Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
Playstation 3
door Hersan- 5 reacties
- 1.8k weergaven
It's the Democratic Leadership Council. They consider themselves "New Democrats" as they try to shift away from traditional populist motives in the Democratic party. They are a think tank of sorts formed in 1985 after Reagen smashing them. -------------------------------------------------------------------------------------------------- ik snap echt niet wat dat is kan iemand mij dit aub uitleggen ik wil ps3 halen en somige mensen praten over DLC ofzo. alvast bedankt;) [modbreak]Poll verwijderd, alleen eentje aan maken als dat nodig is [/modbreak]
Laatste reactie door Robin, -
- 10 reacties
- 2.7k weergaven
Heej,. ik had tijd terug ookal forum geplaatst over de xbox. Aangezien ik op internet wat heb gezocht, zag ik dat er heel wat gedoe is rond de xbox. velen spellen worden beschadigd etc. Dus na goed nadenken, wou ik toch voor Ps3 gaan,. dan maar wat meer geld. Want voor xbox live gold moet je ook weer betalen etc. En ik dacht dan laat ik me xbox ombouwen, maar dan heb je weer het gedoe dat je gebanned wordt van xbox live,. Alleen nu kom ik erachter dat er ook veel gedoe is rond de ps3. Wat nu:O
Laatste reactie door unknown, -
- 2 reacties
- 18k weergaven
hallo kan ik me playstation 3 ook aansluiten aan een wat ouderen tv zonder hdmi kabel want ik wil graag een playstation 3 halen maar ik heb geen hdmi en ik ga die ook niet kopen. dus is mijn vraag kan ik een ps3 aansluiten zonder hdmi op minn wat oudere tv mvg.layla.!
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met het online spelen van Fifa 10 op de Playstation. Voor ik online kon spelen, moest ik mijn Playstation zelf, en Fifa10, een keer updaten en installeren. Dat is gebeurd, waardoor ik eindelijk online kon spelen. Ik heb verbinding met een ethernet kabel en heel snel internet, ook bijna geen vertraging (ping) Nu komt het probleem: Voor elke online wedstrijd die ik speel (aangepast, snel, teamplay), moet er elke keer de selecties worden gedownload, wat denk ik 20 seconden duurt, waardoor de tegenstander vaak het spel al verlaten is, als ik nog aan het downloaden ben. Omdat dit volgens mij niet nodig is voor elk duel was mijn vraag of ik dit eve…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 14 reacties
- 4.3k weergaven
Goeienavond. Ik ben aan het sparen voor een Playstation 3, maar ik zit nu te twijfelen omdat ik slechte reviews hoor over deze console. Dat hij opeens de disks niet meer kan lezen, en ook slechte service als het om garantie gaat. Ik zit nu erg te twijfelen, niemand wil natuurlijk een console hebben die opeens kapot gaat. Heeft iemand advies? headsh0t.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 5 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo allemaal, ik zit met een groot probleem haha, Mijn ps3 werkt opzich gewoon totdat ik mw2 opstart. Op het moment dat een potje start loopt hij vast! Alles daarvoor doet hij gewoon normaal, totdat ik dus dat potje wil beginnen. Dit is niet alleen online maa rook bijv. bij specials ops.. Voorheen deed ie het gewoon goed, nooit problemen gehad tot vanochtend in 1x... ik wil zo snel mogelijk weer spelen, dus alle hulp is welkom!
