Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Mijn internet vraagt neit meer of hij downloads moet opslaan maar download ze direct naarme pc en opent ze direct (kut dus) Correctie: Ik heb een bepaald bestand de vrijheid gegeven direct te openen .rar bestand maar hoe zet ik dat in godsnaam weer trug hoe zet ik weer vraagd wat hij er moet? reageer alsjeblieft snel! Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik wil met een maatje van me via een cross kabel command and conquer generals doen. ik heb hem via origin en me maatje gewoon legaal gekocht. maar het probleem is dat als wij elkaar willen joinen dat dat hij dan zegt dat er een mismatch is. Doordat er een van ons twee een andere versie heb. hoe kunnen we dit oplossen? P.S. ik zit in het buitenland vandaar dat het zo laat lijkt dat ik post
Laatste reactie door Wous, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ewa, Ik heb fruity loops XXL 8.0 gedownload. Maar ik ben nu eigenlijk opzoek naar wat tutorials hoe alles werkt. Ik was eerst bezig met music maker maar das te saai standaard enzo. Maar weet iemand waar ik tutorials kan vinden? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
Black ops
door appeltje123- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo iedereen Een maat van mij heeft de first strike van black ops gekocht en gedownload op zijn ps3. Ik heb ook een ps3 en ik had gehoord dat je de first strike 5 keer op verschillende ps3 accounts kunt downloaden, alleen mijn vraag is, kan dit wel? Zo ja; HOE? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik vraag me af hoeveel GB er maximaal in het R4 kaartje kan dat ik heb besteld, het is deze(http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=779) en het staat er niet echt duidelijk bij, wie kan mij helpen? ik hoor het graag!!! X
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] NASCAR The Game 2013-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]NASCAR The Game 2013-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: NASCAR.The.Game.2013-SKIDROW Releasedatum: 24 juli 2013 Retail Datum: 24 juli 2013 Bestandsnaam: sr-nascarthegame2013 Bron: DVD Grootte: 3.00 GB Genre: Racing, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Eutechnyx Ontwikkeld door: Eutechnyx Omschrijving NASCAR The Game 2013 is de 1e titel in het beschikbaar op Steam en PC serie, met alle officiële rijders, teams en circuits uit de officiële NAS…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Hallo, ben hitman 2 aan het spelen, maar kom niet verder, moet een autobom plaatsen, maar weet niet hoe ik deze aktiveer of uberhaubt maar aan de auto vast krijg. wie helpt mij? :-\
Laatste reactie door kaynick, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
mensen ik heb vanmidag cod4 weer geinstalleerd, ik heb het een tijd geleden al gespeeld en dat ging perfect! natuurlijk speel ik op cracked servers... maar nu word ik elke keer gedisconected als ik inlog op een server...ik kan wel het spel zien en mijn groep kiezen, maar 2 sec. later ben ik dr af.. zelf dacht ik dat het kon liggen aan mijn videokaart die nie up to date was..ik heb een ati radeon x1600, zou iemand miss een link kunnnen geven van een nieuwe update of driver daarvoor? me doorverwijzen naar de site van ati of amd werkt nie..ik heb al veel geprobeerd! als iemand een andere oplossing weet is ie ook welkom!! thnx en grtz:)
Laatste reactie door xxlbuk, -
Anno 1701 (opgelost)
door bart- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hi Ik heb net de gloednieuwe patch gedownload van het spel en wanneer ik dit weer wil opstarten krijg ik deze melding. Heb niks gevonden door te googlen. Heeft iemand dit ook of kent iemand de oplossing? TX
Laatste reactie door bart, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Beste members, :friends: Ik heb mijn GTA SA gepatched naar versie 1.01 en daar heb ik een crack overheen gegooid. Daarna begon ik te spelen alleen mijn trainer werkte niet goed. :s Toen wou ik hem gaan downgraden naar 1.0 maar dat ging niet omdat de orginele gta_sa.exe er niet inzit (omdat er een crack in zit). Maar ik heb de gta_sa.exe niet gebackuped. : Dus nu vraag ik aan jullie of jullie misschien een orginele gta_sa.exe 1.01 file kunnen vinden. Alvast bedankt. Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Assassins Creed IV Black Flag-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassins Creed IV Black Flag-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Assassins.Creed.IV.Black.Flag-RELOADED Releasedatum: 19 november 2013 Retail Datum: 19 november 2013 Bestandsnaam: RLD-ac4bf Bron: Stream Grootte: 19 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 90/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Omschrijving Het jaar is 1715. Pirates regeren het Caribisch gebied en hun eigen wetteloze Republiek waar co…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
ik heb een psp gekocht en ik heb hem omgebouwd ik heb de versie 3.40 oe-c en hoe en van waar kan ik spellen downloaden want ik heb pas een geheugenkaart van 8 gig gekocht :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ weet echt niet wat ik mot doen wie kan mij helpen
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik was bezig met het dowloaden van sims 2 studentenleven. Plotseling vroeg hij om: Plaats cd/dvd 2.. Hoe kan ik dit oplossen?? :S als ik op ok druk komt de melding erop nieuw :S Verder gebruik ik Virtual Clone Drive ..
