Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
welke bestand
door Gast fatso- 1 reactie
- 2.7k weergaven
moet je spellen ook nog omzetten naar een ander bestand . het gaat hier bij om xbox spellen. is er bij downloaden nog iets in het bijzonder waar ik op moet letten. :pinch:
-
multiplayer functie in fifa 2006
door Gast waelrahman- 1 reactie
- 2k weergaven
hey, heb fifa 2006 zojuist gedownload. Alleen de multiplayer functie werkt niet. Ik krijg telkens de melding 'rapport verzenden'. Op school werkt alles wel (ook gedownload). Heb ik misschien een speciale crack nodig voor de multiplayer functie?
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 8.4k weergaven
Ik ben al een tijdje met een vriend aan het denken over een leuke game, en hier een centraal topic voor aan te maken. We zullen hier verschillende onderwerpen in bespreken. Maar we verwachten ook dat iedereen zich hier gedraagd hoe het hoort. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Gemaakt door Martijn1 en Joris. Wat is War Rock? War Rock is een gratis game, wat je via internet speelt. Het spel is een MMOFPS, wat staat voor Massive Multiplayer Online First Person Shooter. Sommige noemen het spel een clone van BattleField 2, aangezien je ook in voertuigen kan. Inhoud: Deel I - Alle wapens en uitleg.…
Laatste reactie door marcelvn, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hoi, zijn er nadelen verbonden aan game hosten? bijv:trage interneverbinding na hosten etc?
-
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hoi ik ben nieuw ik heb mijn xbox 360 laten ombouwen maar ik zou graag willen weten waar ik xbox 360 games kan downloaden en wat ik allemaal moet doen voor ze te kunnen branden
Laatste reactie door Zombymario, -
Game branden
door DigiDjeff- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey, ik heb 2 games gedownload die ik wil branden. Ik heb alleen een groot probleem, ik heb een asus DRW-1604p als CD/DVD-Drive. Ik heb laast een pakketje DVD's gekocht maar ik keek ergens natuurlijk weer overheen. Het was een DVD+R, terwijl mijn DVD-drive dat niet kan branden. Weet iemand misschien ergens een update te vinden waardoor ik wel DVD+R kan branden, of anders iets illegaals waardoor ik wel kan branden... Alvast bedankt
-
Fifa 08 crack
door ultra- 1 reactie
- 4.7k weergaven
Ik zoek de goed WERKENDE crack voor fifa 08
Laatste reactie door sven1989, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
hey leden ik heb net worms 4 mayhem gedownload en geinstalleerd maar als ik het programma opstart frijg ik een bericht dat starforce protection niet compatibel is. ik heb als besturingssysteem vista,heeft dat er iets mee te maken? tnx alvast
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Als ik PCM 2009 op start komt er een error, hij zegt dan er een fout zit in het bestandje PCM_NiDX9RendererVC80.dll: Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
hallo iedereen, ik heb een klein vraagje kzou graag mn wii updaten naar 4.3 nu is mijn vraag is het veilig om dit te doen met MMM(multi mod manager) mvg Flemming
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Euh, ff vraagje, nu had ik chaos theory gedownd van een site, volledig en geinstalleerd nadat ik em gebrand had op dvd (udf) dus geinstalleerd van dvd. Nu wil ik een key invoegen van internet maar hij wijst hem af en een crack vind ik niet alleen een paar van 181 mB... Iemand? Tnx!
Laatste reactie door Botjeman, -
cod4 MP probleem
door Andrinho- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hi, ik heb een probleem met call of duty 4 online. Het was donderdagmorgen toen ik ff wou gaan gamen. Ik zat 5 min. in een server (met pb) en werd gekickt, het beeld ging stotteren en deed het steeds minder en toen bam. de melding weet ik niet precies meer maar het was iets met ''heartbeats from pb stopped'' ofzo. Dus ik heb een beetje lopen zoeken bij verschillende forums en daar las ik dat mensen er ook last van hebben dat ze na 5 min. gekickt worden. maar ik las geen oplossingen. maar gisteravond, ik ging gamen. Waren al mijn favorieten weg (ik speel al servers zonder PB) stonden, waar normaal het IP staat, alleen maar nullen. En als ik gewoon ververs bij alle servers…
Laatste reactie door kipneck, -
Programma voor Mac?
