Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 1.9k weergaven
Hoi, In m'n Nintendo DS Lite heb ik sinds kort een R4 kaartje maar dat werkt slechts voor de helft. Er steekt een sd kaartje van 2 gb in, maar ook al zet ik dat maar voor de helft vol, wanneer ik in mijn lijst spelletjes naar beneden ga, kan ik maar de bovenste 8 spelletjes spelen. Van zodra ik op het negende kom, blokkeert de DS en kan ik zelfs niet meer omhoog. Ik heb reeds met een ander SD kaartje en een ander DS toestel geprobeerd, maar het blijft hetzelfde. Ook wanneer ik er allemaal andere spellen opzet blijf ik hetzelfde probleem hebben. Weet iemand raad?
Laatste reactie door krylion, -
worms
door kaasbroodje- 4 reacties
- 1.9k weergaven
ik heb via ftd worms gedownload maar zodra ik op play druk gebeurt er helemaal niks ik krijg ook geen foutmelding. heb net de reactie,s door gelezen en bij de rest werkt hij wel gewoon :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Voor ik begin wil ik zeggen dat ik een gelijkaardig probleem heb gevonden alleen heeft de persoon in kwestie het zelf kunnen oplossen en ben ik er niet bepaald wijzer uit geworden. Dit was de topic. als jullie er wijzer uit zouden worden. ik heb dus het ISO bestand uitgepakt en er kwamen ellerlei bestanden bij zoals autorun, 0compressed en 1compressed. maar als ik de autorun wil opstarten komt erop dat ik de dvd/cd erin moet steken. Momenteel heb ik alles uitgepakt (inclussief die twee compressed) En ik krijg steeds hetzelfde probleem. Deze bestanden heb ik nu dit stond bij een toegevoegt kladblok document maar ik wordt er niet wijzer uit : in sommige gevallen wi…
Laatste reactie door mitsie007, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
als ik over knippers rij of als ik spring dan slaat de motor voor over maar ik heb geen idee wat ik moet veranderen bij bike setups
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 6 reacties
- 1.8k weergaven
Mijn playstation 3 is nu ongeveer 3 jaar oud en het downloaden en installeren van demo's begint steeds slomer te worden. Volgens mij is dit ook zo bij systeem/game updates, maar omdat dat veel kleinere bestanden zijn heb ik daar stuk minder last van. In het begin downloade alles erg snel. Ik denk niet dat dit aan mijn internet verbinding ligt, want die is nog steeds hetzelfde als 3 jaar geleden. Het is overigens in verloop van tijd steeds slomer geworden. Niet opeens. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Zelf dacht ik misschien dat dit aan ruimte (heb 80G versie) kan liggen. Ik verwijder regelmatig oude demo's en save games. Ik heb echter wel de indruk dat ik nu minder …
Laatste reactie door KianYu, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
Bron: Tweakers Samengevat The Legend of Zelda: Breath of the Wild is een game die flink afwijkt van het vaste stramien van de voorgaande delen. Dat is gewaagd. Gelukkig voor Nintendo pakken de veranderingen verrassend goed uit. Nintendo weet van Hyrule een prachtige open spelwereld te maken waarin van alles te doen is. Doordat wapens slijten als je ze gebruikt en je hapjes en drankjes moet vervaardigen, moet je tactischer te werk gaan, vooral tijdens gevechten. Het maakt van BotW een mooi samenspel van weersinvloeden, de physics engine die ingebouwd is, het ontdekken van de spelwereld, het volgen van de verhaallijn en het verzamelen van voorwerpen en gron…
Laatste reactie door Duken, -
The Precursors
door katarina- 7 reacties
- 1.8k weergaven
Probleem met deze spell geen geluid bij praten weet iemand oplossing Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Beste duken. het is me gelukt met de crack. Maar nu ik de game speel happert hij de hele tijd. ik heb al een check laten doen bij canirunit. en deze geeft fast aan. dat alles toppie is. ik heb deze besturingen aan boord. Processor : AMD Phenom x4 965 Kloksnelheid 3,40GHZ 3,25GB Kaart: ATI 5770 HD (corsfire) MVG
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ik heb de torrent van sims 2 nachtleven gedownload Maar wat nu!!!! Wil iemand mij hier mee helpen. Thnks
Laatste reactie door djdiontje, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hoe kan ik software gebruiken om een external hard schijf te vullen met speletjes voor wii u , en hoe kan ik aankomen aan de speletjes want mijn kind kkan niet omgaan met cd's. Als ik een spel op een cd heb hoe kan ook kopiëren naar de hard. Alvast bedankt Ehab
Laatste reactie door William, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Als ik een ds spel wil spelen loopt ie vast. Het is nooit zo dat ie vast loopt, alleen als ik een spel probeer op te starten. Ik ben bang dat ik perongeluk een programma heb verwijdert die nodig is. KAN IEMAND ME HELPEN?! Alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Heb beide games gedownload en geinstalleerd op mijn pc, maar op het moment dat ik ze wil spelen krijg ik de melding dat ik de cdrom in de drive moet doen, dit terwijl die er in zit.Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Laatste reactie door Cédric., -
xbox 360 update?
door roelvvv- 2 reacties
- 1.8k weergaven
hoi de enige reden waarom ik eigenlijk een xbox 360 heb is voor titels zoals l.a noire die niet voor de pc uitkomen. Alleen heeft deze l.a noire de nieuwste firmware >.< Moet ik mijn xbox nou gaan patchen of dat spel? En hoe patch ik dat dan?
Laatste reactie door roelvvv, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hallo een vriendin is opzoek naar de sims nightlife heeft iemand deze? en kun je dan deze opsturen naar mijn email?
