Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 2k weergaven
Allo, Weet iemand een leuk adresje om dit goedkoop aan te komen? Greetz Edit: Nvm vond een leuk adresje http://www.xboxjunks.nl of iemand moet iets beters weten?
Laatste reactie door Wesley, -
- 14 reacties
- 2k weergaven
Ik heb een heel vervelend probleem, als ik aan het gamen ben op de pc springt het spel om de 3min. terug na het bureau-blad, vervolgens klik ik het spel weer aan en springt hij weer na 3min. terug na bureau-blad Ik heb al een systeem-herstel geprobeerd maar dat helpt niet
Laatste reactie door IfElse, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb far cry 2 succesvol gedownload. Alles uitgepakt met 7-zip. Ik mount de iso met deamon tools. Maar als ik dan 2x op setup klik gebeurt er helemaal niets ... hier een afbeelding van de bestanden: [img width=487 height=20]http://img293.imageshack.us/img293/nieuweafbeeldinglo5.jpg/1/w487.png
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]3 juni 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PlayStation 3, Xbox 360, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en Avontuur[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Bethesda Softworks[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]* OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Intel dual core 2 GHz or similar * RAM: 2 GB * HDD: 4 GB free disk space * Graphics: 256 MB Graphics Memory * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Online (2 spelers)[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]InXile E…
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
beste mensen, ik heb resident evil 5 gedownload,geinstalleerd en gecracked. het viel me al op dat de install in het japans was,maar had het toch maar geinstalleerd. toen ik het speelde zag ik dat de helft van de tekst in het japans was! heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door robertvg, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal. Ik krijg op mijn dsi de melding dat er geen game card in zit. Met een andere (zelfde type) flash card lukt het wel. Ik heb een EZ flash 5 card. Is deze stuk of kan ik dit zelf nog oplossen?
Laatste reactie door 01janneman, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14522.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
hallo allemaal, Ik heb gister de sims middeleeuwen gedownload met torrent (degene van RELOADED) en geinstaleerd. Er waren 2 verschillende cracks die je moet kopieren, TSLhost.ddl en TSM.ex_. Ik heb dit gedaan maar dan geeft hij aan dan hij niet kan controleren of de disk wel echt is. Bij de download informatie staat dat je de naam van TSM.ex_ moet veranderen in TSM.exe. Maar als ik op naam wijzigen druk komt er alleen TSM als naam te staan dus zonder de .ex_. Hoe kan ik deze dan alsnog veranderen? en moet ik de game juist wel of niet updaten? Groetjes sjaak
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
help.. ik heb een groot probleem... mijn pc wil geen grote moderne spellen meer draaien hij draaide eerst call of duty 4, gta sa, settlers 6. alsof het niets is,,, maar nu geeft ie elke keer de melding dat het programma gestopt is met werken ... bij al deze spellen,, ik heb al geprobeerd de spellen opnieuw te instaleren maar zonder resultaat, ik had er een no-cd crack overheen geplakt maar later ging ik gewoon met de dvd(dus niet gedownload) proberen... zonder resultaat,, iemand een idee wat het kan zijn ? :-\
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
hallo kan iemand me helpen ik wil graag gold voor gaia online of een account ik hoop dat iemand me kan helpen dank u als je me helpt
Laatste reactie door Pctje, -
Yoo, Ik heb onlangs een spel gedownload, namelijk battlefield 1942.. Maar hoe moet ik deze game instaleren?? Als ik naar de downloadmap ga (documenten>downloads>BF1942) dan zie ik 2 mappen: Disk 1 en Disk 2. Als ik naar Disk 1 ga zie, staat er: BF1942_1.xmd en BF1942_1.xmd.. Ik heb de .exe al gedownload.. Daemen tools en poweriso heb ik ook. Wat moet ik doen? MVG, shahab
Laatste reactie door Tom, -
battlefield 2 crack
door -lol-- 2 reacties
- 2k weergaven
heey ik heb battlefield 2 gedownload van de populaire game torrents maar ik heb geinstall maar de crack doet het niet ik heb 1.41 gemaakt en crack gedownload niks doet het..... als ik hem opstart krijg ik eeen error en krijg ik zwart beeld ik kan via alt, ctrl, delete uit doen. hulp gezocht graag....
