Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik ben net begonnen met het downloaden van games. Ik heb nu fm 2010 gedownload en wil hem op dvd zetten enzo maar weet echt niet wat ik allemaal moet doen om het goed te laten werken Wil iemand mij alsjeblieft vertellen wat ik allemaal moet doen na dat ik hem gedownload heb?!?! Pleasee????? Thnx!
Laatste reactie door Erwin., -
Call of duty modern ware 4
door Gast dibyo- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Beste mensen, Ik heb COD4modern warefare gedownload. En ook de crack apart en inclusief. Nu zegt die put the right DVD-rom. Van torrent gedownload. Kan iemand me helpen? Groeten D.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo iedereen is erook een mogelijkheid om de lite browser van de nds om internet voor je nds te dowloaden wie kan mij helpen pieter en jelke
Laatste reactie door Vico, -
cd's kopieren
door jann- 0 reacties
- 1,8k weergaven
hey van mijn cd's (games) maak ik altijd graag een backup voor als er ooit eerns krassen op komen of als ik het niet zou terug vinden,... ik doe dit door van mijn dvd een iso-bestand te maken en dat dan te branden op een dvd. maar als ik het spel dan geïnstalleerd heb dan vraagt hij altijd de originele cd en dat moet ik een crack donwloaden wat soms niet zo goed uitkomt. is er soms nog een gemakelijkere manier om cd's te kopieren? O0
Laatste reactie door jann, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
ik heb samen met een maatje van me allebei PCM gekocht en we hebben alle 2 gewoon een legale code. maar is het mogelijk om samen online een carrière te beginnen net zoals bij football manager?? Mvg Wouter
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hey mensen, ik heb in gta sa een antonov 225 in plaats gezet van een andromanda. ik gebruik nu een car-spawn progje en als ik hem spawn dan staat hij te ver met de punt omhoog om in te stappen. Kan iemand mij helpen? (alvast bedankt)
Laatste reactie door DaleyHaar, -
Game maken.
door Rikkert.- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Heb al gezocht via google en hier maar ik vind niks. Weet iemand misschien een makkelijke game maker?? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Heb de sim2 compleet gedownload en nu bezig te instaleren lukt prima incl cracks alleen zegt ie nu als ik wil spelen dat ik de cd erin moet doen... Hoe los ik dit op??? Graag iemand die het me stap voor stap uitlegd heb al een aantal onderwerpen hierover gelezen maar snap er nog echt helemaal niets van... blijkbaar heb ik de verkeerde cracks? Thanks
Laatste reactie door Heks82, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo iedereen! Ik heb gisteren Call of Juarez binnengehaald, alles werkte goed enzo. Maar toen ik hem wou spelen gebeurde dit: Ik start het spel op nog niks aan de hand, ik klik bij singelplayer en wil die gaan spelen. Hij wordt geladen, en komt bij de eerste cutscene. Als hij die cutscene aan het afspelen is, sluit het spel na een paar seconden af. Je kan de cutscene ook overslaan, maar dan sluit hij ook af. Weten jullie een oplossing? Alvast heel erg bedankt! Maarten.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo Allemaal, Mijn DS (fat) is laatst gevallen. Toen ik daar mijn Oude Acekard 2i instak, geen spel werkte. Toen bestelde ik een nieuwe, die werkt ook niet. Hij blijft hangen na het laden van een game, ook op een andere ds. Het vreemde is, dat als ik mijn oude R4 (normale) er in stop, hij wel spellen laad. Maar daar werken niet alle spellen op. Ik wil dus dat mijn nieuwe Acekard2i, firmware 1.8.1, het gewoon doet... Weet iemand hoe ik dit euvel kam verhelpen?? Alvast bedankt!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Gezocht een werkend ds-spel Disney Tangeld (Rapunzel) Heb inmiddels 2x een versie gedownload - van rom-freaks.net en clubs.nl - maar ze stoppen er allebei halverwege mee. Ik heb de nieuwste Wood-versie op mijn kaart, nieuwere spellen zoals Lego Pirates werkt daar gewoon op. Wie o Wie kan me (oftewel mijn dochtertje) helpen? Dank!
Laatste reactie door kockiekoi, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Goedemiddag mensen. Als ik een server probeer te joinen in TF2 dan krijg ik een error te zien dat m'n protocol is verouderd ofzoiets. Even een screenshotje: http://i465.photobucket.com/albums/rr15/Bounco/tf2.jpg Er staat dus ''... is using a newer protocol (14) than your client'' Weet er iemand wat ik moet doen? Heb hem gedownload trouwens.
Laatste reactie door Duken, -
Error PES 08
door Vision- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb Pro Evultion Soccer gedownload via deze torrent Pro_Evolution_Soccer_2008-FLT Maar nu geeft hij tijdens het installeren deze foutmelding en deze kan ik allemaal wel negeren maar dan start het spel vervolgens niet op, iemand tips?
