Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
Ik heb een bug bij Fallout 3, ik heb hem al opnieuw proberen te installeren, ik heb ook andere cracks geprobeerd. Maar dat werkte allemaal niet Op dit filmpje is te zien waar het vast loopt: http://www.xfire.com/video/6fe1f/ Ik heb alle knoppen geprobeerd en ik hoor ook geen geluid, behalve als ik op E duw hoor ik wat. Weet iemand hoe dit te verhelpen is of kan iemand mij zijn save game sturen als hij dit stukje voor bij is?
Laatste reactie door snor1991, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
hallo iedereen, ik heb net flight simulator X gedownload maar mijn uur trial account is voorbij. ik heb al veel ezocht naar een werkende key maar heb er nog geen gevonden. heeft er iemand een of mss wat hints?
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb een Wii cyberbike gekocht maar het wiel binnenin maakt behoorlijke herrie :s als je fietst en de zwaarte van t trappen valt een beetje tegen! Enig idee of t raadzaam is m een keer open te halen en er wat olie?? of iets op te doen en kun je m überhaupt nog strakker stelen?? Wie o wii heeft hier ervaring mee of weet waar ik terecht kan met deze vraag.
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik krijg steeds een melding van een punkbuster fout(bij cod 4 online) Er staat: Server communication failure punkbuster.exe Ik ben in het bezit van de legale cod 4(dus gekocht) En ook heb ik punkbuster al geupdate, en verscheidene keren op google gekeken, maar ik vind nog geen oplossing. Ook kan ik het punkbuster.exe bestandje niet vinden om het in mn firewall te zetten
Laatste reactie door Sander, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
bv sonic colours ik heb een dstt met firmware 1.18 het downloaden gaat prima maar dan met het starten krijg ik een error zijn er programmaatjes die ik kan downloaden zodat ze wel werken? Ik heb nu wel een programmaatje advanced gevonden zou dat helpen? bedankt voor de hulp! groetjes Peetje
Laatste reactie door petravdbrink, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb het spel colin mc rae gedownload, er word nu gevraagd om de cd. die heb ik dus niet, heb al op gamecopy gekeken maar snap er niks van. kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit spel spelen kan. alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Wie kan me helpen. Hoe kan in op een DSTT kaart de volgorde bepalen van de games op een DSTT kaart. Ik heb al geprobeerd om alles alfabetisch te zetten maar dit werkt niet. Ik hoor het graag
-
Game branden
door DigiDjeff- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey, ik heb 2 games gedownload die ik wil branden. Ik heb alleen een groot probleem, ik heb een asus DRW-1604p als CD/DVD-Drive. Ik heb laast een pakketje DVD's gekocht maar ik keek ergens natuurlijk weer overheen. Het was een DVD+R, terwijl mijn DVD-drive dat niet kan branden. Weet iemand misschien ergens een update te vinden waardoor ik wel DVD+R kan branden, of anders iets illegaals waardoor ik wel kan branden... Alvast bedankt
-
- 12 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum en zoek altijd eerst mijn vragen op voordat ik ze stel. Nu heb ik een probleem die meerdere keren op dit forum is voorgekomen waar maar ik niet zelf uit kom. Ik gebruik deamon tool en alles ging goed tot ik het spel probeerde te spelen en toen kreeg ik dit: Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele "NBA2K10_EU" CD/DVD. Zie http://www.securom.com/message.asp?m=nodisc&l=nl voor meer details. Ik weet nu dat het komt omdat ik deamon tool gebruik, maar er is een manier om het spel alsnog te kunnen spelen. Kan iemand mij helpen? Met vriendelijke groet Cedric
Laatste reactie door Markey54, -
scroll
door Gast IceCube- 1 reactie
- 2k weergaven
kweet niet precies waar dit moet :buck: maja ik scroll met mijn browser heel langzaam is hier miss. een instelling voor dat het wat sneller kan ??
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hey, Ik heb mijn 3DS weer eens uit de kast gehaald en ik zou graag wat hulp willen met betrekking tot een nieuwe R4 kaart om de nieuwere games te kunnen spelen. Waar kan ik het beste een nieuwe R4 kaart kopen? Welke sites raden jullie aan in 2020? Ik heb 3 oude R4 kaarten liggen maar die ondersteunen de nieuwere spellen niet die groter zijn dan 200MB. Tips en ideeën / suggesties zijn van harte welkom! met vriendelijke groet, Lemurian.
