Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2k weergaven
ik kan geen spellen of spellen op mijn dstt kaart als ik een spel wil spellen staad er dat hij geen zip of rar bestand afspeeld wat voor bestand moet ik dan hebbe en waar kan ik zpelletjes downloaden met het goede bestand want ik had nu spellen op romulation.net gedownload maar daar zijn ze allemaal rar
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 2k weergaven
hoe kan je games op je ipod video stoppen
Laatste reactie door kustike, -
- 10 reacties
- 2k weergaven
Goede middag, Ik heb het spel Fear for sale2 - nederlandse versie gedownload maar het spel wil zich niet installeren. Heeft er iemand hier een oplossing voor aub. Alvast bedankt en nog een fijne dag doesje
Laatste reactie door marcelvn, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
Hoy ik heb problemen met gears of war bij opstarten vraagt klick op startup exe wat moet ik doen eerst kon ik spelen en nu niet Help AUB Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Call of duty modern ware 4
door Gast dibyo- 7 reacties
- 2k weergaven
Beste mensen, Ik heb COD4modern warefare gedownload. En ook de crack apart en inclusief. Nu zegt die put the right DVD-rom. Van torrent gedownload. Kan iemand me helpen? Groeten D.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
weet iemand hoe je een .nfo bestand kan openen waarin de serial key in zit?
Laatste reactie door marcov, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hoy kan ik ergens het taal veranderen het spel the book of unwritten tales deel 1 en in engels alvast bedankt en prettige feestdagen
- 4 reacties
- 2k weergaven
Gezocht een werkend ds-spel Disney Tangeld (Rapunzel) Heb inmiddels 2x een versie gedownload - van rom-freaks.net en clubs.nl - maar ze stoppen er allebei halverwege mee. Ik heb de nieuwste Wood-versie op mijn kaart, nieuwere spellen zoals Lego Pirates werkt daar gewoon op. Wie o Wie kan me (oftewel mijn dochtertje) helpen? Dank!
Laatste reactie door kockiekoi, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
wie heeft nog meer met resistance 2 online problemen dat hij gewoon niet kan verbinden ik moet gewoon een uur zoeken voordat ik een spel heb. mijn internet is gewoon goed (draadloos de ps3 heeft 100% ontvangst) of weten jullie mischien hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door .Wouter., -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb laatst een spel gedownload en nu heb ik setup geinstalleerd en heb ik de crack in de map gekopieerd maar nu krijg ik nog steeds dit probleem(zie plaatje) Wie kan mij helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Robbert, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Hoe kan ik battlefield 3 via steam spelen? Hij start namelijk niet
komt halo 3 meschien voor de pc uit?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
[table][th] NASCAR The Game 2013-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]NASCAR The Game 2013-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: NASCAR.The.Game.2013-SKIDROW Releasedatum: 24 juli 2013 Retail Datum: 24 juli 2013 Bestandsnaam: sr-nascarthegame2013 Bron: DVD Grootte: 3.00 GB Genre: Racing, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Eutechnyx Ontwikkeld door: Eutechnyx Omschrijving NASCAR The Game 2013 is de 1e titel in het beschikbaar op Steam en PC serie, met alle officiële rijders, teams en circuits uit de officiële NAS…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
[DS] R4 op DSi XL?
door dampie- 1 reactie
- 2k weergaven
Hoi... Volgende maand krijgen m'n beide zoontjes een dsi-XL voor de verjaardag.. Nu heb ik getwijfeld om een gewone dsi te kopen of een XL.. Al mijn vrienden hebben een dsi met R4 maar hoe zit dat nu met een XL en hoe werkt het precies..heb begrepen dat dit niet gaat lukken met een gewoon R4 kaartje ( kan ik bijvoorbeeld gewoon spellen van FTD downen of zijn hier weer andere sites voor, hoe gaat dat met flashen, wat moet ik nog meer doen voordat ze aan de gang kunnen met bv. 35 games op een kaartje enz. enz. :-[..) Grtzzz Dampie
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Als ik dit spel probeer te spelen, krijg ik een zwart scherm. Diverse IOS heb ik geprobeerd, maar nog steeds zwart scherm Iemand die dit probleem herkent?
