Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 9 reacties
- 2.5k weergaven
ik heb een spel gedownload, op dvd gebrand maar nu is 1 van de rar bestanden beschadigd. Alle bestanden werken maar 1 is er beschadigd. Nu wil ik alleen dit rar bestand opnieuw downloaden en niet het hele spel omdat dit heel erg lang gaat duren. Weten jullie een manier hoe ik kan zien welk bestand beschadigd is dus met welk nummer er achter. De rar bestanden zijn namelijk met een nummer maar die kan ik niet zien. Alvast bedankt
Laatste reactie door Michiel, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
Heb rare figuren door sommige spellen lopen. Spellen zoals Sims 3 Dead Space 2 en champions online. Mijn pc kan ze makkelijk aan. Iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?? Miss dat screen kan helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Rikkert., -
- 26 reacties
- 4.7k weergaven
een tijd terug heb ik sims3 gedownload en geïnstalleerd, dat ging allemaal goed en heb hem ook een tijd kunnen spelen. alleen nou heb ik hem gisteren ge-update, en toen deed hij het niet meer. ik heb hem van de pc afgehaald en een nieuwe gedownload, maar welke ik ook probeer, het lukt me niet! de laatste die ik had gedownload was met win.rar bestanden, die heb ik allemaal uitgepakt en toen kreeg ik een mapje met een ISO bestand erin. ik las hier op de site dat ik hem dan moet mounten, maar daar zit het probleem. in de handleiding van Daemon Tools staat dat je, na hem geinstalleerd te hebben, bij 'deze computer' moet zien staan, maar ik zie hem dus niet. als ik dan het I…
Laatste reactie door Sander, -
Ravenshield
door Niels2008- 7 reacties
- 1.8k weergaven
Aangezien ik mij een tijdje geleden nogal verveelde, besloot ik Tom Clancy's Rainbow Six: Ravenshield weer eens uit de oude doos te halen. Jammer genoeg bleek dat cd 2 op onverklaarbare wijze was kwijtgeraakt. Geen ramp, dacht ik, ik download het wel even via Utorrent. Dit lukte, ik kreeg netjes 2 imagebestanden (van beide cd-rom's 1) die ik met Nero op een cd heb gebrand. Tijdens de installatie werd gevraagd om cd2 in te voeren, dit gedaan hebbende zou het spel geinstalleerd moeten zijn. Wanneer ik nu echter op play ravenshield klik, verschijnt de foutmelding: 'Please insert Raven Shield's CD-ROM 2, select OK and restart the applicitation'. Als ik CD-ROM 2 invoer, blijf…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 5.3k weergaven
[table][th] Rayman Legends-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rayman Legends-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Rayman.Legends-RELOADED Releasedatum: 29 augustus 2013 Retail Datum: 3 september 2013 Bestandsnaam: Rayman.Legends-RELOADED Bron: DVD Grootte: 5 GB Genre: Platformer Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montpellier Omschrijving Rayman Legends is de follow-up van vorig jaar ‘s Rayman Origins en wil multiplayer interacties brengen voor u te gebruiken. …
Laatste reactie door Nieuws, -
- 15 reacties
- 6.2k weergaven
hey, ik heb een vraagje! Ik heb gisteren de nieuwe Rayman Raving Rabbits gedownload. T bestaat uit een .mfd en .mds bestand. Het installeren ging prima. En toen wilde ik gaan spelen, kreeg ik de melding dat er een conflict is opgetreden met Emulation Software. Toen heb ik geprobeerd of het met sd4hide lukte, maar toen kreeg ik ineens de melding dat een vereist beveiligingsonderdeel niet kan worden geactiveerd. Ik snap het niet helemaal :s Een crack heb ik nog niet kunnen vinden. Iemand hier die misschien weet wat het probleem is, of wél een crack heeft??
