Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb het spel colin mc rae gedownload, er word nu gevraagd om de cd. die heb ik dus niet, heb al op gamecopy gekeken maar snap er niks van. kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit spel spelen kan. alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb een Wii cyberbike gekocht maar het wiel binnenin maakt behoorlijke herrie :s als je fietst en de zwaarte van t trappen valt een beetje tegen! Enig idee of t raadzaam is m een keer open te halen en er wat olie?? of iets op te doen en kun je m überhaupt nog strakker stelen?? Wie o wii heeft hier ervaring mee of weet waar ik terecht kan met deze vraag.
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik wil graag Nascar Inside Line voor de ps3 kopen, maar wat is nu het goedkoopst: In Nederland bestellen voor iets meer dan 40 euro en dan verzendkosten, of vanuit Amerika bestellen? Ik heb hier geen ervaringen mee en ik weet ook geen Amerikaanse, Candadese gamesite's. Ik hoor het wel. Gr
Laatste reactie door Duken, -
Hey, Ik heb fifa 06 geinstaleerd via cd dus niks aan de hand en geen crack nodig enzo, maar als ik het dan wil spelen heb ik de cd ik mijn computer maar zegt ie dat ik niet de juiste cd erin heb iemand oplossing??
Laatste reactie door Robbert, -
Game Ultima 9
door Gast bakkergh- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb Ultima 9 van Bittorrent gedownload en gebrand op 2 disks (install en game, zoals ook oorspronkelijk). Het installeren verloopt goed, maar bij het opstarten van het spel blijft het programma zeuren dat ik de goede disk niet heb. Wat kan dat zijn? Goos.
-
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hey ik zit met het volgende probleem: Met multiplayer hapert het spel een beetje. Bijvoorbeeld als ik schiet met m'n gun, komt een seconde later de kogel eruit. Haperen dus. Dit is erg irritant en het spel word er niet leuker van. HOe kan ik dit verhelpen? MVG Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
vga switcher
door Maserati- 1 reactie
- 2k weergaven
hey ik heb geleerd van een ander forum dat ik als ik xbox op me lcd monitor wil aansluiten een vga switcher nodig heb,,, omdat me monitor geen 2 uitgangen heeft waar ik zowel die van xbox en pc op kan aansluiten.. mijn vraag is in welk winkel kan ik die nu halen en wat is de prijs ongeveer voor zon ding? en hoe werkt het.. alvast bwdankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 6 reacties
- 2k weergaven
ik heb Crysis Warhead gedownload, geinstalleerd en de crack gebruikt. Hij staat nu op mijn bureablad maar wanneer ik hem wil opstarten wordt het beeld even zwart (lijkt alsof hij begint te laden) en dan na 3 seconde gaat hij weer terug naar bureablad.... er gebeurt eigenlijk dus helemaal niks weet iemand hier eenoplossing voor?
Laatste reactie door rpouwels94, -
Assassins Creed
door repoc- 5 reacties
- 2k weergaven
hey ik heb assassins Creed gedownload en heb drna dus de crack nodig maar ik weet niet meer precies hoe dat werkt kan iemand dat uitleggen? alvast bedankt
-
gebruikshandleiding
door eddd3- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo weten jullie waar ik de gebruikershandleiding van formule 1 2007 kan downloaden? want ik kan hem niet vinden later eddd3
Laatste reactie door C.K7, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
hallo weet iemand hoe ik een game in steam speel? Bedankt.
Laatste reactie door kipneck, -
Hulp nodig bij Cracks
door Gast dibyo- 4 reacties
- 2k weergaven
Kunnen jullie mij aub helpen met cracks, elke crack die k gebruik behalve fifa10 werkt neit. Eerst COD 4, k d8 dat ht aan mij lag, ddaarna dragon origins en nu gta san andreas. Ze missen allemaal een zogenaamde .dll bestand, die download ik google zoeken .dll eerste link, en dan mist ie weer iets in ie dll bestand. Kan iemand een crack geven van 1 van de bovenstaande links. K vind dit heel irritant, nu kan k alleen nog fifa10 spelen. Gr, D
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
hey, ik heb dark messiah of might an magic gedownload, maar hij is 7 gigabyte. Weet iemand hoe ik hem in tweeen kan splitsen om hem op 2 dvdtjes te kunnen branden?
