Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Wie kan mij helpen met het volgende probleem in Vista 64X Als ik een game mount met daemon tools en vervolgens de crack toevoeg en hem daarna wil starten dan start hij op maar sluit dan weer af met de mededeling dat er problemen zijn met windows. Als ik een game van CD start gaat het wel. Weet iemand hoe het komt dat het niet werkt in Vista 64X?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo weet iemand het CdKey van S.T.A.L.K.E.R.: Call Of Pripyat . op www.serial.ws kan ik niet kijken geeft een andere site steeds help me aub ..
Laatste reactie door w000tie, -
assasins creed
door petie- 2 reacties
- 1.2k weergaven
hallo ik heb juist assasins creed gedownload :. maar ik heb nu een probleem. Het spel gaat echt traag. ??? :'( Is het mogelijk om dat te maken. zodat ik normaal kan spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
wie speelt hier nog meer www.crimeinc.nl?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 3.8k weergaven
hallo lezer/helper, Al meerdere keren heb ik een poging gewaagd om een no cd crack te plaatsen voor de sims 2 (double deluxe). Dit lukt echter niet. Ik vraag me af of vista hier iets mee te maken heeft, Heeft iemand een tip voor me? groetjes babet! (:
Laatste reactie door Babet., -
Quake voor de WII
door Robin01- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Quake voor de wii gedownload, maar ik weet niet hoe je die kan afspelen op de wii. Heeft er iemand ervaring mee? Ik maak gebruik van homebrew channel, maar weet niet welke bestanden op de SD kaart moet. Mijn Channel ziet het namelijk niet.
Laatste reactie door Robin01, -
The Godfather start niet op na installatie
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Velen van jullie kennen waarschijnlijk de klassieker: The Godfather the game wel, ik heb hem vroeger op mijn ps2 gehad(heb die weg gedaan) en zag hem nu voor 3 euro bij de intertoys en heb hem gehaald. Installatie ging zonder problemen, alleen start het spel niet op, hij geeft alleen kort een schermpje met: Alle rechten voorbehouden etc. etc. en dan gaat hij weer terug naar het bureaublad. Weet iemand wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe? Niels
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Is er een mogelijkheid om met een gedownloade versie van FIFA 13, toch in bezit te komen van de nieuwste spelersselectie updates Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ben ergens verschillende versies van Mario Kart tegen gekomen onder de naam Wiimms Mario Kart Fun. Zover ik kan zien is er regulier maar één versie van Mario Kart. Wie kan mij hier over iets vertellen?
Laatste reactie door rico18, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Wij hebben een Wii overgenomen. Hierbij zit een externe harde schijf met heeeeel veel spellen. Als ik deze aanzet dan zien wij alleen de titels ipv de spellen met afbeelding. Deze zagen we eerst wel. Titels is nog niet handig voor onze dochter. Iemand een idee? Ps ik heb echt geen verstand hiervan ;)
Laatste reactie door Mijkie, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik heb Top Spin voor de PC (niet de originele versie) en ik weet niet hoe ik ermee online kan komen om tegen anderen te spelen. (Het is dus niet Top Spin 2 maar gewoon de eerste) Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door elmo1234, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag als iemand me kan helpen met LittleBigPlanet , Mijn vraag daarom is : Hoe je met meerdere spelers speelt :friends: op 1 PS3 met meerdere controllers Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Laatste reactie door geraldo13, -
football manager patch
door Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek- 2 reacties
- 3.2k weergaven
Ik heb football manager de illegale versie staan op mijn computer en ik wil de patches installeren, maar dit gaat niet omdat hij telkens zegt dat het spel niet op de computer staat. Kan ik op een andere manier die patch installeren?
