Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Heb de sim2 compleet gedownload en nu bezig te instaleren lukt prima incl cracks alleen zegt ie nu als ik wil spelen dat ik de cd erin moet doen... Hoe los ik dit op??? Graag iemand die het me stap voor stap uitlegd heb al een aantal onderwerpen hierover gelezen maar snap er nog echt helemaal niets van... blijkbaar heb ik de verkeerde cracks? Thanks
Laatste reactie door Heks82, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, Ik heb mijn 3DS weer eens uit de kast gehaald en ik zou graag wat hulp willen met betrekking tot een nieuwe R4 kaart om de nieuwere games te kunnen spelen. Waar kan ik het beste een nieuwe R4 kaart kopen? Welke sites raden jullie aan in 2020? Ik heb 3 oude R4 kaarten liggen maar die ondersteunen de nieuwere spellen niet die groter zijn dan 200MB. Tips en ideeën / suggesties zijn van harte welkom! met vriendelijke groet, Lemurian.
-
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Goedemiddag, Ik heb een sims 2 uitbreidingspakket gedownload en geinstalleerd, en nu wilde ik het spelen dus opende ik het, maar nu loopt ie soort van vast bij het ladingsscherm. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? alvast bedankt!! groetjes Esther
Laatste reactie door e123, -
DS Spellen
door perfect- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Heey mensen !! Ik wil graag leren hoe je DS spellen moet downloaden en hoe je de spellen op je DS kunt krijgen. Kan iemand mij hier bij helpen met een duidelijke uitleg ??? zou fijn zijn! Groetjes!
Laatste reactie door Vico, -
Hey, Ik heb fifa 06 geinstaleerd via cd dus niks aan de hand en geen crack nodig enzo, maar als ik het dan wil spelen heb ik de cd ik mijn computer maar zegt ie dat ik niet de juiste cd erin heb iemand oplossing??
Laatste reactie door Robbert, -
- 9 reacties
- 1,8k weergaven
Halloo, ik probeer de game 'the movies' te downloaden, naja het downloaden is wel gelukt. En ik heb 'm gemount en geinstaleerd maar als ik 'm nu wil afspelen zegt ie: 'Please insert the movies CD, select OK and restart application.' Wie kan mij alsjeblieft helpen? Ik heb namelijk niet veel verstand van Pc spellen downloaden ...
-
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
hallo weet imand waar de code godmode in moet tippen Bedankt
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo,, Ik heb London 2012: The Official Video Game gedownload, kan hem installeren, maar hij doet het niet. Ik heb 64 bits Windows 7 in VMWare, maar ook in met Wineskin in OS X Lion doet ie het niet. Ik heb volgens mij geen crack nodig, want op mijn broertjes computer doet ie het wel, maar ja daar kan ik niet altijd op. Weet iemand waarom hij het niet doet, er komt nog niet een zwart scherm van het laden, met Wineskin is dit wel, maar dan valt ie weg. Ik heb de FLT download geprobeerd en die van BlackBo, de FLT download doet het op mijn broertjes pc met Windows vista wel. Kan iemand mij helpen met het spel te installeren en te starten, het zou mooi zijn als ik het met Wi…
Laatste reactie door mathijs666, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, er is een probleempje met het spelen van een spel op de laptop, laatst rainbow six vegas gedownload, en gespeeld, maar er achter gekomen dat wanneer ik het spel speel, ik gewoon goed geluid heb, alleen wanneer de mensen beginnen te pratenin het spel, hoor ik dat niet, dus gedacht, dat zal wel aan het spel liggen, ( gedownloade versie ) nu ook nog gta SA gedownload, daar is dat precies het zelfde, wanneer er bijv. een telefoon gesprek is, zie ik wel ondertiteling, maar hoor ik ze niet praten, verder geluid doet het wel gewoon goed, hoe kan dit? bedankt.
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, ik heb dus guitar hero en ik ben de originele liedjes zat. nu ben ik best bereid om te betalen voor nieuwe liedjes, maar er zit voor mij niks interresants tussen. aangezien ik redelijk fan ben van Green Day zou het natuurlijk geweldig zijn als hier Downloadeble content voor uitkwam.. en wat blijkt:die is er inderdaad....voor rockband > :( ??? :-[ :geheim: :-\ :'( :redface: :s :duivel: daarom ben ik best wel pissed off. is er een manier om zelf liedjes in t spel te zetten (kleine kans, maar niet geschoten is altijd mis, toch? Ik heb de game voor mijn Xbox360 (niet omgebouwd)
Laatste reactie door njitram, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb een dstt kaartje met pokemon diamond. Is het veilig om dan online te gaan om met een vriend pokemons te ruilen? Wat kan er gebeuren (gebaned etc.) en valt er later nog wat tegen te doen? ik hoop dat iemand me kan helpen Groetjes, Downloadfreak
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
weet iemand een private server met 100% blizzlike ? (en de server mag niet te vaak offline zijn) geen rare dingetjes en sneller levelen, gewoon precies hetzelfde als het betaalde spelen ik ben al ff aan t zoeken, maar kan zoeen niet vinden
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Error PES 08
door Vision- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb Pro Evultion Soccer gedownload via deze torrent Pro_Evolution_Soccer_2008-FLT Maar nu geeft hij tijdens het installeren deze foutmelding en deze kan ik allemaal wel negeren maar dan start het spel vervolgens niet op, iemand tips?
