Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hallo ik heb empire earth 3gedownload en heb er geen keygen bij gekregen en de andere zitten vol met virussen. Heeft iemand er een voor mij,bedankt
Laatste reactie door Tinyman, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Onze kinderen hebben allebei een Nintendo DS (2½ jaar oud) met een R4DS-kaartje. Sinds kort lukt het ze niet altijd om het ding goed op te starten. Ipv in het R4DS-menu te komen komen ze bij het picture chat gedeelte terecht. Als ze dan de R4DS er uit halen, in het slot en op het kaartje blazen en er mee 'wapperen', terugstoppen en weer opstarten gaat het wel goed. Herkent iemand deze problemen en wat zou er dan stuk kunnen zijn? De R4DS of de Nintendo? Alvast bedankt...
Laatste reactie door kaasbroodje, -
keygen sims3
door maxs- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hey ik heb de sims 3 binnengehaald en hij vraagt om een key maar die zit er niet bij kan iemand mij helpen
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
he ik heb wat rond gekeken op de sit een ik zag een hele bende berichten en had geen zin om het te lezen zow vragen gaat misschien net zo makkelijk. ik heb de illegale sims 3 op mijn pc staan maar nu heb ik ook wereld avonturen er bij gekregen van iemand (ook illegaal) alles uitgepakt enthousiast wil ik hem installeren komt er een melding te staan dat ik de sims moet updaten moet natuurlijk ja klikken anders word de installatie afgebroken komt er een foutmelding te staan dat er een fout is opgetreden en de installatie niet meer verder kan heeft iemand een idee? ??? :'(
Laatste reactie door Jeroen, -
cd's kopieren
door jann- 0 reacties
- 1,9k weergaven
hey van mijn cd's (games) maak ik altijd graag een backup voor als er ooit eerns krassen op komen of als ik het niet zou terug vinden,... ik doe dit door van mijn dvd een iso-bestand te maken en dat dan te branden op een dvd. maar als ik het spel dan geïnstalleerd heb dan vraagt hij altijd de originele cd en dat moet ik een crack donwloaden wat soms niet zo goed uitkomt. is er soms nog een gemakelijkere manier om cd's te kopieren? O0
Laatste reactie door jann, -
Error PES 08
door Vision- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb Pro Evultion Soccer gedownload via deze torrent Pro_Evolution_Soccer_2008-FLT Maar nu geeft hij tijdens het installeren deze foutmelding en deze kan ik allemaal wel negeren maar dan start het spel vervolgens niet op, iemand tips?
Laatste reactie door Thijs, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hee jongens ik vraag dit ff voor mijn vader, Mijn vader heeft windows opnieuw moeten installeren omdat hij het niet soepel meer vond lopen. Wij hebben hier alles in aparte schijven ingedeeld dus windows zit op een aparte schijf en dus kan je die schijf formatteren en blijven je bestanden bewaard. Wat nou het probleem is, hij heeft windows opnieuw geinstalleerd en nu wil hij een bestand openen maar dat kan niet want het bestand is veranderd naar een alleen-lezen bestand. Hij heeft de volle rechten om dit te kunnen veranderen. Maar telkens als hij het heeft uitgevinkt veranderd het gewoon weer terug naar alleen-lezen dit geld voor de map/submappen/bestanden. Weet iemand h…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Zoals de titel al zegt ... Vergeef me als dit een ongepast onderwerp is.
Laatste reactie door Moonreine, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Allemaal, Mijn DS (fat) is laatst gevallen. Toen ik daar mijn Oude Acekard 2i instak, geen spel werkte. Toen bestelde ik een nieuwe, die werkt ook niet. Hij blijft hangen na het laden van een game, ook op een andere ds. Het vreemde is, dat als ik mijn oude R4 (normale) er in stop, hij wel spellen laad. Maar daar werken niet alle spellen op. Ik wil dus dat mijn nieuwe Acekard2i, firmware 1.8.1, het gewoon doet... Weet iemand hoe ik dit euvel kam verhelpen?? Alvast bedankt!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Starforce
door kevinho1444- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb last van dat irritante starforce, weet iemand er iets tegen?