Laatste reactie door geraldo13, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo. zoals sommige van jullie misschien nog zouden weten was ik aan twijfelen tussen 360 en ps3. Het is uiteindelijk ps3 geworden, gekocht op 27 februari(killzone release date). Nu start ik gister myn spel op, en het beeld begint vet te golven:S.. :-[ Ik heb nieuwe hdmi kabel, MAAR als ik demo's speel is het niet het geval. en als ik hem gewoon op scart speel golft hij wel weer als hij killzone lees. Myn vraag is wat moet ik nu doen?? Ik denk zelf dat Of killzone beschadigd iss, maar dat lykt me sterk, want killzone is misschien 2x verwisselt. of de laser:(. en snap ookniet hoe dat kan, als je je ps3 nog net geen maandje heb. DUs als ik een demo speel is eer niks …
Laatste reactie door unknown, -
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hoi, ik vroeg me af wat ik nou precies kreeg als ik op mijn playstation 3 ps plus koop. Krijg ik dan alle games die ooit free waren op mijn ps3? Of alleen de gratis games van de maand? Ik heb namelijk een 1 maand kaart gekregen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik wil graag een wireless headset voor de ps3, maar ik heb egt geen idee welke ik moet kopen en welke goed is enzo, Iemand heeft er een en is er tevreden over? Ik wil er zo'n 30-35 euro aan uitgeven. Groeten Joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik heb nu ook een Playstation 3. Mooi ding, youtube enzo kan ik allemaal bekijken, maar uitzending gemist kan ik niet kijken evenals sommige films.... andere films speelt 'ie weer wel. heeft denk ik te maken met het programma dat word gebruikt door de site op de film af te spelen (Uitzending gemist speelt ie gewoon in Windows Media Player op mijn laptop... hoe die 'm moet spelen op de playstation weetikniet, hij doet het iig niet. bij films die het niet doen is het oa Divx. Dan krijg ik de melding (in het scherm waar de film zou moeten spelen) dat 'deze applicatie niet word ondersteund' hoe kan ik dit oplossen zodat hij de film wel speelt of gaat dit niet? Alvas…
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 4.3k weergaven
hallo mensen, ik was tijdje terug wat aan het chille achter mijn laptop tot dat ik een playstation 4 en Xbox 720 tegen kwam. ik werd meteen enthousiast want gvd wat zien die er vet uit. het zal wel nog lang gaan duren voor dat die op de markt zijn. maar ik zal je zeggen ik kan nu all niet wachten. The PlayStation 4 or PS4 will be the eighth generation video game console developed by Sony. The console will be the successor to the PlayStation 3 and (according to PSW[1]) it will be twice as powerful with similar size to the Wii. Sony desires to put the PS4 on the market by 2011, although 2010 is halfway finished and no announcement has been made. :peace: Bron:wikip…
PlayStation 5 wat vinden we ervan
door Gast extreem-worldz- 19 reacties
- 3.9k weergaven
he mensen gisteren avond is de ps5 voorgesteld van sony dit zou hem zijn. wat vinden jullie er van dus wat is jullie meening
-
Playstation NAT Type 3: strict
door Gast darkne0n- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Beste allemaal, Ik heb onlangs het spel Call of Duty Modern Warfare 3 gekocht voor de Playstation 3. Wanneer ik online speel, heb ik in mijn menu staan: NAT Type 3: strict. Kortom dit houdt in dat je niet met iedereen kan spelen en beperkte verbindingsmogelijkheden met andere spelers hebt. Ik heb het één en ander gegoogled, en het kwam er op neer dat je je ps3 een statisch IP moet geven, en wat poorten open moet zetten. Via de router heb ik dus mijn PS3 een statisch IP gegeven, en flink wat poorten opengezet die op verschillende fora staan. Sindsdien heeft mijn playstation geen internet meer. Ik krijg telkens een DNS fout bij het installeren van het internet op…
Laatste reactie door roykev3, -
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
Ik heb een playstation 3 en ik wil extra maps kopen van MW2, maar ik heb geen creditcard. Nu heb je ook een playstation network card, waarmee je kan betalen, maar ik heb daarover een paar vragen. Ik kon dat nergens op internet vinden, dus stel ik ze hier: Zit er al tegoed op de kaart, zodra je hem koopt? Als je er meer tegoed op wil zetten, hoe gaat dat? Je hebt een playstation network card van 20€ en 1 van 50€ euro, wat is het verschil tussen die kaarten?
Laatste reactie door mummy, -
- 5 reacties
- 1.5k weergaven
Het playstation network is al een paar weken offline. Is er al meer bekend wanneer die weer online gaat?
