Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb de razor versie van gta 4 gedownload ik heb hem geinstaleerd crack geplakt. maar als ik hem opstart zie ik eerst razor in mijn beeld staan dan komt er een zwart beeldje en komt er te staan: GTA IV FATAL ERROR:RMN40
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hey . Ik heb vanmorgen GTA. Vice city gedownload. Alles ging goed, alles uitgepakt etc Totdat ik wilde spelen. Het ging nog goed , tot in het startmenu. Boem, geen geluid meer. Dus ik druk maar op Start game. Cutscene was zonder geluid ; Hmpf. Dus ik ga wat spelen , autos stelen, mensen neerslaan etc. Ook geen geluid! Dus nu vraag ik mij af hoe ik daar nu weer geluid inkrijg. Is wel zo handig Ik heb op verschillende fora gezocht, en wel wat gevonden , maar ik snap er niets van , of het lukt mij gewoon niet. Ook op dit forum heb ik al met de zoekfunctie gezocht , maar niets gevonden . (Als er een topic over is , zou ik daar graag de link van krijgen , en an…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb de spellen gtr 2 en CoD(call of duty) voor de pc gedownload, maar bij gtr 2 vraagt hij een serial die niet hetzelfde is als die je gebruikt bij het instaleeren en bij CoD zegt hij dat de key al in gebruik is. iemand een oplossing? bvd
Laatste reactie door appelsap, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo heb probleem met deze spel geen beeld ik heb windows7 64 bits
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo ik kan het spel niet instaleren
Laatste reactie door Phairdy, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
elke keer als ik call of duty 4 mp start krijg ik een fout(iw3mp.exe)maar sp werkt prima kan iemand mij helpen met dit probleem alsvast bedankt Edit: en het is geen gedownloade versie Edit mod: voortaan de verander knop gebruiken
Laatste reactie door JStyle, -
m3 real
door r4dioactivity- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb na een lange tijd zoeken een firmware gevonden die werkte op mijn m3 real. Alleen nu zijn er spellen die een hogere firmware nodig hebben. Als ik de nieuwste firmware erop zet lopen alle spellen vast bij het opstarten. Weer iemand hier een oplossing op?
Laatste reactie door r4dioactivity, -
world of warcraft (2)
door Gast mitchell_k1- 0 reacties
- 1,8k weergaven
heej iedereen heeft het over gratis enzo maar er zijn haast geen players op servers laat staan dat je hulp krijgt dan moet je bijvoorbeeld dingen die je in level 20 moet spelen in 40 doen en quest voor level 60 niet kan dus eigenlijk moet je goed zoeken of je servers kan vinden met mensen zoniet dan is het een voordeel en een nadeel. voordeel: lekker rustig nadeel: geen raids geen hulp bij quests geen plezier met andere mensen enz.
-
- 10 reacties
- 1,8k weergaven
Weet iemand van jullie toevallig een goede torrent van Handball Simulator: European Tournament? Het liefste een .iso file. Op isohunt heb ik al gekeken, maar dan krijg ik .bin en .cue files. Mijn PC zegt dan: de bestanden kunnen niet worden gevonden. Wilt u de bestanden selecteren in een lijst of een oplossing zoeken op internet? weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik speel bf2 op mijn pc met windows 7 64 bits ik heb al van alles geprobeerd virusscanners en porten open zetten bf2 in windows xp mode gezet maar ik blijf een hoge ping houden weet trouwens ook niet welke poort ik nou open moet zetten voor bf2 hopelijk hebben jullie nog iets wat ik kan proberen. mvg pcgamexbox360,
Laatste reactie door Duken, -
Kat in de zak bij makro
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Deze week was de psp go met 10 spellen(is overal) in de aanbieding bij de makro voor maar 141,61 euro, dus ik dacht: Die neem ik mee, had nog net geluk, ik had de laatste. Kom ik thuis en registreer ik hem: Blijkt dat de psp al eerder is geregistreerd en dus krijg ik de spellen niet. Ik ga vanmiddag/vanavond terug, maar hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik wil graag de psp, maar niet als ik er geen spellen bij krijg, kunnen zij(bij de makro) daar dan wat aan doen zodat ik toch die spellen kan krijgen? Niels
Laatste reactie door Rikkert., -
Dit is het mapje van NHL 08 wat ik vandaag heb gedownload. Hoe kan ik dit niet van die rare tekentjes maken maar gewoon het teken van winRAR of hoe kan ik het 1 groot winrar bestand maken? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
[DS] R4 op DSi XL?
