Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik heb een probleem. ik hoop dat jullie me daarmee een handtje verder kunnen helpen. ik heb sims 2 +11 uitbreidings pakket gehad (niet de oringenel). en ik ik heb alles uitgepak. maar hij geeft steeds aan dat ik de juiste cd rom moet plaatsen, nou ik dacht ik download wel deamon tools. en dat heb ik ook gedaan. en ik weet hoe deamon tools een beetje werk. alleen ik zie geen een image staan in de map waar de sims 2 staat op me pc :-\ .. kan ik niet zoiets downloaden ofzo? weet iemand wat ik nu moet doen? alvast bedankt MVG, Marajana
Laatste reactie door appelsap, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Na een geruime tijd had ik weer een oud spel terug gevonden. Na wat blijdschap heb ik het spel geprobeerd te spelen, maar krijg het niet geinstaleerd. elke keer als ik op de instalatiebutton druk krijg ik deze melding "c:\windows\system32\autoexec.nt Het systeembestand is niet geschik voor een ms-dos- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten" Is er een manier om je systeem zo aan te passen dat ik het spel toch kan spelen en zonder mijn windows helemaal opnieuw op mijn pc te zetten??
Laatste reactie door Tuny, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Als ik de flashcard opstart via het dsi menu krijg ik geen thema maar hij blijft op het bovenste scherm blauw en onder waar ik de spelletjes kan kiezen zwart. En als ik het thema wil veranderen door op start enzo te drukken blijft hij vast zitten. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hallo, weet iemand mischien waar ik een ddos tool voor runescape kan downloaden zonder virus!? alvast bedankt!
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, Ik heb sims3 gekocht... tja vrij levenloos... Maar toen ik hem wou insteleren deed ie het dus niet! Wat ik toen heb gedaan is hem ge-deinstaleerd... toen bleef ie een heletijd op mijn bureau blad staan toe weer maar eens ge-deinstaleerd... daarna wou ik hem opnieuw instaleren steeds ik dat probeer geeft ie dus aan of ik hem wil deistaleren!!! Wordt er gek van! Peper duur spel... moet ik hem terug brengen naar de winkel of weet iemand wat ik er mee aan moet? Liefs Lovely
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
he ik heb wat rond gekeken op de sit een ik zag een hele bende berichten en had geen zin om het te lezen zow vragen gaat misschien net zo makkelijk. ik heb de illegale sims 3 op mijn pc staan maar nu heb ik ook wereld avonturen er bij gekregen van iemand (ook illegaal) alles uitgepakt enthousiast wil ik hem installeren komt er een melding te staan dat ik de sims moet updaten moet natuurlijk ja klikken anders word de installatie afgebroken komt er een foutmelding te staan dat er een fout is opgetreden en de installatie niet meer verder kan heeft iemand een idee? ??? :'(
Laatste reactie door Jeroen, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Mijn playstation 3 is nu ongeveer 3 jaar oud en het downloaden en installeren van demo's begint steeds slomer te worden. Volgens mij is dit ook zo bij systeem/game updates, maar omdat dat veel kleinere bestanden zijn heb ik daar stuk minder last van. In het begin downloade alles erg snel. Ik denk niet dat dit aan mijn internet verbinding ligt, want die is nog steeds hetzelfde als 3 jaar geleden. Het is overigens in verloop van tijd steeds slomer geworden. Niet opeens. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Zelf dacht ik misschien dat dit aan ruimte (heb 80G versie) kan liggen. Ik verwijder regelmatig oude demo's en save games. Ik heb echter wel de indruk dat ik nu minder …
Laatste reactie door KianYu, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, een hele tijd terug (meer dan 1 jaar) wou ik een spel spelen, deze vereiste echter games for windows live. Helaas deed deze het niet, elke keer als ik hem probeerde op te starten zei hij "Een vereist windows-onderdeel is uitgeschakeld op je computer. Wil je leren hoe je dit probleem kunt oplossen?" Met daar onder 2 knopen: annuleren en probleem oplossen. Probleem oplossen bracht mij slecht's naar de microsoft site op een pagina waarbij vermeld werd dat ik tegen een fout was opgelopen. Lekker nuttige info... Nu heb ik laatst bioshock 2 gedownload. En ja hoor, het vereist gfwl. Helaas heb ik nu nog steeds dezelfde error. Ik heb al meerdere keren ge-uninstall…
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
beste mensjes, wij hebbe hier een probleem met ac;b als je onder het spelen een actie gaat uitvoeren crasht het spel. het bestand acbsp.exe kan dan niet worden gevonden en reageert het spel niet meer. dit probleem is ineens ontstaan het werkte eerst wel goed. wij hebbe het volgende algeprobeert: opnieuw geinstalleerd videokaart geupdated directX geupdated opstarten onder xp modus. zonder resultaat laptop draait op windows 7 spel draait verder vlekkeloos mvg,\
Ik heb net een geheugenkaartje gekocht voor mijn nintendo ds en daar heb ik spellen opgezet, maar nu geeft mijn ds aan dat er geen kaart inzit. Weet iemand wat ik verkeerd doe? groeten van pattyb
Laatste reactie door Farid., -
Teamspeak?
door tepro- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hey wie weet waar ik een goeje gratis teamspeak kan krijgen heb heel google afgespeurd maar kan niks vinden jullie miss?
