Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hallo, Ik heb de software arm7fixa gedownload en een spel omgezet tot nu toe alles gelukt, maar als ik het spelletje wil spelen dan krijg ik een zwart beeld. Wat doe ik fout?? Gr. Mireille
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hooii,, ik heb al geprobeerd om my sims party te downloaden maar elke keer als ik hem probeer uit te pakken lukt het niet weet iemand een link waar ik het spel wel kan downloaden en openen (gratis). ik hoop snel op een reactie. Alvastbedankt. :angel:
Laatste reactie door Schaapje, -
Cod MW 2 Groep!!
door mikey_33- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ik wil een groep maken met cod 6! (PC) Als je interesse heb zet je steam naam hieronder en ik voeg je toe! Mijn Steam naam is mikey_33 op het spel zelf is het ''M.G [NL]'' mischien al gezien.. Ik heb nog geen naam dus als je een echte leipe naam weet zet het even hier. niet lang want dan zet je gewoon je groep naam als eerst en dan zo een streep| en dan je echte naam.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Mijn codmw2 blijft als ik een tijdje speel hangen, zo' 10 sec dan krijg je weer nieuw beeld en dan blijft ie weer een tijdje hangen. Mijn verbinding is dan ook weg lijkt het wel maar kan wel gewoon op google en op andere sites..
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hoi, ik heb mafia 2 gedownload, en ook al via deamon tools geopend, maar hij wil maar niet starten, wat nu ??? groetjes en alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
een vriend van me heeft een game server en heeft daar batlefield 1942 server gemaakt en mijn vraag is hoe iedereen onze server adress moet toevoegen om online te kunnen het is gratis server voor batleifield 1942 moet je ergens in je bestanden een regel veranderen en dan onze server adress in zeten zo ja weet iemand waar je dat moet doen kan iemand ons helpen
Laatste reactie door v0id, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Als ik Fifa '08 opstart, krijg ik de volgende foutmelding: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren dit programma kan niet worden uitgevoerd (5007). Het spel start dus niet op... En ik wou nog zo graag Fifa '08 spelen Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast héél erg bedankt
Laatste reactie door gerbertt1990, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
ik zoek een multyplayer crack voor battlefield 2 ik ben ook al doorgestuurd naar gamecopyworld of zo iets maar daar snapte ik niks van dus alsjeblieft help me verder
Laatste reactie door Tuny, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb een steam mod gevonden die erg cool is! Het is eigenlijk zo een beetje Obilivion online. Je moet allerlei missie's online uitvoeren. Je hebt 3 teams en je kan kiezen uit : Knight :Footman :archer Het speeld zich af in de middeleeuwen. Je hebt verschillende wapens zoals : pijl en boog, kruisboog, schild + zwaard, enzo.... [img width=600 height=375]http://www.age-of-chivalry.com/images/aoc12_media/1222897598_resized.jpg http://nl.youtube.com/watch?v=OqD20XXhzmA Hoe en waar downloaden ? 1) Download steam: Download 2) Download Half li…
Laatste reactie door jeroen755, -
- 1 reactie
- 3.8k weergaven
ik heb laatst GTA 4 gehaald voor de PS3. ik nou gehoord van aimane (vriend van mij) dat je ook je eigen muziek kan luisteren tijdens het spelen van GTA 4. dus als je auto rijdt kun bijv. je eigen muziek kiezen en die afspelen. mijn vraag is dus kan dit wel echt en hoe moet het alvast bedankt
-
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
NCAA Football 11 Er is vrij weinig informatie over deze game. Maar hier toch een korte inleiding om je een beetje een idee te geven van wat dit spel inhoud. In Amerika heb je een aantal sporten die aardig groot zijn. Nu is american football daar eentje van en in deze game doe je mee met het college kampioenschap. Speel als echte american football speler en beuk iedereen onderuit! Maak doelpunten en wordt steeds beter Review: Screens: http://www.gamecloud.nl/games/1015/ncaa-football11/screenshots/ Xbox 360 , PS3, PSP, PS2 op 13 Jul 2010 (is dus al uit) Gemiddelde score: 8,6
Laatste reactie door Duken, -
Serial voor fm10
door Bramm- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Weet misschien iemand hier welke file ik moet mounten als ik fm 10 heb gedownload? Ik heb het via tpb gedownload, als je mij pmt stuur ik wel een link dat je kunt zien waar ik uit kan kiezen. Alvast bedankt, Bramm.- Post samenvoeging: augustus 20, 2010, 10:57:31 Ik heb hem zover dat ik alleen nog een serial nodig heb. Zou iemand mij die via pm kunnen sturen? alvast bedankt!
