Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 14 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb een heel vervelend probleem, als ik aan het gamen ben op de pc springt het spel om de 3min. terug na het bureau-blad, vervolgens klik ik het spel weer aan en springt hij weer na 3min. terug na bureau-blad Ik heb al een systeem-herstel geprobeerd maar dat helpt niet
Laatste reactie door IfElse, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
ik kan geen spellen of spellen op mijn dstt kaart als ik een spel wil spellen staad er dat hij geen zip of rar bestand afspeeld wat voor bestand moet ik dan hebbe en waar kan ik zpelletjes downloaden met het goede bestand want ik had nu spellen op romulation.net gedownload maar daar zijn ze allemaal rar
Laatste reactie door Cédric., -
PSP emulator
door Dark Legend- 0 reacties
- 1.9k weergaven
heyy ik zoek een PSP emulator zodat ik PSP games om mijn pc kan spelen. ik kan geen fatsoenlijk werkende emulator vinden weet iemand er een te vinden?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Hoy ik heb problemen met gears of war bij opstarten vraagt klick op startup exe wat moet ik doen eerst kon ik spelen en nu niet Help AUB Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 7 reacties
- 1.9k weergaven
Hey, ik heb dus guitar hero en ik ben de originele liedjes zat. nu ben ik best bereid om te betalen voor nieuwe liedjes, maar er zit voor mij niks interresants tussen. aangezien ik redelijk fan ben van Green Day zou het natuurlijk geweldig zijn als hier Downloadeble content voor uitkwam.. en wat blijkt:die is er inderdaad....voor rockband > :( ??? :-[ :geheim: :-\ :'( :redface: :s :duivel: daarom ben ik best wel pissed off. is er een manier om zelf liedjes in t spel te zetten (kleine kans, maar niet geschoten is altijd mis, toch? Ik heb de game voor mijn Xbox360 (niet omgebouwd)
Laatste reactie door njitram, -
Gta IV
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 3 reacties
- 1.9k weergaven
hallo mensen, Ik heb Gta IV gedownload van Razor 1911. Ik heb hem met succes geinstalleerd en al het andere gedaan dat in het nfo bestand stond. Maar toen ik op play klikte kreeg ik eerst mooi twee van die begin teksten te zijn maar toen kreeg ik de fout melding : GTA IV FATAL ERROR: resc10. Daarna had ik de patch gebruikt in de hoop dat ie dan wel zou werken maar nu krijg ik zelfs al voor die tekst de foutmelding: GTA IV FATAL ERROR: Out of video memory - please re-boot your system 2967552 3297280 Heeft iemand een oplossing want ik wil hem echt heel graag spelen :'( Mvg DisasterSint
-
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
hoi, ik heb het spel GTA gedownload en geïnstalleerd maar nu vraagt die om de cd (en die heb ik natuurlijk niet) kan ik hier iets tegen doen en zo ja: wat? mvg, namsob
Laatste reactie door snor1991, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
beste mensjes, wij hebbe hier een probleem met ac;b als je onder het spelen een actie gaat uitvoeren crasht het spel. het bestand acbsp.exe kan dan niet worden gevonden en reageert het spel niet meer. dit probleem is ineens ontstaan het werkte eerst wel goed. wij hebbe het volgende algeprobeert: opnieuw geinstalleerd videokaart geupdated directX geupdated opstarten onder xp modus. zonder resultaat laptop draait op windows 7 spel draait verder vlekkeloos mvg,\
Laatste reactie door Zombymario, -
Vraag over crack
door Gast Vlutje- 8 reacties
- 1.9k weergaven
Ik download meestal spellen, maar nu heb ik een paar echte spellen gekocht(Sid meier's IV en section 8 ), ik vroeg me af of ik nog gewoon met die spellen online kan als ik het spel crack, weet iemand hoe dit zit? Bvd, niels
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo! Ik heb battlefield 2142 gedownload met het bekende bestandje Razor1911 erbij maar het werkt niet! Als ik het spel opstart waar ik moet inloggen en als ik dan de txt volg met naar en wachtwoord Razor1911 dan staat er: Ea account niet gevonden op deze computer. Wie helpt mij dit spel offline te spelen? ;D ;D
Laatste reactie door QuiCk01, -
playstation 2
door vorabrax75- 7 reacties
- 1.9k weergaven
goeiedag ik heb een vraag over ombouwen er zijn meerdere keuzes nou wou ik weten wat het beste is om me playstation 2 om te laten bouwen of memor 32 of met hd?
