Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Dit is mijn race stuur: http://www.logitech.com/index.cfm/486/2973&hub=1&cl=nl,nl?section=overview&tabs=1,3,2,5 Op andere race games doet hij het wel gewoon, Grid, NFS Shift, Fuel, Test Drive Unlimited, etc. Normaal moet je moeite doen om het stuur te draaien, ofja moeite... je voelt enige tegen druk. Maar vanaf het moment dat ik Dirt 2 opstart is dat weg. En in de besturing kan ik als preset alleen maar keybord kiezen. Als ik toch alles instel op het stuur werkt het sturen en de knoppen, het stuur geeft nog geen tegen druk. Maar de pedalen doen raar, als ik 1 keer een beetje gas geef blijft de auto in een soort cruise control staan. En als ik het pedaal gew…
Laatste reactie door snor1991, -
- 6 reacties
- 5.1k weergaven
hoi, Probleem rayman m, ik heb rayman m gekocht. ik heb hem geinstalleerd . dan klik op het icontje en dan start ie. als ik level aanklik dan hoor ik geluid, en ik zie alleen maar zwart. please help me. probleem donald duck quack attack: ik het spel geinstalleerd, en dan klik op spelen, en dan gebeurt er niks, het is gewoon een orgineel spel, dat zelfde heb ik ook met timon en pumba jungle games. help me mvg
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 14.5k weergaven
Hallo allemaal Ik heb een probleempje ik heb spore gedownload en geinstalleerd toen moest ik een serial code invoeren tijdens de instalatie dat ging allemaal goed het spel is nu geinstaleerd maar als ik het spel wil opstarten vraagt hij om een rigistratie code. Ik heb hier de serial code ingevoerd die ik heb ingevoerd om het spel te instaleren maar dan komt het zelfde schermpje er gewoon weer terug opnieuw , snik snik :'( Wat moet ik nu doen ? Pls help mij
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 4.3k weergaven
Ik heb the sims 3 gedownload maar heb nu het volgende probleem: Hij doet het wel maar als ik naar de sims 3 startprogramma ga staat er bij welkom: Je speelt momenteel een niet-finaal en niet-toegestaan exemplaar van De Sims 3. Purchasing and registering an official copy of The Sims 3 will entitle you to benefits including access to an entirely new game town called Riverview, 1000 SimPoints which can be redeemed for game objects in The Sims 3 Store, and access to The Sims 3 Exchange. Hoe kan ik dat oplossen??
Laatste reactie door Erwin., -
Problemen met/bij D-Tools en Alcohol 120%
door Gast oosterlaak- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hallo Forumleden, Ik heb laatst Fifa 06 gedownload. Nu wil ik D-Tools of Alcohol 120% installeren. Als ik D-Tools en Alcohol 120% installeer komt er te staan: Ongeldige Opdrachtregelparameters Windows®Installer. V2.00.2600.1106 Copyright ©2000 Microsoft Corporation. ALle rechten voorbehouden. Delen van deze software zijn gedeeltelijk gebaseerd op het werk van Independent JPEG Group. Weten jullie wat ik hier mee moet doen. Of hebben jullie een ander programma om MDS, MDF, CUE, BIN, IMG, BWT, CDI en/of ISO bestanden in te stoppen om een programma op te starten. Alvast bedankt, WillemIITilburg
-
- 3 reacties
- 3.3k weergaven
Ik wou minecraft spelen (crack versie) maar als ik het opende en login drukte sloot het vanzelf af en kwam er een raar bestand in mijn map maar ok een vriend van mij zei dat ik mijn driver moest verwijderen en terug installeren maar ik heb hem verwijdert en mijn pc heeft zelf een geinstalleert en ik kan het niet meer updaten. heel mijn pc-scherm is uitvergroot en de pictogrammen op mijn bureaublad ook. help aub
Laatste reactie door Rooo1o, -
procyclingmanager.ccd
door Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek- 4 reacties
- 4.3k weergaven
Ik heb van bearschare het game procyclingmanager.ccd gedownload, maar met alcohol 120 en deamon tools lukt het niet om dit spel te installeren. Weet iemand wat ik nu moet doen?
-
- 4 reacties
- 2.7k weergaven
Ik heb me PC weer is opnieuw moeten instaleren. Aangezien dit niet de eeste keer is zegt windows bij het activeren van windows dat de productie code ( De code om windows dus te activeren ) te vaak is gebruikt. Nu kan ik me PC dus niet activeren :buck:. Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Bij voorbaad dank
Laatste reactie door haan2401, -
- 1 reactie
- 3.7k weergaven
Eindelijk heb ik heb ik Professor Layton en de verloren toekomst (tot nu toe zonder fouten) gevonden. (Aan gezien ik geen directe link mag geven, heb ik het op youtube gedaan, hier is de link: (kijk hem op youtube)
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2.8k weergaven
Zoals de naam het zegt is er een progamma voor? Want ik weet nog wel dat ik vroeger een progamma had om playstation 1 spelletjes te spelen dus mischien is er ook een voor de 360
Laatste reactie door Jeroen, -
Progje Nero
door Gast Rikkert- 14 reacties
- 3.8k weergaven
Hallo, Ik ben ff heel kort: Weet iemand waar je een goede versie van nero kan vinden. Ik kan hem wel vinden maar er is altijd wel wat ermee dan vraagt ie om Nero te installeren, wil ik wel maar dan moet je zo nodig weer die Yahoo toolbar. en dat hoeft van mij niet kan iemand mij ff doorlinken ofzo??? alvast bedankt!
