Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 3.4k weergaven
Hellow Guys, ik zoek een soortgelijk spel net zoals Red Alert III! - Geen Modern - Je moet dingen kunnen bouwen - het liefst richting WWII Een ander voorbeeld is Warhammer 40k Daar bouw je ook je eigen huizen etc. Iemand? Farid :peace:
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 1 reactie
- 3.5k weergaven
Hallo, Ik kan maar geen trainer voor versie 1.02 vinden voor het spel Spore. Alleen maar betalend, kunnen jullie er 1 vinden die gratis is? #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 3 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Remco
Laatste reactie door Tom, -
xbox 360 Geflashed
door Nesium- 6 reacties
- 5.1k weergaven
Vandaag heb ik mijn Xbox 360 met 2 andere vrienden en hun 360 omgebouwd, d.m.v. geflashd. Alles getest en werkt en nu als een gekke games downloaden. De xbox is geflasht met het firmwire Ixtreme 1.4 en op de site van de ombouwer staat dat Xbox Live nu nog steeds mogelijk is. Ik wilde hier vragen wat jullie mening daarover is en of mensen dit ook gedaan hebben nadat z'n xbox was omgebouwd. Niet alleen Xbox Live maar ook begreep ik volledig geen updates te doen aangezien dit iets te maken heeft met de flash. Wie weet in hoeoverre ik gwn mn internet kabel in me xbox kan klikken of tog maar beter geen enkele verbinding met internet kan hebben. Alvast bedankt!
Laatste reactie door teun2, -
Ik weet niet cker of het in dese genre hoort maja ik post het tog maar ff ;D Ik ben een groot Flight Simulator fan en ik vlieg ook met ivao O0 Maar zoals meer mensen problemen hebben met overstappen naar FSX. Ik heb FSX wel maar de addons van aerosoft, PMDG en Level-D zijn er nog niet. Ik heb wel ergens gelezen dat de PMDG-MD11 uit is voor FSX. Ik heb alleen de beta mee gekregen voor FS9 zonder VC. Weten julie misschien wanneer er bijv. een PMDG-737 uitkomt voor FSX want dan overweeg ik om op FSX te gaan Ik hoop wel dat er hier een paar mensen zitten die ook FS spelen en dat hun waardevolle info bezitten :cool2:
Laatste reactie door daandj, -
Must-haves& Upcoming games 1 2
door Luc.- 34 reacties
- 5.5k weergaven
Hier een topic over games die je gewoon MOET hebben en vette games die gaan komen. //Must-haves: -Fable 2 Platform: Microsoft Xbox 360 Developer: Lionhead Studios Prijs: Tussen 60 en 70 euro [img width=550 height=309]http://www.megatonik.com/wp-content/uploads/2008/02/fable-2-sword.jpg Fable 2 gaat over keuzes maken, goed of slecht. Dit heeft invloed op alles om je heen; hoe je eruit ziet, hoe mensen naar je kijken en hoe ze op je reageren etc. In het begin van het spel ben je een kind dat de keuze krijgt om de stad te helpen (goed) of om een paar bandieten te helpen (slecht). Als je later in het spel (als je dus volwassen bent) terug komt, en je …
Laatste reactie door Luc., -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb far cry 2 succesvol gedownload. Alles uitgepakt met 7-zip. Ik mount de iso met deamon tools. Maar als ik dan 2x op setup klik gebeurt er helemaal niets ... hier een afbeelding van de bestanden: [img width=487 height=20]http://img293.imageshack.us/img293/nieuweafbeeldinglo5.jpg/1/w487.png
Laatste reactie door Robin, -
- 130 reacties
- 74.3k weergaven
Misschien een beetje vroeg maar ik denk dat er heel wat vragen komen over Red Alert 3. In dit topic word besproken wat Red Alert 3 is, dus agemplay etc. Ook komen er een paar linkjes naar werkende torrents of andere links waarvan je die kan downloaden. Inhoud 1.0 Informatie 1.1 Trailer 1.2 Gameplay 2.0 Werkende torrentlinks 2.0.1 Torrents 2.0.2 Nieuwsgroepen 2.1 Bekende werkende cracks 2.2 Bekende werkende keys. 1.0 Informatie Command & Conquer: Red Alert 3 is een toekomstig real-time strategy computerspel, aangekondigd op 14 februari 2008, in de Command & Conquer serie door die wordt uitgegeven door Electro…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 24.3k weergaven
Heeft iemand een serial key voor Far Cry 2? Kan namelijk nergens een goede key vinden die niet geïnfecteerd is met een trojan horse. Thanx
- 1 reactie
- 2.9k weergaven
Hoi de naam van deze topic zegt het al. Ik zoek een werkende crack voor hell's highway. Heeft iemand die? Ik heb de game, maar wil hem zonder dvd spelen, aangezien ik dit gemakkelijker vind scheelt toch weer tijd Thanx
Laatste reactie door DutchFighter, -
james bond games
door arnem10- 1 reactie
- 1.7k weergaven
graag zou ik wat james bond spellen willen downloaden (liefst met crack/patch er erbij) met lekker veel seeders
Laatste reactie door TorresNL, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