door Gast magomerlino- 1 reactie
- 4k weergaven
Ik zoek een programma waar ik op m\'n Mac kan downloaden. Ik gebruik nu limeware maar dat vind ik niet zo fijn. Weet je er één? Zeg t ff Alvast bedankt
-
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
met welk programma kan ik mijn emulatie software verbergen zodat games het niet kunnen merken Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik heb deze torrent binnengehaald Age Of Empires 3 http://www.btmon.com/Games/PC/Age_Of_Empires_3_Incl_Expansion_and_CD_Keys.torrent.html maar weet nu niet wat ik precies moet doen kan iemand helpen a.u.b
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 3.4k weergaven
Hey, Ik heb de laatste paar dagen rotgezocht naar een oplossing naar dit probleem, ik heb de Sims 3 gedownload via torrentz, na hem te hebben geinstalleerd ( ook na veel moeite ) viel het spel uit op het punt dat ik op de knop bouwen of meubels kopen klikte. Ik heb al verschillende situaties op het internet gelezen waar mensen het hebben over dat hun sims 3 uitvalt vanwege mogelijk hun grafische kaart. Maar ook dat kan het volgens mij niet zijn, heb een Nvidia Geforce 7300, ook net geupdate dus dat zou goed moeten zijn. Ik bedoel is het dan echt een fout in het spel, moet ik opnieuw een ander downloaden? Moet ik deze opnieuw installeren, of kan het makkelijk worden o…
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
heb het spel fifa 2009 gedownload maar krijg de volgende foutmelding. [rom loading failed] savfile not founded! . hoe kan ik dit oplossen.
Laatste reactie door Schaapje, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
gegroet ik heb het spel een hele tijd geleden reeds gedownload, onlangs besloot ik het weer eens te spelen, en ik blijf het al een tijdje terug spelen, er is echter één vreselijk irritant probleem: telkens als ik renners heb geselecteerd, en dus naar de volgende pagina zie waar je de gegevens van het parcours ziet (zoals afstand, waar er tussensprinten zijn, e.d.) is er ook telkens een kaart, met de eventuele beklimmingen of kasseien op aangeduid, dit zie ik echter niet, ook tijdens de wedstrijd als ik de kaart wil bekijken zie ik een allesbehalve vollediige, correcte kaart. 1) ligt dit aan de crack? 2) hoe los ik het op alvast bedankt voor jullie hulp
Laatste reactie door dylaniii, -
Fout Red Alert 3
door Dodonius- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo menschen. Ik zit met een probleempje. Ik heb een tijd de illegale versie Red Alert 3 gespeeld (op garena). Het beviel me wel dus heb ik besloten om het maar te kopen. (op cdWOW voor 30 euro). Toen ik em wilde installeren herkende hij de illegale versie dus wilde hij em niet meer installeren. Goed. Kep het spel dus geprobeerd te uninstallen. Maar nu pakt hij em helemaal niet meer, de Autorun en EAsetup doen niets. Ik heb in mijn registry wat bestandjes kunnen vinden en verwijdert maar blijkbaar niet genoeg. Ik download nu weer een illegale versie want daar schijnt een goeie uninstaller in te zitten die je registry cleaned. "delete_game_from_registry.reg" Ik kan ook…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hey! Ik heb de Sims 3 gedownload en aan het installeren. Ik heb net de code ingevoerd en nu krijg ik deze foutmelding; "Bestand J:\Game\Bin\bin\cs-CZ\Sims3Launcher.recources.dll Fout: De parameter is onjuist." Ik druk telkens op "opnieuw" en dan laad hij verder, maar als ik bijna bij honderd procent ben 'vraagt' hij dit telkens opnieuw en laad hij ook niet meer. Dan moet ik dus op annuleren klikken.. Wat kan ik nu doen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo, Op ScapeGaming is er een LK realm uitgekomen en zou die graag spelen, maar ik zou TBC nog willen houden. Er bestaat een topic op het ScapeGaming forum maar ik kan niet zo goed engels. Link:http://forums.scapegaming.com/index.php?showtopic=227570
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Heey, Heeft iemand zin om potje fifa 10 te doen op xbox? Mijn gamertag is: Max Plox
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
de meeste spellen doen het gelukkig wel. maar als ik petz fantasie, laura passie Tekenen & Schilderen en art acadamy opstart dan loopt mijn ds vast. kan bij petz fantasie wel een taal uit kiezen maar dan houdt het op. heb de nieuwste software op mijn dstt kaartje staan.
- 1 reactie
- 2k weergaven
Zoals de titel al zegt ... Vergeef me als dit een ongepast onderwerp is.
Laatste reactie door Moonreine, -
gta san andreas
door killbunny- 1 reactie
- 3.2k weergaven
kheb gta san andreas binne en de crack er ook al over gegooid maar ik krijg een error > kan entrypoint van procedure ogg_stream_reset_serialno niet vinden in DLL-bestand ogg.dll. mja en als ik ga spele heb ik denk ik ook weer deamontools nodig ma dat heeft nog nooit bij mij gewerkt als iemand kan helpe graag! ;D weet iemand wat ik hier aan kan doen? :
Laatste reactie door XfanX,