Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
MX Simulator :)
door yourick- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo , Khad de vraag vind iemand een Registration key voor Mx simulator wand Kheb ale uren lign Google en vind niets Op Serial.ws hebbe ze hem ook niet , Dus weet meschien iemand nog een site waar da ik hem wel kan vinde ? : Post samenvoeging: januari 28, 2010, 19:02:06 ???
Laatste reactie door yourick, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Ixtreme LT lite touche heeft veder niets met stealth te maken maar Als je de firmware Ixtreme LT lite touche op je xbox 360 hebt en Met abgx spellen stealth maakt,word dan niet de gedrag van de stealth herkent door MS ? of word het juist herkent als de games niet stealth zijn?
Laatste reactie door sjony, -
Ik heb een bug bij Fallout 3, ik heb hem al opnieuw proberen te installeren, ik heb ook andere cracks geprobeerd. Maar dat werkte allemaal niet Op dit filmpje is te zien waar het vast loopt: http://www.xfire.com/video/6fe1f/ Ik heb alle knoppen geprobeerd en ik hoor ook geen geluid, behalve als ik op E duw hoor ik wat. Weet iemand hoe dit te verhelpen is of kan iemand mij zijn save game sturen als hij dit stukje voor bij is?
Laatste reactie door snor1991, -
Xbox 360 ombouwen!
door Mark66- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Dag, Toch nog even een vraag! Ik ben van plan om een xbox 360 Pro te kopen en die om te laten bouwen bij iemand, met de keuze uit deze 2 chips 'NME v2.0 , NoMod'. Ik ken iemand die heeft heel erg veel originele spellen. Kun je deze gewoon over kopieren zonder gezeur verder? Of moet je dan weer allerlei dingen doen? ( DVD Decrypter, IMGburn etc? ) Het gaat hier om games waar ik geen geld voor over heb en koop nu al best veel games origineel. Het leven van een student valt niet mee. Gr. Mark
Laatste reactie door teun2, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Ik heb nu het spel the godfather heb ik al een enige tijd is een legale versie van de game ik heb hem al een keer op me oude pc geinstaleert toen heb ik een nieuwe pc gekregen en ben ik het boekje kwijt waar de instalatie code instaat kan iemand me helpen bijvoorbeeld de code geven ofzo? ik weet dat dit werkt want me vriend heeft het ook geprobeerd maar heeft het spel inmiddels niet meer ik wil graag jullie hulp mvg xXBRXx
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Heeft iemand de Fifa's tot 2000. Alvast bedankt ABCkingsideABC
Laatste reactie door ABCkingsideABC, -
disc 2
door Gast kimmekuh- 3 reacties
- 2,1k weergaven
hi Dit is het spel dat ik downloadde. Wanneer ik met power iso cd 1 mount lukt alles wonderwel. Maar wanneer ik de tweede cd opvraag ( na mounten cd2 ) vind ik hem nergens? dit is wat er staat... Dit is wanneer ik cd 2 opvraag Heeeeeeelp bedankt
-
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
hey.. Ik heb nu pas een week me nieuwe ps3 en ik had er perongeluk een sjaal op laten liggen aan de achterkant.. Na een tijdje kwam me die cd opeens uit die ps3 zetten en ging hij uit... Als ik hem weer aanzette hoorde je alleen de cooling en startte hij niet op... Is hij nu kapot?
Laatste reactie door dinges123, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hey Ik heb een paar weken geleden een nieuwe ps3 gekocht. En ik heb via een torrent mw3 voor ps3 gedownload, maar ik weet niet wat de volgende stap is. Kan er mij aub iemand helpen? mvg petie
Laatste reactie door Thijs., -
Weet iemand misschien een goede (download) site om cracks mee te downloaden?
Laatste reactie door Tom, -
modbreak: /spam Ja, dat krijg je hè.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
hallo iedereen, ik heb net flight simulator X gedownload maar mijn uur trial account is voorbij. ik heb al veel ezocht naar een werkende key maar heb er nog geen gevonden. heeft er iemand een of mss wat hints?