-
programma om games te branden
door Gast Mark84- 4 reacties
- 9.9k weergaven
hoi ik heb een vraagje ik wil een spel copieren. is er een programma voor net zo iets als dvd shrink. graag een e-mailtje naar s.bruin15@chello.nl of reageer direct alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
Programma voor Mac?
door Gast magomerlino- 1 reactie
- 4k weergaven
Ik zoek een programma waar ik op m\'n Mac kan downloaden. Ik gebruik nu limeware maar dat vind ik niet zo fijn. Weet je er één? Zeg t ff Alvast bedankt
-
- 2 reacties
- 3.4k weergaven
Hoi allemaal, Ik heb een spel woordenhaai die niet wil afspelen op mijn pc omdat hij de cd niet goedkeurd. de installatie is wel gelukt, maar hoe nu verder. Heb deamon tools en Magicdisc geinstalleerd, maar heb geen idee of ik daar wat aan heb en hoe ik hiermee het programma aan de praat krijg. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes Marieke
Laatste reactie door junuhgillian, -
programma's
door maxke006- 4 reacties
- 2.5k weergaven
Ik zou wel eens willen wete welk programma het meest word gebruikt. groetjes O0
Laatste reactie door Eagles, -
Project entropia
door Phairdy- 0 reacties
- 970 weergaven
hoi, ik ben sinds vandaag project entropia wezen spelen want het leek mij wel een leuk spel. alleen ik snap er nog niks van :-X dus... mischien iemand hier die veel ervaring heeft met dat spel en mijn mentor wil zijn graag! O0 alvast bedankt voor de hulp!
Laatste reactie door Phairdy, -
Protector World Snooker Championship 2005
door Gast dterhaar- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Op het spel World Snooker Championship 2005 zit een cd/dvd emulator software detector. Hoe kan ik die wegkrijgen bij een vriend van me? Bij mijzelf doet ie het gewoon...
-
hallo ik heb een probleem met het spel prototype want ik kom niet meer verder ik ben bijde missie dat je een helicopter moet hebben en dan moet je eerst iets vernietigen en da is gelukt maar daarna moet je een watertank opzoeken met een geinfecteerd beest de watertank heb ik gevonden maar dan moet ej de watertank scannen maar dat lukt niet want ik krijg te zien dat ik tab moet indrukken en dan zie je in beeld een knop tevoorschijn komen met niks erop dus het scannen lukt ook niet ik heb al gekeken naar mijn instellingen voor mijn toetsen in het menu maar daar staat niks tussen ??? kan iemand mij helpen ??????????????? :-\ :-\
Laatste reactie door Tom, -
- 57 reacties
- 21.3k weergaven
http://war-missions.nl/duken/beta0.1.swf downloads: crack: door cancan
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 8 reacties
- 3.3k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]2012[/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360, Playstation 3, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en Vecht[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Activision[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Systeemeisen zijn nog niet bekend, maar die komen hier te staan als deze bekend zijn.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Nee[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Radical Entertainment[/td] [/table] verhaallijn: Wanneer sergeant James Heller vanuit Irak naar New York terugkeert, ontdekt hij dat zijn vrouw en kinderen zijn gedood door het Blacklight-…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hey ik heb prototype gedownload crack enzo gedaan maar als ik dan hem open dan gaat het eventjes goed maar dan zegt ie je bent bezig met een bewerking en blablabla en dit moet worden afgesloten .. kan iemand mij toevallig helpen en zeggen wat ik moet doen want zo kan ik prototype nooit spele avb jordi O0 [modbreak]Bij het schrijven van de titel zond je Caps Lock nog aan. In het vervolg deze uit zetten, nergens voor nodig. Zo gaan mensen niet eerder in je topic reageren[/modbreak]
Laatste reactie door jordiboy19, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hallo ik heb nog een vraagje ik heb net prototype voor de pc gedownload, maar als ik hem start krijg ik een melding: "wrong disc inserted please insert the original cd/dvd" moet ik dan weer een no-cd ding hebben? zoja, weet iemand waar ik dan een goeie no-cd voor prototype kan downloaden?? of moet ik er iets anders aan doen? alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
Hallo, Heb net een PS 2 gekocht en vroeg me af of die memory card ook bij deze zou werken. modeln° = SCPH - 90004
Laatste reactie door oreli, -
- 8 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi allemaal, Wat werkt het beste voor een ps2 ombouwen of de memor 32? Graag jullie reactie. groeten Mariella
-
- 10 reacties
- 2.6k weergaven
hallo, ik heb niet zoveel verstand hiervan enzo maar ik probeerde dus mijn ps 3 te connecten met mijn internet maar ze zgeggen: er kon geen verbinding worden gemaakt met het netwerk. Ga naar instellingen>netwerkinstellingen en controleer de instellingen. Heb ik gedaan maar daar staat volgens mij nix verkeerds wat moet ik daaraan veranderen want bij internetverbinding staat ingeschakeld en mediaserver ook dusja maar als ik internetverbinding doe testen zeggen ze dat ze geen verbinding kunnen maken. Dus mij vraag wat is er nou mis:S alvast bedankt;) hopelijk kunnen jullie mij helpen:(
Laatste reactie door Hersan,