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 8.4k weergaven
Heb een vraag als ik kijk in de systeem instellingen van de Wii u dan staat daar 5.5.2.e en als ik kijk via de browser dan staat daar 5.5.1 hoe kan dit en kan ik nog steeds me spelletjes blijven spelen van me as kaart wie helpt me Ik zou foto's toevoegen als dat lukt
Laatste reactie door William1, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
ik wil graag met nog iemand op het zelfde netwerk cod4 spelen. :'( kan dat.zo ja, graag met uitleg hoe het moet
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
beste mensen ik vind dream tennis erg leuk maar heb geen registratie code hoe kom ik eraan en hoe werkt het daarna al wezen googelen, en dan vind ik wel bestandjes, maar geen code ik kan in het spel gewoon een registratie code invullen, maar weet niet welke wie helpt..
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 5.5k weergaven
hallo allemaal, ik heb Need for Speed ProStreet gedownload ik heb het spel geinstaleerd maar nu staat er onjuiste cd/dvd geplaatst Plaats de originele cd/dvd van Need for Speedâ„¢ ProStreet. kan iemand mij helpen ?
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik heb vanmiddag gta 4 gedownload op de pc. Als ik hem wil draaien moet ik serial invoeren voor internet acces ofzo. dat komt natuurlijk omdat ik geen crack heb dus ik heb er een paar geprobeerd. sommigen deden het helemaal niet en bij anderen kreeg ik als ik de launcher activeerde, een zwart hokje met als `naam` het domein waar gta in stond en een pinkent liggend streepje (alsof er wat getypt moest worden, wat niet kon). Het deed me denken aan een `uitvoeren` hokje. Wat is het probleem? Doe ik iets verkeerd of zijn de cracks verkeerd? bvd. edit: ik ben nog tamelijk nieuw met het downloaden dus please wel duidelijk zijn :, kheb al topics gelezen op dit foru…
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo allemaal, een hele tijd terug (meer dan 1 jaar) wou ik een spel spelen, deze vereiste echter games for windows live. Helaas deed deze het niet, elke keer als ik hem probeerde op te starten zei hij "Een vereist windows-onderdeel is uitgeschakeld op je computer. Wil je leren hoe je dit probleem kunt oplossen?" Met daar onder 2 knopen: annuleren en probleem oplossen. Probleem oplossen bracht mij slecht's naar de microsoft site op een pagina waarbij vermeld werd dat ik tegen een fout was opgelopen. Lekker nuttige info... Nu heb ik laatst bioshock 2 gedownload. En ja hoor, het vereist gfwl. Helaas heb ik nu nog steeds dezelfde error. Ik heb al meerdere keren ge-uninstall…
Hallo ik heb enkele spellen op dvd gebrand en mijn vraag is hoe je ervboor kan zorgen dat de dvd direct opstart met setup? ook heb ik een spel die twee dvds nodig heeft.hoe moet je dat doen? b
-
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hallo ik ben need for speed carbon aan het downloaden het is een iso bestand en die kunnen ook op me playstation 2 maar de vraag is kan een iso bestand voor computer ook op de playstation ???????
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik denk dat het niet hier hoort maar ik weet ook niet waar dit hoort...
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Ik maak hier een aparte topic voor aan, omdat ik liefst zoveel mogelijk meningen zou willen horen. Zodat ik mijn beslissing meer fundament kan geven.. Laatste console was een playstation 3 waar ik niet erg vaak op hebt gespeelt (eerder vanwege vriendin die graag de tv inneemt dan dat ik persoonlijk er geen zin in had de playstation 3 te gebruiken.. Ik heb momenteel een 2ehandse xbox one staan, die naar mijn beleving meer naar mijn zin is.. Ik heb deze xbox one gekocht omdat ik graag eens wat anders wilde doen dan constant achter de pc te zitten.. Alleen het budget was wel de bepalende factor (liefst zo laag mogelijk). Ik heb de xbox kunnen kopen zo rond de 200 e…
Assassin's Creed
door Bart'- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Waar kan ik Assassin's Creed downloaden voor de pc?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Ik speel vaak runescape en dan hoor ik soms en ik zie soms op websites dat er runescape cheats zijn of hacks maar dan hoor ik vaak dat ze nep zijn. maar ik hoor ook vaak dat ze weer echt zijn. kan iemand nou precies vertellen hoe dat nou zit met die hacks en cheats??? MVG
Laatste reactie door Robin, -
Ik heb football manager 2007 gekrege van een vriend maar als ik de cd in de laptop doe geeft deze aan dat het een bin-bestand is , (k heb windows vista premium) kan ik dit nog omzetten of is de computer er nu niet geschikt voor?
Laatste reactie door mohammedb,