Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hee allemaal een vriend van mij gaat een spel voor me downloaden maar dat is een bestand van 7 gig en dan kan ik hem niet op een dvd doen en hoe moet ik dat dan doen? later
Laatste reactie door Pietje8501, -
wii ombouw
door asrael- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Even terug van de problemen van Homebrew. Kan iemand mij in een zeer simpel taaltje uitleggen wat de voordelen en risico's zijn van het laten ombouwen van de Wii. Ik ben geintresseerd om dit te laten doen, maar heb niet zoveel verstand van ISO en update's etc etc.. Weet zelfs uberhaupt niet wat dit allemaal is. Dus wat kan ik speciefiek als mijn wii is omgebouwd en wat kan ik niet??? Alvast bedankt Groetjes Asrael
Laatste reactie door Tom, -
vga switcher
door Maserati- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hey ik heb geleerd van een ander forum dat ik als ik xbox op me lcd monitor wil aansluiten een vga switcher nodig heb,,, omdat me monitor geen 2 uitgangen heeft waar ik zowel die van xbox en pc op kan aansluiten.. mijn vraag is in welk winkel kan ik die nu halen en wat is de prijs ongeveer voor zon ding? en hoe werkt het.. alvast bwdankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hallo, kan iemand mij alsjeblieft helpen! Ik wil football manager installeren, ik heb het via torrent gedownload en toen gemount met daemon tools, maar toen ging ik naar deze computer maar toen stond er helemaal geen "neppe" drive.. hoe kan dit en kan iemand uitleggen hoe ik het wel kan installeren? alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
hallo, ik ben een beginnende downloader, en wilde een beetje makkelijk beginnen, dus heb ik SWAT 4 gedownload, ik heb hem met uTorrent gedownload, en kreeg toen vier bestanden: • Swat 4 CD1.bin • Swat 4 CD1.cue • Swat 4 CD2.bin • Swat 4 CD2.cue Toen heb ik een crack gedownload en ook het programma Deamon Tools, maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen, ik ben vastgelopen, kan iemand me helpen
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
hooii ! Nou ik heb al 2 jaar een DSTT kaart Maar nu ik hem er in doe zegt hij dat de kaart niet is geformatteerd en dat ik dat dus nu moet gaan doen. Maar al mijn spellen staan er op Weet iemand misschien een manier hoe ik ze er nog af kan krijgen? ;D Loleans (PS: Als ik me ds erin doe dan loopt hij nu ook na 5 seconden vast in het menu scherm, ook sinds dat hij begon te vragen om te formateren.)
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 7 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb Saints row 2 gedawnlaod i had hem geinstaleert en toen ik in menu kwam as nog alles normaal ik ging in game toen zag ik dat de pooptjes wit enz waren :S:S kei raar kijk pic Mijn systeem : Intel® Core2 Duo CPU T5870 @ 2.00GHz 2.00GHz, 2.86 GB of RAM Physical Address Extension Post samenvoeging: januari 09, 2010, 21:51:08 pm alles up to date en ook windos update Post samenvoeging: januari 09, 2010, 21:53:10 pm 1/9/2010, 12:50:12 Machine name: MAKAVELI-8399C3 Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.090804-1435) Language: English (Regional Setting: English) Syst…
Laatste reactie door Maartenn, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hey Ik heb een paar weken geleden een nieuwe ps3 gekocht. En ik heb via een torrent mw3 voor ps3 gedownload, maar ik weet niet wat de volgende stap is. Kan er mij aub iemand helpen? mvg petie
Laatste reactie door Thijs., -
Ik heb een bug bij Fallout 3, ik heb hem al opnieuw proberen te installeren, ik heb ook andere cracks geprobeerd. Maar dat werkte allemaal niet Op dit filmpje is te zien waar het vast loopt: http://www.xfire.com/video/6fe1f/ Ik heb alle knoppen geprobeerd en ik hoor ook geen geluid, behalve als ik op E duw hoor ik wat. Weet iemand hoe dit te verhelpen is of kan iemand mij zijn save game sturen als hij dit stukje voor bij is?
Laatste reactie door snor1991, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hey. Zoals jullie misschien wel weten komt die ds3 over een tijdje uit en wordt er meer informatie op 29 september vrijgegeven. Wat verwachten jullie van de 3ds?
Laatste reactie door Dark Legend, -
Hallo! Weet iemand misschien of er een bestandje is zodat je anno 1503 ook in het nederlands kunt spelen? Mijn engels in namelijk niet zo geweldig.. :redface: Ik heb het hele internet al afgezocht maar kan niets vinden.. Groetjes
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Ik kan er ook niet op wachten!
