Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 9 reacties
- 1,8k weergaven
Hee mensen, Ik zit met het volgende probleem in CoD4, De muis beweegt nauwelijks. Ik kan ook geen optie vinden in de game om de muis sneller te laten bewegen. Waar zou dit aan kunnen liggen? Gr. headsh0t
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hoi hoi ik heb een dslite en een dstt kaartje met de laatste firmware erop ( als t goed is ) veel wat oudere spellen doen t maar de nieuwere zoals Harry Potter en Pokemon Black en Pokemon white niet. Enig idee of t dan tijd wordt voor een van de R4 kaartjes of is er software voor de DSTT zodat deze spellen wel werken?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik ben sinds kort in het bezit van een omgebouwde gamecube (er zit een chip in en er passen normaal formaat DVD's in) Ik ben nog een leek op dit gebied en mijn vraag is het volgende. Hoe kan ik originele games kopieren? Tevens wil ik games downloaden en branden maar hier snuffel ik eerst wel door het forum heen want hier staat wel het een en ander over bescreven denk ik. Bij voorbaat dank Bart
Laatste reactie door BVANWAL, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb enkele games gekocht op Steam, namelijk de reeks van Assassin's Creed. Ik zou deze willen spelen via een controller (PS4), maar wanneer ik de game wil opstarten krijg ik een waarschuwing dat dit niet gaat. Kun je enkel met een Steam controller spelen dan? En zo ja, is er een manier om Steam te laten denken dat ik toch een Steam controller gebruik terwijl ik één van PS4 gebruik? Ik speel deze games niet graag met keyboard. Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, Ik heb onlangs mijn Xbox 360 laten ombouwen, en heb middels een gebrande schijf van de ombouwer zelf gezien dat hij werkt. Ik heb laatst Fifa 09 gedownload voor de Xbox, en alles perfect uitgevoerd zoals ook in dit forum beschreven staat. (Uitpakken met winrar, branden met Alcohol op laagste brand snelheid op verbatim +r schijf enz.). Echter, als ik de schijf erin doe, zegt de Xbox dat de schijf dirty is en dat ik hem moet schoonmaken. Het ligt niet aan vuil ofzo op de schijf, want het zijn gloednieuwe dvd's.. Heeft iemand anders ervaring/oplossing betreffende dit probleem, hoor ik het heel graag! Gr, Jefferson.
Laatste reactie door Michiel, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Kun je een Dsone gebruiken voor de dsi als je de goede firmware hebt? Bestaat er eigenlijk ook al een supercard voor de 3DS????
-
- 12 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum en zoek altijd eerst mijn vragen op voordat ik ze stel. Nu heb ik een probleem die meerdere keren op dit forum is voorgekomen waar maar ik niet zelf uit kom. Ik gebruik deamon tool en alles ging goed tot ik het spel probeerde te spelen en toen kreeg ik dit: Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele "NBA2K10_EU" CD/DVD. Zie http://www.securom.com/message.asp?m=nodisc&l=nl voor meer details. Ik weet nu dat het komt omdat ik deamon tool gebruik, maar er is een manier om het spel alsnog te kunnen spelen. Kan iemand mij helpen? Met vriendelijke groet Cedric
Laatste reactie door Markey54, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, tja daar ben ik weer... Na een hoop getob kwa software of r4igold... (nepkaart) Ben ik het nu écht beu! Ik wil een andere die wel update's heeft regelmatig. Ik lees veel goede berichten over een acekard2i, m3i,dstt supercard... maar ja door de keuzes weet ik het niet meer... Ik speel/zou willen spelen, kingdomhearts, puzzelspelletjes/zoek etc Ben benieuwd
Laatste reactie door ferrariking, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hey beste mensen Ik heb een vraagje ik download nu al een tijdje xbox360 games maar dan wel allen de PAL games, kan ik ook de NTSC downloaden ?. Vriendelijke groet john
Laatste reactie door boekema, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik speel bf2 op mijn pc met windows 7 64 bits ik heb al van alles geprobeerd virusscanners en porten open zetten bf2 in windows xp mode gezet maar ik blijf een hoge ping houden weet trouwens ook niet welke poort ik nou open moet zetten voor bf2 hopelijk hebben jullie nog iets wat ik kan proberen. mvg pcgamexbox360,
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik loop me gek te zoeken naar een crack voor 2.7.7 van world adventures, en ook high-end lot stuff 3.3.11. Ik kan het maar niet vinden. Weet iemand het??
