Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo! Ik heb battlefield 2142 gedownload met het bekende bestandje Razor1911 erbij maar het werkt niet! Als ik het spel opstart waar ik moet inloggen en als ik dan de txt volg met naar en wachtwoord Razor1911 dan staat er: Ea account niet gevonden op deze computer. Wie helpt mij dit spel offline te spelen? ;D ;D
Laatste reactie door QuiCk01, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb een probleem met de resolutie bij bf2. ik had hem op de verkeerde resolutie gezet, toen kreeg ik zwart scherm met daarop dat ik de verkeerde resolutie gekozen hem en dat ik dat moest veranderen maar de beeld scherm blijft maar zwart zodat ik niks kan verander. nu kan ikk niks doen helpppppppppppppp :'( :'( :'( :'( :'(
Laatste reactie door Tinyman, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo. Heb vanmorgen CODWAW gedownload heb hem gemound en geinstalleerd. Nu start ik het spel op (niet MP!) wil een nieuwe game starten. Kies recruit en dan doet ie niks meer. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Jeroen, -
hallo, ik heb de sims 3 gedownload en alles werkt heel goed. nou vind ik dat er niet zulke leuke kapsels zijn, dus ik wou er meer downloaden. op de site van de sims 3 kan het niet, want om in te loggen heb je een registratiecode nodig en die heb ik niet, dus ging ik op een andere site downloaden. dat lukte goed want het waren plaatjes van een sim tekentje en het was een: creaties van de sims 3 besetand. ik klikte erop en hij ging gewoon installeren enzo, alles goed. maar toen ik een poppetje wou maken en ik klikte op haar, staat het er wel bij, maar loopt het spel helemaal vast. :'( hoe komt dit en wat kan ik er aan doen? :-\ help me please.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik probeerde met challenge edit een baan te blockmixen voor trackmania. Maar ik krijg de melding dat hij geen online profile kan vinden. Nou is dit probleem vaker voor gekomen en op internet staat dat je uit de mat waar trackmania is geïnstalleerd een profiel bestandje moet kopiëren naar de map van challenge edit. Maar waar is het profiel betandje te vinden? Ik kan het nergens vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer11, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ik heb de torrent van sims 2 nachtleven gedownload Maar wat nu!!!! Wil iemand mij hier mee helpen. Thnks
Laatste reactie door djdiontje, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hoi ik wou weten of ik product key kan wijzigen? ik ga namelijk een cs key van iemand kopen voor 5je en ik wil weten of je de key kan wijzigen
Laatste reactie door Wesley, -
sims 2 update error
door Gast Jeroentje@12345- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Ik heb the sims 2 gedownload en geïnstalleerd. Ook heb ik een update voor dit spel van de site gedownlad, maar ik krijg die niet geïnstalleerd.. Ze vragen me cd4 in de cdspeler te stoppen. Dat doe ik, maar er gebeurt helaas niets. Hij herkent de cd niet, terwijl hij hem wel herkende tijdens de installatie. Iemand raad?