Laatste reactie door Thijs, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb mijn USB loader van versie 67 ge-update naar Versie 70. Ik vind de nieuwste versie 3 keer niets, ik vind het ook erg traag en er verschijnt onder en bovenaan witte taakbalken. Graag wil ik terug naar de versie 67. Is er een manier om dit terug te doen? onder update zie ik versie 67 niet meer in de lijst voorkomen.
Laatste reactie door Duken, -
Starforce
door kevinho1444- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb last van dat irritante starforce, weet iemand er iets tegen?
Laatste reactie door kevinho1444, -
Gta IV
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 3 reacties
- 1,8k weergaven
hallo mensen, Ik heb Gta IV gedownload van Razor 1911. Ik heb hem met succes geinstalleerd en al het andere gedaan dat in het nfo bestand stond. Maar toen ik op play klikte kreeg ik eerst mooi twee van die begin teksten te zijn maar toen kreeg ik de fout melding : GTA IV FATAL ERROR: resc10. Daarna had ik de patch gebruikt in de hoop dat ie dan wel zou werken maar nu krijg ik zelfs al voor die tekst de foutmelding: GTA IV FATAL ERROR: Out of video memory - please re-boot your system 2967552 3297280 Heeft iemand een oplossing want ik wil hem echt heel graag spelen :'( Mvg DisasterSint
-
mirrors edge
door magicm14- 5 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb een probleem ik hem mirrors edge gedownload hij is een reloaded dus dan meot ik hem uitpakken als ik dat wil doen dan geeft ie ondere het uitpakken steets een fout aan(met winrar)wat moet ik doen
Laatste reactie door Heisenberg, -
worms
door kaasbroodje- 4 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb via ftd worms gedownload maar zodra ik op play druk gebeurt er helemaal niks ik krijg ook geen foutmelding. heb net de reactie,s door gelezen en bij de rest werkt hij wel gewoon :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo Weet iemand hoe ik xbox one games kan downloaden Alvast Bedankt
Laatste reactie door k2711, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hey, ik heb sinds de laatste update van warrock een probleem, namelijk dat steeds als ik warrock start dat ik dan bij de updater vast kom te staan. er staat: cannot extract a zip file [sub4.zip]. hoe los ik dit op? opnieuw installeren werkt niet :'( :'(
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Goedemorgen, Ik zie dat de nieuwe Nintendo Switch Lite console binnenkort wordt uitgebracht. https://nl.ign.com/nintendo-switch/115671/news/nintendo-switch-lite-offi... Slechts één vraag, kunnen we doorgaan met jailbreak Switch lite met o?
Laatste reactie door Moonreine, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
ik kan geen spellen of spellen op mijn dstt kaart als ik een spel wil spellen staad er dat hij geen zip of rar bestand afspeeld wat voor bestand moet ik dan hebbe en waar kan ik zpelletjes downloaden met het goede bestand want ik had nu spellen op romulation.net gedownload maar daar zijn ze allemaal rar
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb opgemerkt dat veel bezoekers van SPAM op mijn site belanden. Ik, beheerder van SPAM, wilde jullie hierbij even persoonlijk informeren dat ik nieuwe SPAM heb ontwikkeld. Op SPAM vind je een forum met meer SPAM, nog duidelijkere SPAM, betere SPAM en nog snellere SPAM op je vragen! Daarnaast hebben we nu ook een blog met daarin de laatste SPAM! Bijvoorbeeld de SPAM, de SPAM voor de nieuwe SPAM. SPAM Groetjes, SPAM //modbreak: Slotje.
Laatste reactie door Vico, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hoy kan ik ergens het taal veranderen het spel the book of unwritten tales deel 1 en in engels alvast bedankt en prettige feestdagen
Laatste reactie door katarina, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hee allemaal. Ik zit met een probleem waar ik niet uit kom. Ik heb een Nidento dsi gekocht voor de vriendin. Nu wil ze allemaal spelletjes hebben en heb ik een TTSDi kaart gekocht en een micro sd kaartje. Hierop zet ik de spellen die ik gedownload heb en kan ze die spelen. De 2de keer als ze het opstart loopt heel de DS vast. Als ik dan de spellen eraf gooi en er weer opzet kan ze weer spelen. Ik heb elk forum gehad en ik weet even niet meer waar ik nog kan zoeken. Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen met dit probleem. Niels
Laatste reactie door Zombymario,