Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
worms
door kaasbroodje- 4 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb via ftd worms gedownload maar zodra ik op play druk gebeurt er helemaal niks ik krijg ook geen foutmelding. heb net de reactie,s door gelezen en bij de rest werkt hij wel gewoon :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb een dstt kaartje met pokemon diamond. Is het veilig om dan online te gaan om met een vriend pokemons te ruilen? Wat kan er gebeuren (gebaned etc.) en valt er later nog wat tegen te doen? ik hoop dat iemand me kan helpen Groetjes, Downloadfreak
Laatste reactie door downloadfreak, -
He kan iemand mij helpen met het installeren van FIFA 08 Ik heb het spel zelf, deamon tools, 'NS-FIFA08_MI-poseden,' allemaal al geïnstalleerd/uitgepakt. Nu moet ik alleen nog 'Fifa08_NoCD_Syaldiz' uitpakken, maar dan staat er dat ik eerst een wachtwoord moet installeren. :-[ Weet iemand wat ik hier moet invullen? grtz Frenk
Laatste reactie door frenkie88, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Alle consoles zijn vrij oud. PS3, Xbox 360 of Wii. Wat zou je broer (11 jaar) kunt kopen? Wat zijn de beste games?
Laatste reactie door Simosola, -
Teamspeak in WoW
door Valcorb- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo daar, ik wou eens vragen? hoe gebruik je teamspeak op WoW? dat is: als je in party bent, dat je kunt praten meteen microfoon in plaats van als je alles typt, dus hoe gebruik je het? greetz, yolanneke
Laatste reactie door Valcorb, -
Error PES 08
door Vision- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb Pro Evultion Soccer gedownload via deze torrent Pro_Evolution_Soccer_2008-FLT Maar nu geeft hij tijdens het installeren deze foutmelding en deze kan ik allemaal wel negeren maar dan start het spel vervolgens niet op, iemand tips?
Laatste reactie door Thijs, -
Hey, Ik heb fifa 06 geinstaleerd via cd dus niks aan de hand en geen crack nodig enzo, maar als ik het dan wil spelen heb ik de cd ik mijn computer maar zegt ie dat ik niet de juiste cd erin heb iemand oplossing??
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo,, Ik heb London 2012: The Official Video Game gedownload, kan hem installeren, maar hij doet het niet. Ik heb 64 bits Windows 7 in VMWare, maar ook in met Wineskin in OS X Lion doet ie het niet. Ik heb volgens mij geen crack nodig, want op mijn broertjes computer doet ie het wel, maar ja daar kan ik niet altijd op. Weet iemand waarom hij het niet doet, er komt nog niet een zwart scherm van het laden, met Wineskin is dit wel, maar dan valt ie weg. Ik heb de FLT download geprobeerd en die van BlackBo, de FLT download doet het op mijn broertjes pc met Windows vista wel. Kan iemand mij helpen met het spel te installeren en te starten, het zou mooi zijn als ik het met Wi…
Laatste reactie door mathijs666, -
Gta IV
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 3 reacties
- 1,8k weergaven
hallo mensen, Ik heb Gta IV gedownload van Razor 1911. Ik heb hem met succes geinstalleerd en al het andere gedaan dat in het nfo bestand stond. Maar toen ik op play klikte kreeg ik eerst mooi twee van die begin teksten te zijn maar toen kreeg ik de fout melding : GTA IV FATAL ERROR: resc10. Daarna had ik de patch gebruikt in de hoop dat ie dan wel zou werken maar nu krijg ik zelfs al voor die tekst de foutmelding: GTA IV FATAL ERROR: Out of video memory - please re-boot your system 2967552 3297280 Heeft iemand een oplossing want ik wil hem echt heel graag spelen :'( Mvg DisasterSint
-
ps2 ombouwen??
door djamide- 2 reacties
- 1,8k weergaven
waar zou ik dit kunnen doen? zijn er risicos? kan iemand mij hier meer over vertellen.... O0
Laatste reactie door teun2, -
- 9 reacties
- 1,8k weergaven
Halloo, ik probeer de game 'the movies' te downloaden, naja het downloaden is wel gelukt. En ik heb 'm gemount en geinstaleerd maar als ik 'm nu wil afspelen zegt ie: 'Please insert the movies CD, select OK and restart application.' Wie kan mij alsjeblieft helpen? Ik heb namelijk niet veel verstand van Pc spellen downloaden ...
-
Starforce
door kevinho1444- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb last van dat irritante starforce, weet iemand er iets tegen?
