Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
[table][th] NASCAR The Game 2013-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]NASCAR The Game 2013-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: NASCAR.The.Game.2013-SKIDROW Releasedatum: 24 juli 2013 Retail Datum: 24 juli 2013 Bestandsnaam: sr-nascarthegame2013 Bron: DVD Grootte: 3.00 GB Genre: Racing, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Eutechnyx Ontwikkeld door: Eutechnyx Omschrijving NASCAR The Game 2013 is de 1e titel in het beschikbaar op Steam en PC serie, met alle officiële rijders, teams en circuits uit de officiële NAS…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hoi allemaal, Ik heb met bittorrent fifa 09 gedownload, maar ik kan hem niet starten omdat de registratiecode ontbreekt! Kan iemand mij asjeblieft helpen???? O0 tzou fantastisch zijn! alvast bedankt! Als je me iets daarover kan vertellen, mail me dan op rolfwoltinge@solcon.nl Rolf
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Heeft iemand van jullie toevallig tips om Joy-Con drift op te lossen zonder dat ik moet gaan prutsen met technische dingen? Het is zo frustrerend als je game niet meer normaal loopt. Dank alvast! ExpertKees Hey GamePeter! Ik snap je frustratie, die Joy-Con drift kan echt een nagel aan je doodskist zijn. Gelukkig zijn er een paar makkelijke dingen die je kunt proberen voordat je ze moet opsturen voor reparatie. Kalibreren: Ga naar de instellingen van je Switch en zoek naar de optie om je controllers te kalibreren. Dit kan soms al helpen om de drift te verminderen. …
Laatste reactie door gamer12, -
CoD4 multiplayer
door njitram- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Heeej, Weet iemand hoe je met lan multiplayer teamdeathmatch kan spelen. Het is altijd leuker om met zn allen bots af te knallen dan elkaar. Thanx
Laatste reactie door Robin, -
PSP emulator
door Dark Legend- 0 reacties
- 1,9k weergaven
heyy ik zoek een PSP emulator zodat ik PSP games om mijn pc kan spelen. ik kan geen fatsoenlijk werkende emulator vinden weet iemand er een te vinden?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
beste, ik ben er achter gekomen dat je ESR nodig heb om op memor 32 singstar games te kunnen spelen, maar ik kan geen download link vinden, alleen maar verlopen download links. Dus weet iemand een werkende download link ik had nog een vragje: hoe moet ik ESR gebruiken? Post samenvoeging: november 23, 2009, 21:53:13 pm
Laatste reactie door jaccodagansta, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo,, Ik heb London 2012: The Official Video Game gedownload, kan hem installeren, maar hij doet het niet. Ik heb 64 bits Windows 7 in VMWare, maar ook in met Wineskin in OS X Lion doet ie het niet. Ik heb volgens mij geen crack nodig, want op mijn broertjes computer doet ie het wel, maar ja daar kan ik niet altijd op. Weet iemand waarom hij het niet doet, er komt nog niet een zwart scherm van het laden, met Wineskin is dit wel, maar dan valt ie weg. Ik heb de FLT download geprobeerd en die van BlackBo, de FLT download doet het op mijn broertjes pc met Windows vista wel. Kan iemand mij helpen met het spel te installeren en te starten, het zou mooi zijn als ik het met Wi…
Laatste reactie door mathijs666, -
COD 2 Vaag probleem
door Roell- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo , ik heb een probleem met het spel cod2 , ik heb hem van een maat geleend , niet origneel maar gebrande cd is het, er staat een iso bestandje op endergelijk. nou het mouten en branden lukt wel en heb zo de installatie aan de gang maar bij ongeveer 60 procent vraagt die opeens naar cd 2? ik kan hier niet onderuit komen terwijl er op die cd geen 2 staat en ik in het begin al gemount hebt en dan wel doet. ik ben fokking noob wat dit soort ongein betreft , dus als iemand het weet zou die het mij kunnen uitlegge Khoef alleen maar online te kunnen spelen daarvoor wil ik hem? Alvast bedrankt :
Laatste reactie door Roell, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hey mensen, ik heb in gta sa een antonov 225 in plaats gezet van een andromanda. ik gebruik nu een car-spawn progje en als ik hem spawn dan staat hij te ver met de punt omhoog om in te stappen. Kan iemand mij helpen? (alvast bedankt)
Laatste reactie door DaleyHaar, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
hoi, als ik gta sa probeer te straten lukt het wel maar na ongeveer 20 sec als die plaatjes komen met tekst onderaan dan gaat die automatisch afsluiten en doet die het niet, dat gebeurt telkens opnieuw als ik hem opstart. ik heb het opnieuw geinstalleer en dat heblpt niet. en hij is ook gecrackt. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door martijn1, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Deze game is echt vet en het bevalt me helemaal maar... Ik weet dat je op de ps3 enz. met multiplayer kan praten via zo'n ding om je hoofd. Nu vraag ik me af kan dat ook met dit spel voor de wii?
