Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
Jouw top 10 of 5 leukste pc games
door Gast dibyo- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Zet hier je top 5/10 leukste pc games.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo, Ik ben nog niet zo lang bezig om te downloaden via nieuwsgroepen. Graag zou ik het spel Fifa 2014 willen spelen, maar kan hem niet complete krijgen. Steeds wordt er aangegeven dat er bestanden missen of dat het artikel niet is gevonden. Hoe krijg ik het dan wel complete? Ben wel aan het zoeken via nzbindex, maar dat lukt me niet.Wie kan me helpen.
Laatste reactie door Siebrand, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Heb al van alles gezocht op google maar geen bevredigend of werkend antwoord. Daarom maar hier de vraag?: Ik wil graag weten hoeveel de afbeelding groote van de pixels .png mag zijn voor het toevoegen van nieuwe covers wii op de geheugen kaart. Ik gebruik iranview Alvast bedankt
Laatste reactie door easytheo, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hllo, sinds enkele weken merk ik dat er in mijn lijst van taakbeheer een paar svchost.exe bestanden staan. een ervan neemt meer dan 30mb van mijn ram in. ik weet dat oo7 met dit bestand werkt, kan er iemand mij zeggen hoe ik dit kan controleren? of wat dit nog kan zijn?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb plannen om een 3DS te kopen. Maar die spellen zijn zo *()&*^duur... Dus ik wil ze uit Amerika halen. Maar dan komt het volgende, namelijk: Is de 3DS regiovrij? Dus kunnen er Amerikaanse spellen gespeeld worden op een Europese 3DS? Alvast Dank! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 2 reacties
- 4.1k weergaven
gezocht Serial key men of war alvast bedankt
Laatste reactie door Bozkurt, -
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
wie kan mijnzoontje blij maken, heb het spel cars gedownload maar na het installeren vraagt ie om de orginele cd, die heb ik dus niet. :-[ alvast bedankt O0
Laatste reactie door Eagles, -
- 2 reacties
- 4.6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb net perongeluk mijn maffia II savegame gewist:S ik ben al even aan het googlen maar kan nisk vinden:S.. Heeft iemand misschien een save file voor mij van chapter 9 aan het begin. Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hoy weet iemand waar ik deze spel kopen kan voor PC
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
het is gedownload 100% en dan?? B.v.d. Laturzz
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo, Mijn firmware was verouderd dus heb ik nieuwe gedownload, om precies te zijn deze. Ik heb de instructies uitgevoerd, mijn oude firmware van het kaartje gehaald en de nieuwe erop geplakt (TTMenu mapje, TTMenu.dat en MSFORSC.nds), maar als ik mijn DS aanzet blijft hij hangen bij het laadscherm. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Daniëlle
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hey, ik heb CoD BO maar ik kan het atm niet op m'n eigen PC spelen, is het mogelijk om het te spelen op m'n broertjes pc (ook multiplayer) en daar dan in te loggen op m'n steam en daarna als m'n computer het weer doet het op die van mij te installeren en dan ook te spelen (via mijn Steam account)? Thanks. (:
Laatste reactie door Erwin., -
code
door Gast antigua- 2 reacties
- 3.4k weergaven
hi wanneer ik het spel geinstalleerd heb krijg ik deze code. valt daar iets aan te doen? thnx
Laatste reactie door Duken, -
PC Reset
door Dark Legend- 2 reacties
- 1.7k weergaven
hallo, ik wil mijn PC resetten door er een nieuwe XP op te zetten, maar wordt hierdoor mijn MSN contactenlijst ook gewist? of kun je hiet een backup van maken?
Laatste reactie door Heisenberg, -
secret service
door katarina- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Wie kan mij helpen hoe het kan dat bij het spel secret service bij het 2de level de vijand niet doodgeschoten kan worden,maakt niet uit welk wapen ik ook gebruik.
Laatste reactie door katarina, -
DSTT .gba files
door snor1991- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Is het mogelijk om .gba files af te spelen op een dstt kaartje?