Laatste reactie door Erwin., -
Dit is het mapje van NHL 08 wat ik vandaag heb gedownload. Hoe kan ik dit niet van die rare tekentjes maken maar gewoon het teken van winRAR of hoe kan ik het 1 groot winrar bestand maken? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
hallo, ik ben een beginnende downloader, en wilde een beetje makkelijk beginnen, dus heb ik SWAT 4 gedownload, ik heb hem met uTorrent gedownload, en kreeg toen vier bestanden: • Swat 4 CD1.bin • Swat 4 CD1.cue • Swat 4 CD2.bin • Swat 4 CD2.cue Toen heb ik een crack gedownload en ook het programma Deamon Tools, maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen, ik ben vastgelopen, kan iemand me helpen
Laatste reactie door Tom, -
- 10 reacties
- 2,1k weergaven
Weet iemand van jullie toevallig een goede torrent van Handball Simulator: European Tournament? Het liefste een .iso file. Op isohunt heb ik al gekeken, maar dan krijg ik .bin en .cue files. Mijn PC zegt dan: de bestanden kunnen niet worden gevonden. Wilt u de bestanden selecteren in een lijst of een oplossing zoeken op internet? weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen?
Laatste reactie door Marciej123, -
scroll
door Gast IceCube- 1 reactie
- 2,1k weergaven
kweet niet precies waar dit moet :buck: maja ik scroll met mijn browser heel langzaam is hier miss. een instelling voor dat het wat sneller kan ??
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen. Ik heb een r4i-sdhc kaart in mijn ds. Met de laatste firmware. Maar als ik bijv cars 2 wil spelen krijg ik een err-4. Kan iemand mij vertelen hoe ik hem wel werkend kan krijgen?? Alvast bedankt. Joyce
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Heeyy,, Als ik mijn Xbox360 Laat ombouwen Houd ik dan mijn fabrieksgarantie ??? Alvast Bedankt Roeland O0
Laatste reactie door roeland, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Topic: Waarom is mijn savegame ineens verdwenen en hoe kan ik hem terugkrijgen? GamePeter Hey allemaal! Ik heb een probleem. Mijn savegame van [naam van het spel] is ineens verdwenen! Ik had de game al een tijdje niet gespeeld en nu doet hij het gewoon niet meer. Heb ik iets verkeerd gedaan? Hoe kan ik mijn savegame terugkrijgen? Alle hulp is welkom! Thx! ExpertAlex Hey GamePeter! Super frustrerend als dat gebeurt, ik begrijp je helemaal. Laten we kijken wat we kunnen doen. Controleer of je in de juiste account zit: Soms als je meerdere accounts hebt, kan het zijn dat je in de verkeerde bent ingelogd. Controleer dit eerst. Cloud saves: Als je game gebr…
Laatste reactie door gamer12, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
hallo ik heb net demigod gedownload, en hij doet het gewoon goed maar als ik online wil moet ik 'm updaten en dan vraagt ie om de serial en die heb ik niet kan iemand mij misschien een serial code pmen? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik krijg steeds een melding van een punkbuster fout(bij cod 4 online) Er staat: Server communication failure punkbuster.exe Ik ben in het bezit van de legale cod 4(dus gekocht) En ook heb ik punkbuster al geupdate, en verscheidene keren op google gekeken, maar ik vind nog geen oplossing. Ook kan ik het punkbuster.exe bestandje niet vinden om het in mn firewall te zetten
Laatste reactie door Sander, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
hooii ! Nou ik heb al 2 jaar een DSTT kaart Maar nu ik hem er in doe zegt hij dat de kaart niet is geformatteerd en dat ik dat dus nu moet gaan doen. Maar al mijn spellen staan er op Weet iemand misschien een manier hoe ik ze er nog af kan krijgen? ;D Loleans (PS: Als ik me ds erin doe dan loopt hij nu ook na 5 seconden vast in het menu scherm, ook sinds dat hij begon te vragen om te formateren.)
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Wie kan me helpen. Hoe kan in op een DSTT kaart de volgorde bepalen van de games op een DSTT kaart. Ik heb al geprobeerd om alles alfabetisch te zetten maar dit werkt niet. Ik hoor het graag
-
Game branden
door DigiDjeff- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey, ik heb 2 games gedownload die ik wil branden. Ik heb alleen een groot probleem, ik heb een asus DRW-1604p als CD/DVD-Drive. Ik heb laast een pakketje DVD's gekocht maar ik keek ergens natuurlijk weer overheen. Het was een DVD+R, terwijl mijn DVD-drive dat niet kan branden. Weet iemand misschien ergens een update te vinden waardoor ik wel DVD+R kan branden, of anders iets illegaals waardoor ik wel kan branden... Alvast bedankt
-
Virtua Tennis 3
door stoops7- 5 reacties
- 2k weergaven
Hey Ik heb Virtua Tennis 3 gedownload maar er zit geen handleiding bij. Nu wil ik graag weten wat de controls zijn voor het spel. Je weet wel, hoe moet ik een slag, forehand, etc...uitvoeren. Kan iemand mij helpen. Ik zou graag een lijstje krijgen met daarop alle controls.
Laatste reactie door Pctje,
