Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.295 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo heb probleem met deze spel geen beeld ik heb windows7 64 bits
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
wie heeft nog meer met resistance 2 online problemen dat hij gewoon niet kan verbinden ik moet gewoon een uur zoeken voordat ik een spel heb. mijn internet is gewoon goed (draadloos de ps3 heeft 100% ontvangst) of weten jullie mischien hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door .Wouter., -
Clan movie maken
door TorresNL- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Heeft iemand enig idee hoe je het beste een clan movie kan maken? En waar mee te-editen enzo. Of ken je iemand die dat zou kunnen? Groetjes,
Laatste reactie door Pctje, -
- 12 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum en zoek altijd eerst mijn vragen op voordat ik ze stel. Nu heb ik een probleem die meerdere keren op dit forum is voorgekomen waar maar ik niet zelf uit kom. Ik gebruik deamon tool en alles ging goed tot ik het spel probeerde te spelen en toen kreeg ik dit: Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele "NBA2K10_EU" CD/DVD. Zie http://www.securom.com/message.asp?m=nodisc&l=nl voor meer details. Ik weet nu dat het komt omdat ik deamon tool gebruik, maar er is een manier om het spel alsnog te kunnen spelen. Kan iemand mij helpen? Met vriendelijke groet Cedric
Laatste reactie door Markey54, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Mijn zoon heeft een r4i kaart heb net nieuwe software erop gezet R4iLS_R4_V1.24 engels. Heb kaartje geformarteerd. Maar hij blijft op Loading staan. Kingston sdc4/4gb. Wie kan me helpen? Remko
Laatste reactie door daantje12565, -
Hallo, Ik heb een game, re: chain of memories gebrand. Deze werkt goed met memor32. Alleen de filmpjes in de game blijven op sommige punten ( even) hangen. Iemand een idee hoe dit komt? Groeten Hugo
Laatste reactie door Hav, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik wil graag Nascar Inside Line voor de ps3 kopen, maar wat is nu het goedkoopst: In Nederland bestellen voor iets meer dan 40 euro en dan verzendkosten, of vanuit Amerika bestellen? Ik heb hier geen ervaringen mee en ik weet ook geen Amerikaanse, Candadese gamesite's. Ik hoor het wel. Gr
Laatste reactie door Duken, -
Aradi tracker
door Thijs- 4 reacties
- 1,9k weergaven
op http://www.araditracker.com heb ik een account gemaakt maar hoe kan ik deze torrents bij bittorrent downloaden want bij elke torrent die ik wil downloaden geeft hij een fout aan.Moet ik nog iets speciaal doen om te downloaden? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hey . Ik heb vanmorgen GTA. Vice city gedownload. Alles ging goed, alles uitgepakt etc Totdat ik wilde spelen. Het ging nog goed , tot in het startmenu. Boem, geen geluid meer. Dus ik druk maar op Start game. Cutscene was zonder geluid ; Hmpf. Dus ik ga wat spelen , autos stelen, mensen neerslaan etc. Ook geen geluid! Dus nu vraag ik mij af hoe ik daar nu weer geluid inkrijg. Is wel zo handig Ik heb op verschillende fora gezocht, en wel wat gevonden , maar ik snap er niets van , of het lukt mij gewoon niet. Ook op dit forum heb ik al met de zoekfunctie gezocht , maar niets gevonden . (Als er een topic over is , zou ik daar graag de link van krijgen , en an…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, ik heb NO$GBA gedownload maar ik moet steeds de settings opnieuw instellen als ik hem opnieuw opstart, Ook als ik op save settings heb geklikt. Kan ik trouwens ook met Wi-Fi op m'n pc? En,, hebben jullie misschien een site om nd spellen te downloaden? Dankuu
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
People, ik heb een probleem met pcm 2009. Ik heb de torrent gedownload, hem geinstallerd en de crack gekopierd naar dezelfde map als waar het spel stond. Als ik heb opstart lijkt hij het even te doen, maar dan komt het volgende bericht: 'Pro Cycling Manager has stopped working' Kan iemand me misschien vertellen hoe ik dit op kan lossen? Bij voorbaat dank!
Laatste reactie door Marciej123, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
hallo kan iemand me helpen ik wil graag gold voor gaia online of een account ik hoop dat iemand me kan helpen dank u als je me helpt
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik denk dat het niet hier hoort maar ik weet ook niet waar dit hoort...
