Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 2k weergaven
telkens ik een game wil spelen, en ik de cd in de drive speel, en ik op afspelen druk krijg ik een foutmelding: Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd Vanaf dat momnt raak ik niet meer verder programmas als daemon tools heb ik al verwijderd. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door sporting04, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Via Daemon Tools Pro kan ik Pro Cycling Manager spelen zonder ik de "echte" cd nodig heb, maar binnen 11 dagen vervalt Daemon Tools Pro, wat moet ik doen zodat ik toch nog Pro Cycling Manager kan blijven spelen?
Laatste reactie door sc0ttty, -
ImageReady?
door Pietje8501- 0 reacties
- 2k weergaven
Hllo ik heb een paar weken geleden de adobe photoshop 7 i/h nederlands gedwnld. Met de photoshop alles goed. nu heb ik echter gemerkt dat dr een (waarschijnlijk hulp-) programma bijzit; ImageReady. Als ik echter hier afbeeldingen mee wil bewerken of opslaan komt er op: "Could not complete this operation because an assertion has failed". dza pj
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
mensen ik heb vanmidag cod4 weer geinstalleerd, ik heb het een tijd geleden al gespeeld en dat ging perfect! natuurlijk speel ik op cracked servers... maar nu word ik elke keer gedisconected als ik inlog op een server...ik kan wel het spel zien en mijn groep kiezen, maar 2 sec. later ben ik dr af.. zelf dacht ik dat het kon liggen aan mijn videokaart die nie up to date was..ik heb een ati radeon x1600, zou iemand miss een link kunnnen geven van een nieuwe update of driver daarvoor? me doorverwijzen naar de site van ati of amd werkt nie..ik heb al veel geprobeerd! als iemand een andere oplossing weet is ie ook welkom!! thnx en grtz:)
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
Hallo iedereen! Ik heb gisteren Call of Juarez binnengehaald, alles werkte goed enzo. Maar toen ik hem wou spelen gebeurde dit: Ik start het spel op nog niks aan de hand, ik klik bij singelplayer en wil die gaan spelen. Hij wordt geladen, en komt bij de eerste cutscene. Als hij die cutscene aan het afspelen is, sluit het spel na een paar seconden af. Je kan de cutscene ook overslaan, maar dan sluit hij ook af. Weten jullie een oplossing? Alvast heel erg bedankt! Maarten.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
heey mensen heb fifa 10 voor de pc videokaart geupdate en ziet er goed uit enige probleem is dat alles langzaam verloopt , als ik een wedstryd speel gaat die heel traag camera kan hem niet bijhouden iemand enig idee?
Laatste reactie door Wesley, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Goedemiddag mensen. Als ik een server probeer te joinen in TF2 dan krijg ik een error te zien dat m'n protocol is verouderd ofzoiets. Even een screenshotje: http://i465.photobucket.com/albums/rr15/Bounco/tf2.jpg Er staat dus ''... is using a newer protocol (14) than your client'' Weet er iemand wat ik moet doen? Heb hem gedownload trouwens.
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey beste mensen Ik heb een vraagje ik download nu al een tijdje xbox360 games maar dan wel allen de PAL games, kan ik ook de NTSC downloaden ?. Vriendelijke groet john
Laatste reactie door boekema, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Waar kan ik een gratis songpack downloaden voor GH3 op de Wii?
Laatste reactie door Bart', -
Gta IV
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo mensen, Ik heb Gta IV gedownload van Razor 1911. Ik heb hem met succes geinstalleerd en al het andere gedaan dat in het nfo bestand stond. Maar toen ik op play klikte kreeg ik eerst mooi twee van die begin teksten te zijn maar toen kreeg ik de fout melding : GTA IV FATAL ERROR: resc10. Daarna had ik de patch gebruikt in de hoop dat ie dan wel zou werken maar nu krijg ik zelfs al voor die tekst de foutmelding: GTA IV FATAL ERROR: Out of video memory - please re-boot your system 2967552 3297280 Heeft iemand een oplossing want ik wil hem echt heel graag spelen :'( Mvg DisasterSint
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb Wolfenstein gedownload, Clonedvd Avenged. Ik gebruik de crack van Razor1911. Maar als ik opstart, krijg ik deze error: engine using MMX & SSE & SSE2 & SSE3 for SIMD processing enabled Flush-To-Zero mode enabled Denormals-Are-Zero mode --------- Initializing File System ---------- Current search path: K:/Wolfenstein.Crack.Only-Razor1911/Setup/Data/SP/base game DLL: 0x0 in pak: 0x0 file system initialized. --------------------------------------------- ******************** ERROR: Could not find default.cfg - Check Project Settings Working Directory! ******************** Unknown command 'vid_restart' --------------- BSE Shutdown ------…
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb laatst RS:Vegas gedownload en vind hem wel vet. Weet iemand hier een goede crack/programmaatje/serial waarmee ik online kan, want ik moet een serial invoeren die ik niet heb...