Laatste reactie door Robin01, -
zie mij vraag want anders ga ik hem halen ps 3 plus fifa 10 tegelijk je nsapt wel wat ik bedoel net als wat je nu kan halen killzone en ps 3 voor 400 euro
Laatste reactie door Hersan, -
worms
door kaasbroodje- 4 reacties
- 2k weergaven
ik heb via ftd worms gedownload maar zodra ik op play druk gebeurt er helemaal niks ik krijg ook geen foutmelding. heb net de reactie,s door gelezen en bij de rest werkt hij wel gewoon :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
playstation 2
door vorabrax75- 7 reacties
- 2k weergaven
goeiedag ik heb een vraag over ombouwen er zijn meerdere keuzes nou wou ik weten wat het beste is om me playstation 2 om te laten bouwen of memor 32 of met hd?
Laatste reactie door IfElse, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb het gedownlaud en ik heb heel veel dingen gelezen en ik heb die dingen ook gedaan maar nog steeds komt dit ik hoop dat iemand me kan helpen
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
hoe kan ik skins op mijn nds zetten groetjes jorn !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 10 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik heb dus Aliens vs Predator gedownload en geïnstalleerd maar als ik hem opstart krijg ik een black screen how los ik dit op? ik heb alles zo'n beetje al geprobeerd
Laatste reactie door roykev3, -
world of warcraft (2)
door Gast mitchell_k1- 0 reacties
- 2k weergaven
heej iedereen heeft het over gratis enzo maar er zijn haast geen players op servers laat staan dat je hulp krijgt dan moet je bijvoorbeeld dingen die je in level 20 moet spelen in 40 doen en quest voor level 60 niet kan dus eigenlijk moet je goed zoeken of je servers kan vinden met mensen zoniet dan is het een voordeel en een nadeel. voordeel: lekker rustig nadeel: geen raids geen hulp bij quests geen plezier met andere mensen enz.
-
- 3 reacties
- 2k weergaven
Voor ik begin wil ik zeggen dat ik een gelijkaardig probleem heb gevonden alleen heeft de persoon in kwestie het zelf kunnen oplossen en ben ik er niet bepaald wijzer uit geworden. Dit was de topic. als jullie er wijzer uit zouden worden. ik heb dus het ISO bestand uitgepakt en er kwamen ellerlei bestanden bij zoals autorun, 0compressed en 1compressed. maar als ik de autorun wil opstarten komt erop dat ik de dvd/cd erin moet steken. Momenteel heb ik alles uitgepakt (inclussief die twee compressed) En ik krijg steeds hetzelfde probleem. Deze bestanden heb ik nu dit stond bij een toegevoegt kladblok document maar ik wordt er niet wijzer uit : in sommige gevallen wi…
Laatste reactie door mitsie007, -
Ravenshield
door Niels2008- 7 reacties
- 2k weergaven
Aangezien ik mij een tijdje geleden nogal verveelde, besloot ik Tom Clancy's Rainbow Six: Ravenshield weer eens uit de oude doos te halen. Jammer genoeg bleek dat cd 2 op onverklaarbare wijze was kwijtgeraakt. Geen ramp, dacht ik, ik download het wel even via Utorrent. Dit lukte, ik kreeg netjes 2 imagebestanden (van beide cd-rom's 1) die ik met Nero op een cd heb gebrand. Tijdens de installatie werd gevraagd om cd2 in te voeren, dit gedaan hebbende zou het spel geinstalleerd moeten zijn. Wanneer ik nu echter op play ravenshield klik, verschijnt de foutmelding: 'Please insert Raven Shield's CD-ROM 2, select OK and restart the applicitation'. Als ik CD-ROM 2 invoer, blijf…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hij stopt niet met uploaden terwijl er geen resterende tijd meer staat, Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door maaike8D,