Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
mafia 2 bug?
door lorddemon66- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb mafia 2 voor de pc ( gedownload) nu ik bij chapter 13 ben komt er laden in het scherm en gaat de game niet meer verder het icoontje van laden draait steeds door maar er gebeurt niks. Iemand een idee hoe dit te fixen is ?
Laatste reactie door Erwin., -
gta sa
door kaasbroodje- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik zit vast in een missie dat je naar een low riders wedstrijd gaat. weet iemand een manier om die missie over te kunnen slaan of waar ik een save kan downloaden van iemand die die missie heeft gehaald heb een trainer gevonden maar weet niet hoe die werkt ken geen duits Anleitung: Einfach die Lowrider oder die Beach Party Mission starten, [ALT]+[TAB] drücken und den Trainer starten! Dieser Trainer gibt euch in der Lowrider und Beach Party Mission unendlich Punkte!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 9 reacties
- 1,7k weergaven
Heey iedereen, Ik heb een game boy advance en zo´n kaartje. Ik wil graag pokemon training card game er op zetten die is van de coller en ik heb er 1an de advance maar dat lukt niet. Ik heb wel andere games die ook van de coler zijn er wel op gekregen maar dn dowlaode ik denk ik een andere bestand. http://romhustler.net/roms/gbc ik heb van deze site dat gedowload. Misschien weet iemand wat ik kan doen om hem wel er op te krijgen. Alvast bedankt:)! ZO´n ame boy spelletje zit in winrar in een zip archief en de coller ook maar er is toch wat anders mee gedaan. Veder zeggen mensen da tje eigen game kan maken weet iemand hoe dat zit? Alvast bedankt:)!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
beste mensen, ik heb al van verscheiden mensen gehoord dat je cod4 niet meer cracked kunt spelen. nou ik dus ook niet meer. (nieuw mobo cod4 opnieuw instaleert) maar al mijn vrienden die cood4 ook cracked spelen, spelen het nog elke dag. is dit niet een beetje vreemd?
Laatste reactie door killmaster, -
Weet iemand een leuke MMOPRG game?
door Gast Play_Gangsta- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Ik ben opzoek naar een nieuwe MMOPRG game... Ik heb deze gespeeld: Runescape (Echt super saai) FlyFF (Is aanrader als je van vrolijke spellen houd maar het is niet kinderachtig) en MangaFighter (best grappig) Ik zou er graag een willen die je gwn van een website kan downloaden en maximaal 4gig op je Hschijf inneemt!
Laatste reactie door Jon, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
hallo voor mijn eerste post hier. ik ben al een tijdje aan het proberen om een herhaling van een race in gt5 prologue op pc te zetten, en dat lukt maar niet. Ik heb dus de herhaling op een memory stick gekopieerd en ik vind dat terug op mijn pc als een .DAT bestand. ik heb al een paar video converters geprobeerd maar zonder succes. Mischien heeft hier iemand een programma waar het mee kan lukken? kris
-
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb plannen om een 3DS te kopen. Maar die spellen zijn zo *()&*^duur... Dus ik wil ze uit Amerika halen. Maar dan komt het volgende, namelijk: Is de 3DS regiovrij? Dus kunnen er Amerikaanse spellen gespeeld worden op een Europese 3DS? Alvast Dank! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
ik ga wat vertellen over steam. -steam is een programma waarmee je demo's kunt opzoeken en meteen downloaden, op steam kun je ook spellen kopen. bij steam kun je spellen downloaden en daarna meteen spelen. nog enige uitleg van de site+download: http://store.steampowered.com/about/ -Direct toegang tot je favoriete games De volledige Steam-bibliotheek en alle toekomstige Steam-releases binnen handbereik. Nadat je een spel hebt gekocht, kun je het meteen downloaden en spelen. Sluit je aan bij de Steam-community Je kunt iemand vinden om mee te gamen, afspreken met vrienden, groepen met dezelfde interesses zoeken, en chats, wedstrijden en toernooien organiseren en bi…
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb een computer met windows 7 pas geinstalleerd. Ik heb een probleem met mijn computer als ik GTA IV opstart. Als het even bezig is en ik net begin met spelen (bij de eerste missie dat je moet wegrijden met de auto) dan stopt het beeld en beginnen de boxen te kraken. Ik reset de computer dan en start hem opnieuw op en bij het beginscherm zie ik dan probleem oplossen maar dat doet hij niet. als ik op details druk krijg ik dit: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 …
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb vanochtend de sims 3 gekocht en heb hem geinstaleerd en alles was goed. Toen heb ik op het tekentje van spelen geklikt en toen kwam er een balkje met : de nieuwste updates downloaden ofzo en dat heb ik gedaan. toen dat was afgerond begon ik het spel, en laadde het eerste veld, dat lukte nog. Toen kwam ik bij de stad : Sunset Valley en begon ik dat te laden, toen het laden ongeveer op 1/4 was sloot het spel inneens af en kwam ik bij me bureaublad en stond het sims 3 balkje er niet meer! Ik vind dit nogal vaag ook omdat er geen fout kwam ofzo! MVG. J0riis
Laatste reactie door Heisenberg, -
playstation 2
door vorabrax75- 7 reacties
- 1,7k weergaven
goeiedag ik heb een vraag over ombouwen er zijn meerdere keuzes nou wou ik weten wat het beste is om me playstation 2 om te laten bouwen of memor 32 of met hd?