-
- 1 reactie
- 2.9k weergaven
Goede dag, Ik heb een vraag waar je het goedkoopst playstation plus kan halen. Want na de stijging van de prijs is het voor 3 maanden overall ongeveer 25 Euro. Ik zou het liefst via Mail de code willen ontvangen, zodat je meteen weer kan beginnen met spelen. Hopelijk weet iemand hierop een antwoord.
Laatste reactie door Monkie, -
- 8 reacties
- 3.7k weergaven
Hallo, Ik heb een playstation 2 maar moet je die persee om laten bouwen wil je er gedownloade spellen op af kunnen spelen? Groeten, Stijnow
Laatste reactie door yihaa, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Het PlayStation State of Play 2025-evenement heeft gemengde reacties teweeggebracht. Terwijl het publiek werd vermaakt met enkele verrassende onthullingen, ontbraken de spectaculaire momenten waarop velen hoopten. In dit artikel bespreken we de tien meest opmerkelijke aankondigingen van het evenement en lichten we een aantal spannende bonusgames uit die je niet wilt missen. Ons doel is een uitgebreid overzicht te geven van de meest betekenisvolle games die aan het licht zijn gekomen tijdens deze PlayStation showcase. Top 10 Aankondigingen van het PlayStation State of Play 2025 10. Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker's Memory Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker'…
Laatste reactie door Girev, -
playstation1
door Gast sietjuh- 1 reactie
- 2.3k weergaven
hoi allemaal hoe moet ik me playstation1 spellen rippen en welk proggie moet ik gebruiken alvastbedankt want ik ga het voor het eerst doen daarom die vraag alvastbedankt en allemaal heel fijnweekend gr baboeska
-
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Hallo, Als ik football manager 2007 opstart komt er dit te staan: Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application Het is de legale versie en voorheen deed hij het wel maar sinds ik de patch 7.0.1 heb en de nieuwe database niet meer. (de cd zit er trouwens gewoon in als dit er komt te staan) Heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
er komen 2 nieuwe pokémon spellen uit genaamd: Pokémon Black & White. Hij komt uit in Japan als het 18 september is! Nou mijn vraag is kan ik hem eerder downloaden dan 18 september? Zoja, Waar? en Hoe? En als je misschien weet hoe ik hem in het engels kan krijgen is dat zelfs nog beter! Alvast Bedankt, xx. Tommie Toet
Laatste reactie door Tommie Toet, -
Pokémon Emerald
door ben1203- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Hello Ik heb eens een klein vraagje! Ik ben namelijk Pokémon Emerald aan het spelen, en ben ondertussen aangekomen in een stad genaamd: Lavaridge Town. Nu mijn probleem ligt bij de gym van deze stad. Deze is namelijk volledig bedekt met een soort stof. Het enige dat ik binnenin zie zijn de mensjes die stilstaan. Is dit normaal? Moet ik hier nog iets voor doen voor het "stof" verdwijnt? Of klopt dit niet helemaal? Even nog mededelen dat ik dit via No$gba speel. Greetz Ben
Laatste reactie door mannetje123, -
- 8 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo ik heb een vraagje. Ik heb nu een NDS emu gedownload met pokemon diamond, maar ik moet in het begin het midden van de pokéball aanraken, maar ik heb geen idee hoe dat moet. Kan iemand mij dat uitleggen?
Pokemon GO op tablet offline spelen
door Gast Jim99- 2 reacties
- 4.1k weergaven
Ik heb een tablet thuis en daarop Pokémon GO geïnstalleerd. Er zit gps op. Op het nieuws hoorde ik dat je Pokemon GO offline kan spelen. Maar hoe doe ik dat precies? Ik hoorde iets over de map offline Downloaden?
-
- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Eyo ik wil Pokemon Sun downloaden op zo'n R4 kaartje maar kan nergens een website vinden waarbij de download knop t ook echt doet -.- Iemand een link?
Laatste reactie door Meh Meh,