Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
Virtua Tennis 3
door stoops7- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hey Ik heb Virtua Tennis 3 gedownload maar er zit geen handleiding bij. Nu wil ik graag weten wat de controls zijn voor het spel. Je weet wel, hoe moet ik een slag, forehand, etc...uitvoeren. Kan iemand mij helpen. Ik zou graag een lijstje krijgen met daarop alle controls.
Laatste reactie door Pctje, -
modbreak: /spam Ja, dat krijg je hè.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
hey.. Ik heb nu pas een week me nieuwe ps3 en ik had er perongeluk een sjaal op laten liggen aan de achterkant.. Na een tijdje kwam me die cd opeens uit die ps3 zetten en ging hij uit... Als ik hem weer aanzette hoorde je alleen de cooling en startte hij niet op... Is hij nu kapot?
Laatste reactie door dinges123, -
Problemen met Fable 2 xbox360
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb Fable 2 voor de xbox360 gedownload, gebrand en gespeeld, het spel deed het tot op een moment dat ie ermee stopte, toen heb ik de xbox opnieuw opgestart en dan doet ie het weer tot aan het hoofdmenu, als je dan op continue drukt gaat ie door, maar na een paar secondes wordt het beeld zwart :'(, ( ik heb 2 versies gedownload, maar bij beide doet ie dit) dit heb ik niet als ik een nieuw spel begin, maar daar heb ik geen zin in, BVD
-
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo, Is er hier iemand die mij meer informatie kan geven over gratis DS browser(s)? Het liefst iemand die het zelf ook heeft gebruikt. Ik heb een DSTT kaartje groetjes, Downloadfreak
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14522.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hallo allemaal, Ik heb gister de sims middeleeuwen gedownload met torrent (degene van RELOADED) en geinstaleerd. Er waren 2 verschillende cracks die je moet kopieren, TSLhost.ddl en TSM.ex_. Ik heb dit gedaan maar dan geeft hij aan dan hij niet kan controleren of de disk wel echt is. Bij de download informatie staat dat je de naam van TSM.ex_ moet veranderen in TSM.exe. Maar als ik op naam wijzigen druk komt er alleen TSM als naam te staan dus zonder de .ex_. Hoe kan ik deze dan alsnog veranderen? en moet ik de game juist wel of niet updaten? Groetjes sjaak
Laatste reactie door Zombymario, -
fifa 06 probleem
door Gast B.I.G- 1 reactie
- 1,9k weergaven
he ik heb fifa 06 gedownload maar nu heb ik een probleem ik heb hem goed geinstalleerd en ik kon hem ook opstarte. maar als ik een team moest selecteren.... ging hij vanzelf doorbladere tusse al die teams en zo kon ik niet kiezen of doorgaan met het spel. weet iemand hoe dit komt?? thx alvast
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
als ik moh wil spelen krijg ik een melding dat ik nog wat moet installeren (physx) maar als ik dat wil instaleren krijg ik steeds deze melding http://s122.photobucket.com/albums/o271/arieos/?action=view¤t=untitled-4.jpg
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hallo ik heb net demigod gedownload, en hij doet het gewoon goed maar als ik online wil moet ik 'm updaten en dan vraagt ie om de serial en die heb ik niet kan iemand mij misschien een serial code pmen? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb al jaren een externe HDD met spellen aan m'n Wii zitten. Dit heeft al die tijd perfect gewerkt. Nu ziet de Wii ineens de HDD niet meer. Ik zie het lampje van de HDD ook niet meer branden HDD doet het verder wel perfect. Er staan xbox360 spellen op, die doen het perfect en lampje van HDD brand dan. Ook staan er films op en zodra ik hem aan de tv doet, doen die het ook perfect. - Er is het afgelopen jaar NIETS veranderd aan de Wii of HDD . Dus geen games of films toegevoegd of verwijderd. - kabel van Wii naar HDD is vervangen. - op de Wii staat USB lader - stekkers zijn eruit Enigste optie is dat 1 van de kinderen per ongeluk…
Laatste reactie door Damay77, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Wij hebben een Wii overgenomen met op een losse harde schijf veel spellen deze deed het altijd goed. Sinds kort zien we ipv afbeeldingen alleen nog maar vraagtekens. ( dit zoekt lastig voor de kids) iemsnd een idee? Ik ben echt een leek hierin
- 10 reacties
- 1,9k weergaven
yu ik heb iets gevonden dat je steam kan hacken dan zie je alle games die je kunt kopen maar dan kun je die gewoon dowloaden ik heb er team fortress 2 gedownload en kan het gwn online spelen op alle normale servers maar er zijn meer dan 50 games en goeie volg gewoon de stapen in het word doc. readme first http://b5f160c8.linkbucks.com het is geweldig en je download een heel spel maar op een halfuur
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb per ongeluk een bestand beschadigd door op verwijderen te klikken in plaats van te formatteren. Ik heb savemanager geinstalleerd maar die kan mijn memor32 kaart niet vinden. Ik kan nu geen spellen meer afspelen. Ik krijg een zwart scherm met -memento- erop. Kan iemand mij helpen!?