door dampie- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hoi... Volgende maand krijgen m'n beide zoontjes een dsi-XL voor de verjaardag.. Nu heb ik getwijfeld om een gewone dsi te kopen of een XL.. Al mijn vrienden hebben een dsi met R4 maar hoe zit dat nu met een XL en hoe werkt het precies..heb begrepen dat dit niet gaat lukken met een gewoon R4 kaartje ( kan ik bijvoorbeeld gewoon spellen van FTD downen of zijn hier weer andere sites voor, hoe gaat dat met flashen, wat moet ik nog meer doen voordat ze aan de gang kunnen met bv. 35 games op een kaartje enz. enz. :-[..) Grtzzz Dampie
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, tja daar ben ik weer... Na een hoop getob kwa software of r4igold... (nepkaart) Ben ik het nu écht beu! Ik wil een andere die wel update's heeft regelmatig. Ik lees veel goede berichten over een acekard2i, m3i,dstt supercard... maar ja door de keuzes weet ik het niet meer... Ik speel/zou willen spelen, kingdomhearts, puzzelspelletjes/zoek etc Ben benieuwd
Laatste reactie door ferrariking, -
- 12 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum en zoek altijd eerst mijn vragen op voordat ik ze stel. Nu heb ik een probleem die meerdere keren op dit forum is voorgekomen waar maar ik niet zelf uit kom. Ik gebruik deamon tool en alles ging goed tot ik het spel probeerde te spelen en toen kreeg ik dit: Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele "NBA2K10_EU" CD/DVD. Zie http://www.securom.com/message.asp?m=nodisc&l=nl voor meer details. Ik weet nu dat het komt omdat ik deamon tool gebruik, maar er is een manier om het spel alsnog te kunnen spelen. Kan iemand mij helpen? Met vriendelijke groet Cedric
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Beste leden, Ik heb een eigen gameserver hij is gehost bij een bedrijf. Namelijk een CoD4 gameserver 24 slot (zie mijn sig voor meer info). Maar ik wil graag dat er veel mensen op kunnen gamen. En niet iedereen heeft een legale CoD4 key. Heeft iemand ergens een tutorial hoe je zo'n gameserver een cracked server maakt. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
hallo ik heb zojuist age of empires 3 gedownload en geinstalleerd enzo maar nu start ik hem op en heb ik de taal op frans ofzo staan maar hoe kan ik hier een engels/nederlands taal pakket voor krijgen?
Laatste reactie door mummy, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
ej jongens ik heb net Battlefield 2 Gedownload en Geinstalleerd en Crack erop gezet maar als ik de game start word de beeld even zwart ??? en kom ik weer op mijn bureaublad en verder gebeurt er niks :-\ kunnen jullie mij misschien hiermee helpen O0 alvast bedankt
Laatste reactie door sunaj, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
hoi, Probleem rayman m, ik heb rayman m gekocht. ik heb hem geinstalleerd . dan klik op het icontje en dan start ie. als ik level aanklik dan hoor ik geluid, en ik zie alleen maar zwart. please help me. probleem donald duck quack attack: ik het spel geinstalleerd, en dan klik op spelen, en dan gebeurt er niks, het is gewoon een orgineel spel, dat zelfde heb ik ook met timon en pumba jungle games. help me mvg
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik was aan het denken op WOW op een Private Server te spele, maar ik zag bij de servers dat er bij de populairste servers rond de 2000 spelers online waren. in een gigantische wereld van WOW is dit toch heel erg weinig? en lijkt het bijna een spelerloze wereld? of heb ik het nou fout? is er iemand hier emt ervaring op een WOW PS? is het de moeite waard als je met veel spelers samen wilt spelen? alvast bedankt
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
hallo kan iemand me helpen ik wil graag gold voor gaia online of een account ik hoop dat iemand me kan helpen dank u als je me helpt
Laatste reactie door Pctje, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Alleen keer alles ik speel krijg ik dit: http://foto-uploaden.nl/img2/o78efp0.jpg Ik word er gek van wie kan mijn helpen? en dan in alle private server
Laatste reactie door kipneck, -
gebruikshandleiding
door eddd3- 3 reacties
- 1,8k weergaven
hallo weten jullie waar ik de gebruikershandleiding van formule 1 2007 kan downloaden? want ik kan hem niet vinden later eddd3
Laatste reactie door C.K7, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hey beste mensen Ik heb een vraagje ik download nu al een tijdje xbox360 games maar dan wel allen de PAL games, kan ik ook de NTSC downloaden ?. Vriendelijke groet john
Laatste reactie door boekema, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hoe kan ik skins op mijn nds zetten groetjes jorn !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatste reactie door downloadfreak,