Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb de spellen gtr 2 en CoD(call of duty) voor de pc gedownload, maar bij gtr 2 vraagt hij een serial die niet hetzelfde is als die je gebruikt bij het instaleeren en bij CoD zegt hij dat de key al in gebruik is. iemand een oplossing? bvd
Laatste reactie door appelsap, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
hallo mensen van duken en mischien ook zijn er kenners onder jullie daarom een vraagke van een zeer goede kameraad hij is een gamer via de pc nu hij vroeg aan mij hoe kan livestreamen be welke software of dergelijk kan dat
Laatste reactie door guguuihuifhidhfihellboy, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb vaak eens gehoord dat je via iets genaamd Xlink Kai gratis on-line voor op de xbox kon (of iets in die richting). Meestal dacht ik dat het werd gebruikt als je gebannt bent van live. Maar ik ben niet gebanned maar ik heb alleen geen live. En wil ik dat liever ook niet kopen. Maar als ik nu lees op de website van Xlink Kai kan je dus gratis on-line spelen, klopt dat? Maar mijn vragen zijn: kan het dus met een bestaand xbox (silver) account, kan je gebannen worden als je het gebruikt, hoe gebruik je het precies. Ik dacht dat je ping ofzo precies 30 moest zijn, klopt dat? Ik hoop dat iemand me misschien meer kan uitleggen. Thanks
Laatste reactie door Zombymario, -
Teamspeak in WoW
door Valcorb- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo daar, ik wou eens vragen? hoe gebruik je teamspeak op WoW? dat is: als je in party bent, dat je kunt praten meteen microfoon in plaats van als je alles typt, dus hoe gebruik je het? greetz, yolanneke
Laatste reactie door Valcorb, -
DS Spellen
door perfect- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Heey mensen !! Ik wil graag leren hoe je DS spellen moet downloaden en hoe je de spellen op je DS kunt krijgen. Kan iemand mij hier bij helpen met een duidelijke uitleg ??? zou fijn zijn! Groetjes!
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb per ongeluk een bestand beschadigd door op verwijderen te klikken in plaats van te formatteren. Ik heb savemanager geinstalleerd maar die kan mijn memor32 kaart niet vinden. Ik kan nu geen spellen meer afspelen. Ik krijg een zwart scherm met -memento- erop. Kan iemand mij helpen!?
Laatste reactie door leeloo, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, ik heb NO$GBA gedownload maar ik moet steeds de settings opnieuw instellen als ik hem opnieuw opstart, Ook als ik op save settings heb geklikt. Kan ik trouwens ook met Wi-Fi op m'n pc? En,, hebben jullie misschien een site om nd spellen te downloaden? Dankuu
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb laatst een spel gedownload en nu heb ik setup geinstalleerd en heb ik de crack in de map gekopieerd maar nu krijg ik nog steeds dit probleem(zie plaatje) Wie kan mij helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Robbert, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Heb al een aantal keren toystory 3 gedownload maar allemaal doen ze het niet op de DSi XL, krijg alleen maar een wit scherm. Nu heb ik een Acercard2i aangeschaft in de hoop dat het spel wil draaien maar helaas is niet zo dus. Heeft iemand hier een advies over?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Hey . Ik heb vanmorgen GTA. Vice city gedownload. Alles ging goed, alles uitgepakt etc Totdat ik wilde spelen. Het ging nog goed , tot in het startmenu. Boem, geen geluid meer. Dus ik druk maar op Start game. Cutscene was zonder geluid ; Hmpf. Dus ik ga wat spelen , autos stelen, mensen neerslaan etc. Ook geen geluid! Dus nu vraag ik mij af hoe ik daar nu weer geluid inkrijg. Is wel zo handig Ik heb op verschillende fora gezocht, en wel wat gevonden , maar ik snap er niets van , of het lukt mij gewoon niet. Ook op dit forum heb ik al met de zoekfunctie gezocht , maar niets gevonden . (Als er een topic over is , zou ik daar graag de link van krijgen , en an…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Hee jongens ik vraag dit ff voor mijn vader, Mijn vader heeft windows opnieuw moeten installeren omdat hij het niet soepel meer vond lopen. Wij hebben hier alles in aparte schijven ingedeeld dus windows zit op een aparte schijf en dus kan je die schijf formatteren en blijven je bestanden bewaard. Wat nou het probleem is, hij heeft windows opnieuw geinstalleerd en nu wil hij een bestand openen maar dat kan niet want het bestand is veranderd naar een alleen-lezen bestand. Hij heeft de volle rechten om dit te kunnen veranderen. Maar telkens als hij het heeft uitgevinkt veranderd het gewoon weer terug naar alleen-lezen dit geld voor de map/submappen/bestanden. Weet iemand h…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik wil zombie mode doen lan, maar dat lukt niet. Hij zegt dat die code al door een andere pc word gebruikt terwijl we andere codes hebben :-[ Heeft iemand de oplossing?
