Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
bolt the game
door mitsas- 3 reacties
- 1,8k weergaven
eej heeft iemand een crack voor bolt the game ik had er zelf wel eentje zoiets met victory maar die doet het niet alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
hoi mensen! ik weet sinds kort hoe je auto´s in het spel kunt zetten van internet fia img. nu is mijn vraag hoe je die auto´s voor je neus kunt laten spawnen want als ik een auto in het spel zet wil ik er natuurlijk wel in kunnen rijden! ik hoop dat er mensen zijn die mij hiermee kunnealvast bedankt. gr. D
Laatste reactie door DaleyHaar, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Hoi, In m'n Nintendo DS Lite heb ik sinds kort een R4 kaartje maar dat werkt slechts voor de helft. Er steekt een sd kaartje van 2 gb in, maar ook al zet ik dat maar voor de helft vol, wanneer ik in mijn lijst spelletjes naar beneden ga, kan ik maar de bovenste 8 spelletjes spelen. Van zodra ik op het negende kom, blokkeert de DS en kan ik zelfs niet meer omhoog. Ik heb reeds met een ander SD kaartje en een ander DS toestel geprobeerd, maar het blijft hetzelfde. Ook wanneer ik er allemaal andere spellen opzet blijf ik hetzelfde probleem hebben. Weet iemand raad?
Laatste reactie door krylion, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, heeft er iemand een fatsoenlijke crack voor mij voor bia: hh want bij vraagt hij die heletijd om een cd maar heb wel al een crack erover gegooit alsvast bedankt
Laatste reactie door nathaninho, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hey allemaal ik heb de legale versie van de sims 3 gekocht. volgens 'Can I run it' Moet het voor mij mogelijk zijn om het spel probleem loos te draaien. Nou heb ik een aantal minder leuke grafische problemen en heb ik al veel dingen geprobeerd. Zoals de de drivers van de video card ge-update, alle video instellingen in het spel geprobeerd, en scherm resolutie aan gepast maar niks help! Heeft iemand nog een tip of een idee wat ik nog zou kunnen proberen? Windows vista 32 bit. Nvidia GeForce 7150m /n Force 630m Bij behorende plaatjes zie je mijn grafische probleem het zijn vooral de sims zelfs en dat is best vervelend. Al vast bedankt voor jullie hulp [verwijderd doo…
Laatste reactie door lovely86, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb de sims 2 torrent gedownload verder gedownload met vuze uitgepakt en na uren w8en loop ik vast in de ''handleiding staat: Bij starten van het spel wordt om CD 1 gevraagd. De kopie die je nu hebt, voldoet niet, omdat daarop niet de beveiligingscodes staan, die wel op het origineel staan. Doe dus voor je gaat spelen eerst het volgende: - Stop het spel - Maak een backup van sims2.exe in de programmadirectory van Sims 2 (meestal "C:\Program Files\EA Games\De Sims 2\TSBin\") - Kopieer het hier bijgesloten programma "sims2.exe" naar die programmadirectory, ter vervanging van de originele sims2.exe. - Start het spel opnieuw. Klaar ! maar ik kan sims2.exe …
Laatste reactie door Kelly__, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Had al een poos geleden fifa 2005 gedownload, maar nog geen intresse gehad om hem te installeren. Nu dan wel gedaan, en opgeslagen op de pc. Daarna opgestart via pc->insert cd-rom, dat werkte dus niet daarna crack ge-installeerd, fifa2005 start nu wel opm hij vraagt niet meer om cd. Krijg menu, waar ik kan kiezen ui talen, maar dan kom ik niet verder iemand die raad weet?
-
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Weet iemand of je het spel medal of honor airborne online kunt spelen met een cracked versie?
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo! Ik heb battlefield 2142 gedownload met het bekende bestandje Razor1911 erbij maar het werkt niet! Als ik het spel opstart waar ik moet inloggen en als ik dan de txt volg met naar en wachtwoord Razor1911 dan staat er: Ea account niet gevonden op deze computer. Wie helpt mij dit spel offline te spelen? ;D ;D
Laatste reactie door QuiCk01, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Hoe kan ik battlefield 3 via steam spelen? Hij start namelijk niet
Laatste reactie door katarina, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
beste mensen ik heb f1 2010 razor1911 versie gedownload en geinstalleerd, er zat een mapje razor1911 bij en dat is de crack dacht ik maar zo, kheb hem in c/progamfiles/codemasters/f1 geplaatst (kopieren en vervangen) zegmaar en nu wil ik hem 'play' en maar er gebeurd niks, hij geeft ook geen error ofzo aan of verkeerde cd maar hij start ook niet op.. weet iemand het probleem hier van? groeten
Laatste reactie door MrJoost, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo, telkens als ik bij fm 09 een wedstrijd wil spelen en op team bevestigen druk en dan op ja dan sluit hij het spel af en geeft hij deze fout melding: XML parsing error! Not well-formed (invalid token) at line 1 of speed.xml Weten jullie wat ik hier tegen kan doen?
