Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
hey weet iemand hoe je je nat type van 3 naar 2 kan veranderen met een tele2 router of kpn experia sx551? hoor het wel laatzz :peace:
Laatste reactie door klijn4, -
DS Game Maker
door jelmer11- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo, ik heb vandaag DS Game Maker 4.9 gedownload van dsgamemaker.com Nou doet hij het goed, alleen als ik mijn game wil testen of opslaan krijg ik een foutmelding. Moet ik er misschien nog iet bij downloaden? Alvast bedankt PS Het ligt niet aan mijn game, een al bestaande game die al af is doet het ook niet
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
als ik bijvoorbeeld een spel wil spelen bijvoorbeeld rome total war dan loopt die bij de wereld kaart vast en krijg ik rechts boven in mijn beeldscherm een rooie streep staan en moet ik op de reset knop drukken. maar het rare is ik heb op canirunit gekeken en die zegt dat ik heb makelijk aan kan ook op recommed. ik zou hier graag hulp mee willen hebben mvg. magicm14
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Heb al van alles gezocht op google maar geen bevredigend of werkend antwoord. Daarom maar hier de vraag?: Ik wil graag weten hoeveel de afbeelding groote van de pixels .png mag zijn voor het toevoegen van nieuwe covers wii op de geheugen kaart. Ik gebruik iranview Alvast bedankt
Laatste reactie door easytheo, -
- 10 reacties
- 1,9k weergaven
Goede middag, Ik heb het spel Fear for sale2 - nederlandse versie gedownload maar het spel wil zich niet installeren. Heeft er iemand hier een oplossing voor aub. Alvast bedankt en nog een fijne dag doesje
Laatste reactie door marcelvn, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik heb dune 2000 gedownload, maar hij zegt dat het systeembestand niet geschikt is voor MS-Dos en microsoft windows toepassingen. ( C:\windows\system32\autoexec.nt ) ik wil dit spel heel graag spelen help me please :-\
Laatste reactie door Razor, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hallo, weet iemand mischien waar ik een ddos tool voor runescape kan downloaden zonder virus!? alvast bedankt!
Laatste reactie door Zombymario, -
zie mij vraag want anders ga ik hem halen ps 3 plus fifa 10 tegelijk je nsapt wel wat ik bedoel net als wat je nu kan halen killzone en ps 3 voor 400 euro
Laatste reactie door Hersan, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
een vriend van me heeft een game server en heeft daar batlefield 1942 server gemaakt en mijn vraag is hoe iedereen onze server adress moet toevoegen om online te kunnen het is gratis server voor batleifield 1942 moet je ergens in je bestanden een regel veranderen en dan onze server adress in zeten zo ja weet iemand waar je dat moet doen kan iemand ons helpen
Laatste reactie door v0id, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hoe kan ik opslaan met dirt 2?
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Hoe kan ik battlefield 3 via steam spelen? Hij start namelijk niet
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
ik kan geen spellen of spellen op mijn dstt kaart als ik een spel wil spellen staad er dat hij geen zip of rar bestand afspeeld wat voor bestand moet ik dan hebbe en waar kan ik zpelletjes downloaden met het goede bestand want ik had nu spellen op romulation.net gedownload maar daar zijn ze allemaal rar
Laatste reactie door Cédric., -
Sims 2
door Gast Ilsjuh- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hej mensen, Ben nog een beetje n nieuweling hier. Maar ik had zo een vraag! Er is zo een site van de sims 2 waar je dus paypal/betaalde downloads gratis kan verkrijgen. Nu heb ik zo ongeveer t halve internet wel gezien, maar ik kan hem dus niet vindne. Nu is dus mijn vraag of een van jullie die site mischien weet en die aan mij kan vertellen! I hope so! Alvast bedankt!! O mensen het spijt me voor het ongemak.. iK had eerst even beter op jullie site moeten zoekne.. Maar ik heb hem dus ondertussen gevonden, hartelijk bedankt!!
