Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Wij hebben een Wii overgenomen. Hierbij zit een externe harde schijf met heeeeel veel spellen. Als ik deze aanzet dan zien wij alleen de titels ipv de spellen met afbeelding. Deze zagen we eerst wel. Titels is nog niet handig voor onze dochter. Iemand een idee? Ps ik heb echt geen verstand hiervan ;)
Laatste reactie door Mijkie, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik had sims 3 gedownload en het werkte prima. Daarna wilde ik sims 3 ambities eraan toevoegen alleen ea download manager werd daarbij verwijderd! (vond ik vreemd) sindsdien moet ik als ik sims 3 opstart (ik heb een no cd crack gedaan) de seriecode opnieuw invullen, en ook als ik hem opnieuw wil ''no-cd cracken'' moet ik dat doen. Ligt dat eraan dat ik ea download manager niet meer heb? of heeft het een andere rede. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Groetjes.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik kan geen games spelen; blijft op laden staan. Hier onder in de foto’s welke ds ik heb en welke kaart. Heb er voor t laatst een tijdje terug mee gezeten, doet t nu niet meer. Iemand?
Laatste reactie door B-Light, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik ben inmiddels met fifa 2007 zover dat de gehele installatie is gelukt. Ik heb daarna in winrar in de map crack het fifa07.exe gekopieerd naar de uiteindelijke map fifa07. Daar werd gevraagd deze te overschrijven en dit lukt eerst niet omdat bestand in gebruik was. Na Alcohol(tijdelijk) te hebben verwijdert heb ik naar mijn idee het crack bestand fifa07.exe over het originele fifa07.exe geschreven. Het probleem is nu dat hij als ik dubbelklik op dit icoontje(fifa07.exe) dat er opnieuw wordt gevraagd :Please insert the Fifa 07 play disc in to the drive and select Retry: :'( :'( Wat doe ik fout !!! of wat kan ik nog doen ? Ik hoop dat iemand me kan helpen zod…
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Twee topics is een beetje te veel van het goede, ik doe beide even op slot want het valt namelijk onder spam. We houden je op de hoogte
Laatste reactie door los-cuentos, -
Oblivion
door DutchFighter- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik heb volle trots oblivion gedownload maar als ik het ga spelen sluit hij zomaar af > dus ik had wat gebrobeerd met backup-cd enzo ging hele tijd goed sluit voor die dag af en starte het de volgende dag weer op 1 uurtje gespeeld sluit hij zomaar weer af weet iemand wat dit vage probleem is of heeft iemand het eerder gehad :-[ greetz, DutchFighter
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb een vraag: wij hebben dus draadloos internet en iemand op school zei dat je dan gratis op internet kon op de xbox 360 elite(gloednieuw) -hoe kan ik dit doen? -graag met screenshots/of handleiding? -kan dit wel? bvd
Laatste reactie door martijn1, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik begrijp er helemaal niks van. :-[ hoe kan je allemaal je wii ombouwen. 1.hardmod 2.softmod 3.sunmod (http://www.ombouw-wii.nl/ombouwenvanwii.html is dat zo? ik wil mijn wii sunmodden of hardmodden. ik ga niet softmodden. welke kan ik beter doen? alvast bedankt :
Laatste reactie door bilal4, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hooii ! Nou ik heb al 2 jaar een DSTT kaart Maar nu ik hem er in doe zegt hij dat de kaart niet is geformatteerd en dat ik dat dus nu moet gaan doen. Maar al mijn spellen staan er op Weet iemand misschien een manier hoe ik ze er nog af kan krijgen? ;D Loleans (PS: Als ik me ds erin doe dan loopt hij nu ook na 5 seconden vast in het menu scherm, ook sinds dat hij begon te vragen om te formateren.)
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hey Ik heb een paar weken geleden een nieuwe ps3 gekocht. En ik heb via een torrent mw3 voor ps3 gedownload, maar ik weet niet wat de volgende stap is. Kan er mij aub iemand helpen? mvg petie
Laatste reactie door Thijs., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Heey mensen !!! Ik heb net een Cod 4 private server online gegooid, vrienden die het spel gekocht hebben konden online, vrienden die hem gedownload hebben niet. Nu wilde ik weten hoe maak je zelf een Cracked Private server ?? Dan al aan het goede geweest maar is nergens te vinden, jammer genoeg :’(, Kan iemand mij hier mee helpen of weet iemand een linkje ?? Alvast bedankt
Laatste reactie door Sander, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
nu ik (al een tijdje) weet dat je de psp 3000 niet kunt ombouwen, betekent dat dan ook dat je er geen homebrews op kan zette of afspele??/ want ik had laatst ultimate psptube op mn psp gezet, toen ikem wou starte stond er dat ie beschadigt ofzo was en het niet kon afspele hetzelfde geld voor de homebrew torche. is er iets wat ik kan doen, of is het weer afwachten?????? doei 102
Laatste reactie door miran102, -
- 10 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een hd van 2 TB gedeeld in 3 partities: partitie1: 350 GB FAT32. Partitie2: 650 GB is WBFS en Partitie 3: 1 TB is WBFS. Bij Partitie 3 van 1 TB heb ik bij het laden van een spel de keuze uit IOS222 en IOS223. Waarom heb ik bij de 3de partities alleen de keuzen tussen IOS 222 en IOS223 om een spel te laden? Terwijl ik bij partitie 2 elke IOS kan selecteren.