Laatste reactie door Wesley, -
Rayman ravnig ribbids
door Gast Zlatan- 7 reacties
- 2.6k weergaven
kan iemand mij helpen met het zoeken van rayman raving ribbids ? ik heb al heel veel site's door gezocht maar niks gevonden. Ook bij gamecopyworld.com, daar heb je Deamon tools voor nodig
-
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ey, Ik heb een vraagje over het uitpakken van gamebestanden. Ik heb 2 games gedownload bijde van Razor1911 namelijk Football manager 07 en Anno 1701. In beide gevallen krijg ik een map met daarin (onbekende?) bestanden bijv. bij Anno heten ze: rzr-1701.001 enz. en daar zijn er dan 46 van + een .sfv bestand. Maar als ik ze probeer te mounten met DT dan herkent hij deze bestanden niet. Het zelfde geld voor FM07. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft, anders is het ook een beetje zonde. Grtz, en alvast bedankt
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 8 reacties
- 15.2k weergaven
Weet iemand toevallig in welk bestands type en in welke map ik de games moet zetten op de sd kaart voor de switch of is hier al een uitleg voor te vinden alvast bedankt
-
rct 3 fixed image??
door Gast gilles- 4 reacties
- 2.6k weergaven
weet iemand waar ik er 1 kan vinden??? die normale cracks doen t bij mij niet
-
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hoi hoi.. Ik heb het spel need for speed undercover gedownload met het programma utorrent. ik heb het spel met winrar uitgepakt en ik krijg inderderdaad ook allemaal pictogrammen van setup etc. ook staat er autorun.exe ik klik deze aan en hij geeft het scherm van undercover.. ik klik op : PLay maar ik krijg ook het scherm van die registratiecode. Die code heb ik niet en ik weet ook niet waar ik die moet vinden. Kan iemand mij misschien door te zeggen hoe ik de code kan vinden, en waar? en uit welk gedownload bestand ik het misschien kan halen? groetjes JEroen
Laatste reactie door danny21, -
Re: R4 SDHC
door internetje- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb een R4 SDHC met een link naar www.r4-v.com (staat op een stickertje). Ben op zoek naar nieuwe firmware omdat nieuwere spellen het niet doen. Als ik een link die de upgrade zou moeten geven op de site download krijg in een map met oa moonsh2 erin. Maar volgens de instructie moet ik een andere map plus wat losse bestanden erop zetten (dezelde bestanden die ik nu ook heb, maar die dan een nieuwere neem ik aan) Wie weet waar ik de nieuwste firmware voor mijn kaart kan vinden? Bedankt.
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
Sinds 2 dagen heb ik een nieuwe race stuurtje. Nu wil ik deze graag eens goed testen, alleen wat is zo ver jullie weten het beste rij spel? Het hoeft niet per se een spel te zijn, mag ook gewoon dat je alleen maar kan rond rijden, een wagen kiezen en verder niks.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 3.7k weergaven
[table][th] Realms of Arkania Blade of Destiny-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rijken van Arkania Blade of Destiny-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Realms.of.Arkania.Blade.of.Destiny-RELOADED Releasedatum: 02.08.13 Retail Datum: 02.08.13 Bestandsnaam: RLD-roabod Bron: DVD Grootte: 3,1 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: The Role Playing Company Ontwikkeld door: Crafty Games Omschrijving Een legende herboren als Realms of Arkania: Blade of Destiny terug! Ontwikkeld door de Oostenrij…
Laatste reactie door Nieuws, -
Red alert 2 (yuri revenge)
door Gast poldermeid- 4 reacties
- 3.5k weergaven
Beste iedereen ik wil yuri en red alert 2 snel branden maar er staan beveiligingen op ik heb wel alcohol maar dat duurt zo lang ben je 2 uur bezig voor dat hij een cd klaar heb weet iemand een ander goed progamma alvast bedankt
-
Red alert 3
door timsky36- 7 reacties
- 1.6k weergaven
