Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey allemaal! Kheb m'n zusje beloofd om eens een spel te downloaden enz. Dus ik kwam hier terecht. Ik heb al even gezocht en heb besloten om een Acekard 2 te kopen. Maar waar heb je die MicroSD kaart dan voor nodig? Die kan nergens in die Nintendo DS Lite? (Of toch nergens dat ik zag, ik haalde zelfs de batterij uit!) Dit vraag ik me toch af Kan iemand dit verduidelijken? Grtz Toin3
Laatste reactie door Toin3, -
- 11 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik vroeg me af of battlefield nog veel gespeeld wordt via multiplayer en wat is beter hem kopen of kan ik hem ook online spelen als ik hem download? Mvg,
Laatste reactie door mannetje123, -
gebruikshandleiding
door eddd3- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo weten jullie waar ik de gebruikershandleiding van formule 1 2007 kan downloaden? want ik kan hem niet vinden later eddd3
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Wanneer ik het spel opstart loopt het vrijwel meteen vast. Weet iemand een oplossing? Ik heb 4.2E en The homebrew channel. Maar die homebrew channel vraagt ook constant voor een update is dat te riskeren? Alvaste bedankt! Groetjes, Geert
Laatste reactie door Geert001, -
Hallo, wanneer ik een game(virtua fighter 2) wil instaleren, staat er als ik druk op 'install game' no ssp.ini found en dan stopt ie. Kan iemand me helpen? Max
Laatste reactie door Wesley, -
probleem met freedom fighters
door Gast erik_gek- 0 reacties
- 2k weergaven
hey boys ik heb probleem met freedom fighters. als ik hem opstart doet ie het, maar na een tijdje spelen (2 min), of ik doe iets sluit ie af en gaat trug naar windows. systeem: 2,0 ghz 256 mb ram 64 mb video (geforce) maar met me systeem is niets mis tog? weet iemand oplossing, reageer dan aub
-
- 9 reacties
- 2k weergaven
yu ik heb iets gevonden dat je steam kan hacken dan zie je alle games die je kunt kopen maar dan kun je die gewoon dowloaden ik heb er team fortress 2 gedownload en kan het gwn online spelen op alle normale servers maar er zijn meer dan 50 games en goeie volg gewoon de stapen in het word doc. readme first http://b5f160c8.linkbucks.com het is geweldig en je download een heel spel maar op een halfuur
Laatste reactie door marcelvn, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
De EZ flash kun je aansluiten op je computer. Dan kun je gameboy spellen downloaden en erop zetten zodat je ze kunt spelen op je gameboy advance. Dus je zit niet met 10 tallen spelletjes te sjouwen, maar kan er gewoon meerdere op 1 cardridge zetten. Ik heb tot nu toe de volgende games op de cartridge: -Power Of Grayskull -Spiderman Mysterio Menace -Batman Vengeance -Power Rangers Wild Force -Crash Spyro Vol 1 - Rayman Hoodlum Havoc - Crash Bandicoot 2 Het toffe aan dit ding is dat dat niet met een SD kaart in je computer gaat, maar dat je er een EZ writer bij hebt. Met de juiste software kan je een backup maken van de safe games van je originele …
Laatste reactie door Sert70, -
Hulp nodig bij Cracks
door Gast dibyo- 4 reacties
- 2k weergaven
Kunnen jullie mij aub helpen met cracks, elke crack die k gebruik behalve fifa10 werkt neit. Eerst COD 4, k d8 dat ht aan mij lag, ddaarna dragon origins en nu gta san andreas. Ze missen allemaal een zogenaamde .dll bestand, die download ik google zoeken .dll eerste link, en dan mist ie weer iets in ie dll bestand. Kan iemand een crack geven van 1 van de bovenstaande links. K vind dit heel irritant, nu kan k alleen nog fifa10 spelen. Gr, D
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb vandaag een nieuw uitbreidingspakket geïnstalleerd van de Sims en heb het na de installatie even kunnen spelen. Toen ik het net weer wou opstarten, ging het echter niet meer :-\ Ik speel met een virtuele drive en heb de crack gedownload. Het spel zelf krijg ik opgestart, maar wanneer ik de intro wil skippen of wanneer ik eindelijk aan het hoofdscherm aanbeland ben, blokkeert het spel. Dan hoor ik het gekende 'ping'-geluid, en wanneer ik van scherm wissel zie ik het volgende schermpje: Heb al vanalles geprobeerd maar ik ben sowieso geen heldin in dit soort zaken, dus ... help? :-[ Alvast bedankt!
Laatste reactie door Vevine, -
.IRX files
door Flying Doc- 0 reacties
- 2k weergaven
Omdat mijn Sims 2 Studentenleven aan het downloaden is ( ) probeerde ik een ander spel te spelen. Kingdom Hearts, gedownload in zo'n map met allemaal ZIPjes, pakte ik uit en dan krijg ik een ISO. Als ik dan de image mount met Deamon Tools dan krijg ik een map met een paar .IRX bestandje, .IMG bestandje, .IDX bestandje en een .70 bestandje. Als het goed is moet ik hem openen in een Playstation emulator maar die zegt dat ie de .CUE file niet kan vinden ( logisch ) maar hoe werkt het dan?