Laatste reactie door kevinho1444, -
mirrors edge
door magicm14- 5 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb een probleem ik hem mirrors edge gedownload hij is een reloaded dus dan meot ik hem uitpakken als ik dat wil doen dan geeft ie ondere het uitpakken steets een fout aan(met winrar)wat moet ik doen
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Voor ik begin wil ik zeggen dat ik een gelijkaardig probleem heb gevonden alleen heeft de persoon in kwestie het zelf kunnen oplossen en ben ik er niet bepaald wijzer uit geworden. Dit was de topic. als jullie er wijzer uit zouden worden. ik heb dus het ISO bestand uitgepakt en er kwamen ellerlei bestanden bij zoals autorun, 0compressed en 1compressed. maar als ik de autorun wil opstarten komt erop dat ik de dvd/cd erin moet steken. Momenteel heb ik alles uitgepakt (inclussief die twee compressed) En ik krijg steeds hetzelfde probleem. Deze bestanden heb ik nu dit stond bij een toegevoegt kladblok document maar ik wordt er niet wijzer uit : in sommige gevallen wi…
Laatste reactie door mitsie007, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Na een geruime tijd had ik weer een oud spel terug gevonden. Na wat blijdschap heb ik het spel geprobeerd te spelen, maar krijg het niet geinstaleerd. elke keer als ik op de instalatiebutton druk krijg ik deze melding "c:\windows\system32\autoexec.nt Het systeembestand is niet geschik voor een ms-dos- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten" Is er een manier om je systeem zo aan te passen dat ik het spel toch kan spelen en zonder mijn windows helemaal opnieuw op mijn pc te zetten??
Laatste reactie door Tuny, -
- 14 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb een heel vervelend probleem, als ik aan het gamen ben op de pc springt het spel om de 3min. terug na het bureau-blad, vervolgens klik ik het spel weer aan en springt hij weer na 3min. terug na bureau-blad Ik heb al een systeem-herstel geprobeerd maar dat helpt niet
Laatste reactie door IfElse, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo iedereen! Ik heb gisteren Call of Juarez binnengehaald, alles werkte goed enzo. Maar toen ik hem wou spelen gebeurde dit: Ik start het spel op nog niks aan de hand, ik klik bij singelplayer en wil die gaan spelen. Hij wordt geladen, en komt bij de eerste cutscene. Als hij die cutscene aan het afspelen is, sluit het spel na een paar seconden af. Je kan de cutscene ook overslaan, maar dan sluit hij ook af. Weten jullie een oplossing? Alvast heel erg bedankt! Maarten.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
ik kan geen spellen of spellen op mijn dstt kaart als ik een spel wil spellen staad er dat hij geen zip of rar bestand afspeeld wat voor bestand moet ik dan hebbe en waar kan ik zpelletjes downloaden met het goede bestand want ik had nu spellen op romulation.net gedownload maar daar zijn ze allemaal rar
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hey, ik heb sinds de laatste update van warrock een probleem, namelijk dat steeds als ik warrock start dat ik dan bij de updater vast kom te staan. er staat: cannot extract a zip file [sub4.zip]. hoe los ik dit op? opnieuw installeren werkt niet :'( :'(
Laatste reactie door Jeroen, -
Call of duty modern ware 4
door Gast dibyo- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Beste mensen, Ik heb COD4modern warefare gedownload. En ook de crack apart en inclusief. Nu zegt die put the right DVD-rom. Van torrent gedownload. Kan iemand me helpen? Groeten D.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
als ik bijvoorbeeld een spel wil spelen bijvoorbeeld rome total war dan loopt die bij de wereld kaart vast en krijg ik rechts boven in mijn beeldscherm een rooie streep staan en moet ik op de reset knop drukken. maar het rare is ik heb op canirunit gekeken en die zegt dat ik heb makelijk aan kan ook op recommed. ik zou hier graag hulp mee willen hebben mvg. magicm14
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hallo, weet iemand mischien waar ik een ddos tool voor runescape kan downloaden zonder virus!? alvast bedankt!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik heb een probleem. ik hoop dat jullie me daarmee een handtje verder kunnen helpen. ik heb sims 2 +11 uitbreidings pakket gehad (niet de oringenel). en ik ik heb alles uitgepak. maar hij geeft steeds aan dat ik de juiste cd rom moet plaatsen, nou ik dacht ik download wel deamon tools. en dat heb ik ook gedaan. en ik weet hoe deamon tools een beetje werk. alleen ik zie geen een image staan in de map waar de sims 2 staat op me pc :-\ .. kan ik niet zoiets downloaden ofzo? weet iemand wat ik nu moet doen? alvast bedankt MVG, Marajana
Laatste reactie door appelsap, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
he ik heb wat rond gekeken op de sit een ik zag een hele bende berichten en had geen zin om het te lezen zow vragen gaat misschien net zo makkelijk. ik heb de illegale sims 3 op mijn pc staan maar nu heb ik ook wereld avonturen er bij gekregen van iemand (ook illegaal) alles uitgepakt enthousiast wil ik hem installeren komt er een melding te staan dat ik de sims moet updaten moet natuurlijk ja klikken anders word de installatie afgebroken komt er een foutmelding te staan dat er een fout is opgetreden en de installatie niet meer verder kan heeft iemand een idee? ??? :'(
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb opgemerkt dat veel bezoekers van SPAM op mijn site belanden. Ik, beheerder van SPAM, wilde jullie hierbij even persoonlijk informeren dat ik nieuwe SPAM heb ontwikkeld. Op SPAM vind je een forum met meer SPAM, nog duidelijkere SPAM, betere SPAM en nog snellere SPAM op je vragen! Daarnaast hebben we nu ook een blog met daarin de laatste SPAM! Bijvoorbeeld de SPAM, de SPAM voor de nieuwe SPAM. SPAM Groetjes, SPAM //modbreak: Slotje.
Laatste reactie door Vico,