Laatste reactie door Wesley, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
ik heb overlord 2 geinstalleerd heb de crack in het mapje gezet met daemon tools uit. maar dan wil ik hem starten doet die het niet dan geeft die een foutmelding hiet een screen van die foutmelding wie helpt mij! Post Merge: juli 18, 2009, 04:58:43 pm hier de screen [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door achterhoek, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Beste leden, Ik heb een eigen gameserver hij is gehost bij een bedrijf. Namelijk een CoD4 gameserver 24 slot (zie mijn sig voor meer info). Maar ik wil graag dat er veel mensen op kunnen gamen. En niet iedereen heeft een legale CoD4 key. Heeft iemand ergens een tutorial hoe je zo'n gameserver een cracked server maakt. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb een probleem met Steam. Telkens als ik het probeer op te starten krijg ik een foutmelding. Iemand een idee wat dat kan zijn en hoe ik het kan fixen? Ik ben echt niet zo’n techneut, dus alle hulp is welkom! Bedankt alvast! TechGuru99 Hey GamePeter! Dat is echt vervelend! Die foutmeldingen kunnen door verschillende dingen komen. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Herstart je computer: Dit klinkt simpel, maar vaak lost dat gewoon veel op. Steam opnieuw opstarten: Sluit Steam volledig af via de taakbeheerder en start het opnieuw op. Control…
Laatste reactie door gamer12, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb de spellen gtr 2 en CoD(call of duty) voor de pc gedownload, maar bij gtr 2 vraagt hij een serial die niet hetzelfde is als die je gebruikt bij het instaleeren en bij CoD zegt hij dat de key al in gebruik is. iemand een oplossing? bvd
Laatste reactie door appelsap, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
hey, ik heb assassin's creed (1) gedownd, maar ik kan geen goede crack vinden. iemand hier die er een werkende heeft?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Onderwerp: Waarom blijft mijn DualShock controller steeds verbinden en weer disconnecten? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn DualShock controller. Hij blijft steeds verbinden en weer disconnecten. Super frustrerend tijdens het gamen! Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Ik heb al geprobeerd om hem opnieuw te koppelen, maar dat helpt niet. Iemand tips? ExpertAlex: Hoi GamePeter! Dat klinkt echt vervelend, maar geen paniek, ik kan je daar wel mee helpen. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Controleer de batterij: Zorg ervoor dat je controller genoeg batterij heeft. Als de batterij bijna leeg is, kan het verbinden en …
Laatste reactie door gamer12, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Goedemiddag, Ik heb een sims 2 uitbreidingspakket gedownload en geinstalleerd, en nu wilde ik het spelen dus opende ik het, maar nu loopt ie soort van vast bij het ladingsscherm. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? alvast bedankt!! groetjes Esther
Laatste reactie door e123, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik denk dat het niet hier hoort maar ik weet ook niet waar dit hoort...
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
hey, ik heb vragen over ragdoll masters: hoe kan ik andere muziek in het spel zetten? en ik wou graag andere skins enzo voor het spel(ik heb ook een site gevonden met mods http://forums.ragdollsoft.com/viewtopic.php?t=2158 ) maar ik weet niet hoe ik het moet gebruiken.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb vandaag een nieuw uitbreidingspakket geïnstalleerd van de Sims en heb het na de installatie even kunnen spelen. Toen ik het net weer wou opstarten, ging het echter niet meer :-\ Ik speel met een virtuele drive en heb de crack gedownload. Het spel zelf krijg ik opgestart, maar wanneer ik de intro wil skippen of wanneer ik eindelijk aan het hoofdscherm aanbeland ben, blokkeert het spel. Dan hoor ik het gekende 'ping'-geluid, en wanneer ik van scherm wissel zie ik het volgende schermpje: Heb al vanalles geprobeerd maar ik ben sowieso geen heldin in dit soort zaken, dus ... help? :-[ Alvast bedankt!
Laatste reactie door Vevine, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Ik heb Counter strikie 1.6 gisteren gedownload met behulp van een filmpje van youtube. Nu wil ik met mijn broer spelen op zijn laptop en ik op de vaste PC dus LAN. Maar ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen ik heb gelezen dat dit kan met hamachi. En ik heb deze tutorial gebruikt: http://tutorial.destralak.info/,maar ik zie in counterstrike nergens iets over lan instellingen. Kan iemand mij AUB helpen.
Laatste reactie door filkill, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hoi, weet iemand hoe je een xbox 360 spel brandt? hij is al omgebouwd. ik heb ook dvd+r dl gekocht mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ben ergens verschillende versies van Mario Kart tegen gekomen onder de naam Wiimms Mario Kart Fun. Zover ik kan zien is er regulier maar één versie van Mario Kart. Wie kan mij hier over iets vertellen?
Laatste reactie door rico18,