Laatste reactie door IfElse, -
- 7 reacties
- 1.9k weergaven
ik heb Saints row 2 gedawnlaod i had hem geinstaleert en toen ik in menu kwam as nog alles normaal ik ging in game toen zag ik dat de pooptjes wit enz waren :S:S kei raar kijk pic Mijn systeem : Intel® Core2 Duo CPU T5870 @ 2.00GHz 2.00GHz, 2.86 GB of RAM Physical Address Extension Post samenvoeging: januari 09, 2010, 21:51:08 pm alles up to date en ook windos update Post samenvoeging: januari 09, 2010, 21:53:10 pm 1/9/2010, 12:50:12 Machine name: MAKAVELI-8399C3 Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.090804-1435) Language: English (Regional Setting: English) Syst…
Laatste reactie door Maartenn, -
GameRanger
door C.K7- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Heyy mensen ik heb een programma gevonden waar je met een gedownload spel online kan spelen tegen andere mensen (of je vrienden) zoals je ziet heet het : GameRanger niet alle games kunnen via GameRanger worden gespeeld alleen de spellen die worden aan gegeven op het website zelf (http://www.gameranger.com/) het werkt echt want bij mij werkt het echt bij de spellen: Call of Duty 4 - Modern Warfare en Empire Dawn of the modern world. de andere spellen doen het vast wel maar ik zelf heb het nog niet uitgeprobeerd (voor de hollanders onder ons het kost geen geld ) het is heel simpel het programma downloaden van de website dan installeren een account maken(is ti…
Laatste reactie door C.K7, -
spore registratie
door joeyx- 3 reacties
- 1.9k weergaven
ik heb al een bericht hierover gelezen maar het lukt niet ik heb spore gedownload en toen geinstaleerd dat ging goed heb een crack gebruikt voor de product key maar het werkt niet bij de registratie code ik heb z'n spore app maar als ik dat start dan staat dit er alert could not find the default preferences the data directory is missing or corrupt. [1004] dan dit alert coult not find a needed package the data directory is missing or corrupt. [1004] weet iemand wat ik nou mis of wat ik moet doen om die registratie code te krijgen
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hallo, weet iemand mischien waar ik een ddos tool voor runescape kan downloaden zonder virus!? alvast bedankt!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Hoy kan ik ergens het taal veranderen het spel the book of unwritten tales deel 1 en in engels alvast bedankt en prettige feestdagen
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik heb opgemerkt dat veel bezoekers van SPAM op mijn site belanden. Ik, beheerder van SPAM, wilde jullie hierbij even persoonlijk informeren dat ik nieuwe SPAM heb ontwikkeld. Op SPAM vind je een forum met meer SPAM, nog duidelijkere SPAM, betere SPAM en nog snellere SPAM op je vragen! Daarnaast hebben we nu ook een blog met daarin de laatste SPAM! Bijvoorbeeld de SPAM, de SPAM voor de nieuwe SPAM. SPAM Groetjes, SPAM //modbreak: Slotje.
Laatste reactie door Vico, -
- 9 reacties
- 1.9k weergaven
Halloo, ik probeer de game 'the movies' te downloaden, naja het downloaden is wel gelukt. En ik heb 'm gemount en geinstaleerd maar als ik 'm nu wil afspelen zegt ie: 'Please insert the movies CD, select OK and restart application.' Wie kan mij alsjeblieft helpen? Ik heb namelijk niet veel verstand van Pc spellen downloaden ...
-
He kan iemand mij helpen met het installeren van FIFA 08 Ik heb het spel zelf, deamon tools, 'NS-FIFA08_MI-poseden,' allemaal al geïnstalleerd/uitgepakt. Nu moet ik alleen nog 'Fifa08_NoCD_Syaldiz' uitpakken, maar dan staat er dat ik eerst een wachtwoord moet installeren. :-[ Weet iemand wat ik hier moet invullen? grtz Frenk
Laatste reactie door frenkie88, -
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Deze game is echt vet en het bevalt me helemaal maar... Ik weet dat je op de ps3 enz. met multiplayer kan praten via zo'n ding om je hoofd. Nu vraag ik me af kan dat ook met dit spel voor de wii?
Laatste reactie door Farid., -
Hey, Ik heb fifa 06 geinstaleerd via cd dus niks aan de hand en geen crack nodig enzo, maar als ik het dan wil spelen heb ik de cd ik mijn computer maar zegt ie dat ik niet de juiste cd erin heb iemand oplossing??
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hey, ik heb sinds de laatste update van warrock een probleem, namelijk dat steeds als ik warrock start dat ik dan bij de updater vast kom te staan. er staat: cannot extract a zip file [sub4.zip]. hoe los ik dit op? opnieuw installeren werkt niet :'( :'(
Laatste reactie door Jeroen, -
Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 0 reacties
- 1.9k weergaven
[table][th] Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Nachtmerries van de Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Nightmares.from.the.Deep.2.The.Sirens.Call.Collectors.Edition . v0.1.20130722-TE Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: tnd2 Bron: DVD Grootte: 683 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: G5 Entertainment Ontwikkeld door: G5 Entertainment Omschrijving Duik i…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 6 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Hoe kan ik battlefield 3 via steam spelen? Hij start namelijk niet
- 7 reacties
- 1.9k weergaven
hallo weet imand waar de code godmode in moet tippen Bedankt
Laatste reactie door ActionWaction,