Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Het is me een moeite maar ik heb hem nu eindelijk geisntalleerd. Ik ben er heel blij mee maar this veel leuker als je het vloeiend speelt en dat is bij mij nu niet. Nu is mijn vraag wat moet ik installeren om het vloeiend te spelen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
hallo, ik was aan het denken op WOW op een Private Server te spele, maar ik zag bij de servers dat er bij de populairste servers rond de 2000 spelers online waren. in een gigantische wereld van WOW is dit toch heel erg weinig? en lijkt het bijna een spelerloze wereld? of heb ik het nou fout? is er iemand hier emt ervaring op een WOW PS? is het de moeite waard als je met veel spelers samen wilt spelen? alvast bedankt
Laatste reactie door Dark Legend, -
Vraag over crack
door Gast Vlutje- 8 reacties
- 2,1k weergaven
Ik download meestal spellen, maar nu heb ik een paar echte spellen gekocht(Sid meier's IV en section 8 ), ik vroeg me af of ik nog gewoon met die spellen online kan als ik het spel crack, weet iemand hoe dit zit? Bvd, niels
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Staat er ergens op Deze site een torrent ofzo van een pro c ycling manager behalve 2008.. die wil ik graag Of als iemand een torrent weet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hee, Ik heb net succesvol alle Sims 2 spellen gedownload en geinstalleerd. Als laatst heb ik een crack geplaatst. Als ik op die crack klik om het spel te beginnen komt er een scherm voor met het volgende: Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics adapters in this system! Please make sure you have a DirectX 9 campatible graphics adapter and have installed the latest manufacturer provided driver. The appliciation will now terminate.. Het lijkt me dat mijn computer niet geschikt is, of ligt dat anders? Dat zou namelijk behoorlijk bale zijn. Ik hoop dat iemand me kan uitleggen wat t inhoud en als er een oplossing is, dat iemand me die vertelt. Alva…
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hoooii,,' Ik heb een vraagje en hoop dat iemand het weet,, Hoe sla je Style Boutique op want ik moet de hele tijd opnieuw beginnen?? Alvast bedankt,, ^^, x :angel: [modbreak]Graag bij één topic houden, je andere topic gaat over hetzelfde spel dus kan je vraag daar ook in[/modbreak]
Laatste reactie door muchlove4you, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Is er een mogelijkheid om met een gedownloade versie van FIFA 13, toch in bezit te komen van de nieuwste spelersselectie updates Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
Wii Music
door petervanessa- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Wii Music Pal. Als ik hem in de (omgebouwde) wii doe dan vraagt hij om een update. ook staat erbij dat als het mis gaat je de console kan dumpen. Maar dan met andere woorden uiteraad. Weet iemand hier iets van? Groet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 10 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb laatst het spel Virtua Tennis 3 gedownload. Ik moest de crack installeren nadat ik aparte schijf heb moeten maken. Gemount ofzoiets (Dit is wel allemaal gelukt.) Er stond dat ik de crack moest kopieren en toen moest plakken in map van het originele bestand(Sega)blablabla. Dit heb ik ook gedaan. Alleen het was dus de bedoeling dat hij het erna deed. Maar toen drukte ik op play en toen zei hij nog steeds: Please insert CD-Rom.... Hoe kan ik dit spel laten werken. Ik wil het heel graag spelen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door koekie, -
image starten
door Gast kwt- 0 reacties
- 2,1k weergaven
ik gebruik sindskort vista op mijn laptop maar ik krijg een probleem als ik een image ga openen. Ik gebruik daemon tools om te openen en alles werkt goed. maar ik klik dan op install en dan gebeurt er helemaal niks ik krijg wel een melding of ik dit wil toestaan en ik eb toestemming gegeven maar tevergeefs het spel is brothers in arms earned in blood kan iemand mij helpen?
-
Gears of War
door walter1988- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi mensen, Ik heb Gears of War gedownload, maar telkens als ik dit spel speel (zo'n 10 min) dan valt hij uit. Ik heb windows Vista, en eigenlijk voornamelijk deze problemen met de zogenaamde Games for Windows spellen. Hiermee bedoel ik dus spellen waarmee ik in kan loggen met een of andere live id... De crack die erbij zit is denk ik wel goed, dezelfde als op www.gameburnworld.com. Maar al deze spellen, (Gears of War, Kane & Lynch: dead men), en nog wat meer, vallen dus op dezelfde manier uit. En ik weet niet waarom.... zwaar klote dus. Als iemand van jullie mij hiermee kan helpen, graag ;D Alvast bedankt
Laatste reactie door walter1988, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hey, Ik heb nu Flatout ultimate carnage, maar daar moet je dus hoogspringen maar ik heb geen idee hoe dat moet. Iemand die het wel weet? P.S Ik heb flatout dus op de pc. Gr. Thijs
Laatste reactie door Thijs, -
wolfenstein
door roeland- 1 reactie
- 2,1k weergaven
ik heb rtc wolfenstein maar als ik het wil instaleren krijg ik deze errror: in DemoShield Runtime Player is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. hoe kan ik rtcw instaleren moet ik mijn video kaart driver updaten?
