Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
lego star wars
door Gast krcke123456- 1 reactie
- 4.1k weergaven
Ik heb lego star wars gedownload als iso en later met nero gebrandt en geinstaleerd dat ging prima. Als ik het wil spelen geeft hij verkeerde disc geplaatst aan . WIE KAN MIJ HELPEN?
Laatste reactie door Duken, -
Supreme Commander product key
door Gast pubel- 1 reactie
- 19k weergaven
Zoals hierboven staat ben ik op zoek naar een Supreme Commander product key! Gr, michael
Laatste reactie door Botjeman, -
- 1 reactie
- 3.8k weergaven
Hoii, Kan ik ook op de een of andere manier Gamecube spellen vanaf mn HDD met een usb-loader afspelen? Heb ik dan ook een emulator nodig op mn HDD of een Gamecube controller? Ik hoop dat iemand het weet! Groetjes
Laatste reactie door blikbier, -
insert CD
door Gast ch@nging- 1 reactie
- 3.4k weergaven
hey ik heb civilization3 gedownload ( iso- bestand) en heb deze gebrand op cd. heb hem geinstaleed, maar als ik hem dan op start staat er steeds insert cd wat moet ik doen?
Hoe navigatie CD branden?
door Gast kuusjke05- 1 reactie
- 8.6k weergaven
Vandaag heb ik Becker Nav 9.0 gedownload en hij is compleet. Ik heb na het uitpakken nu 4 complete mappen CD1, CD2, CD3 en CD4. Per map heb ik nu 3 bestanden. Een Image-bestand van circa 600 Mb, een Sub-bestand van circa 25 Mb en nog een bestandje van 1 Kb. Met Nero 7.0 heb ik eerst alleen het Image-bestand gebrand maar dan herkent mijn JVC(becker) navigatiesysteem de CD niet. Daarna heb ik het Image-bestand en het Sub-bestand samen op CD gebrand maar nu herkent hij hem nog niet. Mijn vraag is of iemand misschien weet hoe ik een goed werkende CD hiervan moet branden?[
-
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ik heb een computer met windows 7 pas geinstalleerd. Ik heb een probleem met mijn computer als ik GTA IV opstart. Als het even bezig is en ik net begin met spelen (bij de eerste missie dat je moet wegrijden met de auto) dan stopt het beeld en beginnen de boxen te kraken. Ik reset de computer dan en start hem opnieuw op en bij het beginscherm zie ik dan probleem oplossen maar dat doet hij niet. als ik op details druk krijg ik dit: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 …
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
dutch.ltc
door libregts65- 1 reactie
- 4k weergaven
Kan iemand mij het bestandje dutch.ltc O0 op sturen via de mail of uploaden aub ben namelijk niet goed in grabbi :-[t
Laatste reactie door eD.winn, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
He luitjes, long time no hear... (my bad). Even het volgende; ik heb Mario Smash Football voor de gamecube gedownload via BitComet. Het is in PAL format. Mijn vraag hierbij; kan ik het spel gewoon zonder converters en andere aanpassingen eraan te hoeven maken, branden op een gewone DVD-R/+R/-RW/+RW? Zo nee, wat zou ik dan eventueel aan het spel moeten veranderen/omzetten en waarmee? Of moet ik perse z'on klein Gamecube-schijfje hebben, als die uberhaupt al beschrijfbaar (dus leeg)te verkrijgen zijn? Iemand antwoorden hierop??? Alvast bedankt!!!javascript:void(0); Lachebek
Laatste reactie door Martijn, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik heb opgemerkt dat veel bezoekers van SPAM op mijn site belanden. Ik, beheerder van SPAM, wilde jullie hierbij even persoonlijk informeren dat ik nieuwe SPAM heb ontwikkeld. Op SPAM vind je een forum met meer SPAM, nog duidelijkere SPAM, betere SPAM en nog snellere SPAM op je vragen! Daarnaast hebben we nu ook een blog met daarin de laatste SPAM! Bijvoorbeeld de SPAM, de SPAM voor de nieuwe SPAM. SPAM Groetjes, SPAM //modbreak: Slotje.
Laatste reactie door Vico, -
stronghold 2
door rolts88- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hoi ik heb pas geleeden stronghold 2 deluxe gedownload en daarvoor nog veele keeren omdat hij het niet dee de crack werkt niet ik had dus het icoontje vrandert naar de crack maar dan zegt ie dragonfly kan ik niet vinden kan iemand helpen?
Laatste reactie door rolts88, -
- 1 reactie
- 4.5k weergaven
Hallo, Ik heb alle instucties gevolgd die hier staan: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0 Alles liep goed met de instalatie enzo. Maar hoe moet je het spel afspelen? Welk bestand moet je mounten met Daementools? Ik heb die dvd1 gewoon gemount maar als ik op play klik staat er: De gamedisk is niet gevonden! Voor de De SIms 3 gamedisk in voor je verder gaat. Wat kan ik hieraan doen ?