-
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
wie weet wat ik moet doen als er gevraagd word na een cd na het downloaden van het spel? heb verder alles geinstalleerd, maar zodra ik het wil opstarten vraagt hij na de cd! :-[
Laatste reactie door kampie3, -
- 2 reacties
- 8.8k weergaven
Dag allemaal, Ik heb de sims 3 2 maanden geleden gekocht bij de bartsmith ik had de spel aan mijn zusje uitgeleend maar zij is dat boekje met die registratie code kwijt geraakt en nu kan ik geen sims instraleren op mijn laptop omdat hij dat boekje kwijt is ?! Hoe kan ik aan die code komen? KAN IEMAND MIJ HELPEN ALSJEBLIEFD? :redface: Ik hoor graag van jullie
Laatste reactie door Huismus, -
Fifa 2010 probleem
door 'Robin- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb fifa 2010 torrent van jasper100 gedownload en de crack van razor1911 erop gezet. Fifa start gewoon op en ik kies de nederlandse taal en ik maak een profiel aan en kies het niveau, maar daarna komt er een beeld voor met allemaal rare strepen en trillen die lijnen en dan loopt de computer vast en doet het niks meer ook niet met Ctrl+alt+del dus moest ik hem uitdrukken. :-[ Iemand enig idee wat het probleem is en hoe ik het kan voorkomen?
fm10 istalleren
door vargas10- 2 reacties
- 1.4k weergaven
als ik fm10 wil installeren krijf ik de foutmelding 'fout in commandline', wat moet ik doen ? :-[
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo! ik ben opzoek naar een key voor bad company 2 voor de PC. Ik hoop dat er iemand is die mij eraan kan helpen! pm kan altijd! mvg, Tom
Laatste reactie door Jeroen, -
xbox 360 tege ps3
door yourick- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Goeiendag ik had de vraag een Maat van mij heeft een Ps3 en ik een Xbox360 nu wouw ik graag tegen hem Mx vs Atv Reflex spelen online is dit Mogelijk ?
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Er is zeker geen programma die PS3 Singstar's converteert voor de PS2? De bestaande Singstar's voor de PS2 beginnen saai te worden.. PS3 heeft daarentegen wel wat nieuwere en leukere liedjes. Weet iemand of dit mogelijk is?
Laatste reactie door wesley__, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Lo All, Ik heb een vraagje! Ik heb ffm2009 gedownd geinstaleerd ook met cd-key. Alles werkte maar als ik het spel wil opstarten vraagt hij om een registratiecode. Deze heb ik niet. Is dit nog te omzeilen of niet?? Greetz, Dooie
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo, Ik heb een Nds lite, en wil die graag gebruiken op internet maar dat kan niet omdat ik de wpa niet mag veranderen naar wep Is het mogelijk om iets van software of een R4 kaartje te zetten dat ik hem toch op internet kan gebruiken? Mvg, Dylan :piraat:
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hoooii,,' Ik heb een vraagje en hoop dat iemand het weet,, Hoe sla je Style Boutique op want ik moet de hele tijd opnieuw beginnen?? Alvast bedankt,, ^^, x :angel: [modbreak]Graag bij één topic houden, je andere topic gaat over hetzelfde spel dus kan je vraag daar ook in[/modbreak]
Laatste reactie door muchlove4you, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik wil graag een wireless headset voor de ps3, maar ik heb egt geen idee welke ik moet kopen en welke goed is enzo, Iemand heeft er een en is er tevreden over? Ik wil er zo'n 30-35 euro aan uitgeven. Groeten Joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Algemene informatie: Release datum: 29 Oktober Multiplayer elementen:Xbox (4) / Ps3:(6) Platform: Xbox360/PS3 Ontwikkelaar:Yuke's Media Creations Uitgever: THQ verhaallijn: Met wereldwijd meer dan 50 miljoen stuks, keert de bejubelde WWE simulatie ervaring dit jaar terug met nog meer creatieve vrijheid voor de speler in het creëren van hun eigen verhaal binnen de WWE. WWE Smackdown vs. Raw 2011 zal de speler meer dan ooit de mogelijkheid geven om hun gameplay ervaringen zelf vorm te geven in een dynamische en voortdurend veranderende WWE. De gameplay scenario's zullen veranderen op ba…
Laatste reactie door Dwayne Johnson.,