Laatste reactie door marcov, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
nu ik (al een tijdje) weet dat je de psp 3000 niet kunt ombouwen, betekent dat dan ook dat je er geen homebrews op kan zette of afspele??/ want ik had laatst ultimate psptube op mn psp gezet, toen ikem wou starte stond er dat ie beschadigt ofzo was en het niet kon afspele hetzelfde geld voor de homebrew torche. is er iets wat ik kan doen, of is het weer afwachten?????? doei 102
Laatste reactie door miran102, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Allo, Weet iemand een leuk adresje om dit goedkoop aan te komen? Greetz Edit: Nvm vond een leuk adresje http://www.xboxjunks.nl of iemand moet iets beters weten?
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
hallo ik heb zojuist age of empires 3 gedownload en geinstalleerd enzo maar nu start ik hem op en heb ik de taal op frans ofzo staan maar hoe kan ik hier een engels/nederlands taal pakket voor krijgen?
Laatste reactie door mummy, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Heey mensen !!! Ik heb net een Cod 4 private server online gegooid, vrienden die het spel gekocht hebben konden online, vrienden die hem gedownload hebben niet. Nu wilde ik weten hoe maak je zelf een Cracked Private server ?? Dan al aan het goede geweest maar is nergens te vinden, jammer genoeg :’(, Kan iemand mij hier mee helpen of weet iemand een linkje ?? Alvast bedankt
Laatste reactie door Sander, -
- 9 reacties
- 2k weergaven
Heey iedereen, Ik heb een game boy advance en zo´n kaartje. Ik wil graag pokemon training card game er op zetten die is van de coller en ik heb er 1an de advance maar dat lukt niet. Ik heb wel andere games die ook van de coler zijn er wel op gekregen maar dn dowlaode ik denk ik een andere bestand. http://romhustler.net/roms/gbc ik heb van deze site dat gedowload. Misschien weet iemand wat ik kan doen om hem wel er op te krijgen. Alvast bedankt:)! ZO´n ame boy spelletje zit in winrar in een zip archief en de coller ook maar er is toch wat anders mee gedaan. Veder zeggen mensen da tje eigen game kan maken weet iemand hoe dat zit? Alvast bedankt:)!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey allemaal! Kheb m'n zusje beloofd om eens een spel te downloaden enz. Dus ik kwam hier terecht. Ik heb al even gezocht en heb besloten om een Acekard 2 te kopen. Maar waar heb je die MicroSD kaart dan voor nodig? Die kan nergens in die Nintendo DS Lite? (Of toch nergens dat ik zag, ik haalde zelfs de batterij uit!) Dit vraag ik me toch af Kan iemand dit verduidelijken? Grtz Toin3
Laatste reactie door Toin3, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Wanneer ik hem wil installeren zegt hij dat hij een CD key nodig heeft. Ik heb al tientallen CD keys geprobeerd, maar geen 1 lijkt te werken
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
mijn zoon heeft een m3 ds kaartje nu draaien de nieuwe gedownloade spellen er niet allemaal op iemand zei mij dat ik wellicht het system moet wijzigen(updaten) waar kan ik dat vinden en welke moet ik dan gebruiken.
Laatste reactie door Zombymario, -
probleem met freedom fighters
door Gast erik_gek- 0 reacties
- 2k weergaven
hey boys ik heb probleem met freedom fighters. als ik hem opstart doet ie het, maar na een tijdje spelen (2 min), of ik doe iets sluit ie af en gaat trug naar windows. systeem: 2,0 ghz 256 mb ram 64 mb video (geforce) maar met me systeem is niets mis tog? weet iemand oplossing, reageer dan aub
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, ik heb laatst Ice Age 3 voor de Wii gedowload en in mijn Wii gestopt. Er begon toen gelijk een update die ik niet uit kon zetten. Ice Age deed het wel maar sommige andere spellen niet meer. Ik kreeg de melding dat ik de dvd moest verwijderen en de handleiding moest controleren. WAT DOE IK FOUT????? :-X
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Mijn zoon heeft een r4i kaart heb net nieuwe software erop gezet R4iLS_R4_V1.24 engels. Heb kaartje geformarteerd. Maar hij blijft op Loading staan. Kingston sdc4/4gb. Wie kan me helpen? Remko
Laatste reactie door daantje12565, -
battlefield 2 crack
door -lol-- 2 reacties
- 2k weergaven
heey ik heb battlefield 2 gedownload van de populaire game torrents maar ik heb geinstall maar de crack doet het niet ik heb 1.41 gemaakt en crack gedownload niks doet het..... als ik hem opstart krijg ik eeen error en krijg ik zwart beeld ik kan via alt, ctrl, delete uit doen. hulp gezocht graag....
Laatste reactie door -lol-,