Spring naar bijdragen

De Sims 2 gaan het maken


Gast Michielvsb

Aanbevolen reactie

Gast Michielvsb

Ik had vroeger the sims 2 open for business eens gedownload (+ alle andere uitbreidingspaketten). Daarna crashte de computer en hebben we een recovery gedaan (productherstel). Ik had nog een reservekopie van alle bestanden, dus van de volledige cd die ik gedwonload had. Hoe kan ik de bestanden opzich mounten zonder enige tussenkomst van een cd? Ik heb poweriso geprobeert, maar hiermee kan je maar bestanden naar een image schrijven tot 300mb. Wil je hoger, moet je ervoor betalen. Ik heb dus de betanden die normaal op een cd staan, op een externe harde schijf van 160GB staan. Hoe kan ik die bestanden nu opzich mounten? Als je het niet begrijpt laat je maar iets horen. Poweriso beschikt ook over een mount functie die perfect werkt, het enige wat ik dus nog nodig heb, is een programma dat van losse bestanden een schijf image kan maken (cue/bin/iso/daa).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  305
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

als je wil kan ik je via gmail de pro versie van poweriso sturen all in

ik had ook dat probleem maar hier leerden ze me dat power iso free maar tot idd 300 mb neemt

ook heb ik alcohol 120 % als je die wil.

die is eigenlijk nog beter want je kan bv van een cd met een simpele klik een image op de harde schijf zetten..

mail eens anders en vermeld ervbij dat je van dukenl komt dat ik het weet

b

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 305
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.931
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

als je wil kan ik je via gmail de pro versie van poweriso sturen all in

ik had ook dat probleem maar hier leerden ze me dat power iso free maar tot idd 300 mb neemt

ook heb ik alcohol 120 % als je die wil.

die is eigenlijk nog beter want je kan bv van een cd met een simpele klik een image op de harde schijf zetten..

mail eens anders en vermeld ervbij dat je van dukenl komt dat ik het weet

b

In de downloads van DukeN staat een "oudere" versie van poweriso die nie het limiet van 300 mb heeft. Anders moet je die even downloaden  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...