Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
Hey, Ik heb fifa 06 geinstaleerd via cd dus niks aan de hand en geen crack nodig enzo, maar als ik het dan wil spelen heb ik de cd ik mijn computer maar zegt ie dat ik niet de juiste cd erin heb iemand oplossing??
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Wie O wie heeft er een werkende crack voor mij om dit spel te kunnen spelen. Het ziet er heeel erg leuk uit, is niet zwaar voor mijn pc en wil het spel graag spelen, maar de crack die ik heb gevonden, of doet het niet of ik doe iets verkeerd.
Laatste reactie door iOrale, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Ik heb onlangs mijn Xbox 360 laten ombouwen, en heb middels een gebrande schijf van de ombouwer zelf gezien dat hij werkt. Ik heb laatst Fifa 09 gedownload voor de Xbox, en alles perfect uitgevoerd zoals ook in dit forum beschreven staat. (Uitpakken met winrar, branden met Alcohol op laagste brand snelheid op verbatim +r schijf enz.). Echter, als ik de schijf erin doe, zegt de Xbox dat de schijf dirty is en dat ik hem moet schoonmaken. Het ligt niet aan vuil ofzo op de schijf, want het zijn gloednieuwe dvd's.. Heeft iemand anders ervaring/oplossing betreffende dit probleem, hoor ik het heel graag! Gr, Jefferson.
Laatste reactie door Michiel, -
Kat in de zak bij makro
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Deze week was de psp go met 10 spellen(is overal) in de aanbieding bij de makro voor maar 141,61 euro, dus ik dacht: Die neem ik mee, had nog net geluk, ik had de laatste. Kom ik thuis en registreer ik hem: Blijkt dat de psp al eerder is geregistreerd en dus krijg ik de spellen niet. Ik ga vanmiddag/vanavond terug, maar hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik wil graag de psp, maar niet als ik er geen spellen bij krijg, kunnen zij(bij de makro) daar dan wat aan doen zodat ik toch die spellen kan krijgen? Niels
Laatste reactie door Rikkert., -
[DS] R4 op DSi XL?
door dampie- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hoi... Volgende maand krijgen m'n beide zoontjes een dsi-XL voor de verjaardag.. Nu heb ik getwijfeld om een gewone dsi te kopen of een XL.. Al mijn vrienden hebben een dsi met R4 maar hoe zit dat nu met een XL en hoe werkt het precies..heb begrepen dat dit niet gaat lukken met een gewoon R4 kaartje ( kan ik bijvoorbeeld gewoon spellen van FTD downen of zijn hier weer andere sites voor, hoe gaat dat met flashen, wat moet ik nog meer doen voordat ze aan de gang kunnen met bv. 35 games op een kaartje enz. enz. :-[..) Grtzzz Dampie
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
weet iemand hoe ik batlefield 1942 gratis online kunt spelen zonder aan gamespy arcade te betalen ik heb eens een de aller nieuwste patch geinstaleert maar dan staat er bij gamespy arca error en dat ik er niet in kan weet iemand een manier om toch gratis online te kunen alvast bedankt
Laatste reactie door bjorn1324117101, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Alle consoles zijn vrij oud. PS3, Xbox 360 of Wii. Wat zou je broer (11 jaar) kunt kopen? Wat zijn de beste games?
Laatste reactie door Simosola, -
The Settlers 7
door katoenman- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb afgelopen week The Settlers 7 gedownload van razor 1911, de game opstarten werkt wel maar als ik eenmaal een missie wil spelen doet het spel raar, zoals te zien is in de bijlage. Volgens mij licht het aan het videogeheugen, want het groene balkje loopt niet tot het aanwijs-pijltje. Wat zou ik hier aan kunnen doen? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Freddytje, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
hoi, als ik op fifa manager 11 zit stoppen sommige spelers, en dan kan ik ze niet kopen. echt irritant. weet iemand hoe ik dat kan veranderen? misschien in de editor? please help me
Laatste reactie door Markey54, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
heei iedereen! heb even een vraagje! ik heb sinds kort de sims 3 (jeeeei ;D) en ik heb het tot 2 keer toe goed kunnen spelen.. maar nu als ik het spel open en een familie wil maken, zie ik in dat onderste sjabloontje waar het gezicht van je sims normaal staat nisk meer staan, :-\ en als ik dan mijn familie op sla en wil verhuizen zie ik alleen 2 zwarte schimmen ??? snap er helemaal niks van hoe dat kan! hij dee het namelijk eerst wel goed! :'( heeft iemand toevallig een oplossing? ik heb het trouwens ook als ik een bestaande familie verhuis.. dan zijn het ook zwarte schimmen x :-*
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hoe kan ik skins op mijn nds zetten groetjes jorn !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Kun je een Dsone gebruiken voor de dsi als je de goede firmware hebt? Bestaat er eigenlijk ook al een supercard voor de 3DS????
