Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
heei iedereen! heb even een vraagje! ik heb sinds kort de sims 3 (jeeeei ;D) en ik heb het tot 2 keer toe goed kunnen spelen.. maar nu als ik het spel open en een familie wil maken, zie ik in dat onderste sjabloontje waar het gezicht van je sims normaal staat nisk meer staan, :-\ en als ik dan mijn familie op sla en wil verhuizen zie ik alleen 2 zwarte schimmen ??? snap er helemaal niks van hoe dat kan! hij dee het namelijk eerst wel goed! :'( heeft iemand toevallig een oplossing? ik heb het trouwens ook als ik een bestaande familie verhuis.. dan zijn het ook zwarte schimmen x :-*
Laatste reactie door Robin, -
- 9 reacties
- 2k weergaven
Heey iedereen, Ik heb een game boy advance en zo´n kaartje. Ik wil graag pokemon training card game er op zetten die is van de coller en ik heb er 1an de advance maar dat lukt niet. Ik heb wel andere games die ook van de coler zijn er wel op gekregen maar dn dowlaode ik denk ik een andere bestand. http://romhustler.net/roms/gbc ik heb van deze site dat gedowload. Misschien weet iemand wat ik kan doen om hem wel er op te krijgen. Alvast bedankt:)! ZO´n ame boy spelletje zit in winrar in een zip archief en de coller ook maar er is toch wat anders mee gedaan. Veder zeggen mensen da tje eigen game kan maken weet iemand hoe dat zit? Alvast bedankt:)!
Laatste reactie door Zombymario, -
DS Spellen
door perfect- 2 reacties
- 2k weergaven
Heey mensen !! Ik wil graag leren hoe je DS spellen moet downloaden en hoe je de spellen op je DS kunt krijgen. Kan iemand mij hier bij helpen met een duidelijke uitleg ??? zou fijn zijn! Groetjes!
Laatste reactie door Vico, -
The Precursors
door katarina- 7 reacties
- 2k weergaven
Probleem met deze spell geen geluid bij praten weet iemand oplossing Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
wie heeft nog meer met resistance 2 online problemen dat hij gewoon niet kan verbinden ik moet gewoon een uur zoeken voordat ik een spel heb. mijn internet is gewoon goed (draadloos de ps3 heeft 100% ontvangst) of weten jullie mischien hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door .Wouter., -
- 3 reacties
- 2k weergaven
als ik over knippers rij of als ik spring dan slaat de motor voor over maar ik heb geen idee wat ik moet veranderen bij bike setups
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Heej allemaal, ik heb fifa 11 gedownload en heb zoals de meeste hetzelfde probleem, als ik het spel opstart krijg ik een wit scherm te zien en verder niets. Ik heb een R4 i kaartje en heb deze update geprobeert (1.56) http://www.r4ultra.com/download.htm Nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem, het witte scherm. Zou iemand me kunnen helpen? Alvast bedankt Mvg, talietje
Laatste reactie door talietje, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb de spellen gtr 2 en CoD(call of duty) voor de pc gedownload, maar bij gtr 2 vraagt hij een serial die niet hetzelfde is als die je gebruikt bij het instaleeren en bij CoD zegt hij dat de key al in gebruik is. iemand een oplossing? bvd
Laatste reactie door appelsap, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Ik krijg het spel niet gespeeld er staat the saved data has been corrupted and must be erased. Wat kan ik hieraan doen R4 revolution for ds (ndsl/nds) Wie kan mij helpen ? ???
Laatste reactie door GreenDroid, -
- 9 reacties
- 2k weergaven
Halloo, ik probeer de game 'the movies' te downloaden, naja het downloaden is wel gelukt. En ik heb 'm gemount en geinstaleerd maar als ik 'm nu wil afspelen zegt ie: 'Please insert the movies CD, select OK and restart application.' Wie kan mij alsjeblieft helpen? Ik heb namelijk niet veel verstand van Pc spellen downloaden ...
-
- 3 reacties
- 2k weergaven
ik heb de razor versie van gta 4 gedownload ik heb hem geinstaleerd crack geplakt. maar als ik hem opstart zie ik eerst razor in mijn beeld staan dan komt er een zwart beeldje en komt er te staan: GTA IV FATAL ERROR:RMN40
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik denk dat het niet hier hoort maar ik weet ook niet waar dit hoort...
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
hallo een vriendin is opzoek naar de sims nightlife heeft iemand deze? en kun je dan deze opsturen naar mijn email?