Laatste reactie door snor1991, -
- 2 reacties
- 2.9k weergaven
hey een vraagje. kan i games downloaden die normaal enkel op xbox of playstation2 uitkomen zoals bv. metal gear solid 3. en die dan gewoon op de pc spelen of gaat dat niet.
Laatste reactie door repelsteeltje113, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Bij het spelen van FIFA 07 gebruik ik een gamepad, 4 knoppen, 2 analoge sticks, en een R1, R2, L1, L2 en een D-pad. Als ik het boekje van het spel lees, moet je met de rechtse analoge stick trucs kunnen doen. Als k deze stick beweeg lukt dit bij mij niet om trucs te doen uitvoeren, er gebeurt gewoon niets. Als ik overschakel naar de toetsenbord besturing lukt dit wel met de shift toets zoals aangegeven in het boekje. Wanneer ik in het spel bij instellingen de trilfunctie aanleg van de besturing voor gamepad, werkt deze ook niet; nochthans beschik ik ook over een trilfunctie op de gamepad. Wanneer ik de trilfunctie aanleg en de insrtellingen opsla, zie ik dat de trilfuncti…
Laatste reactie door C.K7, -
mp4 speler
door r4dioactivity- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Mijn oude mp3 is kapot en nu wil ik een nieuwe mp4 halen. Liefst eentje met een beetje groot scherm zodat ik er ook video op kan kijken. Natuurlijk komt dan de ipod touch naar boven (twijfel ik over), al wil ik liever een goedkopere die alleen video en muziek kan afspelen. Hoop dat iemand ervaring heeft met eentje. alvast bedankt
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
ik heb de razor versie van gta 4 gedownload ik heb hem geinstaleerd crack geplakt. maar als ik hem opstart zie ik eerst razor in mijn beeld staan dan komt er een zwart beeldje en komt er te staan: GTA IV FATAL ERROR:RMN40
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Beste mensen, Ik zit nu al ongeveer 3 uur te kloten met de installatie van mijn net nieuw gedownloade versie van Empire Total War Special forces edition. Dit is een Razor versie! (wat dat opzichzelf is weet ik eigenlijk niet eens :geheim:) Het gaat er iig om ik het spel heb gedownload en via Razor (denk ik) heb geinstalleerd. Hij vroeg constant om bepaalde .sid bestanden die ik elke keer heb geselecteerd en naar mijn idee is de installatie volledig voltooid. Er is echter een probleem want ik kan het spel niet spelen, ik zou de bestanden van de gecreerde Razor map 1 voor 1 (volgens comment op FTD) in de ''data'' map van het spel moeten doen. Ik had echter maar 1 bestand…
Laatste reactie door n00biachi, -
Winter sport pro 2006 crack
door Gast wally de lijpe- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb Wintersport pro 2006 gedownload en op een cd gezet. Heeft er iemand een no cd crack voor mij? Ik kan hem nergens vinden.
-
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb Bf2 op mijn PC en als ik een map wil spelen geeft hij een punkbust fout melding die luid als volgt: inadequte O/S privilages of zo iets ligt het er aan dat mijn pc vista is????? P.S. dit gebeurt bij elke map die ik wil spelen HELP MIJ PLAESSSSS!!!!!!!!! :-\ THNX O0
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Als ik bijna op het eidn van de 2 van de 3 cd's ben, krijg ik de melding: Fout 1350. Fout bij het lezen van D:\Files\x301_000.z2f. Controleer of het bestand bestaat en of u er toegang tot hebt, Hert bestand bestaat wel, en als ik het wil openen zegt hij:"kan geen programma vinden om te openen. Wat moet ik doen om er voor te zorgen dat ik die error niet krijg? alvast bedankt!
Laatste reactie door roosjaaa, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hoi, weet iemand hoe je een xbox 360 spel brandt? hij is al omgebouwd. ik heb ook dvd+r dl gekocht mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord,