Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
LEGO STAR WARS
door Gast romili9- 2 reacties
- 2.7k weergaven
yo ik heb dus lego star wars op cd-r staan gekregen van een vriend maar hoe akn ik hem spelen hoe moet dat precies ene crack erop zetten wnat heb hem gedownload maar als ik hem wil spelen staat er verkeerde disc geplaats.
-
- 2 reacties
- 2.5k weergaven
ik had vroeger altijd de demo versie van het te strakke spel death rally. nou heb ik 7 jaar later eindelijk dankzij het downloaden de orriginele versie omdat ik die nooit in de winkels kon vinde. alleen is het probleem dat mn pc er waarschijnlijk te goed voor is. het spel loopt 2 tot 3x zo langzaam als dat ie hoort te spelen. het menu daarentegen is wel gewoon goed maar het racen zelf vind ik toch irritant langzaam. ik heb alle opties bij "compatibaliteit" bij eigenschappen al geprobeert maar niks maakt verschil. iemand suggesties? kzou heel dankbaar zijn aangezien ik ruim 7 jaar op de orriginele versie heb gewacht:P
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
heeyy ;D ik heb net ice age 3 gedownload voor de pc gedownload, alleen heb ik een keycode nodig en een no-cd-ding.. heeft iemand een key voor me en weet iemand waar ik zo'n no-cd-ding kan downloaden? alvast bedankt MVG
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
hey kan er iemand mij uitleggen hoe ik mijn psp moet hacken het is een psp 2000 slim and lite ik ken iemand die het voor mij wil doen mar die vraagt er 10 euro voor mar ik wil eerst kijken of het zelf niet lukt thx
Laatste reactie door Yourgamecrew, -
- 2 reacties
- 4k weergaven
Hallo, Heb hier just dance 2016 die niet wil opstarten. Het spel staat op een externe HDD, en spellen worden opgestart met WiiFlow hoe krijg ik dit gefikst?
installatie sims 2 university
door Gast gerda12- 2 reacties
- 3.6k weergaven
ik heb de sims 2 gekocht in de winkel en geinstalleerd, maar ik wil nu wel eens wat nieuws, dus ik heb the sims 2 university (studentenleven) gedownload. Ik had 2 bestanden, cd 1 en cd 2, op cd 1 stond het spel en dat heb ik op een virtuele schijf gezet met alcohol 120% en geinstalleerd. maar toen ik het geinstalleerd had, en toen het spel wou opstarten, stond er zoiets als: \'controleer of de cdrom in je cd speler zit en start het spel opnieuw. ik ben toen op cd 2 gaan kijken, en daar stonden allemaal mappen en bestanden: map: crack map: tsdata winrar archief: compressed winrar archief: en-us_compressed winrar archief: es_compressed bestand: rungame in…
-
- 2 reacties
- 8.8k weergaven
Ik heb Battlefield 2142 gedownload, maar ik moet een EA account aanmaken om 'm te spelen. Als ik dit doe geeft die aan dat de CD-CODE ongeldig is (wat ook zo is natuurlijk). Heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door chezter, -
besturing fifa 08
door dikken- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Wanneer ik fifa 08 op PC speel zijn er bepaalde (schuine) richtingen waarin ik niet kan spurten of een pass geven. Heeft nog iemand dit probleem? En is er iets aan te doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door dikken, -
- 2 reacties
- 5k weergaven
Ik heb vele forums en sites bezocht maar krijg steeds geen goed info over de nieuwste firmware. Op de site stond een link maar die gaf andere bestanden dan die ik zou moeten hebben (bijv. moonshl 2 terwijl ik moonshl moet hebben). Volgens de beschrijving bij de download zouden dezelfde bestanden in de link moeten staan die ik er nu al op heb staan als kernel, maar ze zien er dus anders uit. Wordt de kaart niet meer ondersteund of zo? De problemen zijn er met het spelen van nieuwere spelletjes, die starten niet op. Oudere wel. Bedankt voor de hulp.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Hoi, ik wil weer een xbox 360 game gaan branden maar vroeger had ik zo'n programmatje om te checken of de iso wel helemaal goed was. Ik heb even gekeken op google, daar kon ik hem ook niet vinden. Zou iemand toevallig de naam daarvan nog weten?