Laatste reactie door IfElse, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Wie weet of er al een crack is voor de patch(8.0.1) voor FM 08 Ik heb al op gamecopyworld gekeken maar daar staat helemaal niks van FM 08 op Ik hoop dat iemand weet hoe ik met de crack kan spelen. Thanx
Laatste reactie door tijnbroek, -
Hallo, Ik heb call of duty 4 gedownload en draaiende gekregen. Kan ik dit spel ook spelen met een gamepad? zoja hoe stel ik dan de configuratie in? b.v.d.
Laatste reactie door sbknetm, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload maar als ik ´m dan opstart geeft ie deze melding Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Weet iemand hier wat voor?
Laatste reactie door Farid., -
wii downgraden
door arnem10- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik wil mijn wii downgraden naar 3.2 (nu heb ik 3.3e), omdat ik anders ssbb (4,7gb) niet kan spelen. Weet iemand een duidelijke tutorial staan, of is deze goed: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] ? Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
hey, ik heb assassin's creed (1) gedownd, maar ik kan geen goede crack vinden. iemand hier die er een werkende heeft?
Laatste reactie door Dark Legend, -
Hoi, ik heb de sims 3 gewonload en de crack ingevoerd, maar nu ga ik het spel spelen en dan staat er : fout bij verificatie van uw disk. Weet iemand wat ik dan moet doen ? Hij sluit dan af, ik kan niet spelen. Post Merge: oktober 17, 2009, 00:38:22 am laat maar, heb het al met no cd crack gedaan!
Laatste reactie door Erwin., -
Alle The lord of the rings games
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, Ik vind de lord of the rings spellen goeie spellen alleen heb ik nu het probleem dat als ik er een opstart zecht ie dat ik de verkeerde cd heb terwijl ik dat niet heb en als ik een crack gebruik werkt al helemaal niet! Weet iemand wat ik moet doen? Mvg Olaf
-
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA Release-informatie Groep : VULPESZEDRA (P2P) Release naam: SimCity.DRMLESS.Beta.Crack-VULPESZEDRA Releasedatum: 7 juni 2013 Retail Datum: 5 maart 2013 Bestandsnaam: simcity.beta.cracked-vulpeszedra Bron: P2P Grootte: 2 GB Genre: Strategy Critici: 64% Uitgegev…
Laatste reactie door Duken, -
Black ops
door appeltje123- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo iedereen Een maat van mij heeft de first strike van black ops gekocht en gedownload op zijn ps3. Ik heb ook een ps3 en ik had gehoord dat je de first strike 5 keer op verschillende ps3 accounts kunt downloaden, alleen mijn vraag is, kan dit wel? Zo ja; HOE? Alvast Bedankt
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo weet iemand of Lord of the Rings: Battle for Middle-Eartht 2: Rise of the Witch-King misschien ook op de mac te spelen is?? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Ik heb u-sing gedownload en gebrand, het werkt maar de wii blijft maar vragen om een micro in de usb-ingangen te steken. Ik heb ergens gelezen dat dit met IOS 37 te maken heeft, en deze heb ik dan ook geïnstalleerd, jammergenoeg zonder resultaten. Weet er iemand wat je daar aan kunt doen? Alvast bedankt voor de hulp Groetjes Peaceandsilent
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik vraag me af hoeveel GB er maximaal in het R4 kaartje kan dat ik heb besteld, het is deze(http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=779) en het staat er niet echt duidelijk bij, wie kan mij helpen? ik hoor het graag!!! X
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Company of Heroes 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Company of Heroes 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Company.of.Heroes.2-RELOADED Releasedatum: 26.06.13 Retail Datum: 26.06.13 Bron: DVD Grootte: 10 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Relic Omschrijving Maak je klaar om opnieuw worden ingezet voor het vervolg op de veelgeprezen en meermaals bekroonde Company of Heroes. Het is 1941 en het begin van wat zal de meest brutale conflict van …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Weet iemand een goede torrent voor Counterstrike: Source en een uitleg hoe je op cracked servers kunt komen?
Laatste reactie door Skelito,