Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, ik heb een omgebouwde ps2 en ik heb een paar iso bestandjes voor ps2 gedownload en wil hem daarna branden. ik heb nu langzamerhand al 5 lege dvd schijfjes verkloot en het wil maar steeds niet lukken. bij eentje pakt ie het wel als een game alleen daarna zegt die: plaats een playstation of playstation 2 disc. Bij eentje laad die wel een half uur en is dan nog steeds niet klaar en bij eentje zegt ie fout bij het lezen van disc. :-\ kword er ziek van. Wil iemand mij helpen? Ik weet niet wat ik fout doe........... gr thijs
Laatste reactie door Thijs., -
Da Vinci Code Crack
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Wie weet waar ik een crack kan vinden voor het spel ''De Da Vinci Code'' Alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
Hey, Ik heb fifa 06 geinstaleerd via cd dus niks aan de hand en geen crack nodig enzo, maar als ik het dan wil spelen heb ik de cd ik mijn computer maar zegt ie dat ik niet de juiste cd erin heb iemand oplossing??
Laatste reactie door Robbert, -
Hallo, Ik heb een game, re: chain of memories gebrand. Deze werkt goed met memor32. Alleen de filmpjes in de game blijven op sommige punten ( even) hangen. Iemand een idee hoe dit komt? Groeten Hugo
Laatste reactie door Hav, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
hallo ik heb het spel soldier of fortune op een cd gebrand en geiinstaleerd. heb ook de code erbij gedaan maar er wordt om de cd gevraagd. ben aan het zoeken geweest voor een crack maar kan hem niet vinden. en er wordt toch nog om een cd gevraagd. wat moet ik doen? gr bavaria
Laatste reactie door predator, -
scroll
door Gast IceCube- 1 reactie
- 2,1k weergaven
kweet niet precies waar dit moet :buck: maja ik scroll met mijn browser heel langzaam is hier miss. een instelling voor dat het wat sneller kan ??
Laatste reactie door Erwin., -
Collin McRae Rally 2005
door Gast Zlatan- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Ik heb sinds kort Collin McRae Rally 2005 gedownload maar het installeren lukt niet, ik heb telkens als ik op CMR.EXE klik krijg een ik foutmelding van Window. Weet iemand raad ? GreetZlatan
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hallo , ik heb men Wii gesoftmod , nu start ik neogamma op steek ik men gebrande wii game er in , die ik gebrand heb met Imgburn , en nu zegt neogamma DVD ERROR (1053) , Weet iemand het probleem ?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Hey Ik dacht, laat ik Jagged Alliance weer eens gaan spelen, dus ik installeren... wil ik em spelen, A: als ik cd erin doe (play CD), dan start ie wel een menu, dan doe ik play jagged Alliance 2, doet sluit ie het menu, maar voor de rest nix, Download ik patch 1.7, dan start ie wel... ik dacht.. yes!, maar nu sluit hij na een klein tijdje af, dan ben ik nog niet eens aan spelen toe geweest, geeft geen foutmelding, (ik speel trouwens op een windows xp), maar op mijn oudere PC (met "nep xp") doet hij precies hetzelfde :-[ kan iemand me aub helpen? Mvg, XfanX
Laatste reactie door XfanX, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hey ik zit met het volgende probleem: Met multiplayer hapert het spel een beetje. Bijvoorbeeld als ik schiet met m'n gun, komt een seconde later de kogel eruit. Haperen dus. Dit is erg irritant en het spel word er niet leuker van. HOe kan ik dit verhelpen? MVG Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik krijg steeds een melding van een punkbuster fout(bij cod 4 online) Er staat: Server communication failure punkbuster.exe Ik ben in het bezit van de legale cod 4(dus gekocht) En ook heb ik punkbuster al geupdate, en verscheidene keren op google gekeken, maar ik vind nog geen oplossing. Ook kan ik het punkbuster.exe bestandje niet vinden om het in mn firewall te zetten
Laatste reactie door Sander, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
hallo, ik heb vorig jaar call of duty modernwarfare 2 gekocht maar ik als ik nu multiplayer ga doen krijg ik laggspikes. ik loop en schiet weer terug naar de plaats waar ik was. of ik zoom in en dan zoomt ie weer uit zonder dat ik op het knopje heb gedrukt. andere mensen kunnen mij dan wel beschieten. moet ik hiervoor mijn pporten openen ? en zoja ik heb zo'n tele 2 ding een dv-2020 zon davolink als iemand me hiermee kan helpen graag!!