Laatste reactie door keutie, -
Oblivion
door DutchFighter- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb volle trots oblivion gedownload maar als ik het ga spelen sluit hij zomaar af > dus ik had wat gebrobeerd met backup-cd enzo ging hele tijd goed sluit voor die dag af en starte het de volgende dag weer op 1 uurtje gespeeld sluit hij zomaar weer af weet iemand wat dit vage probleem is of heeft iemand het eerder gehad :-[ greetz, DutchFighter
Laatste reactie door Wesley, -
Hallo, Ik heb een game, re: chain of memories gebrand. Deze werkt goed met memor32. Alleen de filmpjes in de game blijven op sommige punten ( even) hangen. Iemand een idee hoe dit komt? Groeten Hugo
Laatste reactie door Hav, -
Age of mythology
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik wil graag online spelen met AoM heb al een account enz maar als ik inlog krijg ik dit telkens maar weer :-[ : Your Key cannot be activated at the moment. please wait a few minutes. Ik ben ook al op het nederlandstalige AoM forum gekeken, daar hadden ze ook zo'n probleem maar het is daar toch nog niet opgelost. P.s ik heb ook AoM the titans er bij geinstalleerd. greetZlatan
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
hllo, sinds enkele weken merk ik dat er in mijn lijst van taakbeheer een paar svchost.exe bestanden staan. een ervan neemt meer dan 30mb van mijn ram in. ik weet dat oo7 met dit bestand werkt, kan er iemand mij zeggen hoe ik dit kan controleren? of wat dit nog kan zijn?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
Alle consoles zijn vrij oud. PS3, Xbox 360 of Wii. Wat zou je broer (11 jaar) kunt kopen? Wat zijn de beste games?
Laatste reactie door Simosola, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik heb vorig jaar call of duty modernwarfare 2 gekocht maar ik als ik nu multiplayer ga doen krijg ik laggspikes. ik loop en schiet weer terug naar de plaats waar ik was. of ik zoom in en dan zoomt ie weer uit zonder dat ik op het knopje heb gedrukt. andere mensen kunnen mij dan wel beschieten. moet ik hiervoor mijn pporten openen ? en zoja ik heb zo'n tele 2 ding een dv-2020 zon davolink als iemand me hiermee kan helpen graag!!
Laatste reactie door Phairdy, -
Wii Music
door petervanessa- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Wii Music Pal. Als ik hem in de (omgebouwde) wii doe dan vraagt hij om een update. ook staat erbij dat als het mis gaat je de console kan dumpen. Maar dan met andere woorden uiteraad. Weet iemand hier iets van? Groet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Ik had van het internet een WII spel op een dvd gebrand maar dit werkte niet op de wii, terwijl alles juist had verlopen! Na enig opzoek werk op internet heb ik ondervonden dat je enkel cracked games op je wii kan spelen als hij omgebouwd is, dus een chip (WIIKey 2) ofzo bevat. Op een standaart wii kan je dus geen zelfgemaakte spelen. Is dit waar? En waar is zo'n chip te verkrijgen... Grzz
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Ik had sims 3 gedownload en het werkte prima. Daarna wilde ik sims 3 ambities eraan toevoegen alleen ea download manager werd daarbij verwijderd! (vond ik vreemd) sindsdien moet ik als ik sims 3 opstart (ik heb een no cd crack gedaan) de seriecode opnieuw invullen, en ook als ik hem opnieuw wil ''no-cd cracken'' moet ik dat doen. Ligt dat eraan dat ik ea download manager niet meer heb? of heeft het een andere rede. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Groetjes.
Laatste reactie door Zombymario, -
wolfenstein
door roeland- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb rtc wolfenstein maar als ik het wil instaleren krijg ik deze errror: in DemoShield Runtime Player is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. hoe kan ik rtcw instaleren moet ik mijn video kaart driver updaten?
Laatste reactie door marcov, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hoi, Probleem rayman m, ik heb rayman m gekocht. ik heb hem geinstalleerd . dan klik op het icontje en dan start ie. als ik level aanklik dan hoor ik geluid, en ik zie alleen maar zwart. please help me. probleem donald duck quack attack: ik het spel geinstalleerd, en dan klik op spelen, en dan gebeurt er niks, het is gewoon een orgineel spel, dat zelfde heb ik ook met timon en pumba jungle games. help me mvg
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hoi iedereen Ik heb een vraagje waar ik eigelijk nog geen antwoord heb op kunnen vinden .. Ik ben van plan om mijn xbox360 software matig telaten ombouwen en nu is de vraag kan ik ook de games downloaden en dan via mijn computer op de hardeschijf van je xbox360 zetten ? of is de enige optie branden op een dvd double layer ? ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes john
Laatste reactie door Wesley,