Laatste reactie door Robin01, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
weet iemand een winkel of site waar je voor een leuke prijs aan een balance board (geen 2de hands) kan komen. heb al rond gekeken maar overal waar ik zoek kosten het ongeveer 75/90€ dat vind ik te duur
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
hallo iedereen, ik heb net flight simulator X gedownload maar mijn uur trial account is voorbij. ik heb al veel ezocht naar een werkende key maar heb er nog geen gevonden. heeft er iemand een of mss wat hints?
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal, Ik probeer een WII versie 4.3 via please.hackmii.com/ om te bouwen. Als ik het bestand probeer uit te pakken krijg ik de melding:Letterbomb.zip:CRC failed in boot.elf. The file is corrupt. ik heb het bestand uitgepakt met 7-zip, ondanks de melding dat het bestand boot.elf is beschadigd. boot.elf en map private heb ik gekopieerd naar de sd kaart en de wii opgestart. ik klik op het rood bericht komt in een zwart scherm terecht maar ik zie geen Hackmii plaatje. de Wii loopt dan vast. Iemand een idee hoe je dit kan oplossen
Laatste reactie door Robin01, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
ik had een tijd geleden bij mijn neef gezien dat hij gameboy games op zijn PC kon spelen. weet iemand hoe dat moet?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb stronghold legends gedownload en geïnstalleerd, maar als ik hem wil openen geeft hij een fout melding aan het ligt aan het bestand dragonfly.dll weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Staat er ergens op Deze site een torrent ofzo van een pro c ycling manager behalve 2008.. die wil ik graag Of als iemand een torrent weet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Empire Earth II
door Razor- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Ik had overlaatst een demo gedownload van empire earth II (ja ik weet het spel is al oud =] ) En ik vind de game zo leuk dat ik de full versie wel wou hebben. Weet iemand een goede torrent voor deze game ? Het mag ook gwn een link zijn moet niet echt een torrent zijn.
Laatste reactie door Razor, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik heb een vraag het moet tog kunnen dat je je xbox aansluit op een laptop/pc met draadloos internet en dat je zo online kan? kan iemand mij vertellen hoe en wat ik daarvoor allemaal moet doen want als k dat probeer pakt hij hem niet.
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
hello mijn oplader van mijn psp slim and lite is 50 cm veel te kort dus . ik heb een oplader gevonden van mijn camera maar 1 probleempje op mijn oplader van mijn psp staat 5 v en 1500mA en op de oplader van mijn camera staat 5v 200mA ik studeer wel elektricien maar dit weet ik niet of dit een probleem zal zijn voor mijn psp. plz replay. player_psp
Laatste reactie door player_psp, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik had van het internet een WII spel op een dvd gebrand maar dit werkte niet op de wii, terwijl alles juist had verlopen! Na enig opzoek werk op internet heb ik ondervonden dat je enkel cracked games op je wii kan spelen als hij omgebouwd is, dus een chip (WIIKey 2) ofzo bevat. Op een standaart wii kan je dus geen zelfgemaakte spelen. Is dit waar? En waar is zo'n chip te verkrijgen... Grzz
Laatste reactie door Zombymario, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb total club Manager 2004 gedownload en er zijn twee winrar bestandjes: CD1 en CD2, op CD1 kan je hem installeren. Maar dan staat ie bij 52 procent en dan zegt ie: Please insert disk number 2. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen. Die exe bestandjes heb ik al proberen te open. En dat zou Rungame.exe moeten zijn geloof ik, maar als die is uitgepakt gebeurt er niets en kan ik steeds nog niet op " ok " klikken bij " Please insert disk number 2 ". Wie kan me hier bij helpen?
Laatste reactie door GamerXL, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb met fifa 10 een eigen team gemaakt. hoe kan ik deze van Rest of Europe naar de Eredivisie of welke dan ook krijgen? groeten
Laatste reactie door Erwin.,