Laatste reactie door Wesley, -
Xbox 360 ombouwen!
door Mark66- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Dag, Toch nog even een vraag! Ik ben van plan om een xbox 360 Pro te kopen en die om te laten bouwen bij iemand, met de keuze uit deze 2 chips 'NME v2.0 , NoMod'. Ik ken iemand die heeft heel erg veel originele spellen. Kun je deze gewoon over kopieren zonder gezeur verder? Of moet je dan weer allerlei dingen doen? ( DVD Decrypter, IMGburn etc? ) Het gaat hier om games waar ik geen geld voor over heb en koop nu al best veel games origineel. Het leven van een student valt niet mee. Gr. Mark
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Onderwerp: Waarom kan ik niet inloggen op Nintendo Online? Iemand tips? GamePeter Hey allemaal, Ik heb een probleem met inloggen op Nintendo Online. Ik heb m’n switch die ik net heb gekocht, maar als ik probeer in te loggen, krijg ik steeds een foutmelding. Iemand tips of ideeën hoe dit op te lossen? Alvast dank! ExpertMike Hey GamePeter, Geen paniek, dit is best een veelvoorkomend probleem! Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Controleer je internetverbinding: Zorg ervoor dat je internet goed werkt. Ga naar instellingen en test je verbinding. Soms helpt het om je router even opnieuw op te starten. Controleer je accountgegevens: Misschien…
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik had sims 3 gedownload en het werkte prima. Daarna wilde ik sims 3 ambities eraan toevoegen alleen ea download manager werd daarbij verwijderd! (vond ik vreemd) sindsdien moet ik als ik sims 3 opstart (ik heb een no cd crack gedaan) de seriecode opnieuw invullen, en ook als ik hem opnieuw wil ''no-cd cracken'' moet ik dat doen. Ligt dat eraan dat ik ea download manager niet meer heb? of heeft het een andere rede. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Groetjes.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik had van het internet een WII spel op een dvd gebrand maar dit werkte niet op de wii, terwijl alles juist had verlopen! Na enig opzoek werk op internet heb ik ondervonden dat je enkel cracked games op je wii kan spelen als hij omgebouwd is, dus een chip (WIIKey 2) ofzo bevat. Op een standaart wii kan je dus geen zelfgemaakte spelen. Is dit waar? En waar is zo'n chip te verkrijgen... Grzz
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Heeyy,, Als ik mijn Xbox360 Laat ombouwen Houd ik dan mijn fabrieksgarantie ??? Alvast Bedankt Roeland O0
Laatste reactie door roeland, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
hallo weet iemand hoe ik een game in steam speel? Bedankt.
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Forumonderwerp: Hoe stel ik PPSSPP juist in voor de beste game-ervaring? GamePeter: Hey allemaal! Ik ben net met PPSSPP begonnen en vind het echt een toffe emulator. Maar ik heb geen idee hoe ik de instellingen moet doen voor de beste game-ervaring. Kan iemand wat tips geven? Wat moet ik vooral aanpassen en waar moet ik op letten? Alvast bedankt! ExpertEric: Hoi GamePeter! Leuk dat je PPSSPP gebruikt. Hier zijn wat tips om je instellingen te optimaliseren: Grafische Instellingen: Ga naar ‘Settings’ > ‘Graphics’. Zorg ervoor dat je de ‘Rendering Mode’ op ‘Buffered Rendering’ zet. Hierdoor krijg je een betere beeldkwaliteit, vooral bij 3D games. R…
Laatste reactie door gamer12, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo. zoals sommige van jullie misschien nog zouden weten was ik aan twijfelen tussen 360 en ps3. Het is uiteindelijk ps3 geworden, gekocht op 27 februari(killzone release date). Nu start ik gister myn spel op, en het beeld begint vet te golven:S.. :-[ Ik heb nieuwe hdmi kabel, MAAR als ik demo's speel is het niet het geval. en als ik hem gewoon op scart speel golft hij wel weer als hij killzone lees. Myn vraag is wat moet ik nu doen?? Ik denk zelf dat Of killzone beschadigd iss, maar dat lykt me sterk, want killzone is misschien 2x verwisselt. of de laser:(. en snap ookniet hoe dat kan, als je je ps3 nog net geen maandje heb. DUs als ik een demo speel is eer niks …
Laatste reactie door unknown, -
Empire Earth II
door Razor- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Ik had overlaatst een demo gedownload van empire earth II (ja ik weet het spel is al oud =] ) En ik vind de game zo leuk dat ik de full versie wel wou hebben. Weet iemand een goede torrent voor deze game ? Het mag ook gwn een link zijn moet niet echt een torrent zijn.
Laatste reactie door Razor, -
Assassins Creed
door repoc- 5 reacties
- 2,1k weergaven
hey ik heb assassins Creed gedownload en heb drna dus de crack nodig maar ik weet niet meer precies hoe dat werkt kan iemand dat uitleggen? alvast bedankt
-
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik heb een game (harry potter en de orde van de feniks) gedownload via mininova en hem op een dvd-r gezet. Daarna heb ik het spel geïnstalleerd. Dit verliep allemaal goed, tot ik het spel wilde starten, wat niet lukte omdat hij het bericht geeft: "Onjuiste dvd geplaatst. Plaats de originele dvd." Nou is mijn vraag: Is er een manier om het spel toch te kunnen starten zonder de originele cd-rom te moeten kopen?
Laatste reactie door inekea, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb Crysis Warhead gedownload, geinstalleerd en de crack gebruikt. Hij staat nu op mijn bureablad maar wanneer ik hem wil opstarten wordt het beeld even zwart (lijkt alsof hij begint te laden) en dan na 3 seconde gaat hij weer terug naar bureablad.... er gebeurt eigenlijk dus helemaal niks weet iemand hier eenoplossing voor?
Laatste reactie door rpouwels94, -
Gears of War
door DutchFighter- 2 reacties
- 2,1k weergaven
eeuy ik heb dus de game gears of war gedownload maar hij is een of andere spaanse taal :buck: hoe kan ik hem in het engels krijgen :-[ :-[?? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Robin,