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje. Ik heb sinds kort een Memor32 voor mij PS2 gekocht. Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd Singstar te branden. Alles gaat goed, totdat ik het spel in mijn PS2 doe. Hij blijft vast staan op loading (het begin scherm van Singstar) Ik heb al gezien dat er meerdere topics over dit probleem bestaan, maar kan nergens de oplossing vinden.. Wie helpt mij? Gr, Chantal
Laatste reactie door IOwnd, -
cod 4 probleem
door koetje123- 1 reactie
- 1.9k weergaven
ey, ik heb dus cod 4 gedownload en geïnstalleerd ook crack erover heen alleen krijg ik nu een foutmelding wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
need for speed
door gkeeee- 1 reactie
- 1.4k weergaven
eey ik heb nog steeds dezelfde probleem ik kan mijn spel nog steeds niet openen er staat plaats de juiste c rom in of dvd ik heb een spel van nfs carbon en most wanted die zo doen kan ieman mij helpen
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo ik heb een wii spel uit amerika gekocht maar na beginnen te hebben ingedruk wordt het scherm zwart en doet verder niks weet iemand wat hiervan de oorzaak is gr. Rene
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
mannen, ik zit met een probleem, ik krijg eflc maar niet geinstalleerd. hij vraagt om een serialcode die ik niet gevonden krijg en een bruikbare crack kan ik ook niet vinden. kan iemand mij helpen adios
Laatste reactie door eagledust, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
hallo mjn externe schijf doet het helaas niet meer op de wii Zag dat je dan moest updaten. Nu werdt er naar een site verwezen in een andere vraag waar een handleiding staat. Heb de nieuw files op de sd kaart gezet. Daarna moet je het mmm menu openen. Die heb ik dus helemaal niet in mijn homebrew channel staan. Wel heb ik het bootmii starten maar meer niet. Bedoelen ze dit menu of zit ik nu helemaal verkeerd? Alvast bedankt voor de hulp.
farcry 2 probleem
door BMW- 1 reactie
- 1.7k weergaven
hoi ik heb far cry 2 succesvol gedownload maar eerst als ik em opstarte vroeg hij om serial dus ben ik om een crack gaan zoeken en heb een gevonden. ik heb de crack toegepast en nou vraagt hij nie meer om serial of juiste dvd/cd maar er komt scherm waarop staat farcry 2 maar vanaf dan gebeurt er dan niks... ik heb al 20 min zitten te wachten en nog steeds het zelfde scherm...
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Goede...middag inmiddels. Ik vroeg me af, aangezien er een sticky voor WoW Private servers is, ik er ook een mag maken voor Aion. Ik speel zelf op een private server met om en nabij 7k spelers. Het is natuurlijk altijd mooi om er meer te krijgen Enig probleem met dit voorstel? Let me know. Gr, Syo
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 8.3k weergaven
ik heb een probleem met cod4... ik heb hem gedownload en hij doet het gewoon. alleen als ik hem wil opstarten geeft hij ene foutmelding voor de videokaart: ----- Initializing Renderer ---- ----- Client Initialization Complete ----- Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound ----- R_Init ----- Getting Direct3D 9 interface... Pixel shader version is 2.0 Vertex shader version is 2.0 Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled. Error during initialization: Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled. Is hier miss een oplossing voor zoals een update voor de videokaart ofzo? Teun
Laatste reactie door kaasbroodje, -
kan de single player met zen 2en?? kan dit ook online?? Bedankt O0
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 3.3k weergaven
hallo, ik heb een hele collectie van psp games,ds games en ik zou die graag willen delen met andere mensen ( www.pspiso.com ) kan iemand mij daarbij helpen groeten joris
Laatste reactie door Joris., -
- 1 reactie
- 3.7k weergaven
Ik haal games van deze site: http://ds.rom-news.org/ maar bij sommige spelletjes die ik download krijg ik geen nds, maar een SFV bestand, ookal pak ik ze uit... wat moet ik doen om toch dat spelletje te krijgen? ik download ze toch het lieft van deze site, door het oordeel van onze virus scanner... help me out... Please?
Laatste reactie door SilverScribbler, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
HoyHeb een probleem met deze spel het taal is deutch en de quest beschriving in engels hoe kan ik dat veranderen ook in deutch Alvast Bedankt
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, Is Er Een Patch/Crack voor cod5 dat ik online kan spelen zonder de orginele te hoeven kopen??? Alvast Bedankt! =D
Laatste reactie door Robin,