Laatste reactie door kevinho1444, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]5 April 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Pc en Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie, TTP[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Namco Bandai Games[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Kan ik niet vinden, als iemand anders het heeft, post het hier please?[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Er is geen multiplayer[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Black Lion Studios[/td] [/table] verhaallijn: Shadow Harvest is een zeer meeslepende 3rd-person tactische actiegame in het jaar 2025 op diverse huidige en toekomstige punten van het con…
Laatste reactie door Freddytje, -
Heey mensen, Heb f1 2008 full.zip bestand gedownload. Dan moet ik hem uitpakken en installeren maar moet ik dan nog cracks/patches doen voor geen cd bijvoorbeeld
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb een dstt kaartje met pokemon diamond. Is het veilig om dan online te gaan om met een vriend pokemons te ruilen? Wat kan er gebeuren (gebaned etc.) en valt er later nog wat tegen te doen? ik hoop dat iemand me kan helpen Groetjes, Downloadfreak
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik heb samen met een maatje van me allebei PCM gekocht en we hebben alle 2 gewoon een legale code. maar is het mogelijk om samen online een carrière te beginnen net zoals bij football manager?? Mvg Wouter
Laatste reactie door Thijs., -
bolt the game
door mitsas- 3 reacties
- 1,9k weergaven
eej heeft iemand een crack voor bolt the game ik had er zelf wel eentje zoiets met victory maar die doet het niet alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo iedereen is erook een mogelijkheid om de lite browser van de nds om internet voor je nds te dowloaden wie kan mij helpen pieter en jelke
Laatste reactie door Vico, -
psp go games 'overdragen'
door Gast Vlutje- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Ik was misschien van plan om een psp go te kopen(2ehands), maar hoe zit het met de spellen die erbij zitten? Ik heb gehoord dat je die niet over kunt dragen aan de koper, weet iemand hoe dit zit? Niels
-
cod 4 probleem
door koetje123- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ey, ik heb dus cod 4 gedownload en geïnstalleerd ook crack erover heen alleen krijg ik nu een foutmelding wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
beste mensen ik heb f1 2010 razor1911 versie gedownload en geinstalleerd, er zat een mapje razor1911 bij en dat is de crack dacht ik maar zo, kheb hem in c/progamfiles/codemasters/f1 geplaatst (kopieren en vervangen) zegmaar en nu wil ik hem 'play' en maar er gebeurd niks, hij geeft ook geen error ofzo aan of verkeerde cd maar hij start ook niet op.. weet iemand het probleem hier van? groeten
Laatste reactie door MrJoost, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
hey, ik heb assassin's creed (1) gedownd, maar ik kan geen goede crack vinden. iemand hier die er een werkende heeft?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
hallo allemaal, ik heb van deze link: http://www.mininova.org/tor/781331 the sims 2 gedownload en nu blijkt er een pass op te zitten, en er staat in de descriptie PASSWORD: www.mystik-torrent.dl.am maar als ik dit invul bij het uitpakken van de rar bestanden werkt het niet. Weet iemand wat ik moet doen? alvast bedankt grz joog
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
[table][th] NASCAR The Game 2013-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]NASCAR The Game 2013-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: NASCAR.The.Game.2013-SKIDROW Releasedatum: 24 juli 2013 Retail Datum: 24 juli 2013 Bestandsnaam: sr-nascarthegame2013 Bron: DVD Grootte: 3.00 GB Genre: Racing, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Eutechnyx Ontwikkeld door: Eutechnyx Omschrijving NASCAR The Game 2013 is de 1e titel in het beschikbaar op Steam en PC serie, met alle officiële rijders, teams en circuits uit de officiële NAS…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
beste mensjes, wij hebbe hier een probleem met ac;b als je onder het spelen een actie gaat uitvoeren crasht het spel. het bestand acbsp.exe kan dan niet worden gevonden en reageert het spel niet meer. dit probleem is ineens ontstaan het werkte eerst wel goed. wij hebbe het volgende algeprobeert: opnieuw geinstalleerd videokaart geupdated directX geupdated opstarten onder xp modus. zonder resultaat laptop draait op windows 7 spel draait verder vlekkeloos mvg,\
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hoi allemaal, Ik heb met bittorrent fifa 09 gedownload, maar ik kan hem niet starten omdat de registratiecode ontbreekt! Kan iemand mij asjeblieft helpen???? O0 tzou fantastisch zijn! alvast bedankt! Als je me iets daarover kan vertellen, mail me dan op rolfwoltinge@solcon.nl Rolf
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
hallo allemaal ik ben bezig mijn psp 2000 te hacken daarvoor heb ik een mmakkelijke video gevonden How to hack your PSP WITHOUT A PANDORA BATTERY (HD) Easiest tutorial on youtube! maa rmijn firmware is 6.37 en dat lukt alleen op 5.03 nu is mijn vraag hoe doe ik dat mijn firmware naar 5.03 te brengen mvg
Laatste reactie door delly,
