Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 7.9k weergaven
hoi, weet iemand de age of mythology key product?
Laatste reactie door bambi1515, -
- 2 reacties
- 4.4k weergaven
hey ik heb een ttdsi card en heb op mijn kaartje net de nieuwste software gezet. dit is de link: http://filetrip.net/f12547-DsTT-Unoffical-Firmware-V1-18.html . ik heb toystory 3 gedownload maar als hij die probeert te laden staat er : [rom loading failed] load ro errcode=-4 please reset system wat moet ik doen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Yoo Dukers, Weet iemand toevallig of Forza Horizon voor de X360 3D ondersteunt? Thnxx
Laatste reactie door Bolleeder, -
- 2 reacties
- 11.7k weergaven
hey ik ben net nieuw op deze site en ook nog niet zo heel erg goed met downloaden maar als ik of:dr dowload volgens de uitleg. Is ie mischien net een minuutje aan het dowloaden en dan komt ie ineens bij in active te staan kan iemand me hier mee helpen? thnx
Laatste reactie door giela, -
Heb Doom3 gekopiërd via Alcohol120 en via GameCopyWorld.com diverse cracks geprobeerd. Het spel start wel op, maar bij : nieuw spel, enz, gaat hij wel laden, maar gooit me er daarna uit. Kunnen jullie zeggen wat ik fout doe en wat ik dan wel moet doen???? In afwachting, m.vr.gr. Jan
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Beste forum ik heb net topspin2 gedownload alles werkt allen kan ik niet echt met mijn speler lopen over het veld als ik sla en de bal is in de buurt kan hij er wel bij, maar hij loopt niet de hoek in ook bij de service kan ik me niet bewegen. wie weet hoe dit zit?
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb vandaag wow (world of warcraft) gedownload en alles met de server Enzo zodat ik het gratis kan spelen. Maar ik vraag me nu dus af of ik ook gewoon nieuwe patches kan downloaden in het spel. Want ik dacht zelf namelijk dat het gewoon hetzelfde is als het originele spel,maar je bent alleen met mensen van die private server. Dit zijn dus mijn twee vragen: 1.kan ik normale nieuwe patches downloaden. 2.zit ik in het spel alleen maar met mensen van die server.
Laatste reactie door timothy250, -
Black ops
door appeltje123- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo iedereen Een maat van mij heeft de first strike van black ops gekocht en gedownload op zijn ps3. Ik heb ook een ps3 en ik had gehoord dat je de first strike 5 keer op verschillende ps3 accounts kunt downloaden, alleen mijn vraag is, kan dit wel? Zo ja; HOE? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo, Ik heb een game, re: chain of memories gebrand. Deze werkt goed met memor32. Alleen de filmpjes in de game blijven op sommige punten ( even) hangen. Iemand een idee hoe dit komt? Groeten Hugo
Laatste reactie door Hav, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo mensen. Ik speelde laatst Top Spin 3 op een Xbox 360, en vond het een erg goed spel. Weten jullie een goed tennis spel voor de computer? Ik vind Virtua tennis niet zo heel goed, ook door die minigames enzo. graag jullie advies. mvg jamie
Laatste reactie door lser, -
- 2 reacties
- 8.4k weergaven
Als ik bij skyrim in het water spring maakt niet uit waar loopt me PS3 gelijk vast. Toen ik het een paar maanden terug voor het laatst speelde gebeurde dit nooit
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hey ik heb CoD2 en ik heb wat probelem . Mijn vrienden spelen CoD2 ik heb er ook 1 gekocht maar mijn is versie 1.2 en die van hun is 1.0 ik heb wat ander forms gelezen bij de ene staat je moet het opnieuw instaleren heb ik gedaan maar bij mij is nog steeds V1.2 Kan iemand me helpen alvast bedankt O0
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb Empire total war gedownload en het een tijdje gespeeld. als ik een battle 1 vs 1 doe is er niks raars aan de hand en alles speelt gewoon goed. maar als ik 2 v 2 doe gaan alle units opeens stuiteren en stukje bij beetje vooruit lopen. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Specs: GT630 2GB i3 540 4GB ram
Laatste reactie door Phairdy, -
Nintendo DS roms downloaden
door Gast Phev- 1 reactie
- 9.3k weergaven
Mijn oude fijne DS heb ik weer uit de kast gehaald. Ik wil er wat nieuwe spelletjes opzetten. Weten jullie nog goede rom sites waar ik de roms rechtstreeks kan downloaden?