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb een spel gedownload. Daarbij had ik deze twee bestanden: mohpa.mds mohpa.mdf Nu is mij al een link gegeven om het spel te mounten. (http://www.duken.nl/content/view/27/24/) Ik heb de handleiding stap voor stap gevolgd. Maar als ik dan in deze computer op DVD-station N klik. (Waar de image is geladen) Dan gebeurt er niks en krijg ik een melding: N:\ is niet toegankelijk. Toegang geweigerd. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door yannick93, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Valt de 8C om te bouwen???
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hooi, Ik vroeg me af of iemand deze hack voor de heeft gebruikt en of hij werkt op een nieuwere versie van de Wii. Ik hoor het graag ^-^
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb de demo van crysis maar nu is het probleem als ik sandbox probeer te installeren dat ik een foutmelding krijg =error 1304, error writing to file c\programfiles\electronicarts\crysis sp demo\bin32\compresATI2.dll. Verify you have acces to that directory : heeft iemand hier een oplossing voor ? alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Euh, ff vraagje, nu had ik chaos theory gedownd van een site, volledig en geinstalleerd nadat ik em gebrand had op dvd (udf) dus geinstalleerd van dvd. Nu wil ik een key invoegen van internet maar hij wijst hem af en een crack vind ik niet alleen een paar van 181 mB... Iemand? Tnx!
Laatste reactie door Botjeman, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
ik ben dus een noob in crack games enzo en ik wil graag wat games downloaden. Ik weet jammer niet hoe dat moet. Zou iemand me kunnen helpen? Neem maar van me aan dat niets van crackprogramma's heb, ik weet er helemaal niets van. Ik heb al youtube filmpjes bekeken maar niets lukt. Please, help!
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Hoe kan ik battlefield 3 via steam spelen? Hij start namelijk niet
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo. Ik denk dat de titel duidelijk is. Ik ben op zoek naar een werkende, goede, nederlandse taal pack voor football manager 2011. Ik hoop dat jullie wat voor mij weten. Gr.
Laatste reactie door Bapao11, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo ik heb onlangs settlers VI rise of an empire gedownload ik heb het spel geïnstalleerd , zonder problemen ik start het spel op , ook zonder problemen, maar dan als ik een nieuw spel begin of ik laad een bestaand spel dan gaat het spel enorm traag, het is gewoon helemaal niet meer aangenaam om het te spelen dat ik er mee ben gestopt. maar ik weet zeker dat het een leuk spel zou kunnen zijn dus vraag ik wat raad aan jullie , of jullie geen oplossing hebben. trouwens, mijn computer is geschikt voor het spel en ik heb de drivers van de grafische kaart pas geupdatetd mijn computer processor: AMD Sempron 2800+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz Memory: 512MB RAM op…
Laatste reactie door jann, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
beste mensen, ik heb al van verscheiden mensen gehoord dat je cod4 niet meer cracked kunt spelen. nou ik dus ook niet meer. (nieuw mobo cod4 opnieuw instaleert) maar al mijn vrienden die cood4 ook cracked spelen, spelen het nog elke dag. is dit niet een beetje vreemd?
Laatste reactie door killmaster, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, ik hat in een eerdere topic: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38116.0 het probleem met fifa 11 op de r4 sdhc nou heb ik op youtube: Wood r4 1.13/1.14 for clones Working !!! R4 sdhc,R4i... Dit filmpje gevonden. Hier in zeggen ze,(in de discription op youtube), dat je ook een wood op clones, onder andere de SDHC, van de r4 kunt gebruiken. ik heb de link gedownload, en er gewoon op gezet met een menu.dat bestand omdat ik de r4 kaart anders niet kon gebruiken. Dan opende ik het wood gewoon als een spel... hij deed het gewoon, maar hij kon geen spellen openen... Doe ik iets vekeerd, of kan dit gewoon hellemaal niet? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer11, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hoy heb probleem met deze spel loopt vast ik heb windows 7
Laatste reactie door katarina,