Spring naar bijdragen

battlefield 2 kaartgrootte


jann

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

een tijd geleden heb ik battlefield 2 gedownload, maar helaas moet je het spel kopen als je  BFHQ en multiplayer wilt spelen.

dat is in mijn geval toch aangezien het niet lukt

gelukkig kan ik mij amuseren met singleplayer, maar is er een mogelijkheid om de kaartgrootte te vergroten. want ik had ook zo'n boosterpack gedownload, maar kaartgrootte 16 is niet groot genoeg om met de vliegtuigen te kunnen spelen  ;), of gaat dat enkel met BFHQ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 94
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Met single player, kun je volgens mij alleen maar maat 16.

Dan moet je multiplayer gaan doen.

Of je kunt een mod pakken "aix 2.0" hier heb je een uitbreidingspakket van bf2, extra vliegtuigen, extra wapens(miniguns enz..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  99
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je het hebt over multiplayer over Lan, dan heb ik redelijk nieuws voor je  O0 want dat kan wel met een illegale versie. Dat heb ik zelf ook een aantal jaar geleden gedaan. Het komt er op neer dat je een singleplayer game opstart en daar dan met zijn allen op inlogt. Klinkt vaag I know, maar het werkte toen wel

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 99

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...