Laatste reactie door Phairdy, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik heb problemen om de nieuwe firmware te updaten op het flashkaartje van mijn dochters. We hebben een cyclo ds evolution en de nieuwste updates willen maar niet lukken. Er blijft firmware 1.56 opstaan terwijl ik de evo 1.59 al een aantal keer heb proberen te installeren. Maar als we de nintendo aanzetten, doet hij geen update. Iemand een idee hoe dit komt? Oh ja, ik heb zelfs het kaartje geformatteerd en opnieuw alles geïnstalleerd, maar hij blijft op de 1.56 editie staan....
Laatste reactie door Zombymario, -
foutmelding
door Remco- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hey ik heb een spel gedownload en toen ik wou spelen starte het spel op en toen kwam er deze foutmelding: couldn't create direct 3d device wat bedoelen ze er mee ik heb direct x 9.0c en een ati radeon sapphire 9250 videokaart met 256 mb
-
- 8 reacties
- 2,1k weergaven
bv sonic colours ik heb een dstt met firmware 1.18 het downloaden gaat prima maar dan met het starten krijg ik een error zijn er programmaatjes die ik kan downloaden zodat ze wel werken? Ik heb nu wel een programmaatje advanced gevonden zou dat helpen? bedankt voor de hulp! groetjes Peetje
Laatste reactie door petravdbrink, -
Dit is het mapje van NHL 08 wat ik vandaag heb gedownload. Hoe kan ik dit niet van die rare tekentjes maken maar gewoon het teken van winRAR of hoe kan ik het 1 groot winrar bestand maken? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
hallo mensen, ik wil draadloos internet op mijn xbox 360. ik ging zoeken bij draadloze verbindingen, maar ik vond ons eigen internet niet! met mijn mobiel kan ik op dezelfde plek wel verbinding maken! wij hebben wel kliksafe internet, mischien ligt het daaraan?
Laatste reactie door robertvg, -
simcity 4
door appiemarco- 0 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb simcity 4 geinstalleerd op mijn computer maar telkens als ik op start druk om te spelen gaat ie weer terug naar mij bureublad weet iemand wat ik er tegen kan doen
Laatste reactie door appiemarco, -
Sims 2
door greendaffodil- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo Ik heb een probleem met de installatie van Sims 2. Op onze computer staat Windows Vista. Ik heb veel rondgezocht op google en er staat dat je de compabiliteit moet veranderen (naar Windows XP Service Pack 2). Dat heb ik dus gedaan, maar als ik Sims 2 geinstalleerd heb staat hij niet in die mode in de map waar ik hem heb gezet. Als ik Sims 2 dan opstart staat er dat er een compabiliteitsprobleem is en als ik dan op uitvoeren druk staat er: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. (Dit gebeurt ook als ik de mode naar Windows XP Service Pack 2 zet…
Laatste reactie door greendaffodil, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hey, Ik heb onlangs mijn Xbox 360 laten ombouwen, en heb middels een gebrande schijf van de ombouwer zelf gezien dat hij werkt. Ik heb laatst Fifa 09 gedownload voor de Xbox, en alles perfect uitgevoerd zoals ook in dit forum beschreven staat. (Uitpakken met winrar, branden met Alcohol op laagste brand snelheid op verbatim +r schijf enz.). Echter, als ik de schijf erin doe, zegt de Xbox dat de schijf dirty is en dat ik hem moet schoonmaken. Het ligt niet aan vuil ofzo op de schijf, want het zijn gloednieuwe dvd's.. Heeft iemand anders ervaring/oplossing betreffende dit probleem, hoor ik het heel graag! Gr, Jefferson.
Laatste reactie door Michiel, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
hey.. Ik heb nu pas een week me nieuwe ps3 en ik had er perongeluk een sjaal op laten liggen aan de achterkant.. Na een tijdje kwam me die cd opeens uit die ps3 zetten en ging hij uit... Als ik hem weer aanzette hoorde je alleen de cooling en startte hij niet op... Is hij nu kapot?
Laatste reactie door dinges123, -
gebruikshandleiding
door eddd3- 3 reacties
- 2,1k weergaven
hallo weten jullie waar ik de gebruikershandleiding van formule 1 2007 kan downloaden? want ik kan hem niet vinden later eddd3
Laatste reactie door C.K7, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo Ik wil met mijn xbox 360 gezellig films afspelen. Maar mijn xbox 360 kan de computer niet vinden en windows media player. En op de site van xbox 360 zelf heeft geen rekening mee gehouden dat windows media player ook in het nederlands kan zijn.
Laatste reactie door proboss, -
VERPLAATST: wie kan me aub helpen met torrents
door Gast Dusszz- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15594.0[/iurl]
-
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Heey mensen, Heb effe een vraagje over die nieuwe game van Avatar. Hoe kan ik die "Chamber of Elements" uit eigenlijk? Ik snap er echt niks van ben al 2 dagen aan het proberen. groetjes, Yolanneke
Laatste reactie door denno127,