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
hallo allemaal ik ben bezig mijn psp 2000 te hacken daarvoor heb ik een mmakkelijke video gevonden How to hack your PSP WITHOUT A PANDORA BATTERY (HD) Easiest tutorial on youtube! maa rmijn firmware is 6.37 en dat lukt alleen op 5.03 nu is mijn vraag hoe doe ik dat mijn firmware naar 5.03 te brengen mvg
Laatste reactie door delly, -
Ik heb net een geheugenkaartje gekocht voor mijn nintendo ds en daar heb ik spellen opgezet, maar nu geeft mijn ds aan dat er geen kaart inzit. Weet iemand wat ik verkeerd doe? groeten van pattyb
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb een dstt kaartje met pokemon diamond. Is het veilig om dan online te gaan om met een vriend pokemons te ruilen? Wat kan er gebeuren (gebaned etc.) en valt er later nog wat tegen te doen? ik hoop dat iemand me kan helpen Groetjes, Downloadfreak
Laatste reactie door downloadfreak, -
Starforce
door kevinho1444- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb last van dat irritante starforce, weet iemand er iets tegen?
Laatste reactie door kevinho1444, -
- 9 reacties
- 1,8k weergaven
Heey iedereen, Ik heb een game boy advance en zo´n kaartje. Ik wil graag pokemon training card game er op zetten die is van de coller en ik heb er 1an de advance maar dat lukt niet. Ik heb wel andere games die ook van de coler zijn er wel op gekregen maar dn dowlaode ik denk ik een andere bestand. http://romhustler.net/roms/gbc ik heb van deze site dat gedowload. Misschien weet iemand wat ik kan doen om hem wel er op te krijgen. Alvast bedankt:)! ZO´n ame boy spelletje zit in winrar in een zip archief en de coller ook maar er is toch wat anders mee gedaan. Veder zeggen mensen da tje eigen game kan maken weet iemand hoe dat zit? Alvast bedankt:)!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
hey weet iemand hoe je je nat type van 3 naar 2 kan veranderen met een tele2 router of kpn experia sx551? hoor het wel laatzz :peace:
Laatste reactie door klijn4, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hee jongens ik vraag dit ff voor mijn vader, Mijn vader heeft windows opnieuw moeten installeren omdat hij het niet soepel meer vond lopen. Wij hebben hier alles in aparte schijven ingedeeld dus windows zit op een aparte schijf en dus kan je die schijf formatteren en blijven je bestanden bewaard. Wat nou het probleem is, hij heeft windows opnieuw geinstalleerd en nu wil hij een bestand openen maar dat kan niet want het bestand is veranderd naar een alleen-lezen bestand. Hij heeft de volle rechten om dit te kunnen veranderen. Maar telkens als hij het heeft uitgevinkt veranderd het gewoon weer terug naar alleen-lezen dit geld voor de map/submappen/bestanden. Weet iemand h…
Laatste reactie door Duken, -
Gta IV
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 3 reacties
- 1,8k weergaven
hallo mensen, Ik heb Gta IV gedownload van Razor 1911. Ik heb hem met succes geinstalleerd en al het andere gedaan dat in het nfo bestand stond. Maar toen ik op play klikte kreeg ik eerst mooi twee van die begin teksten te zijn maar toen kreeg ik de fout melding : GTA IV FATAL ERROR: resc10. Daarna had ik de patch gebruikt in de hoop dat ie dan wel zou werken maar nu krijg ik zelfs al voor die tekst de foutmelding: GTA IV FATAL ERROR: Out of video memory - please re-boot your system 2967552 3297280 Heeft iemand een oplossing want ik wil hem echt heel graag spelen :'( Mvg DisasterSint
-
PSP emulator
door Dark Legend- 0 reacties
- 1,8k weergaven
heyy ik zoek een PSP emulator zodat ik PSP games om mijn pc kan spelen. ik kan geen fatsoenlijk werkende emulator vinden weet iemand er een te vinden?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
als ik bijvoorbeeld een spel wil spelen bijvoorbeeld rome total war dan loopt die bij de wereld kaart vast en krijg ik rechts boven in mijn beeldscherm een rooie streep staan en moet ik op de reset knop drukken. maar het rare is ik heb op canirunit gekeken en die zegt dat ik heb makelijk aan kan ook op recommed. ik zou hier graag hulp mee willen hebben mvg. magicm14
Laatste reactie door Tom, -
He kan iemand mij helpen met het installeren van FIFA 08 Ik heb het spel zelf, deamon tools, 'NS-FIFA08_MI-poseden,' allemaal al geïnstalleerd/uitgepakt. Nu moet ik alleen nog 'Fifa08_NoCD_Syaldiz' uitpakken, maar dan staat er dat ik eerst een wachtwoord moet installeren. :-[ Weet iemand wat ik hier moet invullen? grtz Frenk
Laatste reactie door frenkie88, -
FEAR Italiaans
door Gast sharif256- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Is er hier iemand die weet of ik de gedownloade versei van FEAR die ik geinstalleerd heb van italiaans of ik die na installatie ofzo in engels kan zetten of een patch ofzo?????? greetz