Mensen, Als ik red alert 3 wil gaan spelen kan ik dat maar na 10 min soelen word mijn scherm zwart en doet mijn pc helemaal niks meer
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 5.2k weergaven
Hallo, heb nu voor de tweede keer de iso gedownload van Red Alert 3. op twee verschillende pc's geinstalleerd met Deamon tools , secu-rom modus. heb dmv key generator sleutel aangemaakt,maar krijg in alle gevallen onjuiste registratiecode. ook de crack in de installatiefolder gekolieerd en gerund, kreeg wel foutmeldingen. de topic doorgelezen, key gen gebruikt nada!! pc opnieuw opgestart enz enz wi herkent dit probleem? en heeft een idee/oplossing? xxl
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb een probleem met Red Alert 3. Ik wil dit geluid namelijk graag door mijn head set, maar elke keer als ik het opstart, komt het geluid uit mijn laptop. Ik heb bij instellingen gekeken, maar kan niks vinden. Bij andere spellen heb ik dit probleem niet en kan ik via mijn head set luisteren, behalve bij C&C tiberium wars. Waarom weet ik niet, want ik kan echt niks vinden. Mijn laptop is een Dell latitude E6500. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door mummy, -
- 17 reacties
- 6.3k weergaven
heey mensen ik heb laatst het mooie spel Red alert 3 gedownload en ik wou graag tegen een vriend van mij over hamachi spelen maar alles ging goed totdat ik wou gaan joinen we zagen elkaar gewoon in de chat en we konden praten met elkaar maar wanneer iemand een server maakte en ik of hij wou joinen kreeg we telkens het bericht van "connection timed out" we hebben het een en ander geprobeert maar het mocht niet baten iemand ervaring hiermee en weet de oplossing Grtz, DutchFighter
- 2 reacties
- 5k weergaven
Beste lezer, Ik heb mijn registratie code niet meer van Red Alert 3, heb een crack gedownload, doet het de 1e keer, maar als ik het spel opstart, en deze opnieuw invul, werkt hij niet. Ook een andere code werkt niet. Ik zag in een eerder topic al dat je bestanden van je crack naar 'je' map moest zetten, maar heb geen flauw idee welke en hoe. Help mij! Bedankt voor het lezen, en hopelijk heb je een antwoord Vriendelijke groet, Jacob
Laatste reactie door mitsas, -
- 6 reacties
- 3.2k weergaven
heey, weet iemand wanneer Red Alert 3 uit gaat komen hoorde in oktober maar wanneer in oktober kan niet wachten op deze game, wie nog meer niet ? Grtz, DutchFighter
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
hey, Ik vind de red alert spellen altijd wel vet, maar ik betwijfel of het ook zo leuk is op de ps3. Zouden degene die dit spel voor de ps3 hebben mij kunnen vertellen of het een goed en leuk spel is om op de ps3 te spelen?
Laatste reactie door mummy, -
Red alert crack
door Gast james9600- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Heej mensen Ik heb snel een crack nodig voor RA2 Ik heb alle dingen al geprobeerd van http://www.gamecopyworld.com http://www.gameburnworld.com Maar dat is allemaal prut :sick: Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Greetz LuXoR^
-
- 70 reacties
- 22k weergaven
platform: Xbox360 en Playstation 3 Uitgever: Rockstar Release: 21 mei 2010 Ontwikkelaar: Rockstar Het spel speelt zich af in 1908 en concentreert zit rond een voormalig outlaw, John Marston, die naar de American Frontiers wordt gezonden om te helpen de wet te handhaven. In de trailer werd onthuld dat Marston zijn voormalig partner Bill Williams moet vermoorden of gevangen nemen. Het spel zal het concept open wereld hanteren, te vergelijken met de GTA reeks met sandbox omgevingen en free-roaming mogelijkheden. De omgevingen zullen twee voorsteden, prairies, en bergpassen bevatten, te weten de Noord-Amerikaanse gedeeltes…
Laatste reactie door Jeroen, -
red faction 2001
door katarina- 6 reacties
- 1.7k weergaven
Hoy Kan iemand helpen met dit spel klopt die beeld niet -Bedankt
Laatste reactie door katarina,