Laatste reactie door astidbbrouwer, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Het is me een moeite maar ik heb hem nu eindelijk geisntalleerd. Ik ben er heel blij mee maar this veel leuker als je het vloeiend speelt en dat is bij mij nu niet. Nu is mijn vraag wat moet ik installeren om het vloeiend te spelen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Beste leden, Ik heb een eigen gameserver hij is gehost bij een bedrijf. Namelijk een CoD4 gameserver 24 slot (zie mijn sig voor meer info). Maar ik wil graag dat er veel mensen op kunnen gamen. En niet iedereen heeft een legale CoD4 key. Heeft iemand ergens een tutorial hoe je zo'n gameserver een cracked server maakt. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Yoo Dukers, Weet iemand toevallig of Forza Horizon voor de X360 3D ondersteunt? Thnxx
Laatste reactie door Bolleeder, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo mensen, Ik heb net de sims 2 torrent gedownload en dat ging allemaal probleemloos, het uitpakken was ook geen probleem. Maar nu moet ik het natuurlijk nog installeren. Als je de gedownloade bestanden uitpakt heb je eigenlijk 4 mappen, van elke cd één. Het probleem is, bij het installeren, dat ik niet verder kom dan CD 1. Want dan vraagt de pc om CD 2 en ik kan hier geen installatiesetup voor vinden. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit moet oplossen of wat er mis is?
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Beste Leden.. Daar ben ik weer met een vraag. Ik heb toch weer een game voor de pc gedownload (racedriver grid) was een iso. Ik heb hem daarna uitgepakt met winrar (althans met r muisknop op autorun en dan add to autorun rar) tot zover alles goed want ik kon hem dus installeren p de pc...Zover ik weet denk ik dat dat allemaal goed is gegaan.. Nu krijg ik het menu dus play,unistall,help en exit.. Druk ik nu op play dan krijg ik dus de melding dat hij geen cd/dvd heeft gevonden.. Help help wat doe ik nu weer niet goed..... O,ja graag jip en janneke taal THANX
Laatste reactie door chevycaprice, -
Punkbuster
door Thijsss- 1 reactie
- 2k weergaven
Halle iedereen, Ik heb een vraag over Punkbuster. Ik speel Call of Duty via 'The all seying eye'. Hij heeft het altijd gedaan maar nu wordt ik gekickd van de server door Punkbuster. Wat kan ik hier tegen doen? Thijs.
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb vandaag een nieuw uitbreidingspakket geïnstalleerd van de Sims en heb het na de installatie even kunnen spelen. Toen ik het net weer wou opstarten, ging het echter niet meer :-\ Ik speel met een virtuele drive en heb de crack gedownload. Het spel zelf krijg ik opgestart, maar wanneer ik de intro wil skippen of wanneer ik eindelijk aan het hoofdscherm aanbeland ben, blokkeert het spel. Dan hoor ik het gekende 'ping'-geluid, en wanneer ik van scherm wissel zie ik het volgende schermpje: Heb al vanalles geprobeerd maar ik ben sowieso geen heldin in dit soort zaken, dus ... help? :-[ Alvast bedankt!
Laatste reactie door Vevine, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo mensen, ik doe al een tijdje op Ubi Rainbow Six - Black Thorn Multiplayer maar als ik een room wil maken dan lukt dat mij niet, ik heb al gevraagd aan mensen die het wel kunnen wat zei hebben gedaan. dan zeggen ze dat de dan aan aantal poorten moet openen. kan iemand mij vertellen hoe dat moet of hoe ik kan hosten met Rainbow Six - Black Thorn? alvast bedankt Jesper
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb Medieval 2 total war gekocht. (een paar maanden geleden) Nu blijkt dat de CD key die erbij zat, niet geldig is (ik had het alleen gespeeld op iemand anders zijn PC met zijn installatie) Als ik de cd key intyp dan kan ik niet op volgende klikken.
Laatste reactie door Pctje, -
Kat in de zak bij makro
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Deze week was de psp go met 10 spellen(is overal) in de aanbieding bij de makro voor maar 141,61 euro, dus ik dacht: Die neem ik mee, had nog net geluk, ik had de laatste. Kom ik thuis en registreer ik hem: Blijkt dat de psp al eerder is geregistreerd en dus krijg ik de spellen niet. Ik ga vanmiddag/vanavond terug, maar hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik wil graag de psp, maar niet als ik er geen spellen bij krijg, kunnen zij(bij de makro) daar dan wat aan doen zodat ik toch die spellen kan krijgen? Niels
Laatste reactie door Rikkert., -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb Auto's in GTA San andreas gezet met SAMI, dus ik wil GTA opstarten en dan blijft ie hange bij t laden :-[ :geheim: Kan iemand me AUB helpen dank alvast, Laurens
Laatste reactie door lauwie33, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, ik heb dus guitar hero en ik ben de originele liedjes zat. nu ben ik best bereid om te betalen voor nieuwe liedjes, maar er zit voor mij niks interresants tussen. aangezien ik redelijk fan ben van Green Day zou het natuurlijk geweldig zijn als hier Downloadeble content voor uitkwam.. en wat blijkt:die is er inderdaad....voor rockband > :( ??? :-[ :geheim: :-\ :'( :redface: :s :duivel: daarom ben ik best wel pissed off. is er een manier om zelf liedjes in t spel te zetten (kleine kans, maar niet geschoten is altijd mis, toch? Ik heb de game voor mijn Xbox360 (niet omgebouwd)
Laatste reactie door njitram,