Laatste reactie door tepro, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb overlord 2 geinstalleerd heb de crack in het mapje gezet met daemon tools uit. maar dan wil ik hem starten doet die het niet dan geeft die een foutmelding hiet een screen van die foutmelding wie helpt mij! Post Merge: juli 18, 2009, 04:58:43 pm hier de screen [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door achterhoek, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
ik heb samen met een maatje van me allebei PCM gekocht en we hebben alle 2 gewoon een legale code. maar is het mogelijk om samen online een carrière te beginnen net zoals bij football manager?? Mvg Wouter
Laatste reactie door Thijs., -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb Medieval 2 total war gekocht. (een paar maanden geleden) Nu blijkt dat de CD key die erbij zat, niet geldig is (ik had het alleen gespeeld op iemand anders zijn PC met zijn installatie) Als ik de cd key intyp dan kan ik niet op volgende klikken.
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Zoals de titel al zegt ... Vergeef me als dit een ongepast onderwerp is.
Laatste reactie door Moonreine, -
ps2 ombouwen??
door djamide- 2 reacties
- 1,8k weergaven
waar zou ik dit kunnen doen? zijn er risicos? kan iemand mij hier meer over vertellen.... O0
Laatste reactie door teun2, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
heey mensen heb fifa 10 voor de pc videokaart geupdate en ziet er goed uit enige probleem is dat alles langzaam verloopt , als ik een wedstryd speel gaat die heel traag camera kan hem niet bijhouden iemand enig idee?
Laatste reactie door Wesley, -
Teamspeak in WoW
door Valcorb- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo daar, ik wou eens vragen? hoe gebruik je teamspeak op WoW? dat is: als je in party bent, dat je kunt praten meteen microfoon in plaats van als je alles typt, dus hoe gebruik je het? greetz, yolanneke
Laatste reactie door Valcorb, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
als ik bijvoorbeeld een spel wil spelen bijvoorbeeld rome total war dan loopt die bij de wereld kaart vast en krijg ik rechts boven in mijn beeldscherm een rooie streep staan en moet ik op de reset knop drukken. maar het rare is ik heb op canirunit gekeken en die zegt dat ik heb makelijk aan kan ook op recommed. ik zou hier graag hulp mee willen hebben mvg. magicm14
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Deze game is echt vet en het bevalt me helemaal maar... Ik weet dat je op de ps3 enz. met multiplayer kan praten via zo'n ding om je hoofd. Nu vraag ik me af kan dat ook met dit spel voor de wii?
Laatste reactie door Farid., -
psp go games 'overdragen'
door Gast Vlutje- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Ik was misschien van plan om een psp go te kopen(2ehands), maar hoe zit het met de spellen die erbij zitten? Ik heb gehoord dat je die niet over kunt dragen aan de koper, weet iemand hoe dit zit? Niels
-
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Heb beide games gedownload en geinstalleerd op mijn pc, maar op het moment dat ik ze wil spelen krijg ik de melding dat ik de cdrom in de drive moet doen, dit terwijl die er in zit.Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik speel sinds een paar dagen crysis, de pc trekt dat gewoon prima, dus daar ligt het niet aan, alleen, net loop ik 10 min weg van mn pc, spel staat gewoon op pauze, kom ik terug, staat het spel in het klein op mijn beeld het zelfde als je in internet rechts boven op het knopje tussen het minnetje en het kruisje drukt. dus wil ik op groot vlakje klikken bij het spel, zodat hij op groot beeld komt, klik klik: geen reaktie dus ik naar instellingen in het spel, daarmee krijg ik het ook niet goed, nu staat het spel maar half in beeld, aan de linkse kant. rechts staat gewoon het klokje, fototjes en het kladblokje van vista die normaal op de achtergrond staan, ond…
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Hoy ik heb problemen met gears of war bij opstarten vraagt klick op startup exe wat moet ik doen eerst kon ik spelen en nu niet Help AUB Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Wie heeft Counter-Strike Source en heeft zin om tegen mijn te gaan gamen. wat heb je nog. dit : http://www.filefactory.com/file/ag8bg59/n/STEAM_HACK_rar en steam : http://store.steampowered.com/ 1.Eerst instalie je steam ik denk wel dat jullie weten hoe dat moet. 2.Dan sluit je steam. http://foto-uploaden.nl/img2/bik3eh5.jpg 3.Dan pak je steam hack uit. [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/zeev273.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/zeev273.jpg 4.Dan open je de map en zet je het neer waar steam in staat. [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/bd23c77.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/bd23c77.jpg 5.Dan klik je op S…
Laatste reactie door ActionWaction,