Laatste reactie door astidbbrouwer, -
Hallo, Ik heb call of duty 4 gedownload en draaiende gekregen. Kan ik dit spel ook spelen met een gamepad? zoja hoe stel ik dan de configuratie in? b.v.d.
Laatste reactie door sbknetm, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Weet iemand of je het spel medal of honor airborne online kunt spelen met een cracked versie?
Laatste reactie door marcov, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
hallo ik heb onlangs settlers VI rise of an empire gedownload ik heb het spel geïnstalleerd , zonder problemen ik start het spel op , ook zonder problemen, maar dan als ik een nieuw spel begin of ik laad een bestaand spel dan gaat het spel enorm traag, het is gewoon helemaal niet meer aangenaam om het te spelen dat ik er mee ben gestopt. maar ik weet zeker dat het een leuk spel zou kunnen zijn dus vraag ik wat raad aan jullie , of jullie geen oplossing hebben. trouwens, mijn computer is geschikt voor het spel en ik heb de drivers van de grafische kaart pas geupdatetd mijn computer processor: AMD Sempron 2800+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz Memory: 512MB RAM op…
Laatste reactie door jann, -
Oorlogsgame
door r4dioactivity- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Weet iemand nog een leuk Tweede/Eerste wereldoorlog fps spel die ik kan downloaden? Multiplayer hoeft niet. Call of duty 1 en brothers in arms: Hells Highway heb ik al.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
Goedemiddag mensen. Als ik een server probeer te joinen in TF2 dan krijg ik een error te zien dat m'n protocol is verouderd ofzoiets. Even een screenshotje: http://i465.photobucket.com/albums/rr15/Bounco/tf2.jpg Er staat dus ''... is using a newer protocol (14) than your client'' Weet er iemand wat ik moet doen? Heb hem gedownload trouwens.
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb de sims 2 torrent gedownload verder gedownload met vuze uitgepakt en na uren w8en loop ik vast in de ''handleiding staat: Bij starten van het spel wordt om CD 1 gevraagd. De kopie die je nu hebt, voldoet niet, omdat daarop niet de beveiligingscodes staan, die wel op het origineel staan. Doe dus voor je gaat spelen eerst het volgende: - Stop het spel - Maak een backup van sims2.exe in de programmadirectory van Sims 2 (meestal "C:\Program Files\EA Games\De Sims 2\TSBin\") - Kopieer het hier bijgesloten programma "sims2.exe" naar die programmadirectory, ter vervanging van de originele sims2.exe. - Start het spel opnieuw. Klaar ! maar ik kan sims2.exe …
Laatste reactie door Kelly__, -
- 8 reacties
- 1.8k weergaven
Hi, Ik heb spellen voor mijn NDSi op een R4i kaartje. Probleem is, dat ik alleen het 1e spel kan spelen. Verwijder ik deze, dan kan ik alleen het eerstvolgende spel spelen, enz. Hoe maak ik het zo, dat ik alle spellen kan spelen die ik er op gezet heb?? Wat doe ik verkeerd??
Laatste reactie door mbloe, -
Hoi ik ben net nieuw hier en heb al meteen een vraag: Ik heb het spel Bolt (multi5, Pal) voor de Wii gedownload en hij doet het prima maar nu is het probleem dat ik niet weet of en hoe ik dit spel in het nederlands zet. Mijn kinderen kennen nog geen engels dus het spel is niet te spelen voor hen Kan iemand mij helpen? Groetjes Sandra
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Beste leden, Nog een probleempje in windows 7, Ik heb cod 4 gedownload en de singleplayer doet het uitstekend op hoogste kwaliteit. Nu start ik met HLSW de multiplayer op zoals ik ook altijd in windows xp deed, dan krijg ik een zwart beeld met alleen de muis in beeld, dat duurt 30 seconde en dan sluit het af. Het is exact dezelfde versie als bij xp en het zijn ook dezelfde servers. Ook heb ik cod4 in mijn firewall toegestaan. Het zou heel fantastisch zijn als je mij weer aan mijn verslaving kon helpen, mvg cancan
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hallo, Ik heb een playfect controller gekocht, die ook over een vibratie functie beschikt. Nu heb ik er een cd-tje bij gekregen en hiermee de drivers geïnstalleerd. Als ik nu ga naar [start] -> [Configuratiescherm] -> [spelbesturing] kan ik bij mijn controller op [Eigenschappen] klikken. Ik krijg dan dit te zien: Ik kan mijn controller dus testen en dit werkt allemaal. Wat ik eigenlijk nog graag wel zou willen testen is de vibratie functie. Ik weet echter niet hoe dit moet. Op internet zie ik dat sommige mensen ook het tabje [Vibration test] hebben, waar je dus (logisch!) de vibratie kan testen: Ik heb dit tabje dus niet, maar ik vroeg me af of ik die op de e…
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hey allemaal ik heb de legale versie van de sims 3 gekocht. volgens 'Can I run it' Moet het voor mij mogelijk zijn om het spel probleem loos te draaien. Nou heb ik een aantal minder leuke grafische problemen en heb ik al veel dingen geprobeerd. Zoals de de drivers van de video card ge-update, alle video instellingen in het spel geprobeerd, en scherm resolutie aan gepast maar niks help! Heeft iemand nog een tip of een idee wat ik nog zou kunnen proberen? Windows vista 32 bit. Nvidia GeForce 7150m /n Force 630m Bij behorende plaatjes zie je mijn grafische probleem het zijn vooral de sims zelfs en dat is best vervelend. Al vast bedankt voor jullie hulp [verwijderd doo…
Laatste reactie door lovely86,