Laatste reactie door -lol-, -
The Lord of the rings the Rise of the Witch King Multiplayer
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey allemaal, Ik heb de The lord of the rings the Rise of the witchking geinstalleerd daarna gepatched en nu wil ik online spelen maar hij doet het niet Ik heb The lord of the rings the battle of middle earth II gedownload omdat ik die cd kwijt ben. misschien heeft dat ermee te maken? Mvg Disaster
-
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hey, tja daar ben ik weer... Na een hoop getob kwa software of r4igold... (nepkaart) Ben ik het nu écht beu! Ik wil een andere die wel update's heeft regelmatig. Ik lees veel goede berichten over een acekard2i, m3i,dstt supercard... maar ja door de keuzes weet ik het niet meer... Ik speel/zou willen spelen, kingdomhearts, puzzelspelletjes/zoek etc Ben benieuwd
Laatste reactie door ferrariking, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Beste dukenleden, Ik heb gisteren een maand pirates of the burning sea gekocht, maar nu heb ik het volgende probleem het programma steam die de game download en waarmee je hem zou moeten kunnen spelen geeft de volgende melding: You must have administrator privileges to run station launcher. wat moet ik nu doen? mvg, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
multiplayer functie in fifa 2006
door Gast waelrahman- 1 reactie
- 2k weergaven
hey, heb fifa 2006 zojuist gedownload. Alleen de multiplayer functie werkt niet. Ik krijg telkens de melding 'rapport verzenden'. Op school werkt alles wel (ook gedownload). Heb ik misschien een speciale crack nodig voor de multiplayer functie?
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hey . Ik heb vanmorgen GTA. Vice city gedownload. Alles ging goed, alles uitgepakt etc Totdat ik wilde spelen. Het ging nog goed , tot in het startmenu. Boem, geen geluid meer. Dus ik druk maar op Start game. Cutscene was zonder geluid ; Hmpf. Dus ik ga wat spelen , autos stelen, mensen neerslaan etc. Ook geen geluid! Dus nu vraag ik mij af hoe ik daar nu weer geluid inkrijg. Is wel zo handig Ik heb op verschillende fora gezocht, en wel wat gevonden , maar ik snap er niets van , of het lukt mij gewoon niet. Ook op dit forum heb ik al met de zoekfunctie gezocht , maar niets gevonden . (Als er een topic over is , zou ik daar graag de link van krijgen , en an…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Mijn zoon heeft een r4i kaart heb net nieuwe software erop gezet R4iLS_R4_V1.24 engels. Heb kaartje geformarteerd. Maar hij blijft op Loading staan. Kingston sdc4/4gb. Wie kan me helpen? Remko
Laatste reactie door daantje12565, -
Problemen met Fable 2 xbox360
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb Fable 2 voor de xbox360 gedownload, gebrand en gespeeld, het spel deed het tot op een moment dat ie ermee stopte, toen heb ik de xbox opnieuw opgestart en dan doet ie het weer tot aan het hoofdmenu, als je dan op continue drukt gaat ie door, maar na een paar secondes wordt het beeld zwart :'(, ( ik heb 2 versies gedownload, maar bij beide doet ie dit) dit heb ik niet als ik een nieuw spel begin, maar daar heb ik geen zin in, BVD
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
als ik moh wil spelen krijg ik een melding dat ik nog wat moet installeren (physx) maar als ik dat wil instaleren krijg ik steeds deze melding http://s122.photobucket.com/albums/o271/arieos/?action=view¤t=untitled-4.jpg
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hoi, als ik op fifa manager 11 zit stoppen sommige spelers, en dan kan ik ze niet kopen. echt irritant. weet iemand hoe ik dat kan veranderen? misschien in de editor? please help me
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb stronghold legends gedownload en geïnstalleerd, maar als ik hem wil openen geeft hij een fout melding aan het ligt aan het bestand dragonfly.dll weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, ik heb NO$GBA gedownload maar ik moet steeds de settings opnieuw instellen als ik hem opnieuw opstart, Ook als ik op save settings heb geklikt. Kan ik trouwens ook met Wi-Fi op m'n pc? En,, hebben jullie misschien een site om nd spellen te downloaden? Dankuu
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik speel bf2 op mijn pc met windows 7 64 bits ik heb al van alles geprobeerd virusscanners en porten open zetten bf2 in windows xp mode gezet maar ik blijf een hoge ping houden weet trouwens ook niet welke poort ik nou open moet zetten voor bf2 hopelijk hebben jullie nog iets wat ik kan proberen. mvg pcgamexbox360,
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo heb probleem met deze spel geen beeld ik heb windows7 64 bits
Laatste reactie door katarina,