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
hallo kan iemand me helpen ik wil graag gold voor gaia online of een account ik hoop dat iemand me kan helpen dank u als je me helpt
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Ubisoft bevindt zich in een uitdagende situatie. Na verschillende spellen die minder goed verkocht hebben en fans die teleurgesteld zijn, heeft het bedrijf een grote hit nodig. De focus ligt nu op "Assassin's Creed Shadows," het nieuwste deel in hun belangrijkste franchise. Kan dit spel de serie nieuw leven inblazen en Ubisoft helpen, of zal het falen en de problemen van het bedrijf verergeren? De toekomst van Ubisoft staat op het spel met "Assassin's Creed Shadows." Kan het spel de gewenste veranderingen en kwaliteit leveren waar fans naar uitkijken? Of zal het opnieuw dezelfde tekortkomingen vertonen als eerder verschenen titels? De druk is hoog en Ubisoft staat on…
Laatste reactie door Girev, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hoe kan ik opslaan met dirt 2?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo ik kan het spel niet instaleren
Laatste reactie door Phairdy, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Hey, Ik heb onlangs mijn Xbox 360 laten ombouwen, en heb middels een gebrande schijf van de ombouwer zelf gezien dat hij werkt. Ik heb laatst Fifa 09 gedownload voor de Xbox, en alles perfect uitgevoerd zoals ook in dit forum beschreven staat. (Uitpakken met winrar, branden met Alcohol op laagste brand snelheid op verbatim +r schijf enz.). Echter, als ik de schijf erin doe, zegt de Xbox dat de schijf dirty is en dat ik hem moet schoonmaken. Het ligt niet aan vuil ofzo op de schijf, want het zijn gloednieuwe dvd's.. Heeft iemand anders ervaring/oplossing betreffende dit probleem, hoor ik het heel graag! Gr, Jefferson.
Laatste reactie door Michiel, -
Gears of War
door walter1988- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Hoi mensen, Ik heb Gears of War gedownload, maar telkens als ik dit spel speel (zo'n 10 min) dan valt hij uit. Ik heb windows Vista, en eigenlijk voornamelijk deze problemen met de zogenaamde Games for Windows spellen. Hiermee bedoel ik dus spellen waarmee ik in kan loggen met een of andere live id... De crack die erbij zit is denk ik wel goed, dezelfde als op www.gameburnworld.com. Maar al deze spellen, (Gears of War, Kane & Lynch: dead men), en nog wat meer, vallen dus op dezelfde manier uit. En ik weet niet waarom.... zwaar klote dus. Als iemand van jullie mij hiermee kan helpen, graag ;D Alvast bedankt
Laatste reactie door walter1988, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik heb laatst RS:Vegas gedownload en vind hem wel vet. Weet iemand hier een goede crack/programmaatje/serial waarmee ik online kan, want ik moet een serial invoeren die ik niet heb...
Laatste reactie door Wesley, -
Kat in de zak bij makro
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Deze week was de psp go met 10 spellen(is overal) in de aanbieding bij de makro voor maar 141,61 euro, dus ik dacht: Die neem ik mee, had nog net geluk, ik had de laatste. Kom ik thuis en registreer ik hem: Blijkt dat de psp al eerder is geregistreerd en dus krijg ik de spellen niet. Ik ga vanmiddag/vanavond terug, maar hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik wil graag de psp, maar niet als ik er geen spellen bij krijg, kunnen zij(bij de makro) daar dan wat aan doen zodat ik toch die spellen kan krijgen? Niels
Laatste reactie door Rikkert., -
ps3 nickname's
door .Wouter.- 0 reacties
- 1.9k weergaven
ik wil meer mensen in me ps3 friendlist als ik je mag toevoegen zet hier je nickname bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
m3 real
door r4dioactivity- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb na een lange tijd zoeken een firmware gevonden die werkte op mijn m3 real. Alleen nu zijn er spellen die een hogere firmware nodig hebben. Als ik de nieuwste firmware erop zet lopen alle spellen vast bij het opstarten. Weer iemand hier een oplossing op?
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 6 reacties
- 1.9k weergaven
ik zoek de ikea woon accessoires van de sims 2, de ikea interieur accessoires v.d. sims 2, kerst accessoires v.d sims 2, villa en tuin accessoires v.d sims 2 en dan nog het uitbreidings pakket appartement leven v.d sims 2... ik ben ze al zoooo lang aant zoeke ma vind ze nergens of wel vind ik ze maar dan is dat zo een hele lijst erbij... kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door gangstermo, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hallo, ik heb testdrive unlimited gedownload, net geinstalleerd, crack vervangen, de EURO map vervangen (geen idee wat dat is) maar zat bij crack want voor de EURO map deed hij het zelfde, ik start het spel op via mijn snelkoppeling op het bureaublad, intro filmpje, nog een filmpje, vervolgens staat er heel vaag: loading en dan ineens.. sta ik weer op mijn bureau blad, dit heb ik ook al eens gehad met het spel the elder scrolls oblivion, die deed precies hetzelfde, deze heb ik toen verwijderd omdat hij niet aan de gang te krijgen was. waar ligt dit aan? ik heb nog geen andere cracks geprobeerd, maar omdat dat andere spel dat toen ook deed lijkt me dat het prob…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Ik krijg het spel niet gespeeld er staat the saved data has been corrupted and must be erased. Wat kan ik hieraan doen R4 revolution for ds (ndsl/nds) Wie kan mij helpen ? ???
Laatste reactie door GreenDroid,