Laatste reactie door William1, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
nou heb ik laatst call of duty world at war gedownload. dacht leuk laat ik is gaan spelen. alles werkt totdat ik bij het menuutje kom waar ik kan kiezen wat voor moeilijkheidsgraad. maar als erop druk kom ik gewoon weer bij het beginscherm waar ik kan kiezen solo of missie selecteren. nou zag ik hier nog een topic staan overdat zelfde probleem maar die jongen deed gewoon een nieuwe videokaart erin en hij deed het. maar dat werkt dus niet bij mij! iemand een oplossing? dit is mijn specificatie: CPU Type QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2400 MHz (9 x 267) Geheugen: 4 GB Video kaart NVIDIA GeForce 9500 GT (1024 MB) Geluidskaart C-Media CMI8738/C3DX Audio Devic…
Laatste reactie door martin2, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
[table] [th] Kingdoms of Amalur: Reckoning [/th] [td] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC, PS3, XBOX360[/td2][td2]Bron:[/td2][td2]http://www.gamer.nl/game/pc/kingdoms-of-amalur-reckoning/[/td2] [td2]Genre:[/td2][td2]Avontuur[/td2][td2]Game link:[/td2][td2]http://reckoning.amalur.com/[/td2] [td2]Uitgever:[/td2][td2]Electronic Arts[/td2][td2]Release datum[/td2][td2]09-02-2012[/td2] [td2]Systeemeisen:[/td2][td2]Aangeraden wordt een quadcore-processor van Intel op 2,4GHz of een van AMD op 2,6GHz, met 3GB werkgeheugen onder Windows XP en 4GB voor systemen met Vista of Wi…
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo,, Ik heb London 2012: The Official Video Game gedownload, kan hem installeren, maar hij doet het niet. Ik heb 64 bits Windows 7 in VMWare, maar ook in met Wineskin in OS X Lion doet ie het niet. Ik heb volgens mij geen crack nodig, want op mijn broertjes computer doet ie het wel, maar ja daar kan ik niet altijd op. Weet iemand waarom hij het niet doet, er komt nog niet een zwart scherm van het laden, met Wineskin is dit wel, maar dan valt ie weg. Ik heb de FLT download geprobeerd en die van BlackBo, de FLT download doet het op mijn broertjes pc met Windows vista wel. Kan iemand mij helpen met het spel te installeren en te starten, het zou mooi zijn als ik het met Wi…
Laatste reactie door mathijs666, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Iemand enig idee hoe je AI-gestuurde bots kunt toevoegen, zodat je player vs bots kunt spelen? Ik ben al zover dat ik een bot kan toevoegen, maar dan blijft ie gewoon stilstaan zonder iets te doen.
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
heb gta san andreas gedownload en geinstalleerd maar heb nu een probleem als ik gta met de verkenner open dan staat er een map hoodlum waar het gta.exe file instaat hier moet ik normaal toch een crack over kopieren ofniet? heb al geprobeerd met een crack van gamecopyworld maar als ik die over de file wil kopieren komt er telkens de foutmelding dat dit niet gaat, dat ik ellen kan lezen maar niet kopieren kan iemand helpen
-
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hallo ik post het maar even hier omdat niemand antwoord in het gta 4 topic. Daar geraak ik er totaal geen wijs uit in dat topic daarom vraag ik het hier nog even. Een goed werkende torrent voor GTA 4 en een werkende crack liefst. btw: is mss ook goed voor andere lezers
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo ik heb fifa 2009 en ik wil deelnemen aan een online comp maar ze vragen constant een wachtwoord weet iemand toevallig of ik me nog ergens moet aanmelden of zo. Ik heb wel online al gespeeld
Laatste reactie door roeney, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, Sinds vandaag heb ik de error op cod4 als ik ong. 2/4 minuten speel, iw3mp.exe, ik heb heel google al afgezocht en al van alles geprobeert, maar ik krijg het probleem niet verholpen. Nu had iemand het over geluidskaart update, ik heb everest gedownload, en ik dacht dat dit mijn geluidskaart was: nVIDIA MCP73 - High Definition Audio Controller PCI Zou iemand mij kunnen helpen met dit probeem, en mij kunnen helpen met het updaten van mijn geluidskaart, ik weet niet hoe dat moet. MvG Bryan
Laatste reactie door jensu_4, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Ik zoek het spel gran turismo voor de pc
Laatste reactie door William1, -
absolute mp3 splitter
door Gast karper- 1 reactie
- 2.8k weergaven
heeft iemand een key voor dit programma kan er geen vinden
swap van slidecard met flip/flop cover
door Gast vinnie- 1 reactie
- 2.2k weergaven
wie heeft er ervaring met een swap van slidecard met een flip/flop cover? mijn vraag is: slijt de laser van de ps2 door het lezen van de gecopieerde spellen? of is het risico dat de ps2 kapot gaat kleiner dan wanneer ik hem om laat bouwen?wie gebruikt er zo\'n swap?en hoe lang al?Ik kan er nl 1 voor mijn dochter kopen,maar ze is bang dat haar (zelf gekochte) ps2 kapot gaat...