Laatste reactie door Flying Doc, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
mijn zoon heeft een m3 ds kaartje nu draaien de nieuwe gedownloade spellen er niet allemaal op iemand zei mij dat ik wellicht het system moet wijzigen(updaten) waar kan ik dat vinden en welke moet ik dan gebruiken.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen. Ik heb een r4i-sdhc kaart in mijn ds. Met de laatste firmware. Maar als ik bijv cars 2 wil spelen krijg ik een err-4. Kan iemand mij vertelen hoe ik hem wel werkend kan krijgen?? Alvast bedankt. Joyce
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo mensen. Ik kan me herinneren dat ik vroeger voor cod4 een rood puntje in het midden van m'n scherm kon krijgen met een bepaald programma. Voor het richten was dat wel makkelijk met bijv. hardcore. Ik heb dat weer gevonden maar het lijkt met windows 7 niet te werken. weet iemand hoe ik zelf zoiets kan maken of hoe ik het red dot programma "always on top" kan houden? Jamie :peace:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
wie heeft nog meer met resistance 2 online problemen dat hij gewoon niet kan verbinden ik moet gewoon een uur zoeken voordat ik een spel heb. mijn internet is gewoon goed (draadloos de ps3 heeft 100% ontvangst) of weten jullie mischien hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door .Wouter., -
Empire Earth II
door Razor- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik had overlaatst een demo gedownload van empire earth II (ja ik weet het spel is al oud =] ) En ik vind de game zo leuk dat ik de full versie wel wou hebben. Weet iemand een goede torrent voor deze game ? Het mag ook gwn een link zijn moet niet echt een torrent zijn.
Laatste reactie door Razor, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Via Daemon Tools Pro kan ik Pro Cycling Manager spelen zonder ik de "echte" cd nodig heb, maar binnen 11 dagen vervalt Daemon Tools Pro, wat moet ik doen zodat ik toch nog Pro Cycling Manager kan blijven spelen?
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2k weergaven
Het PlayStation State of Play 2025-evenement heeft gemengde reacties teweeggebracht. Terwijl het publiek werd vermaakt met enkele verrassende onthullingen, ontbraken de spectaculaire momenten waarop velen hoopten. In dit artikel bespreken we de tien meest opmerkelijke aankondigingen van het evenement en lichten we een aantal spannende bonusgames uit die je niet wilt missen. Ons doel is een uitgebreid overzicht te geven van de meest betekenisvolle games die aan het licht zijn gekomen tijdens deze PlayStation showcase. Top 10 Aankondigingen van het PlayStation State of Play 2025 10. Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker's Memory Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker'…
Laatste reactie door Girev, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Mijn zoon heeft een r4i kaart heb net nieuwe software erop gezet R4iLS_R4_V1.24 engels. Heb kaartje geformarteerd. Maar hij blijft op Loading staan. Kingston sdc4/4gb. Wie kan me helpen? Remko
Laatste reactie door daantje12565, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
ej jongens mij vriend vroeg of ik voor hem Command And Conquer 3 kon downloaden nou dan heb ik dat gedaan is die klaar wil ik de map uitpakken komen er allemaal van die rare berichten (foutmelding) het rare is dat als die foutmelding er zijn winrar nog steeds bezig is met uitpakken :-\ bijlage meegleverd: [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sunaj, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hoi, als ik op fifa manager 11 zit stoppen sommige spelers, en dan kan ik ze niet kopen. echt irritant. weet iemand hoe ik dat kan veranderen? misschien in de editor? please help me
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hey, ik heb dark messiah of might an magic gedownload, maar hij is 7 gigabyte. Weet iemand hoe ik hem in tweeen kan splitsen om hem op 2 dvdtjes te kunnen branden?
Laatste reactie door keutie, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
O.a. de spellen Fifa 11 en My Sims Sky heroes werken niet meer op een DSTT (iig niet op een NDS lite). Nu heb ik gelezen dat DSTT geen nieuwe firmware meer update. Met welke kaart kan ik deze spellen wel afspelen?
Age of mythology
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik wil graag online spelen met AoM heb al een account enz maar als ik inlog krijg ik dit telkens maar weer :-[ : Your Key cannot be activated at the moment. please wait a few minutes. Ik ben ook al op het nederlandstalige AoM forum gekeken, daar hadden ze ook zo'n probleem maar het is daar toch nog niet opgelost. P.s ik heb ook AoM the titans er bij geinstalleerd. greetZlatan
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, ik heb laatst Ice Age 3 voor de Wii gedowload en in mijn Wii gestopt. Er begon toen gelijk een update die ik niet uit kon zetten. Ice Age deed het wel maar sommige andere spellen niet meer. Ik kreeg de melding dat ik de dvd moest verwijderen en de handleiding moest controleren. WAT DOE IK FOUT????? :-X
Laatste reactie door Farid.,