Laatste reactie door shadowwatch, -
Teamspeak in WoW
door Valcorb- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo daar, ik wou eens vragen? hoe gebruik je teamspeak op WoW? dat is: als je in party bent, dat je kunt praten meteen microfoon in plaats van als je alles typt, dus hoe gebruik je het? greetz, yolanneke
Laatste reactie door Valcorb, -
hallo , ik heb voor de psp de nieuwe fast to furius maar dat is .pmp (psp media player) maar dat werkt niet kan iemand me helpe?? :opa:
Laatste reactie door Joris., -
hoi. Ik heb iets gevonden op een site wat je dus kan downloaden. Het programma heet dus crackdown. Is er iemand hiermee bekent en is het een handig programma. Dat wilde ik alleen maar even weten.. yvon
Laatste reactie door mohammedb, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Emily14, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Ik heb vanochtend de sims 3 gekocht en heb hem geinstaleerd en alles was goed. Toen heb ik op het tekentje van spelen geklikt en toen kwam er een balkje met : de nieuwste updates downloaden ofzo en dat heb ik gedaan. toen dat was afgerond begon ik het spel, en laadde het eerste veld, dat lukte nog. Toen kwam ik bij de stad : Sunset Valley en begon ik dat te laden, toen het laden ongeveer op 1/4 was sloot het spel inneens af en kwam ik bij me bureaublad en stond het sims 3 balkje er niet meer! Ik vind dit nogal vaag ook omdat er geen fout kwam ofzo! MVG. J0riis
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
hoe kan ik nou precies een spel spelen wat ik heb gekopieerd? het spel is wel geinstaleerd ma als ik wil spelen vraagt die om de disk? wat te doen? ik snap het niet helemaal met die cracks en zo en waar haal ik die vandaan ????
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 3.4k weergaven
FM 2009 lukte mij ook al niet om die online te spelen en nu lukt fm2010 mij ook niet. Wie is het wel gelukt om het spel online te spelen en hoe? Als de vriend met laptop bij mij thuis is dan lukt het wel op mijn thuisnetwerk
Laatste reactie door C.K7, -
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
Hallo luitjes! Ik heb een paar dagen geleden Viva Piñata binnen gekregen voor de PC, dus ik snel de dvd er in en installeren. Eenmaal in het spel krijg ik te zien dat ik op de "HOME" knop moet drukken om in te loggen bij windows live om te kunnen opslaan, wat dus helemaal niet lukt. En wat er dus opneer komt dat ik telkens opnieuw mag beginnen met het spel. Ik heb al eerder op wat websites gekeken en daar zeiden ze dingen zoals: Ik heb geen flauw idee wat daar staat... En ik vind het gewoon eng om files uit mijn windows folder weg te gooien. (ik ga er vanuit dat ze de oem.inf en oem.pnf bestanden bedoelen bij stap 3?) En de Halo 2 Windows 7 hotfix werkte o…
Laatste reactie door rrcplus, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ey. Ik heb een 7 day free trial van lotro gespeeld en nu wil ik de game gaan kopen. Ik heb nu 2 vragen over lotro. 1.Kan ik mijn trial account in een echt account veranderen?kan dat dan ook met een timecard of moet ik dan direct de hele game kopen? 2.Als ik van plan ben de game in de winkel te gaan kopen welke moet ik dan nemen voor de gewone basis zonder uitbreiding? Want er is mines of moria siege of mirkwood en shadows of angmar.. Welke moet ik dan kopen? Bedankt.
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hoy heb probleem met deze spel loopt vast ik heb windows 7
Laatste reactie door katarina, -
fifa 2005
door Gast bilocan11- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Hoi ik heb weer een andere fifa 2005 binnen. is compleet.+ no cd crack alleen als ik nu weer een vitruele schuif maak zegt die weer het zelfde please insert the correct cd-rom ,select ok and restart application ik word er gek van hoe kan ik dit oplossen
De Sims 2 gaan het maken
door Gast Michielvsb- 2 reacties
- 5.1k weergaven
Ik had vroeger the sims 2 open for business eens gedownload (+ alle andere uitbreidingspaketten). Daarna crashte de computer en hebben we een recovery gedaan (productherstel). Ik had nog een reservekopie van alle bestanden, dus van de volledige cd die ik gedwonload had. Hoe kan ik de bestanden opzich mounten zonder enige tussenkomst van een cd? Ik heb poweriso geprobeert, maar hiermee kan je maar bestanden naar een image schrijven tot 300mb. Wil je hoger, moet je ervoor betalen. Ik heb dus de betanden die normaal op een cd staan, op een externe harde schijf van 160GB staan. Hoe kan ik die bestanden nu opzich mounten? Als je het niet begrijpt laat je maar iets horen. Power…
hey ik heb laatst Gunz geinstalleerd gewoon vanaf de site. maar als ik de launcher start krijg ik dat schermpje wel maar er gebeurt gewoon niks weet iemand hoe ik het wel kan spelen?
Laatste reactie door Pctje, -
heeft iemand een serial ik kan hem maar niet vinden en heeft iemand een patch dat alles in het nederlands is alvast bedankt O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
battlefield 2 crack
door -lol-- 2 reacties
- 2k weergaven
heey ik heb battlefield 2 gedownload van de populaire game torrents maar ik heb geinstall maar de crack doet het niet ik heb 1.41 gemaakt en crack gedownload niks doet het..... als ik hem opstart krijg ik eeen error en krijg ik zwart beeld ik kan via alt, ctrl, delete uit doen. hulp gezocht graag....
Laatste reactie door -lol-,