Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 volger
- 1 reactie
- 3.8k weergaven
Hallo iedereen, ik heb hier een Ps4 gekregen van vrienden die constant opstart in veilige modus. Blijkbaar is hij 's nachts geupdate en nadien direct in veilige modus gegaan. Hoe kan ik dit omzeilen of mss downgraden? Grtz, Nougabol.
Laatste reactie door Duken, -
PSN account
door chriscorona- 1 reactie
- 1.7k weergaven
een vriend heeft eerder op mijn ps3 account ingelogd, en die is nu gekoppeld aan PSN. die wil ik omzetten naar me eigen email... wat moet ik doen?
Laatste reactie door vmyt, -
psp
door repelsteeltje113- 5 reacties
- 4k weergaven
is er al een mogelijkheid om psp games te vinden op internet
-
Ik zou graag mijn PSP hacken voor gratis games te kunnen spelen (wel op een veilige manier). Ik heb een fat psp met versie 3.95. Ik heb niet gezien dat dat al kan. Alleen tot versie 3.90. Maar misschien heb ik niet goed genoeg gekeken. (zonder pandora-batterij) Alvast bedankt.
-
hoe zet ik een video op mijn psp ?? mijn psp is omgebouwd alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door Heisenberg, -
ik heb een psp slim&lite ik heb hem om laten bouwen. nu heb ik een spel gedownload. het is een winzip bestand maar in welke map moet ik diewinzip zetten (of moet ik de winzip openen)? alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Weet iemand waar je in België een psp phat kunt kopen (nieuw)?
Laatste reactie door arnem10, -
- 1 reactie
- 4.8k weergaven
ey, ik heb een psp 3004 met de software 5.50 en overal op internet staat dat deze nog niet valt om te bouwen dus mijn vraag is weet iemand mischien wanneer ik mijn psp wel kan laten ombouwen? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door meowndz, -
PSP emulator
door Dark Legend- 0 reacties
- 1.9k weergaven
heyy ik zoek een PSP emulator zodat ik PSP games om mijn pc kan spelen. ik kan geen fatsoenlijk werkende emulator vinden weet iemand er een te vinden?
Laatste reactie door Dark Legend, -
PSP Emulator
door Gast alberto- 4 reacties
- 3.5k weergaven
bestaad er een psp emulayor zoja waar kan ik die downloaden
-
- 5 reacties
- 3k weergaven
kan je psp op pc spelen? ??? zo ja welke emulator heb je ervoor nodig? ??? ik download emulators van emulator-zone.com maar kan geen goede emulator vinden alvast bedankt
Laatste reactie door bilal4, -
PSP en WII probleem
door Gast dibyo- 8 reacties
- 2k weergaven
Beste mensen, Zou 1 van jullie mij kunnen helpen met mijn 2 problemen? 1: Mijn wii zegt dat er geen wii-remote aanwezig is ofzo, hij kan het signaal van de wii remote niet oppikken, en nee mijn wii-remote is niet kapot, want toen een vriend van mij bij me kwam met zijn wii-remote, kon mijn wii zijn wii-remote ook niet oppikken. 2: Ik heb mijn PSP omgebouwd en nu kan ie opeens geen gedownloade spellen meer spelen. Ennuh dit is niet egt een probleem, maar kan weet iemand misschien een leuk spel voor op de pc? Een spel zoals runescape, maar ook gewone die je in de winkel kan kopen. Bedankt allemaal. Post samenvoeging: november 21, 2009, 18:08:21 pm Oh ja ze zijn alle…
Laatste reactie door ivo80000, -
- 1 reactie
- 3.5k weergaven
Goedenavond, Nadat ik te horen heb gekregen dat ik moet revalideren heb ik de PSP maar weer eens uit de kast gehaald. Nu heb ik deze jaren geleden eens een keer om laten bouwen wat altijd goed heeft gewerkt. Echter krijg ik nu bij bepaalde spellen de volgende melding: Deze game kan niet worden gestart (80020148). Na wat zoeken kwam ik hier op een heel oud bericht dat dit zou komen omdat de custom software verouderd zou wezen? Nu wil ik deze dus graag updaten maar ik weet niet hoe ik hiermee moet beginnen. Is er iemand die mij zou willen helpen? Het liefst stap voor stap? Ik zou er erg dankbaar voor wezen en er zeer zeker veel plezier mee hebben tijdens het revalideren! He…
Laatste reactie door Duken, -
- 25 reacties
- 5.9k weergaven
Wanneer ik GEN-C en Prometheus erop wil installeren geeft aan dat dit bestand beschadigd. Deze PSP is gedowngrade en nieuw sinds gisteren Memory Stick PRODuo is al 2x geformatteerd...