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen. Ik heb een r4i-sdhc kaart in mijn ds. Met de laatste firmware. Maar als ik bijv cars 2 wil spelen krijg ik een err-4. Kan iemand mij vertelen hoe ik hem wel werkend kan krijgen?? Alvast bedankt. Joyce
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo mensen. Een vriend van mij heeft een laptop (dell inspiron 1501 uit m'n hoofd), en kan volgens mij voor het goede cod4 eigenlijk net niet goed draaien. De muis reageert in het menu nog gewoon goed, maar als hij gaat spelen reageert hij heel traag en heel onprecies en hij hapert nog al. Zijn er manieren om cod echt op het laagste van het laagste te spelen? Ik weet dat je voor de hoogste settings bepaalde commands kan invoeren in de console in cod. Misschien is er ook zo iets voor de lage settings. Weet iemand dit? Jamie :peace:
Laatste reactie door snor1991, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hey.. Ik heb nu pas een week me nieuwe ps3 en ik had er perongeluk een sjaal op laten liggen aan de achterkant.. Na een tijdje kwam me die cd opeens uit die ps3 zetten en ging hij uit... Als ik hem weer aanzette hoorde je alleen de cooling en startte hij niet op... Is hij nu kapot?
Laatste reactie door dinges123, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo ik heb net demigod gedownload, en hij doet het gewoon goed maar als ik online wil moet ik 'm updaten en dan vraagt ie om de serial en die heb ik niet kan iemand mij misschien een serial code pmen? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
disc 2
door Gast kimmekuh- 3 reacties
- 2k weergaven
hi Dit is het spel dat ik downloadde. Wanneer ik met power iso cd 1 mount lukt alles wonderwel. Maar wanneer ik de tweede cd opvraag ( na mounten cd2 ) vind ik hem nergens? dit is wat er staat... Dit is wanneer ik cd 2 opvraag Heeeeeeelp bedankt
-
Hulp nodig bij Cracks
door Gast dibyo- 4 reacties
- 2k weergaven
Kunnen jullie mij aub helpen met cracks, elke crack die k gebruik behalve fifa10 werkt neit. Eerst COD 4, k d8 dat ht aan mij lag, ddaarna dragon origins en nu gta san andreas. Ze missen allemaal een zogenaamde .dll bestand, die download ik google zoeken .dll eerste link, en dan mist ie weer iets in ie dll bestand. Kan iemand een crack geven van 1 van de bovenstaande links. K vind dit heel irritant, nu kan k alleen nog fifa10 spelen. Gr, D
-
- 5 reacties
- 2k weergaven
Heeyy,, Als ik mijn Xbox360 Laat ombouwen Houd ik dan mijn fabrieksgarantie ??? Alvast Bedankt Roeland O0
Laatste reactie door roeland, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik ben een beginnende downloader, en wilde een beetje makkelijk beginnen, dus heb ik SWAT 4 gedownload, ik heb hem met uTorrent gedownload, en kreeg toen vier bestanden: • Swat 4 CD1.bin • Swat 4 CD1.cue • Swat 4 CD2.bin • Swat 4 CD2.cue Toen heb ik een crack gedownload en ook het programma Deamon Tools, maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen, ik ben vastgelopen, kan iemand me helpen
Laatste reactie door Tom, -
Age of mythology
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik wil graag online spelen met AoM heb al een account enz maar als ik inlog krijg ik dit telkens maar weer :-[ : Your Key cannot be activated at the moment. please wait a few minutes. Ik ben ook al op het nederlandstalige AoM forum gekeken, daar hadden ze ook zo'n probleem maar het is daar toch nog niet opgelost. P.s ik heb ook AoM the titans er bij geinstalleerd. greetZlatan
-
- 5 reacties
- 2k weergaven
Heb al een aantal keren toystory 3 gedownload maar allemaal doen ze het niet op de DSi XL, krijg alleen maar een wit scherm. Nu heb ik een Acercard2i aangeschaft in de hoop dat het spel wil draaien maar helaas is niet zo dus. Heeft iemand hier een advies over?
Laatste reactie door Zombymario, -
modbreak: /spam Ja, dat krijg je hè.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
hey mensen, ik wil graag de 7th division: plague of the zombies server spelen maar na een tijdje krijg ik deze melding. wat moet ik doen? :peace:
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey allemaal! Kheb m'n zusje beloofd om eens een spel te downloaden enz. Dus ik kwam hier terecht. Ik heb al even gezocht en heb besloten om een Acekard 2 te kopen. Maar waar heb je die MicroSD kaart dan voor nodig? Die kan nergens in die Nintendo DS Lite? (Of toch nergens dat ik zag, ik haalde zelfs de batterij uit!) Dit vraag ik me toch af Kan iemand dit verduidelijken? Grtz Toin3
Laatste reactie door Toin3, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
hooii ! Nou ik heb al 2 jaar een DSTT kaart Maar nu ik hem er in doe zegt hij dat de kaart niet is geformatteerd en dat ik dat dus nu moet gaan doen. Maar al mijn spellen staan er op Weet iemand misschien een manier hoe ik ze er nog af kan krijgen? ;D Loleans (PS: Als ik me ds erin doe dan loopt hij nu ook na 5 seconden vast in het menu scherm, ook sinds dat hij begon te vragen om te formateren.)
Laatste reactie door los-cuentos,