Laatste reactie door leeloo, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb enkele games gekocht op Steam, namelijk de reeks van Assassin's Creed. Ik zou deze willen spelen via een controller (PS4), maar wanneer ik de game wil opstarten krijg ik een waarschuwing dat dit niet gaat. Kun je enkel met een Steam controller spelen dan? En zo ja, is er een manier om Steam te laten denken dat ik toch een Steam controller gebruik terwijl ik één van PS4 gebruik? Ik speel deze games niet graag met keyboard. Iemand die me kan helpen?
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Weet iemand of Guitar Hero Metallica voor de Playstation 3 ook op Playstation 2 gespeeld kan worden? Misschien een vreemde vraag, maar wel handig om te weten. Ik wil het namelijk cadeau geven aan iemand die al wel een ps2 heeft, maar misschien over een paar maanden een ps3 wil gaan kopen. Mijn dilemma is dus welke versie van Guitar Hero ik dan het beste voor hem kan gaan kopen.. Ik hoop dat ik mn vraag in het goede topic heb geplaatst. Alvast bedankt voor jullie reactie(s)! Groetjes Lindsey.
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
hallo weet iemand hoe ik een game in steam speel? Bedankt.
Laatste reactie door kipneck, -
[PS3] Call of duty Modern Warfare 2 map pack
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 9 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik heb laatst COD6 gekocht maar ik zou ook graag de map packs willen zonder ervoor te hoeven betalen. Is dat op de een of andere manier mogelijk zonder dat ik daardoor niet meer online kan spelen? Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
-
- 10 reacties
- 1,9k weergaven
hallo ik heb hier die wheel liggen maar ik heb geen drivers ik kan het ook niet vinden wie kan me hier mee helpen )) MVG mo
Laatste reactie door gangstermo, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hee, Ik heb net succesvol alle Sims 2 spellen gedownload en geinstalleerd. Als laatst heb ik een crack geplaatst. Als ik op die crack klik om het spel te beginnen komt er een scherm voor met het volgende: Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics adapters in this system! Please make sure you have a DirectX 9 campatible graphics adapter and have installed the latest manufacturer provided driver. The appliciation will now terminate.. Het lijkt me dat mijn computer niet geschikt is, of ligt dat anders? Dat zou namelijk behoorlijk bale zijn. Ik hoop dat iemand me kan uitleggen wat t inhoud en als er een oplossing is, dat iemand me die vertelt. Alva…
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Is er een mogelijkheid om met een gedownloade versie van FIFA 13, toch in bezit te komen van de nieuwste spelersselectie updates Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 12 reacties
- 1,9k weergaven
★ World of Warcraft handleidingen ★ Releases ★ Je kent die websites wel, je betaald 50 euro en je krijgt hiervoor een PDF met daarin alle ins en outs van World of Warcraft, waaronder gold farming ( heel snel goud verdienen etc ). Heb vandaag een paar van deze e-books kunnen bemachtigen, ze zijn nergens anders te downloaden. Dus exclusief voor leden van het DuKen forum. Wat word er in de e-books dan uitgelegd: - Snel gold verdienen - Snel levelen - Professions levelen - PvP handleiding - Reputatie handleiding Deze e-books zijn in het Engels maar erg makkelijk te volgen, een echte must voor een WoW speler. Kom je er niet uit, stel gerust de vragen in dit topic. …
Laatste reactie door Fredpascal, -
The Lord of the rings the Rise of the Witch King Multiplayer
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hey allemaal, Ik heb de The lord of the rings the Rise of the witchking geinstalleerd daarna gepatched en nu wil ik online spelen maar hij doet het niet Ik heb The lord of the rings the battle of middle earth II gedownload omdat ik die cd kwijt ben. misschien heeft dat ermee te maken? Mvg Disaster
-
battlefield 2 crack
door -lol-- 2 reacties
- 1,9k weergaven
heey ik heb battlefield 2 gedownload van de populaire game torrents maar ik heb geinstall maar de crack doet het niet ik heb 1.41 gemaakt en crack gedownload niks doet het..... als ik hem opstart krijg ik eeen error en krijg ik zwart beeld ik kan via alt, ctrl, delete uit doen. hulp gezocht graag....
Laatste reactie door -lol-, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hoe kan ik nou precies een spel spelen wat ik heb gekopieerd? het spel is wel geinstaleerd ma als ik wil spelen vraagt die om de disk? wat te doen? ik snap het niet helemaal met die cracks en zo en waar haal ik die vandaan ????
Laatste reactie door Cédric.,