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
hallo allemaal ik ben bezig mijn psp 2000 te hacken daarvoor heb ik een mmakkelijke video gevonden How to hack your PSP WITHOUT A PANDORA BATTERY (HD) Easiest tutorial on youtube! maa rmijn firmware is 6.37 en dat lukt alleen op 5.03 nu is mijn vraag hoe doe ik dat mijn firmware naar 5.03 te brengen mvg
Laatste reactie door delly, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo! Ik ben (nog) een volledige nitwit op psp gebied, maar heb het volgende probleem. Mijn zoontje heeft van zijn grote neef een al omgebouwde psp 2004 overgenomen. Er staan twee spelletjes op, maar dat vinden we natuurlijk niet genoeg. Wij downloaden regelmatig films van Spotnet en dat gaat allemaal prima. Het downloaden van een game daar, is ook geen probleem. Ik kan 'm als .iso of .cso op de psp zetten via een kabeltje, maar de nieuwe game gaf een foutmelding. "Deze game kan niet worden gestart (80020148). Intussen heb ik de game er afgegooid en er opnieuw opgezet (na 4 uren zoeken en surfen en uitzoeken wat er dan aan de hand is), maar nu gaat de psp op zwart…
Laatste reactie door newbie psp, -
PSP game
door zwarthoed94- 8 reacties
- 2.4k weergaven
soms download ik een psp game van het internet en dan pak ik mijn bestanden uit en dan komt er: USRDIR SYSDIR in plaats van een ISO/CSO bestand en dan kom ik er niet meer uit zou iemand mij daar uitleg over willen geven?
Laatste reactie door tommyboy5, -
PSP games
door JanUllrich- 1 reactie
- 1.1k weergaven
kan iemand mij uitleggen hoe het gaat om PSP games te downloaden en op PSP te zetten??
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
bij gta ctw en gran turismo werkt ie ook ;D
Laatste reactie door Joris., -
PSP Gebrickt
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Mijn psp is gebrickt :'( Weet iemand toevallig een manier om een Magic Memory Stick te maken? (Zonder psp) Dus ik bedoel een Magic Memory Stick op je pc maken en niet op een PSP met custom firmware?
-
psp go games
door timothy250- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Kan je op een psp go gedownloade games zetten?
-
psp go games 'overdragen'
door Gast Vlutje- 7 reacties
- 1.8k weergaven
Ik was misschien van plan om een psp go te kopen(2ehands), maar hoe zit het met de spellen die erbij zitten? Ik heb gehoord dat je die niet over kunt dragen aan de koper, weet iemand hoe dit zit? Niels
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb nog eens gezocht op internet en heb gevonden dat de psp go gehackt is http://www.youtube.com/watch?v=DSF82oP5B-w&feature=player_embedded#! daar is een video van het gehackte apparaat, maar weet iemand of er ook meerdere emulators zijn? Is het nu ook mogelijk om emulators of andere programma's van http://pspgohacks.com/ te gebruiken?
Laatste reactie door timothy250, -
Hallo, ik heb een psp met versie 4.05 erop.. maar hoe kan ik dan spelletjes downloaden en eropzetten? ik heb deze site maar daar staat bij dat het voor versie 5.50 is http://www.ex.ua/view/120864?r=28761,23779,,81712 plz help?
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
ik heb een psp gekocht en ik heb hem omgebouwd ik heb de versie 3.40 oe-c en hoe en van waar kan ik spellen downloaden want ik heb pas een geheugenkaart van 8 gig gekocht :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ weet echt niet wat ik mot doen wie kan mij helpen
Laatste reactie door Tom,