-
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hoe zet ik steam overlay uit voor bf2? kan iemand uitleggen hoe ik dit doe? mvg PCgamer,
Laatste reactie door Wous, -
Fifa 2008
door Limburg2007- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik heb een aantal vragen over fifa 2008 1. Ik heb een bijlage toegevoegd, hoe kan ik dit veranderen 2. Op amateur niveau win ik alles, maar op semi-pro verlies ik bijna alles, hoe kan ik beter worden? Weet iemand dat misschien? 3. Weet iemand een goede pc versie van fifa 2008, want ik krijg altijd meldingen in beeld die gaan over een console. En ik speel met toetsenbord. René [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
wie meet hoe je van .rar bestanden een spel maakt dat snap ik nog steeds niet. Gr Yannickboy2
Laatste reactie door Schaapje, -
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Heb net Halo Reach (used) gehaalt bij gamemania, nu doe ik hem in mijn xbox en staat er unrecognized disc
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, ik heb even een vraagje.. laat ik nou gister op het idee komen om pro cycling manager 2007 te downloaden.. Ik wist dat er in 2006 een starforce beveiliging opzat, ik ben er nu dus achter dat die ook op die van 2007 zit.. nou is mijn vraag: Hoe kan ik starforce omzeilen/verwijderen zodat ik gwoon pcm 2007 kan spelen? Ik weet er niet zoveel van af dus ik heb het liefst een zogenaamde ''jip en janneke uitleg'' alvast bedankt, Bas
Laatste reactie door Bassie90, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Beste leden, Ik heb een probleem met FIFA 08. Als ik een crack erin stop en het vervang het hele verhaal. En ik wil het opstarten dan geeft hij een foutmelding aan met Rapport verzenden/Niet Verzenden. Als ik dan via Deamon Tools zo'n mds bestand download van www.gamecopyworld.com en dan Y.A.S.U of zo vanwege blacklist dan werkt het nog steeds niet... Heeft iemand een oplossing ? Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hey iedereen, ik zou graag mijn PS2 controllers op mijn pc aansluiten. Maar er bestaan zoveel van die converters maar ik weet gewoon niet welke goed en weinig verlies heeft. Is het ook mogelijk om tegen elkaar te spelen met 2 PS2 controllers ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Flying John, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
ik heb een oud spel die ik helemaal te gek vind nog steeds dan,alleen deze game krijg ik niet op gang met de vista ..weet iemand hoe of wat & help mij even daarmee wil je.. groeten en bedankt willem.
Laatste reactie door reneetje1969, -
3D-Fahrschule
door 4tunewarez- 1 reactie
- 3k weergaven
:welkom:ik heb een vraag ik heb 3D-Fahrschule v5 geinstaleerd maar als ik het start komt er site file://localhost/C:/Program%20Files/3D-Fahrschule/manual/ende.htm hoe los ik dit op ik heb al gebrobeert met een update en het werkt steeds niet wat doe ik verkeerd ??? :-[
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik heb de sims 3 gedownload.. naja me pa dan, ik heb er zelf niet veel verstand van. dat ging allemaal goed.. en heeft daarna oook deameentools gedownload.. en gedaan wat die verder nog moest doen.. Toen gaan instaleren deed het ook allemaal goed.. als je in het hoofmenu bent van de sims 3, geeft die aan dat die illigaal is.. en dan druk je vervolgens op oke en stopt die ermee Toen hoorde ik later dat je nog een of andere crack moet downloaden.. Kan iemand mij helpen? Ik wil zoo graag spelen
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik zoek de topic sims 3, voor hulp maar kan het nergens vinden, dus mijn berichtje staat ook hier onder.. Zal wel blond zijn ofzo
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
halloo allemaal als ik football manager 2010 start dan bij het menu staat er van unable to found Football manager 2010 disc Kunnen jullie me asjeblieft helpen
Laatste reactie door marco1, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo, Ik heb de sims3 en de sims3 wereldavonturen gedownload en geïnstalleerd. Nu wil ik dus de sims 3 wereldavonturen gaan spelen en ik klik zodat hij gaat opstarten. In het begin gaat alles goed, ik krijg het filmpje te zien etc. Dan moet ik kiezen met welke buurt ik wil spelen. Ik klik dan op Sunset Valley. Dan laadt hij een heel klein stukje van die buurt, en dan sluit hij zich zelf af. Weet er iemand waar dit door kan komen?
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik heb assassins creed 2 al gedownload aleen weet ik niet hoe ik hem moet cracken kan iemand mij daar meehelpen alvast bedankt
Laatste reactie door Markey54, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hee allemaal een vriend van mij gaat een spel voor me downloaden maar dat is een bestand van 7 gig en dan kan ik hem niet op een dvd doen en hoe moet ik dat dan doen? later
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 1 reactie
- 4.5k weergaven
Heeft iemand al de crack van Call of Duty 5, maar dan wel de 1.1 versie.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
na het behalen van 1 missie loopt die vast. geen foutmelding niks. maar ik kan gewoon op klikken en naar het menu. wat moet ik doen?
Laatste reactie door Duken,