Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo! Ik heb battlefield 2142 gedownload met het bekende bestandje Razor1911 erbij maar het werkt niet! Als ik het spel opstart waar ik moet inloggen en als ik dan de txt volg met naar en wachtwoord Razor1911 dan staat er: Ea account niet gevonden op deze computer. Wie helpt mij dit spel offline te spelen? ;D ;D
Laatste reactie door QuiCk01, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb een omgebouwde nintendo wii. Alleen lopen de orginele spellen steeds vast (alleen wii sports doet het nog), de gebrande spellen doen het helemaal niet meer. *Ik heb em naar de ombouwservice gebracht die heeft een nieuwe laserstraal erin gedaan, maar tevergeefs, dat ding doet het nog steeds niet. *Toen weer teruggebracht zeggen ze: update je wii. (heb ik toen gedaan via de console waarbij ik eerst de wii verbond met het internet, helpt ook niet) *Ik heb toen een update via internet gezocht op de site van wiikey.cn, toen wiikey geklikt vervolgens EUR. (de gebrande schijf doet et niet op de wii) Weten jullie wat ik nu nog kan doen?? :-[ Alvast bedankt O0
Laatste reactie door rodney12, -
sims 1 serial
door kevimmen- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hee Ik heb sims 1 gedownload maar er zit steeds geen ketgenerator of zo bij. Weet iemand waar ik een serial kan halen.... Ik kan alleen maar nep sites vinden. Help??
Laatste reactie door kevimmen, -
Hoi ik ben net nieuw hier en heb al meteen een vraag: Ik heb het spel Bolt (multi5, Pal) voor de Wii gedownload en hij doet het prima maar nu is het probleem dat ik niet weet of en hoe ik dit spel in het nederlands zet. Mijn kinderen kennen nog geen engels dus het spel is niet te spelen voor hen Kan iemand mij helpen? Groetjes Sandra
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik speel sinds een paar dagen crysis, de pc trekt dat gewoon prima, dus daar ligt het niet aan, alleen, net loop ik 10 min weg van mn pc, spel staat gewoon op pauze, kom ik terug, staat het spel in het klein op mijn beeld het zelfde als je in internet rechts boven op het knopje tussen het minnetje en het kruisje drukt. dus wil ik op groot vlakje klikken bij het spel, zodat hij op groot beeld komt, klik klik: geen reaktie dus ik naar instellingen in het spel, daarmee krijg ik het ook niet goed, nu staat het spel maar half in beeld, aan de linkse kant. rechts staat gewoon het klokje, fototjes en het kladblokje van vista die normaal op de achtergrond staan, ond…
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy ik heb problemen met gears of war bij opstarten vraagt klick op startup exe wat moet ik doen eerst kon ik spelen en nu niet Help AUB Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Punkbuster
door Thijsss- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Halle iedereen, Ik heb een vraag over Punkbuster. Ik speel Call of Duty via 'The all seying eye'. Hij heeft het altijd gedaan maar nu wordt ik gekickd van de server door Punkbuster. Wat kan ik hier tegen doen? Thijs.
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Laatste reactie door Freddytje, -
- 7 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, In m'n Nintendo DS Lite heb ik sinds kort een R4 kaartje maar dat werkt slechts voor de helft. Er steekt een sd kaartje van 2 gb in, maar ook al zet ik dat maar voor de helft vol, wanneer ik in mijn lijst spelletjes naar beneden ga, kan ik maar de bovenste 8 spelletjes spelen. Van zodra ik op het negende kom, blokkeert de DS en kan ik zelfs niet meer omhoog. Ik heb reeds met een ander SD kaartje en een ander DS toestel geprobeerd, maar het blijft hetzelfde. Ook wanneer ik er allemaal andere spellen opzet blijf ik hetzelfde probleem hebben. Weet iemand raad?
Laatste reactie door krylion, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey allemaal ik heb de legale versie van de sims 3 gekocht. volgens 'Can I run it' Moet het voor mij mogelijk zijn om het spel probleem loos te draaien. Nou heb ik een aantal minder leuke grafische problemen en heb ik al veel dingen geprobeerd. Zoals de de drivers van de video card ge-update, alle video instellingen in het spel geprobeerd, en scherm resolutie aan gepast maar niks help! Heeft iemand nog een tip of een idee wat ik nog zou kunnen proberen? Windows vista 32 bit. Nvidia GeForce 7150m /n Force 630m Bij behorende plaatjes zie je mijn grafische probleem het zijn vooral de sims zelfs en dat is best vervelend. Al vast bedankt voor jullie hulp [verwijderd doo…
Laatste reactie door lovely86, -
Call of duty modern ware 4
door Gast dibyo- 7 reacties
- 1,7k weergaven
Beste mensen, Ik heb COD4modern warefare gedownload. En ook de crack apart en inclusief. Nu zegt die put the right DVD-rom. Van torrent gedownload. Kan iemand me helpen? Groeten D.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
CoD4 multiplayer
door njitram- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Heeej, Weet iemand hoe je met lan multiplayer teamdeathmatch kan spelen. Het is altijd leuker om met zn allen bots af te knallen dan elkaar. Thanx
Laatste reactie door Robin, -
psp go games 'overdragen'
door Gast Vlutje- 7 reacties
- 1,7k weergaven
Ik was misschien van plan om een psp go te kopen(2ehands), maar hoe zit het met de spellen die erbij zitten? Ik heb gehoord dat je die niet over kunt dragen aan de koper, weet iemand hoe dit zit? Niels
-
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
heey mensen heb fifa 10 voor de pc videokaart geupdate en ziet er goed uit enige probleem is dat alles langzaam verloopt , als ik een wedstryd speel gaat die heel traag camera kan hem niet bijhouden iemand enig idee?