-
Ravenshield
door Niels2008- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Aangezien ik mij een tijdje geleden nogal verveelde, besloot ik Tom Clancy's Rainbow Six: Ravenshield weer eens uit de oude doos te halen. Jammer genoeg bleek dat cd 2 op onverklaarbare wijze was kwijtgeraakt. Geen ramp, dacht ik, ik download het wel even via Utorrent. Dit lukte, ik kreeg netjes 2 imagebestanden (van beide cd-rom's 1) die ik met Nero op een cd heb gebrand. Tijdens de installatie werd gevraagd om cd2 in te voeren, dit gedaan hebbende zou het spel geinstalleerd moeten zijn. Wanneer ik nu echter op play ravenshield klik, verschijnt de foutmelding: 'Please insert Raven Shield's CD-ROM 2, select OK and restart the applicitation'. Als ik CD-ROM 2 invoer, blijf…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Oorlogsgame
door r4dioactivity- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Weet iemand nog een leuk Tweede/Eerste wereldoorlog fps spel die ik kan downloaden? Multiplayer hoeft niet. Call of duty 1 en brothers in arms: Hells Highway heb ik al.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
telkens ik een game wil spelen, en ik de cd in de drive speel, en ik op afspelen druk krijg ik een foutmelding: Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd Vanaf dat momnt raak ik niet meer verder programmas als daemon tools heb ik al verwijderd. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door sporting04, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi, In m'n Nintendo DS Lite heb ik sinds kort een R4 kaartje maar dat werkt slechts voor de helft. Er steekt een sd kaartje van 2 gb in, maar ook al zet ik dat maar voor de helft vol, wanneer ik in mijn lijst spelletjes naar beneden ga, kan ik maar de bovenste 8 spelletjes spelen. Van zodra ik op het negende kom, blokkeert de DS en kan ik zelfs niet meer omhoog. Ik heb reeds met een ander SD kaartje en een ander DS toestel geprobeerd, maar het blijft hetzelfde. Ook wanneer ik er allemaal andere spellen opzet blijf ik hetzelfde probleem hebben. Weet iemand raad?
Laatste reactie door krylion, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Heb de sim2 compleet gedownload en nu bezig te instaleren lukt prima incl cracks alleen zegt ie nu als ik wil spelen dat ik de cd erin moet doen... Hoe los ik dit op??? Graag iemand die het me stap voor stap uitlegd heb al een aantal onderwerpen hierover gelezen maar snap er nog echt helemaal niets van... blijkbaar heb ik de verkeerde cracks? Thanks
Laatste reactie door Heks82, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
hallo allemaal ik heb op school gezien tijdens de ict les dat sommegie jongens gewoon een usb stick in de pc steken en dan call of duty beginnen te spelen ik wil nu vragen hoe je dat doet mvg
-
playstation 2
door vorabrax75- 7 reacties
- 1,9k weergaven
goeiedag ik heb een vraag over ombouwen er zijn meerdere keuzes nou wou ik weten wat het beste is om me playstation 2 om te laten bouwen of memor 32 of met hd?
Laatste reactie door IfElse, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Adventuregame Alan Wake is vanaf 15 mei niet meer officieel te koop. Ontwikkelaar Remedy heeft een overeenkomst gesloten met platenmaatschappijen om zeven jaar lang de game te mogen verkopen met bepaalde muzieknummers inbegrepen in de game en die zeven jaar zit erop. Kotaku meldt dat het Finse Remedy, ook bekend van Max Payne en Quantum Break, aan het onderzoeken was of het de licenties voor het gebruik van de muziek kon verlengen, maar dat is vooralsnog niet gelukt. Wel zegt Remedy met de zaak bezig te blijven. Op 15 mei is het zeven jaar geleden dat Alan Wake op de markt verscheen in Europa. Tweakers heeft destijds over de game ook een recensie geschreven. Vo…
Laatste reactie door Meh Meh, -
Playstation 3
door Hersan- 5 reacties
- 1,9k weergaven
It's the Democratic Leadership Council. They consider themselves "New Democrats" as they try to shift away from traditional populist motives in the Democratic party. They are a think tank of sorts formed in 1985 after Reagen smashing them. -------------------------------------------------------------------------------------------------- ik snap echt niet wat dat is kan iemand mij dit aub uitleggen ik wil ps3 halen en somige mensen praten over DLC ofzo. alvast bedankt;) [modbreak]Poll verwijderd, alleen eentje aan maken als dat nodig is [/modbreak]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, ik ben sinds kort in het bezit van een omgebouwde gamecube (er zit een chip in en er passen normaal formaat DVD's in) Ik ben nog een leek op dit gebied en mijn vraag is het volgende. Hoe kan ik originele games kopieren? Tevens wil ik games downloaden en branden maar hier snuffel ik eerst wel door het forum heen want hier staat wel het een en ander over bescreven denk ik. Bij voorbaat dank Bart
Laatste reactie door BVANWAL, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
hey heeft iemand een call of duty 4 serial key voor me/ ik kreeg er geen keygen bij en als ik ze download zitten er meestal virussen in :S
Laatste reactie door ferrariking, -
Teamspeak in WoW
door Valcorb- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo daar, ik wou eens vragen? hoe gebruik je teamspeak op WoW? dat is: als je in party bent, dat je kunt praten meteen microfoon in plaats van als je alles typt, dus hoe gebruik je het? greetz, yolanneke
Laatste reactie door Valcorb,