-
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hey beste mensen Ik heb een vraagje ik download nu al een tijdje xbox360 games maar dan wel allen de PAL games, kan ik ook de NTSC downloaden ?. Vriendelijke groet john
Laatste reactie door boekema, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
yu ik heb team fortress 2 gedownload maar als ik kijk bij de spellen van steam staat tf 2 er niet bij en als ik op het spel zelf doe server zoeken dan zegt hij steam beta moet zijn geactiveerd om de functie servers zoeken te gebruiken
Laatste reactie door onestar, -
world of warcraft (2)
door Gast mitchell_k1- 0 reacties
- 1,9k weergaven
heej iedereen heeft het over gratis enzo maar er zijn haast geen players op servers laat staan dat je hulp krijgt dan moet je bijvoorbeeld dingen die je in level 20 moet spelen in 40 doen en quest voor level 60 niet kan dus eigenlijk moet je goed zoeken of je servers kan vinden met mensen zoniet dan is het een voordeel en een nadeel. voordeel: lekker rustig nadeel: geen raids geen hulp bij quests geen plezier met andere mensen enz.
-
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
ik zoek de ikea woon accessoires van de sims 2, de ikea interieur accessoires v.d. sims 2, kerst accessoires v.d sims 2, villa en tuin accessoires v.d sims 2 en dan nog het uitbreidings pakket appartement leven v.d sims 2... ik ben ze al zoooo lang aant zoeke ma vind ze nergens of wel vind ik ze maar dan is dat zo een hele lijst erbij... kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door gangstermo, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hey, ik heb vragen over ragdoll masters: hoe kan ik andere muziek in het spel zetten? en ik wou graag andere skins enzo voor het spel(ik heb ook een site gevonden met mods http://forums.ragdollsoft.com/viewtopic.php?t=2158 ) maar ik weet niet hoe ik het moet gebruiken.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ik loop me gek te zoeken naar een crack voor 2.7.7 van world adventures, en ook high-end lot stuff 3.3.11. Ik kan het maar niet vinden. Weet iemand het??
Laatste reactie door gdscei, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb Counter strikie 1.6 gisteren gedownload met behulp van een filmpje van youtube. Nu wil ik met mijn broer spelen op zijn laptop en ik op de vaste PC dus LAN. Maar ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen ik heb gelezen dat dit kan met hamachi. En ik heb deze tutorial gebruikt: http://tutorial.destralak.info/,maar ik zie in counterstrike nergens iets over lan instellingen. Kan iemand mij AUB helpen.
Laatste reactie door filkill, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hoi, weet iemand hoe je een xbox 360 spel brandt? hij is al omgebouwd. ik heb ook dvd+r dl gekocht mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Yoo Dukers, Weet iemand toevallig of Forza Horizon voor de X360 3D ondersteunt? Thnxx
Laatste reactie door Bolleeder, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Weet iemand hoe ik xbox one games kan downloaden Alvast Bedankt
Laatste reactie door k2711, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik wil zombie mode doen lan, maar dat lukt niet. Hij zegt dat die code al door een andere pc word gebruikt terwijl we andere codes hebben :-[ Heeft iemand de oplossing?
Laatste reactie door Robin, -
DS Spellen
door perfect- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Heey mensen !! Ik wil graag leren hoe je DS spellen moet downloaden en hoe je de spellen op je DS kunt krijgen. Kan iemand mij hier bij helpen met een duidelijke uitleg ??? zou fijn zijn! Groetjes!
Laatste reactie door Vico, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb laatst een spel gedownload en nu heb ik setup geinstalleerd en heb ik de crack in de map gekopieerd maar nu krijg ik nog steeds dit probleem(zie plaatje) Wie kan mij helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Robbert,