik wil met mijn xbox 360 gezellig films afspelen. Maar mijn xbox 360 kan de computer niet vinden en windows media player. En op de site van xbox 360 zelf heeft geen rekening mee gehouden dat windows media player ook in het nederlands kan zijn.
Laatste reactie door proboss, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Heb al een aantal keren toystory 3 gedownload maar allemaal doen ze het niet op de DSi XL, krijg alleen maar een wit scherm. Nu heb ik een Acercard2i aangeschaft in de hoop dat het spel wil draaien maar helaas is niet zo dus. Heeft iemand hier een advies over?
Laatste reactie door Zombymario, -
wii ombouw
door asrael- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Even terug van de problemen van Homebrew. Kan iemand mij in een zeer simpel taaltje uitleggen wat de voordelen en risico's zijn van het laten ombouwen van de Wii. Ik ben geintresseerd om dit te laten doen, maar heb niet zoveel verstand van ISO en update's etc etc.. Weet zelfs uberhaupt niet wat dit allemaal is. Dus wat kan ik speciefiek als mijn wii is omgebouwd en wat kan ik niet??? Alvast bedankt Groetjes Asrael
Laatste reactie door Tom, -
Gears of War
door DutchFighter- 2 reacties
- 2,1k weergaven
eeuy ik heb dus de game gears of war gedownload maar hij is een of andere spaanse taal :buck: hoe kan ik hem in het engels krijgen :-[ :-[?? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Robin, -
PGA TOUR 2007 Serial
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Wie weet de serial voor Tiger Woods PGA Tour 2007...
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo. zoals sommige van jullie misschien nog zouden weten was ik aan twijfelen tussen 360 en ps3. Het is uiteindelijk ps3 geworden, gekocht op 27 februari(killzone release date). Nu start ik gister myn spel op, en het beeld begint vet te golven:S.. :-[ Ik heb nieuwe hdmi kabel, MAAR als ik demo's speel is het niet het geval. en als ik hem gewoon op scart speel golft hij wel weer als hij killzone lees. Myn vraag is wat moet ik nu doen?? Ik denk zelf dat Of killzone beschadigd iss, maar dat lykt me sterk, want killzone is misschien 2x verwisselt. of de laser:(. en snap ookniet hoe dat kan, als je je ps3 nog net geen maandje heb. DUs als ik een demo speel is eer niks …
Laatste reactie door unknown, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Ik kan er ook niet op wachten!
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hee allemaal een vriend van mij gaat een spel voor me downloaden maar dat is een bestand van 7 gig en dan kan ik hem niet op een dvd doen en hoe moet ik dat dan doen? later
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
ik weet het erg oud maar ik heb zin om hem weer es te spelen. maare heeft iemand een crack voor me?? :redface: alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
hallo ik heb het spel soldier of fortune op een cd gebrand en geiinstaleerd. heb ook de code erbij gedaan maar er wordt om de cd gevraagd. ben aan het zoeken geweest voor een crack maar kan hem niet vinden. en er wordt toch nog om een cd gevraagd. wat moet ik doen? gr bavaria
Laatste reactie door predator, -
Hallo! Weet iemand misschien of er een bestandje is zodat je anno 1503 ook in het nederlands kunt spelen? Mijn engels in namelijk niet zo geweldig.. :redface: Ik heb het hele internet al afgezocht maar kan niets vinden.. Groetjes
Laatste reactie door totalyduzz,