goeiemorgen, ik heb net GTA vice city gedownload en ik wou hem starten. goed, hij is opgestart, alles draait nu nog goed. maar dan, als ik de controls heb aangepast op mijn AZERTY-klavier, en toen ik drukte op "back" en daarna op "play", ging hij naar die tafel met allemaal die maffiabazen die ik ook zag op de ps2 versie, alleen: er is geen geluid!!!!! ik drukte op linkermuisknop, want ik had vroeger ergere problemen met games op vista, dus ik dacht: ach, laten we maar verdergaan. ik speelde, ik stal een paar auto's om te zien of dat nog ging, dat ging, ik kapte wat koppen af, ik sloeg wat oude mensen om te hun rug te genezen en het hielp ;D maar dan was ik kl…
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb alone in the dark 5 (2008) maar het lukt me niet om hem te cracken of wat dan ook om hem speelbaar te krijgen kan iemand mij hiermee helpen over hoe ik dan zou kunnen oplossen want iedere keer zeurt hij om een serial en dan weer unlock requestcode wil iemand mij helpen het op te lossen groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 17 reacties
- 27.5k weergaven
Hey, Ik heb zojuist GTA San Andreas gedownload op PC. Nu wil ik de crack openen, vind ik dit : 'Deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen '. Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen aub?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Ewa, Ik heb fruity loops XXL 8.0 gedownload. Maar ik ben nu eigenlijk opzoek naar wat tutorials hoe alles werkt. Ik was eerst bezig met music maker maar das te saai standaard enzo. Maar weet iemand waar ik tutorials kan vinden? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 12 reacties
- 5.1k weergaven
hallo allemaal. ik heb het spel 18 WOS gedownload maar nu heb ik een vraagje: is er ook een nederlandse patch of dat je andere trucks kan downloaden want hij is zo eigenlijk een beetje saai. ik hoop dat iemand een site weet of iets anders. voor een andere versie (pedal to the medal) zijn er wel allemaal andere trucks. Mvg, Niels
Laatste reactie door giganielsie, -
- 11 reacties
- 5.7k weergaven
Hallo mensen. Ik heb een probleempje. Ik heb hier op een ander topic gelezen hoe je WoW gratis kan spelen. Het lukte uiteraard, maar ik heb de patch 3.0.2. Bij elke private server staat dat je de patch 2.4.3 nodig hebt. Kan ik 3.0.2 verwijderen of wijzigen ofzo?? Help me please...
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb Far Cry 2 gespeeld, werkte allemaal goed, en nu start ik hem op en is hij niet meer Full Screen, je ziet een rand er om heen en de knoppen minimaliseren, vergroten (niet aanklikbaar) en sluiten. Hoe kan ik dit weg halen want dit is irritant.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 1 reactie
- 3.7k weergaven
ik heb al 3 jaar lang een omgebouwde ps2, nooit problemen gehad etv etc. Wil ik vandaag een spel opstarten(gekopieerd) doet ie het niet, reset ik hem doet ie het nog niet ik heb hem nu zowat 30 keer gereset, van de stroom gehaald, de schijfjes schoongemaakt, in de ps2 geblazen en zelfs nog een orgineel ps2 spel geprobeerd maar die pakt ie ook niet meer. Hebben meer mensen dit probleem of hebben ze dit gehad? kan iemand me helpen? wat ik nog kan doen om hem zeg maar te laten werken?
Laatste reactie door koekie, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
hallo. ik heb de sims 2 huisdieren gedownload en geinstalleerd. hij doet het helemaal goed alleen ik heb een vraagje over mijn hond die ik heb. hoe kan je hem schoonmaken want de sims die doen de hele tijd zo'n gebaar dat hij stinkt. Mvg, Niels
Laatste reactie door Robbert, -
- 5 reacties
- 8.5k weergaven
hallo. ik heb een vraagje over mijn ps2 controller. ik zag op internet dat je je ps2 controller kunt gebruiken voor je pc met spellen. nu is mijn vraag: wat voor dingetje heb ik nodig om mijn ps2 controller op mijn pc te kunnen aansluiten? ik hoop dat jullie het weten. mvg, niels
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik speel nu paar age of empires 3, dit gaat geheel vlekkenloos, maar zodra ik een opgeslagen game wil laden geeft het spel een bug. Hij laad het spel gewoon, maar in het scherm blijft dan "Game Paused" staan. Je kan wel gebouwen en poppetjes enzo aanklikken en zij reageren dan ook, maar zodra je ze een opdracht geeft om bijvoorbeeld te lopen, bouwen, varen of wat dan ook reageren ze daar niet op en ook blijft dat "Game Paused" in beeld staan, Op menu klikken en dan weer klikken helpt ook niet. wel komt er dan onder de grote letters van "Game Paused" te staan: "game resumed" in klein letters. wat doe ik verkeerd of wat is er verkeerd?
Laatste reactie door JohanWorp, -
- 4 reacties
- 3.3k weergaven
Een xbox360 controller moet je toch aan kunnen sluiten op je pc, maar mijn vraag is hoe. Ik heb al gegoogled, maar kan niks goeds vinden.. Wie weet hoe het moet? Alvast bedankt, Edwin.
searial PES 2009
door maxs- 2 reacties
- 1.6k weergaven
help heb een serail nodig heb de reloaded versie maar zie m,n nergens
Laatste reactie door kaasbroodje,