Laatste reactie door Wesley, -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Wie heeft Counter-Strike Source en heeft zin om tegen mijn te gaan gamen. wat heb je nog. dit : http://www.filefactory.com/file/ag8bg59/n/STEAM_HACK_rar en steam : http://store.steampowered.com/ 1.Eerst instalie je steam ik denk wel dat jullie weten hoe dat moet. 2.Dan sluit je steam. http://foto-uploaden.nl/img2/bik3eh5.jpg 3.Dan pak je steam hack uit. [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/zeev273.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/zeev273.jpg 4.Dan open je de map en zet je het neer waar steam in staat. [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/bd23c77.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/bd23c77.jpg 5.Dan klik je op S…
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Had al een poos geleden fifa 2005 gedownload, maar nog geen intresse gehad om hem te installeren. Nu dan wel gedaan, en opgeslagen op de pc. Daarna opgestart via pc->insert cd-rom, dat werkte dus niet daarna crack ge-installeerd, fifa2005 start nu wel opm hij vraagt niet meer om cd. Krijg menu, waar ik kan kiezen ui talen, maar dan kom ik niet verder iemand die raad weet?
-
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb Medieval 2 total war gekocht. (een paar maanden geleden) Nu blijkt dat de CD key die erbij zat, niet geldig is (ik had het alleen gespeeld op iemand anders zijn PC met zijn installatie) Als ik de cd key intyp dan kan ik niet op volgende klikken.
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Heey daar, Onlangs heb ik via via een kopie gekregen van Pro Evolution Soccer 6. Nu ik online wil spelen mis ik het juiste wachtwoord om je aan te melden. Die gast waar ik hem van heb weet het zelf ook niet. Ik heb wat lopen zoeken op internet maar kan heel weinig vinden. Weet iemand wat ik hieraan kan doen of heb ik gewoon dikke pech met het online gedeelte?? Hope not... :'( Thanks! :cool2:
Laatste reactie door Ricardo_058, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo allemaal, ik heb van deze link: http://www.mininova.org/tor/781331 the sims 2 gedownload en nu blijkt er een pass op te zitten, en er staat in de descriptie PASSWORD: www.mystik-torrent.dl.am maar als ik dit invul bij het uitpakken van de rar bestanden werkt het niet. Weet iemand wat ik moet doen? alvast bedankt grz joog
-
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo heeft iemand een werkende call of duty 1 united offensive multiplay cd key voor mij? Bedankt.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
beste mensen ik heb f1 2010 razor1911 versie gedownload en geinstalleerd, er zat een mapje razor1911 bij en dat is de crack dacht ik maar zo, kheb hem in c/progamfiles/codemasters/f1 geplaatst (kopieren en vervangen) zegmaar en nu wil ik hem 'play' en maar er gebeurd niks, hij geeft ook geen error ofzo aan of verkeerde cd maar hij start ook niet op.. weet iemand het probleem hier van? groeten
Laatste reactie door MrJoost, -
Hey, Ik heb fifa 06 geinstaleerd via cd dus niks aan de hand en geen crack nodig enzo, maar als ik het dan wil spelen heb ik de cd ik mijn computer maar zegt ie dat ik niet de juiste cd erin heb iemand oplossing??
Laatste reactie door Robbert, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb een R4 SDHC Upgrade kaart (met sd van 2 Gig) gekocht voor mijn neefje. Nu wil ik daar software op installeren maar hij blijft foutmeldingen geven (rood schijfje met melding menu?) of bij het opstarten van een game loopt hij vast. Kan iemand mij helpen met de nodige software? ik heb reeds verschillende versies geprobeerd maar allen tevergeefs. Met een gewoon R4 schijfje (van zijn vriend) doet hij het wel. alvast dank
Laatste reactie door Wesley, -
Installatie cd2 probleem
door Gast Kadett_city- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hé allen, Ik heb laatst C&C generals en zero hour gedownload, werkt prima. (heb de nieuwste cracks etc.) Alleen sinds ik geen onbeperkt ruimte heb op mijn HD brand ik de programma\'s op een cd. Meestal niets aan de hand. Ik heb dus de schijven gebrand met Nero 7 en ik wil ze installeren. (Nogmaals als ik ze mount met daemon tools lukt de installatie uitstekend.) CD 1 werkt prima en na een tijdje vraagt hij om CD2. Alleen als ik die er dan in doe dan vraagt hij weer naar CD 2. Ik dacht eerst dat de CD foutief was, maar na nog een keer CD2 gebrand te hebben heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Ik neem aan dat het een beveiliging is van EA, sinds …
-
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
halllo allemaal mmm ik heb laats mirror edge gedonwload blablabalb alles gedaan geinstal;leerd en nu wanneer ik heb wil starten staat er "voer hier je regristratie code in. voer de regristratiecode in die je vind in je bevestiging email, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de game card" je kan kiezen van verdergaan tot niet verdergaan al klik je op verdergaan staat er invalid code ofzo en niet verdergaan staat er kan game niet starten. kruisje is er ook niet alvast bednkt gr de baas>>> :-[
Laatste reactie door de baas,