Laatste reactie door koekie, -
Game maken.
door Rikkert.- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Heb al gezocht via google en hier maar ik vind niks. Weet iemand misschien een makkelijke game maker?? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Freddytje, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
hallo allemaal, ik heb van deze link: http://www.mininova.org/tor/781331 the sims 2 gedownload en nu blijkt er een pass op te zitten, en er staat in de descriptie PASSWORD: www.mystik-torrent.dl.am maar als ik dit invul bij het uitpakken van de rar bestanden werkt het niet. Weet iemand wat ik moet doen? alvast bedankt grz joog
-
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Kun je een WII sofmodden zonder dat hij gehardmod is?
Laatste reactie door Duken, -
Heey mensen, Heb f1 2008 full.zip bestand gedownload. Dan moet ik hem uitpakken en installeren maar moet ik dan nog cracks/patches doen voor geen cd bijvoorbeeld
Laatste reactie door Farid., -
Hoi ik ben net nieuw hier en heb al meteen een vraag: Ik heb het spel Bolt (multi5, Pal) voor de Wii gedownload en hij doet het prima maar nu is het probleem dat ik niet weet of en hoe ik dit spel in het nederlands zet. Mijn kinderen kennen nog geen engels dus het spel is niet te spelen voor hen Kan iemand mij helpen? Groetjes Sandra
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
De EZ flash kun je aansluiten op je computer. Dan kun je gameboy spellen downloaden en erop zetten zodat je ze kunt spelen op je gameboy advance. Dus je zit niet met 10 tallen spelletjes te sjouwen, maar kan er gewoon meerdere op 1 cardridge zetten. Ik heb tot nu toe de volgende games op de cartridge: -Power Of Grayskull -Spiderman Mysterio Menace -Batman Vengeance -Power Rangers Wild Force -Crash Spyro Vol 1 - Rayman Hoodlum Havoc - Crash Bandicoot 2 Het toffe aan dit ding is dat dat niet met een SD kaart in je computer gaat, maar dat je er een EZ writer bij hebt. Met de juiste software kan je een backup maken van de safe games van je originele …
Laatste reactie door Sert70, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
ik ben dus een noob in crack games enzo en ik wil graag wat games downloaden. Ik weet jammer niet hoe dat moet. Zou iemand me kunnen helpen? Neem maar van me aan dat niets van crackprogramma's heb, ik weet er helemaal niets van. Ik heb al youtube filmpjes bekeken maar niets lukt. Please, help!
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hoi hoi, ik heb een vraagje. Maakt het uit of ik de ned of de eng versie er op zet? zit er verschil in en werkt de ene beter dan de anderen? ik hoor het graag, groejtes diana
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo allemaal ik heb op school gezien tijdens de ict les dat sommegie jongens gewoon een usb stick in de pc steken en dan call of duty beginnen te spelen ik wil nu vragen hoe je dat doet mvg
-
PS2 online
door Thijs- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik wil graag op de PLAYSTATION 2 online gaan spelen. Ik heb de slimline versie(met de ingebouwde network adaptor) Alleen nou heb ik gehoord dat je je PS2 moet registreren alleen daar had je een network access key voor nodig. Alleen die ben ik kwijt , zijn er nog andere manieren om online te kunnen PLAYSTATIONEN? MVG Vencinto
Laatste reactie door Petrus, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Heey daar, Onlangs heb ik via via een kopie gekregen van Pro Evolution Soccer 6. Nu ik online wil spelen mis ik het juiste wachtwoord om je aan te melden. Die gast waar ik hem van heb weet het zelf ook niet. Ik heb wat lopen zoeken op internet maar kan heel weinig vinden. Weet iemand wat ik hieraan kan doen of heb ik gewoon dikke pech met het online gedeelte?? Hope not... :'( Thanks! :cool2:
Laatste reactie door Ricardo_058, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo heeft iemand een werkende call of duty 1 united offensive multiplay cd key voor mij? Bedankt.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb net saints row 2 gedownload en ik krijg 72 rzr-srw2.001 001-bestand rzr-srw2.002 002-bestand enz wat moet ik met die bestandjes doen wil ik het spel spelen???
Laatste reactie door shootdoun,