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, tja daar ben ik weer... Na een hoop getob kwa software of r4igold... (nepkaart) Ben ik het nu écht beu! Ik wil een andere die wel update's heeft regelmatig. Ik lees veel goede berichten over een acekard2i, m3i,dstt supercard... maar ja door de keuzes weet ik het niet meer... Ik speel/zou willen spelen, kingdomhearts, puzzelspelletjes/zoek etc Ben benieuwd
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Beste Leden.. Daar ben ik weer met een vraag. Ik heb toch weer een game voor de pc gedownload (racedriver grid) was een iso. Ik heb hem daarna uitgepakt met winrar (althans met r muisknop op autorun en dan add to autorun rar) tot zover alles goed want ik kon hem dus installeren p de pc...Zover ik weet denk ik dat dat allemaal goed is gegaan.. Nu krijg ik het menu dus play,unistall,help en exit.. Druk ik nu op play dan krijg ik dus de melding dat hij geen cd/dvd heeft gevonden.. Help help wat doe ik nu weer niet goed..... O,ja graag jip en janneke taal THANX
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb Call of Duty 4 gedownload en geinstalleerd dit allemaal zonder problemen. Ik heb de crack van call of duty 4 geplakt in het mapje activision(het was de crack van gameburnworld versie 1.4) alleen als ik bij de trainingsmissie was en ik moest op borden gaan schieten blijf het spel hangen, hierna kreeg ik een zwart beeld en daarna kwam er te staan er is een fout opgetreden in iw3sp.exe (de crack volgens mij) Heeft er iemand een oplossing voor? MVG Vencinto
Laatste reactie door Tom, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb vaak eens gehoord dat je via iets genaamd Xlink Kai gratis on-line voor op de xbox kon (of iets in die richting). Meestal dacht ik dat het werd gebruikt als je gebannt bent van live. Maar ik ben niet gebanned maar ik heb alleen geen live. En wil ik dat liever ook niet kopen. Maar als ik nu lees op de website van Xlink Kai kan je dus gratis on-line spelen, klopt dat? Maar mijn vragen zijn: kan het dus met een bestaand xbox (silver) account, kan je gebannen worden als je het gebruikt, hoe gebruik je het precies. Ik dacht dat je ping ofzo precies 30 moest zijn, klopt dat? Ik hoop dat iemand me misschien meer kan uitleggen. Thanks
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Hieronder zie je een plaatje van Robben in FIFA 08. Zoals je ziet, is zijn rugnummer ver uit elkaar. Dat moet een 11 voorstellen. Mijn vraag is, hoe krijg ik zulke rugnummers dicht bij elkaar. Ik heb alles met Creation master geprobeerd, maar niks lukte. Jullie enig idee?
Laatste reactie door PES2008, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Wanneer ik hem wil installeren zegt hij dat hij een CD key nodig heeft. Ik heb al tientallen CD keys geprobeerd, maar geen 1 lijkt te werken
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik krijg het spel niet gespeeld er staat the saved data has been corrupted and must be erased. Wat kan ik hieraan doen R4 revolution for ds (ndsl/nds) Wie kan mij helpen ? ???
Laatste reactie door GreenDroid, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb vandaag een nieuw uitbreidingspakket geïnstalleerd van de Sims en heb het na de installatie even kunnen spelen. Toen ik het net weer wou opstarten, ging het echter niet meer :-\ Ik speel met een virtuele drive en heb de crack gedownload. Het spel zelf krijg ik opgestart, maar wanneer ik de intro wil skippen of wanneer ik eindelijk aan het hoofdscherm aanbeland ben, blokkeert het spel. Dan hoor ik het gekende 'ping'-geluid, en wanneer ik van scherm wissel zie ik het volgende schermpje: Heb al vanalles geprobeerd maar ik ben sowieso geen heldin in dit soort zaken, dus ... help? :-[ Alvast bedankt!
Laatste reactie door Vevine, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik heb laatst RS:Vegas gedownload en vind hem wel vet. Weet iemand hier een goede crack/programmaatje/serial waarmee ik online kan, want ik moet een serial invoeren die ik niet heb...
Laatste reactie door Wesley, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Heb rare figuren door sommige spellen lopen. Spellen zoals Sims 3 Dead Space 2 en champions online. Mijn pc kan ze makkelijk aan. Iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?? Miss dat screen kan helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Rikkert., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo ik kan het spel niet instaleren
Laatste reactie door Phairdy, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
elke keer als ik call of duty 4 mp start krijg ik een fout(iw3mp.exe)maar sp werkt prima kan iemand mij helpen met dit probleem alsvast bedankt Edit: en het is geen gedownloade versie Edit mod: voortaan de verander knop gebruiken
Laatste reactie door JStyle,