Laatste reactie door gdscei, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
bv sonic colours ik heb een dstt met firmware 1.18 het downloaden gaat prima maar dan met het starten krijg ik een error zijn er programmaatjes die ik kan downloaden zodat ze wel werken? Ik heb nu wel een programmaatje advanced gevonden zou dat helpen? bedankt voor de hulp! groetjes Peetje
Laatste reactie door petravdbrink, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
een vriend van me heeft een game server en heeft daar batlefield 1942 server gemaakt en mijn vraag is hoe iedereen onze server adress moet toevoegen om online te kunnen het is gratis server voor batleifield 1942 moet je ergens in je bestanden een regel veranderen en dan onze server adress in zeten zo ja weet iemand waar je dat moet doen kan iemand ons helpen
Laatste reactie door v0id, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
hoi, Probleem rayman m, ik heb rayman m gekocht. ik heb hem geinstalleerd . dan klik op het icontje en dan start ie. als ik level aanklik dan hoor ik geluid, en ik zie alleen maar zwart. please help me. probleem donald duck quack attack: ik het spel geinstalleerd, en dan klik op spelen, en dan gebeurt er niks, het is gewoon een orgineel spel, dat zelfde heb ik ook met timon en pumba jungle games. help me mvg
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik ben een beginnende downloader, en wilde een beetje makkelijk beginnen, dus heb ik SWAT 4 gedownload, ik heb hem met uTorrent gedownload, en kreeg toen vier bestanden: • Swat 4 CD1.bin • Swat 4 CD1.cue • Swat 4 CD2.bin • Swat 4 CD2.cue Toen heb ik een crack gedownload en ook het programma Deamon Tools, maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen, ik ben vastgelopen, kan iemand me helpen
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb Wolfenstein gedownload, Clonedvd Avenged. Ik gebruik de crack van Razor1911. Maar als ik opstart, krijg ik deze error: engine using MMX & SSE & SSE2 & SSE3 for SIMD processing enabled Flush-To-Zero mode enabled Denormals-Are-Zero mode --------- Initializing File System ---------- Current search path: K:/Wolfenstein.Crack.Only-Razor1911/Setup/Data/SP/base game DLL: 0x0 in pak: 0x0 file system initialized. --------------------------------------------- ******************** ERROR: Could not find default.cfg - Check Project Settings Working Directory! ******************** Unknown command 'vid_restart' --------------- BSE Shutdown ------…
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Beste dukenleden, Ik heb gisteren een maand pirates of the burning sea gekocht, maar nu heb ik het volgende probleem het programma steam die de game download en waarmee je hem zou moeten kunnen spelen geeft de volgende melding: You must have administrator privileges to run station launcher. wat moet ik nu doen? mvg, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hoe kan je games op je ipod video stoppen
Laatste reactie door kustike, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Heej allemaal, ik heb fifa 11 gedownload en heb zoals de meeste hetzelfde probleem, als ik het spel opstart krijg ik een wit scherm te zien en verder niets. Ik heb een R4 i kaartje en heb deze update geprobeert (1.56) http://www.r4ultra.com/download.htm Nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem, het witte scherm. Zou iemand me kunnen helpen? Alvast bedankt Mvg, talietje
Laatste reactie door talietje, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Als ik dit spel probeer te spelen, krijg ik een zwart scherm. Diverse IOS heb ik geprobeerd, maar nog steeds zwart scherm Iemand die dit probleem herkent?
Laatste reactie door Robin01, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
ik heb dune 2000 gedownload, maar hij zegt dat het systeembestand niet geschikt is voor MS-Dos en microsoft windows toepassingen. ( C:\windows\system32\autoexec.nt ) ik wil dit spel heel graag spelen help me please :-\
Laatste reactie door Razor, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Yoo Dukers, Weet iemand toevallig of Forza Horizon voor de X360 3D ondersteunt? Thnxx
Laatste reactie door Bolleeder, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Via Daemon Tools Pro kan ik Pro Cycling Manager spelen zonder ik de "echte" cd nodig heb, maar binnen 11 dagen vervalt Daemon Tools Pro, wat moet ik doen zodat ik toch nog Pro Cycling Manager kan blijven spelen?
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb laatst een spel gedownload en nu heb ik setup geinstalleerd en heb ik de crack in de map gekopieerd maar nu krijg ik nog steeds dit probleem(zie plaatje) Wie kan mij helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hoe kan ik opslaan met dirt 2?
Laatste reactie door Duken,