Laatste reactie door Farid., -
Ik heb net een geheugenkaartje gekocht voor mijn nintendo ds en daar heb ik spellen opgezet, maar nu geeft mijn ds aan dat er geen kaart inzit. Weet iemand wat ik verkeerd doe? groeten van pattyb
Laatste reactie door Farid., -
Ik henb sinds kort een nieuwe pc en wilde een even crysis op max gaan bekijken ,heb hem gedownload ,de razor versie en ook geinstalleerd maar nu start hij niet op , ik heb windows 7 64 bit dus daar zal het probleem liggen , weet iemand hoe ik dit oplos? Crysis warhead heb ik trouwens wel gewoon goed lopend gekregen, vind die trouwens niet echt supper vet uitzien op alles max , is crysis beter? thanks
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
weet iemand hoe je een .nfo bestand kan openen waarin de serial key in zit?
Laatste reactie door marcov, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo! Ik heb battlefield 2142 gedownload met het bekende bestandje Razor1911 erbij maar het werkt niet! Als ik het spel opstart waar ik moet inloggen en als ik dan de txt volg met naar en wachtwoord Razor1911 dan staat er: Ea account niet gevonden op deze computer. Wie helpt mij dit spel offline te spelen? ;D ;D
Laatste reactie door QuiCk01, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Laatste reactie door Freddytje, -
FEAR Italiaans
door Gast sharif256- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Is er hier iemand die weet of ik de gedownloade versei van FEAR die ik geinstalleerd heb van italiaans of ik die na installatie ofzo in engels kan zetten of een patch ofzo?????? greetz
-
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
een tijdje terug heb ik ooit ergens gezien dat je een plaatje kan krijgen voor je ttdsi. daarmee bedoel ik in het ds startmenu net zoals een normaal spel een plaatje. wie weet waar ik dat kan krijgen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo ik heb een r4 gold pro kaartje gekocht voor mijn 3ds. ik heb wel oude r4 kaartje van 2013 en 14 maar wat moet ik doen om deze up and running te krijgen. als ik er een oude in doe met de spelletjes dan krijg ik de melding tlpatch of iets dergelijks. wie kan me aub helpen. groetjes een hulpelose vader van een zoon die graag wil spelen.
-
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb de sims 2 torrent gedownload verder gedownload met vuze uitgepakt en na uren w8en loop ik vast in de ''handleiding staat: Bij starten van het spel wordt om CD 1 gevraagd. De kopie die je nu hebt, voldoet niet, omdat daarop niet de beveiligingscodes staan, die wel op het origineel staan. Doe dus voor je gaat spelen eerst het volgende: - Stop het spel - Maak een backup van sims2.exe in de programmadirectory van Sims 2 (meestal "C:\Program Files\EA Games\De Sims 2\TSBin\") - Kopieer het hier bijgesloten programma "sims2.exe" naar die programmadirectory, ter vervanging van de originele sims2.exe. - Start het spel opnieuw. Klaar ! maar ik kan sims2.exe …
Laatste reactie door Kelly__, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
ik ben dus een noob in crack games enzo en ik wil graag wat games downloaden. Ik weet jammer niet hoe dat moet. Zou iemand me kunnen helpen? Neem maar van me aan dat niets van crackprogramma's heb, ik weet er helemaal niets van. Ik heb al youtube filmpjes bekeken maar niets lukt. Please, help!
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hoy wie kan me helpen met spel Gene Troopers in level jungle heb ik geen bild Ik dank U
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Na een geruime tijd had ik weer een oud spel terug gevonden. Na wat blijdschap heb ik het spel geprobeerd te spelen, maar krijg het niet geinstaleerd. elke keer als ik op de instalatiebutton druk krijg ik deze melding "c:\windows\system32\autoexec.nt Het systeembestand is niet geschik voor een ms-dos- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten" Is er een manier om je systeem zo aan te passen dat ik het spel toch kan spelen en zonder mijn windows helemaal opnieuw op mijn pc te zetten??
Laatste reactie door Tuny, -
Anno 1701 (opgelost)
door bart- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hi Ik heb net de gloednieuwe patch gedownload van het spel en wanneer ik dit weer wil opstarten krijg ik deze melding. Heb niks gevonden door te googlen. Heeft iemand dit ook of kent iemand de oplossing? TX
Laatste reactie door bart, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hey, ik heb sinds de laatste update van warrock een probleem, namelijk dat steeds als ik warrock start dat ik dan bij de updater vast kom te staan. er staat: cannot extract a zip file [sub4.zip]. hoe los ik dit op? opnieuw installeren werkt niet :'( :'(
Laatste reactie door Jeroen,
